abonnement Unibet Coolblue
pi_197927514



Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

[ afbeelding ](bron:RIVM)



[ afbeelding ]

[ afbeelding ]




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%
[..]

--------------------------------------------

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe 'technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo'n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:
[..]

Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ afbeelding ]


https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

[ afbeelding ]

[ twitter ]
De jonge en een professor.
Wie gelooft u?

Vaccinatie gevolgen:
https://hpv-vaccine-side-(...)e-effects-world-map/

Twitteraars met klaarblijkelijke vaccin kennis:
https://www.theonion.com/(...)tter_impression=true
(be aware of the source...)


SuPeRSPrEaDeR EvEnT !!1!!!11!!!!!!!



twitter


The show must go on Folks!
pi_197928709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus staged, de journalisten wilden los van elkaar Baudet interviewen maar dat wilde hij niet. Dus toen gebeurde dit en is de campagneleider snel gaan filmen/foto's maken.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197928857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:29 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dit is dus staged, de journalisten wilden los van elkaar Baudet interviewen maar dat wilde hij niet. Dus toen gebeurde dit en is de campagneleider snel gaan filmen/foto's maken.
ah omdat Baudet anders niet geïnterviewd wilt worden laten de journalisten zich weerloos blootstellen aan t killervirus, klinkt logisch.
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:46:02 #4
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197928891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:43 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ah omdat Baudet anders niet geïnterviewd wilt worden laten de journalisten zich weerloos blootstellen aan t killervirus, klinkt logisch.
Het is wel duidelijk na een jaar dat alleen het voetvolk bang is :Y Ze staan er boven net zoals voetballers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197928992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk na een jaar dat alleen het voetvolk bang is :Y Ze staan er boven net zoals voetballers .
Tachtig procent van de Nederlanders staat zelfs achter de avondklok. Jij vind bijna iedereen blijkbaar voetvolk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 februari 2021 @ 17:59:10 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197929080
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tachtig procent van de Nederlanders staat zelfs achter de avondklok. Jij vind bijna iedereen blijkbaar voetvolk.
Geloof ik niks van , natuurlijk is dat de msm propaganda dat de meerderheid er achter staat :O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197929093
Hoe die Baudet werd aangevallen door een groep hongerige journalisten :') ze hebben allemaal dezelfde agenda die kneuzen, en hetzelfde doel.
En dan spreken van vrije pers
pi_197929127
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tachtig procent van de Nederlanders staat zelfs achter de avondklok. Jij vind bijna iedereen blijkbaar voetvolk.
Vreemd dat ik niemand ken die achter een de avondklok staat.. en als ik rondkijk op social media schat ik de percentage op 90 tegen, 10 voor
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:11:08 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197929247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vreemd dat ik niemand ken die achter een de avondklok staat.. en als ik rondkijk op social media schat ik de percentage op 90 tegen, 10 voor
U bent bekend met het concept 'bubbel'?
Huilen dan.
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:13:20 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197929274
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

kijk naar de andere 'tijdelijke' maatregelen en je weet hoe betrouwbaar die beloftes zijn.
Zoals?
Huilen dan.
pi_197929400
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

U bent bekend met het concept 'bubbel'?
ze kunnen me rug op met die bubbel
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:34:05 #12
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197929614
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk na een jaar dat alleen het voetvolk bang is :Y Ze staan er boven net zoals voetballers .
Geloof je het zelf? Ze hebben mij niets gevraagd
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 10 februari 2021 @ 18:34:13 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197929617
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ze kunnen me rug op met die bubbel
Ik bedoel de bubbel waar jij in zit.
Huilen dan.
pi_197929688
De UK heeft alvast te kennen gegeven dat er geen vaccinatiepaspoort komt.
pi_197929712
Dat er een meerderheid achter de avondklok staat lijkt me ook vrij sterk, zelfs m'n ouwe moedertje vindt het belachelijk. Het heeft natuurlijk wel een punt, maar in de praktijk beperk je er volgens mij heel erg weinig contact mee.
pi_197929728
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:59 schreef PSVCL het volgende:
Hoe die Baudet werd aangevallen door een groep hongerige journalisten :') ze hebben allemaal dezelfde agenda die kneuzen, en hetzelfde doel.
En dan spreken van vrije pers
Nee Rutte heeft nog nooit zo'n "aanval" van de pers gehad..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197929751
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 17:43 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

ah omdat Baudet anders niet geïnterviewd wilt worden laten de journalisten zich weerloos blootstellen aan t killervirus, klinkt logisch.
Ze doen hun werk en nemen daarbij idd het risico besmet te raken.

Net zoals dat journalisten ook het risico lopen om gewond te raken bij rellen..

Baudet is gewoon een gore rat dat blijkt maar weer.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197929951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:40 schreef illusions het volgende:
Dat er een meerderheid achter de avondklok staat lijkt me ook vrij sterk, zelfs m'n ouwe moedertje vindt het belachelijk. Het heeft natuurlijk wel een punt, maar in de praktijk beperk je er volgens mij heel erg weinig contact mee.
Dat je iemand kent die niet achter de avondklok staat zegt natuurlijk niet zoveel over de mening van alle Nederlanders. Daarom is er uitgebreid onderzoek naar gedaan en daaruit blijkt dat 80% van de Nederlanders de avondklok steunt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197930013
pi_197930021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat je iemand kent die niet achter de avondklok staat zegt natuurlijk niet zoveel over de mening van alle Nederlanders. Daarom is er uitgebreid onderzoek naar gedaan en daaruit blijkt dat 80% van de Nederlanders de avondklok steunt.
Ja, dat 1 iemand niet representatief is voor heel Nederland snap ik ook wel. 8)7

Ik ken echter niemand die er wel achter staat, en het is niet zo dat ik een tokkie uit een galerijflat ben ofzo.

Hoe uitgebreid was dat onderzoek? Heb je er meer informatie over?
pi_197930052
quote:
Tja, dat zegt niet zoveel natuurlijk.
pi_197930073
twitter
pi_197930092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, dat 1 iemand niet representatief is voor heel Nederland snap ik ook wel. 8)7

Ik ken echter niemand die er wel achter staat, en het is niet zo dat ik een tokkie uit een galerijflat ben ofzo.

Hoe uitgebreid was dat onderzoek? Heb je er meer informatie over?
Een grote meerderheid van de Nederlanders (80 procent) staat achter de avondklok. Maar dat het maximumaantal bezoekers per huishouden door het kabinet is teruggebracht van twee naar één, daar heeft maar de helft (50 procent) begrip voor. Dat meldt gezondheidsinstituut RIVM op basis van onderzoek naar het draagvlak onder de bevolking voor de coronamaatregelen en de naleving van de regels. De steekproef werd uitgevoerd tussen 26 januari en 1 februari.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)gvlak-voor-avondklok
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 10 februari 2021 @ 19:06:45 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197930097
quote:
Je bent bijzonder slecht op de hoogte: hij loopt af op 1 maart. Een (/elke) verlenging moet gewoon door De Kamer goedgekeurd worden.
Huilen dan.
pi_197930102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een grote meerderheid van de Nederlanders (80 procent) staat achter de avondklok. Maar dat het maximumaantal bezoekers per huishouden door het kabinet is teruggebracht van twee naar één, daar heeft maar de helft (50 procent) begrip voor. Dat meldt gezondheidsinstituut RIVM op basis van onderzoek naar het draagvlak onder de bevolking voor de coronamaatregelen en de naleving van de regels. De steekproef werd uitgevoerd tussen 26 januari en 1 februari.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)gvlak-voor-avondklok
Je kunt het wel herhalen, maar dat er "uitgebreid onderzoek naar is gedaan" zie ik hier niet in terug. Er staat geen enkel informatie over het onderzoek.
pi_197930115
quote:
En dat is te wijten aan het vaccin denk je? :')

Er is nog geen 5% gevaccineerd man.
pi_197930133
twitter
pi_197930136
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:07 schreef illusions het volgende:

[..]

En dat is te wijten aan het vaccin denk je? :')

Er is nog geen 5% gevaccineerd man.
onderliggend lijden?
pi_197930178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

onderliggend lijden?
Daar hebben we het niet over. Jij doet alsof het vaccin óf niet werkt, óf heel gevaarlijk is.

Dat slaat helemaal nergens op, want er is geen noemenswaardig deel van de bevolking gevaccineerd.
pi_197930233
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar hebben we het niet over. Jij doet alsof het vaccin óf niet werkt, óf heel gevaarlijk is.

Dat slaat helemaal nergens op, want er is geen noemenswaardig deel van de bevolking gevaccineerd.
Ab Osterhaus is that you?
pi_197930274
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Ab Osterhaus is that you?
Meer heb je niet in te brengen? Sterke beargumentatie jochie. :')

Je doet alsof er een duidelijke korrelatie is tussen het vaccin en de stijging in doden, maar je kan niet echt uitleggen waarom. :D
pi_197930407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kunt het wel herhalen, maar dat er "uitgebreid onderzoek naar is gedaan" zie ik hier niet in terug. Er staat geen enkel informatie over het onderzoek.
Ik denk dat 80% inderdaad wat veel is.. Maar de mensen die faliekant tegen de avondklok zijn is ook niet groot. Ik zelf dat het niet veel minder besmettingen oplevert, maar ondervind zelf amper hinder van de avondklok en ik denk (dus geen cijfers etc) dat dit wel voor de meeste mensen geld.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197930487
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% inderdaad wat veel is.. Maar de mensen die faliekant tegen de avondklok zijn is ook niet groot. Ik zelf dat het niet veel minder besmettingen oplevert, maar ondervind zelf amper hinder van de avondklok en ik denk (dus geen cijfers etc) dat dit wel voor de meeste mensen geld.
Het boeit mij persoonlijk ook geen reet, ik ben rond die tijd altijd thuis en als ik ga zuipen ben ik toch niet voor 04:30 weg dus het doet me vrij weinig. Daarnaast heb ik al wat papieren zodat ik gewoon de straat op kan.

Woon ook een groot deel van het jaar in Spanje, en daar is het van 22:00 tot 06:00, kan daar ook over straat maarja wat is het nut? Er is toch niks open. Zelfs overdag is de horeca dicht.

Maargoed, dat er "uitgebreid onderzoek" naar is gedaan lijkt me een enorme overstatement, en om het dan zo stellig te brengen? Tja. Er wordt niet eens duidelijk gemaakt welke vragen er gesteld zijn, dus er valt vrij weinig over te zeggen denk ik.
pi_197930938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Maar de mensen die faliekant tegen de avondklok zijn is ook niet groot.
_O-
pi_197930997
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O-
Denk dat die mensen last hebben van Stockholmsyndroom.
pi_197932141
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Denk dat die mensen last hebben van Stockholmsyndroom.
De meeste mensen komen nou eenmaal toch al niet buiten rond die tijdstippen, dus het zal ze een worst wezen. Lijkt me geen hogere wiskunde.
pi_197932741
Goeie linkdump. Heb je er zelf ook wat over te zeggen?
pi_197932910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Millwall > West ham
Stoere hooligan ben je hoor..

Gelukkig krijgt je CL clubje nu les van mijn Nederlandse club.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197933408
Millwall supporten :') In heel dat stadsdeel wil je nog niet dood gevonden worden, en voetballen kunnen ze ook niet.

Liverpool lad _O_
pi_197935143
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 18:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ze doen hun werk en nemen daarbij idd het risico besmet te raken.

Net zoals dat journalisten ook het risico lopen om gewond te raken bij rellen..

Baudet is gewoon een gore rat dat blijkt maar weer.
Dacht dat jij van de partij corona maatregelen handhaven was, wat ben je mild over de journalisten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197935719
Double Masks Offer Significantly Better Protection, CDC Study Finds



Upgrading your mask can really make a big difference, according to a study published Wednesday by the Centers for Disease Control and Prevention.

https://www.wsj.com/livec(...)J5G0R6bQFTm?mod=e2tw

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_197936220
Perfecte afleiding: de appjes van Baudet
door Annelies | feb 10, 2021 | De media, Opinie | 2 reacties

baudet hyena's
Leestijd: 3 minuten
Gisteren was het weer zover. Heel het journaille buitelde over Baudet en de vermeende racistische appjes heen. Ik beleefde een déjà vu met afgelopen november. Dat de voltallige Nederlandse pers ervoor koos om op Baudet te duiken versterkte mijn idee van een verstrengeling tussen pers en kabinet alleen nog maar meer.
Schandaal Duitsland
Deze week kwam er een groot schandaal naar buiten in Duitsland. Het Duitse ministerie van binnenlandse zaken heeft wetenschappers ingeschakeld om het angstgevoel voor corona te vergroten. Dit blijkt uit interne e-mails die de Duitse krant die Welt in handen heeft gekregen. Een groep Berlijnse juristen heeft maandenlang geprocedeerd om deze mailwisseling in handen te krijgen. In deze mails wordt gesproken over het “mentaal en planmatig” grip krijgen op de situatie, zodat er meer draagvlak ontstaat voor het nemen van repressieve maatregelen. Dit leidde uiteindelijk tot de zogenaamde “panic paper”, waar gesproken werd over meer dan een miljoen doden als Duitsland geen maatregelen zou nemen. De oppositie in Duitsland noemt het “een wetenschappelijke mening op bestelling”.
Hier in Nederland kreeg het een beetje aandacht, door de Volkskrant (achter een betaalmuur) en een nieuwsbericht op nos.nl. Het werd echter helemaal ondergesneeuwd door het nieuws over de appjes van Baudet.

Ik ben ook even in de Nederlandse situatie gedoken, binnenkort zal ik hierover een artikel publiceren.

Focus op Baudet
Het schandaal in Duitsland. Het doorzetten van de avondklok. Het verlengen van de spoedwet. Er waren nogal wat dingen aan de hand waar journalisten in konden duiken. Ze besloten het echter niet te doen.

Ik doe het niet vaak, maar gisteren besloot ik naar het acht uurjournaal te kijken. Natuurlijk openden ze daar uitgebreid met het “grote” nieuws over de appjes van Baudet en consorten. Appjes waarvan geen bewijzen werden getoond, maar alleen in getypte tekst zonder naam te zien waren. De commentator zei met een serieus gezicht dat Baudet de appjes niet had ontkend. In werkelijkheid wilde Baudet niet reageren omdat hij het grote flauwekul vindt. Dit hoort thuis in de rubriek roddel en achterklap op nu.nl, maar niet als eerste item op het best bekeken journaal van de dag.

Na het uitgebreide item kwam de avondklok ter sprake. Ik ging er even goed voor zitten. Ze zullen hier vast voor- en tegenstanders van de avondklok aan het woord laten. Hoor en wederhoor toepassen, zoals het hoort als serieus journalistiek programma.
Maar nee, aan het woord kwam een dame van het RIVM die zei dat de avondklok toch echt wel enig effect had. Daarnaast lieten ze een lijntje zien van het verloop van het aantal positieve PCR testen. Er werden verschillende maatregelen op geprojecteerd, dit was het bewijs dat de maatregelen werkten. Infantiel, anders kan ik het niet noemen.

De neveneffecten van alle maatregelen werden niet benoemd en ook bleven kritische vragen aan de medewerkster van het RIVM uit.

Je kan het laatste item vast raden. Ja hoor, schaatsen. Nederlanders halen de schaatsen uit het vet. Helemaal inclusief mooie schaatsplaatjes en interviews met schaatsliefhebbers. Hoe leuk.

Het Duitse schandaal was nergens te bekennen. Het was muisstil.




Hyena’s van het kabinet
Na de karaktermoord op Fortuyn en de daadwerkelijke moord die daaruit voortkwam, zou je denken dat de media geleerd heeft van het verleden. Maar dat willen of kunnen ze niet. Als hongerige hyena’s doken ze, zonder 1,5 meter afstand, op Baudet. Om later in de talkshows en nieuwsuur te oreren over hoe zij denken dat Baudet in elkaar zit.

Het kwam het kabinet goed uit, op z’n zachtst gezegd, dat Elsevier met een artikel over een vermeend racistische Baudet naar buiten kwam. De avondklok kon zonder al te veel protest verlengd worden. Vervelende vragen over het mogelijk onder druk zetten van Nederlandse wetenschappers werden helemaal niet gesteld. Geef het volk brood en spelen en ze blijven rustig.

Onlangs stelde Pieter Omtzigt tijdens een debat over de toeslagenaffaire al dat de pers innig verweven is met het kabinet. Neem daarbij ook het statement dat Volkskrant hoofdredacteur Pieter Klok maakte, over het met een mond praten met het kabinet, als het ging om de corona crisis. En er ontstaat een patroon.

Een zorgelijk patroon als je het mij vraagt. Een land waar de pers de zittende macht met fluwelen handschoentjes aanpakt en de rechtse, echte oppositie als hyena’s aanvalt heeft een groot probleem. Het monddood maken van de oppositie hoort namelijk bij een dictatuur, niet bij een democratie.


Goed artikel over wat er nu mis gaat in de Nederlandse samenleving. Zo eng.

https://thehangingtree.nl(...)e-appjes-van-baudet/
pi_197936784
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:01 schreef mir1986 het volgende:
Perfecte afleiding: de appjes van Baudet
door Annelies | feb 10, 2021 | De media, Opinie | 2 reacties

baudet hyena's
Leestijd: 3 minuten
Gisteren was het weer zover. Heel het journaille buitelde over Baudet en de vermeende racistische appjes heen. Ik beleefde een déjà vu met afgelopen november. Dat de voltallige Nederlandse pers ervoor koos om op Baudet te duiken versterkte mijn idee van een verstrengeling tussen pers en kabinet alleen nog maar meer.
Schandaal Duitsland
Deze week kwam er een groot schandaal naar buiten in Duitsland. Het Duitse ministerie van binnenlandse zaken heeft wetenschappers ingeschakeld om het angstgevoel voor corona te vergroten. Dit blijkt uit interne e-mails die de Duitse krant die Welt in handen heeft gekregen. Een groep Berlijnse juristen heeft maandenlang geprocedeerd om deze mailwisseling in handen te krijgen. In deze mails wordt gesproken over het “mentaal en planmatig” grip krijgen op de situatie, zodat er meer draagvlak ontstaat voor het nemen van repressieve maatregelen. Dit leidde uiteindelijk tot de zogenaamde “panic paper”, waar gesproken werd over meer dan een miljoen doden als Duitsland geen maatregelen zou nemen. De oppositie in Duitsland noemt het “een wetenschappelijke mening op bestelling”.
Hier in Nederland kreeg het een beetje aandacht, door de Volkskrant (achter een betaalmuur) en een nieuwsbericht op nos.nl. Het werd echter helemaal ondergesneeuwd door het nieuws over de appjes van Baudet.

Ik ben ook even in de Nederlandse situatie gedoken, binnenkort zal ik hierover een artikel publiceren.

Focus op Baudet
Het schandaal in Duitsland. Het doorzetten van de avondklok. Het verlengen van de spoedwet. Er waren nogal wat dingen aan de hand waar journalisten in konden duiken. Ze besloten het echter niet te doen.

Ik doe het niet vaak, maar gisteren besloot ik naar het acht uurjournaal te kijken. Natuurlijk openden ze daar uitgebreid met het “grote” nieuws over de appjes van Baudet en consorten. Appjes waarvan geen bewijzen werden getoond, maar alleen in getypte tekst zonder naam te zien waren. De commentator zei met een serieus gezicht dat Baudet de appjes niet had ontkend. In werkelijkheid wilde Baudet niet reageren omdat hij het grote flauwekul vindt. Dit hoort thuis in de rubriek roddel en achterklap op nu.nl, maar niet als eerste item op het best bekeken journaal van de dag.

Na het uitgebreide item kwam de avondklok ter sprake. Ik ging er even goed voor zitten. Ze zullen hier vast voor- en tegenstanders van de avondklok aan het woord laten. Hoor en wederhoor toepassen, zoals het hoort als serieus journalistiek programma.
Maar nee, aan het woord kwam een dame van het RIVM die zei dat de avondklok toch echt wel enig effect had. Daarnaast lieten ze een lijntje zien van het verloop van het aantal positieve PCR testen. Er werden verschillende maatregelen op geprojecteerd, dit was het bewijs dat de maatregelen werkten. Infantiel, anders kan ik het niet noemen.

De neveneffecten van alle maatregelen werden niet benoemd en ook bleven kritische vragen aan de medewerkster van het RIVM uit.

Je kan het laatste item vast raden. Ja hoor, schaatsen. Nederlanders halen de schaatsen uit het vet. Helemaal inclusief mooie schaatsplaatjes en interviews met schaatsliefhebbers. Hoe leuk.

Het Duitse schandaal was nergens te bekennen. Het was muisstil.




Hyena’s van het kabinet
Na de karaktermoord op Fortuyn en de daadwerkelijke moord die daaruit voortkwam, zou je denken dat de media geleerd heeft van het verleden. Maar dat willen of kunnen ze niet. Als hongerige hyena’s doken ze, zonder 1,5 meter afstand, op Baudet. Om later in de talkshows en nieuwsuur te oreren over hoe zij denken dat Baudet in elkaar zit.

Het kwam het kabinet goed uit, op z’n zachtst gezegd, dat Elsevier met een artikel over een vermeend racistische Baudet naar buiten kwam. De avondklok kon zonder al te veel protest verlengd worden. Vervelende vragen over het mogelijk onder druk zetten van Nederlandse wetenschappers werden helemaal niet gesteld. Geef het volk brood en spelen en ze blijven rustig.

Onlangs stelde Pieter Omtzigt tijdens een debat over de toeslagenaffaire al dat de pers innig verweven is met het kabinet. Neem daarbij ook het statement dat Volkskrant hoofdredacteur Pieter Klok maakte, over het met een mond praten met het kabinet, als het ging om de corona crisis. En er ontstaat een patroon.

Een zorgelijk patroon als je het mij vraagt. Een land waar de pers de zittende macht met fluwelen handschoentjes aanpakt en de rechtse, echte oppositie als hyena’s aanvalt heeft een groot probleem. Het monddood maken van de oppositie hoort namelijk bij een dictatuur, niet bij een democratie.


Goed artikel over wat er nu mis gaat in de Nederlandse samenleving. Zo eng.

https://thehangingtree.nl(...)e-appjes-van-baudet/
Zeer slecht artikel vol "whataboutismes" en andere drogredenen om Baudet's gedrag goed te praten of op zijn minst minder erg te doen lijken

Heel eng hoe mensen dat proberen goed te praten en proberen de focus te verleggen

Ten eerste dat "schandaal" in Duitsland wordt zelfs daar niet als een "schandaal" gezien.
Ten tweede het was in Duitsland niet Nederland. Thierry is Nederlands nieuws.
Ten derde, de Trumpiaanse stijl om de media dan maar de schuld te geven voor het naar buiten brengen is een trucje wat we nu wel kennen
Ten vierde Thierry heeft die berichten zelf geschreven en gezien zijn reactie en blinde paniek in zijn ogen weet hij zelf ook wel dat hij fout zit. je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze hun werk doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 10-02-2021 23:40:10 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197937324
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zeer slecht artikel vol "whataboutismes" en andere drogredenen om Baudet's gedrag goed te praten of op zijn minst minder erg te doen lijken

Heel eng hoe mensen dat proberen goed te praten en proberen de focus te verleggen

Ten eerste dat "schandaal" in Duitsland wordt zelfs daar niet als een "schandaal" gezien.
Ten tweede het was in Duitsland niet Nederland. Thierry is Nederlands nieuws.
Ten derde, de Trumpiaanse stijl om de media dan maar de schuld te geven voor het naar buiten brengen is een trucje wat we nu wel kennen
Ten vierde Thierry heeft die berichten zelf geschreven en gezien zijn reactie en blinde paniek in zijn ogen weet hij zelf ook wel dat hij fout zit. je kunt de media niet kwalijk nemen dat ze hun werk doen.
Ja want Baudet heeft "neger" gezegd. Soow.

Maar dat wij achter de schermen warm worden gemaakt om zeer ingrijpende maatregelen te omarmen, dat hoeft niet aan de kaak gesteld te worden. Want ja, het woord neger, en schaatsen natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197938436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja want Baudet heeft "neger" gezegd. Soow.
als dat het alleen was dan zou je wellicht een punt hebben... Helaas gaat er nogal wat aan vooraf. Bovendien is hij een volksvertegenwoordiger, dan heb je je gewoon te gedragen
quote:
Maar dat wij achter de schermen warm worden gemaakt om zeer ingrijpende maatregelen te omarmen, dat hoeft niet aan de kaak gesteld te worden. Want ja, het woord neger, en schaatsen natuurlijk.
Drogredenen, ook hier weer

Maar prima, wat wil je aan de kaak stellen in Duitsland? Dat ze een "worst case scenario" hebben uit laten werken om mensen bewust te maken van de noodzaak van maatregelen?

Nou poepoe, doe mij maar schaatsen dan

[ Bericht 9% gewijzigd door devlinmr op 11-02-2021 08:08:52 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197938508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja want Baudet heeft "neger" gezegd. Soow.

Maar dat wij achter de schermen warm worden gemaakt om zeer ingrijpende maatregelen te omarmen, dat hoeft niet aan de kaak gesteld te worden. Want ja, het woord neger, en schaatsen natuurlijk.
Ik ben 5 jaar terug tot de conclusie gekomen dat ik niet iedereen aardig vind.

Ik ben nu ook tot de conclusie gekomen dat een gedachtewisseling met sommigen niet kan omdat hun wereldbeeld niet rationeel is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197938697
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:43:40 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197939835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:34 schreef PSVCL het volgende:
Double Masks Offer Significantly Better Protection, CDC Study Finds

[ afbeelding ]

Upgrading your mask can really make a big difference, according to a study published Wednesday by the Centers for Disease Control and Prevention.

https://www.wsj.com/livec(...)J5G0R6bQFTm?mod=e2tw

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Zeg me dat het een grap is _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197939874
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Zeg me dat het een grap is _O-
Medisch specialiste Summers weet het beter _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 11 februari 2021 @ 09:54:04 #51
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197940013
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Medisch specialiste Summers weet het beter _O-
Met verstand van politieke trucjes kom je verder maar loop jij gerust met dubbele maskers want experts blabla ^O^
en vergeet de vax niet te nemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197940113
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 09:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Medisch specialiste Summers weet het beter _O-
Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat 2 maskers beter dan 1 zijn. Of je ook zo'n klapjosti bent die ermee gaat rondlopen is een tweede, maar de wetenschap ervan lijkt me geen hogere wiskunde. :+
pi_197941120
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 21:18 schreef illusions het volgende:
Millwall supporten :') In heel dat stadsdeel wil je nog niet dood gevonden worden, en voetballen kunnen ze ook niet.

Liverpool lad _O_
[offtopic]
Ben één keer bij the Den gaan kijken omdat we alle stadions van prof clubs in Londen op de foto wilden hebben.. Heb me nooit onveilig gevoeld in Londen maar een echt fijn gevoel kreeg ik niet van die wijk... Gelukkig hadden we dikke jassen aan zodat ons West Ham shirt niet zichtbaar was.. We waren onderweg of kwamen terug van een West Ham match namelijk.
[/offtopic]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197946860
pi_197951377
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197951485
quote:
Hulde voor de uitgebreide bronvermelding.

Iets zegt mij dat het anders in elkaar steekt.
pi_197951738
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Hulde voor de uitgebreide bronvermelding.

Iets zegt mij dat het anders in elkaar steekt.
Om te beginnen wordt het overgrote deel van de doden veroorzaakt door uitgestelde reguliere medische behandelingen en het stoppen van een groot deel aan preventieve zorg zoals kankeronderzoek ed.
En verder veroorzaakt covid veel meer langdurige schade en permanente schade.dan dat mensen er aan overlijden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197952698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Om te beginnen wordt het overgrote deel van de doden veroorzaakt door uitgestelde reguliere medische behandelingen en het stoppen van een groot deel aan preventieve zorg zoals kankeronderzoek ed.
Is dat zo?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197952851
Dat er doden vallen aan het stoppen van preventieve zorg als kankeronderzoek is onmogelijk nu al meetbaar dus dat is sowieso kolder.
  donderdag 11 februari 2021 @ 20:40:01 #60
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_197952983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik denk dat 80% inderdaad wat veel is.. Maar de mensen die faliekant tegen de avondklok zijn is ook niet groot. Ik zelf dat het niet veel minder besmettingen oplevert, maar ondervind zelf amper hinder van de avondklok en ik denk (dus geen cijfers etc) dat dit wel voor de meeste mensen geld.
Geen hinder van =/= er mee eens zijn.
Moet je die avondklok anders eens door laten lopen tot ver in de zomer.
Dan piept 99% van de bevolking wel anders.

Maar goed, mensen zijn van nature nou eenmaal kortzichtig.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_197953062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:40 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Geen hinder van =/= er mee eens zijn.
Moet je die avondklok anders eens door laten lopen tot ver in de zomer.
Dan piept 99% van de bevolking wel anders.

Maar goed, mensen zijn van nature nou eenmaal kortzichtig.
Ach van de zomer lekker in de tuin in t zwembad... Prima te doen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197953086
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ach van de zomer lekker in de tuin in t zwembad... Prima te doen
Ja dag. Ik ga dit jaar gewoon een normale zomer beleven, ben er klaar mee.
pi_197953154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:40 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Geen hinder van =/= er mee eens zijn.
Moet je die avondklok anders eens door laten lopen tot ver in de zomer.
Dan piept 99% van de bevolking wel anders.

Maar goed, mensen zijn van nature nou eenmaal kortzichtig.
Dat is toch wat ik zeg?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197953542
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja dag. Ik ga dit jaar gewoon een normale zomer beleven, ben er klaar mee.
ben je een wappie geworden? wees eens braaf.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:07:19 #65
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_197953566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat is toch wat ik zeg?
Nee.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_197954002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee.
Laat ik het dan zo zeggen, op dit moment boeit een grote groep mensen het niet echt.. Idd in de zomer zal het anders zijn maar ik verwacht dat we dan al geen avondklok meer hebben.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_197954791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is dat zo?
Over welk deel heb je twijfels?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197957081
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Over welk deel heb je twijfels?
Overgrote deel doden door uitgestelde zorg
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197957159
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja dag. Ik ga dit jaar gewoon een normale zomer beleven, ben er klaar mee.
Succes zonder festivals cafés maar met vaccinatie paspoorten
e.d.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197957324
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Succes zonder festivals cafés maar met vaccinatie paspoorten
e.d.
Ik hoef niet in Nederland te blijven natuurlijk. In Colombia is het prima toeven momenteel.

Spanje wat minder helaas, zal nog wel even duren ook.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:18:13 #71
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197963678
Cijfertjes zakken en die maatregelen mogen daarop ook wel aangepast worden.

Dus.. trek maar weer de lade open en ipv verlichting, mooie verzwaringen
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijker

Of verzwaard gaat worden is uiteraard maar de vraag, maar met dit soort berichten leggen ze mooie paden aan om het vervolgens te doen...
Mai pben rai~!
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:35:18 #72
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_197963986
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef KNAK het volgende:
Cijfertjes zakken en die maatregelen mogen daarop ook wel aangepast worden.

Dus.. trek maar weer de lade open en ipv verlichting, mooie verzwaringen
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijker

Of verzwaard gaat worden is uiteraard maar de vraag, maar met dit soort berichten leggen ze mooie paden aan om het vervolgens te doen...
Tjah zo gaat het de komende tijd nu eenmaal.

-Nieuwe variant pops up
-Vaccins werken niet allemaal goed
-Vaccins werken toch wel want we gaan niet allemaal dood op de ic
-Nieuwe maatregelen
-cijfers dalen
-ga terug naar start
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_197965170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah zo gaat het de komende tijd nu eenmaal.

-Nieuwe variant pops up
-Vaccins werken niet allemaal goed
-Vaccins werken toch wel want we gaan niet allemaal dood op de ic
-Nieuwe maatregelen
-cijfers dalen
-ga terug naar start
Yes en de mensen willen dit maar niet zien. Ze spelen met ons.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 15:18:00 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197966088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes en de mensen willen dit maar niet zien. Ze spelen met ons.
Het is dan ook zo onwaarschijnlijk en niet te bevatten.
Nederland kent een zeer lange tijd van vrede, voorspoed, welvaart en al dat wat elders in de wereld niet vanzelfsprekend is. Mensen zijn daardoor gewend geraakt aan het veilige, vertrouwde gevoel en willen niet geloven dat er kwaadaardige factoren kunnen zijn en het leven een negatieve wending kunnen geven. Voor een griepje nu een jaar lang economische genocide, de maatschappij voor generaties ontwricht en een overheid dat zonder weerstand tot aan het invoeren van spertijd het volk kan beinvloeden en bespelen, met daarbij nog de vraag in welke vorm de uitwerking van de vaccinaties gaan uitpakken.
Mai pben rai~!
pi_197966245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het is dan ook zo onwaarschijnlijk en niet te bevatten.
Nederland kent een zeer lange tijd van vrede, voorspoed, welvaart en al dat wat elders in de wereld niet vanzelfsprekend is. Mensen zijn daardoor gewend geraakt aan het veilige, vertrouwde gevoel en willen niet geloven dat er kwaadaardige factoren kunnen zijn en het leven een negatieve wending kunnen geven. Voor een griepje nu een jaar lang economische genocide, de maatschappij voor generaties ontwricht en een overheid dat zonder weerstand tot aan het invoeren van spertijd het volk kan beïnvloeden en bespelen, met daarbij nog de vraag in welke vorm de uitwerking van de vaccinaties gaan uitpakken.
Ohh dit! Zo mee eens, dit zouden mensen moeten lezen.
pi_197966299
https://docsfair.nl/covid-19-the-system/

Kennen jullie deze video?
pi_197966683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef KNAK het volgende:
Cijfertjes zakken en die maatregelen mogen daarop ook wel aangepast worden.

Dus.. trek maar weer de lade open en ipv verlichting, mooie verzwaringen
https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-besmettelijker

Of verzwaard gaat worden is uiteraard maar de vraag, maar met dit soort berichten leggen ze mooie paden aan om het vervolgens te doen...
In andere landen spreken ze al over Zero Covid, er mag niemand meer besmet raken. zo kan dit eindeloos gerekt worden.
pi_197967142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

In andere landen spreken ze al over Zero Covid, er mag niemand meer besmet raken. zo kan dit eindeloos gerekt worden.
Heb je hier een bronnetje bij?

Dit zou natuurlijk absurd zijn
pi_197967185
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Heb je hier een bronnetje bij?

Dit zou natuurlijk absurd zijn
twitter
pi_197967339
Knettergek jullie.

Heyhey, survival of the fittest, je roeit een matig besmettelijk virus uit doordat je de overdracht afremt, zie daar een besmettelijkere variant blijft over.

Nou nou wat een angst.

Het geen wat de mensheid altijd heeft gered is een bepaalde "herd immunity" Virussen uitroeien is voor snel muterende virussen met natuurlijke reservoirs nooit gelukt.

En vergis je niet mensen, de pest bacterie bestaat ook gewoon nog! Na de 16e eeuw heeft het gewoon altijd nog bestaan.

Eerlijk gezegd kan ik mij niet anders voorstellen dan dat men in de 16e eeuw zelfs tegen die bacterie resistentie heeft opgebouwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 februari 2021 @ 16:43:40 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197967775
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:20 schreef ludovico het volgende:
Knettergek jullie.

Heyhey, survival of the fittest, je roeit een matig besmettelijk virus uit doordat je de overdracht afremt, zie daar een besmettelijkere variant blijft over.

Nou nou wat een angst.

Het geen wat de mensheid altijd heeft gered is een bepaalde "herd immunity" Virussen uitroeien is voor snel muterende virussen met natuurlijke reservoirs nooit gelukt.

En vergis je niet mensen, de pest bacterie bestaat ook gewoon nog! Na de 16e eeuw heeft het gewoon altijd nog bestaan.

Eerlijk gezegd kan ik mij niet anders voorstellen dan dat men in de 16e eeuw zelfs tegen die bacterie resistentie heeft opgebouwd.
Ben je bereid jezelf en vrienden en familieleden er voor op te offeren?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197968066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ben je bereid jezelf en vrienden en familieleden er voor op te offeren?
Voor wat op te offeren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197968614
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:20 schreef ludovico het volgende:
Knettergek jullie.

Heyhey, survival of the fittest, je roeit een matig besmettelijk virus uit doordat je de overdracht afremt, zie daar een besmettelijkere variant blijft over.

Nou nou wat een angst.

Het geen wat de mensheid altijd heeft gered is een bepaalde "herd immunity" Virussen uitroeien is voor snel muterende virussen met natuurlijke reservoirs nooit gelukt.

En vergis je niet mensen, de pest bacterie bestaat ook gewoon nog! Na de 16e eeuw heeft het gewoon altijd nog bestaan.

Eerlijk gezegd kan ik mij niet anders voorstellen dan dat men in de 16e eeuw zelfs tegen die bacterie resistentie heeft opgebouwd.
Je weet dat een bacterie geen virus is?
Je weet ook dat je bij builenpest dood gaat aan sepsis, iets waar je geen resistentie tegen kunt hebben?
Je weet dat longpest (de besmettelijkste variant) ook veroorzaakt wordt door een bacterie en dodelijk kan zijn binnen 2-3 dagen .

[ Bericht 5% gewijzigd door devlinmr op 12-02-2021 17:41:04 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197969482
Griep kan dodelijk zijn! mits het aanwezig is. gelukkig bestaat t niet meer (in de statistieken) sinds 2020.
pi_197971777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 17:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je weet dat een bacterie geen virus is?
Je weet ook dat je bij builenpest dood gaat aan sepsis, iets waar je geen resistentie tegen kunt hebben?
Je weet dat longpest (de besmettelijkste variant) ook veroorzaakt wordt door een bacterie en dodelijk kan zijn binnen 2-3 dagen .
Verklaar jij even waarom dan niet iedereen gestorven is aan de pest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 12 februari 2021 @ 20:49:10 #86
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197972192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Griep kan dodelijk zijn! mits het aanwezig is. gelukkig bestaat t niet meer (in de statistieken) sinds 2020.
:{
de Keizer heeft geen kleren aan.
Huig
pi_197973616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verklaar jij even waarom dan niet iedereen gestorven is aan de pest.
Tja als ruim 30% van de bevolking sterft dan is afstand houden automatisch een stuk makkelijker.
Bovendien ontweek men besmette mensen sowieso al en niet iedereen zal door besmette vlooien zijn gebeten.
Mens op mens besmettingen had je alleen als je of de hoestspetters van iemand met longpestbacterieen inademde, builenpest alleen als je de sappen van opengebarste builen in je lijf kreeg

Daarnaast zullen er ook mensen zijn die het overleefd hebben, je lijf is ook in staat bacteriën te bestrijden

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 12-02-2021 22:15:47 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197974948


de griep is terecht.
pi_197975163
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

de griep is terecht.
Eindelijk _O_
pi_197975184
De Engelse variant stelde uiteindelijk niks voor..
Nu is het wachten op de Braziliaanse variant .. 3 keer zo besmettelijk _O_

  vrijdag 12 februari 2021 @ 23:43:33 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_197975213
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

de griep is terecht.
Testen dmv Koch's postulates en observeren onder een SEM om te kijken of het Covid is? Ik ruik bullshit. Wat denk jij @Isdatzo ?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_197975451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
De Engelse variant stelde uiteindelijk niks voor..
Nu is het wachten op de Braziliaanse variant .. 3 keer zo besmettelijk _O_

De 'Britse variant' blijkt dus eigenlijk verzonnen alleen omdat de cijfers in dat pand omhoog liepen. Dit is echt bizar. En lat wederom zien dat ook wetenschappers niet betrouwbaar zijn.
pi_197975480
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
De Engelse variant stelde uiteindelijk niks voor..
Nu is het wachten op de Braziliaanse variant .. 3 keer zo besmettelijk _O_

gewoon even een paar weken wachten dan is die Braziliaanse variant ook niet meer besmettelijk.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:08:49 #94
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197975591
Ze trekken alles uit de kast om lockdowns, maatregelen, beperkingen én het vaccin te rechtvaardigen. Men moet daar maar eens naar kijken i.p.v. zich blindstaren op een griepje. Heel de wereld moet aan het vaccin om een groepje ouderen met bestaande onderliggende lichamelijke problemen te beschermen.

Het is misschien een jaar of 1, 2(?) geleden dat er door een grote politieke partij in onze regering gesproken werd over het mogelijk beperken van bepaalde medische hulp voor mensen van 70 of ouder. En nu moeten de 100-jarigen allemaal gered worden van COVID :').

Nu is het vrij eenvoudig om als 'wakker' persoon een lijn te trekken naar die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn, maar draai dat eens om en bekijk het eens van de andere nuchtere kant naar waar wij nú mee bezig zijn. We lopen als panische angsthazen/idioten rond, 1.5m afstand, (a)sociale controle, mondkapje, alles dicht, alles beperkt, avondklok, economieën gesloopt, ouders met kinderen, studenten, reisbranche, toerisme, horeca, het plezier in het leven van vele mensen, sporters etc, helemaal naar de klote geholpen, al een jaar lang en men komt nog steeds met nieuwe dreigingen over nieuwe golven, nieuwe varianten, besmettingen met daaropvolgend steeds verdergaande maatregelen...

...voor een griep _O- _O-

Dat kan je toch niet recht lullen? Dat is zo krom dat het gewoon een cirkel vormt 8)7
Mai pben rai~!
pi_197975959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:08 schreef KNAK het volgende:
Ze trekken alles uit de kast om lockdowns, maatregelen, beperkingen én het vaccin te rechtvaardigen. Men moet daar maar eens naar kijken i.p.v. zich blindstaren op een griepje. Heel de wereld moet aan het vaccin om een groepje ouderen met bestaande onderliggende lichamelijke problemen te beschermen.

Het is misschien een jaar of 1, 2(?) geleden dat er door een grote politieke partij in onze regering gesproken werd over het mogelijk beperken van bepaalde medische hulp voor mensen van 70 of ouder. En nu moeten de 100-jarigen allemaal gered worden van COVID :').

Nu is het vrij eenvoudig om als 'wakker' persoon een lijn te trekken naar die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn, maar draai dat eens om en bekijk het eens van de andere nuchtere kant naar waar wij nú mee bezig zijn. We lopen als panische angsthazen/idioten rond, 1.5m afstand, (a)sociale controle, mondkapje, alles dicht, alles beperkt, avondklok, economieën gesloopt, ouders met kinderen, studenten, reisbranche, toerisme, horeca, het plezier in het leven van vele mensen, sporters etc, helemaal naar de klote geholpen, al een jaar lang en men komt nog steeds met nieuwe dreigingen over nieuwe golven, nieuwe varianten, besmettingen met daaropvolgend steeds verdergaande maatregelen...

...voor een griep _O- _O-

Dat kan je toch niet recht lullen? Dat is zo krom dat het gewoon een cirkel vormt 8)7
Mensen zien het gewoon verschillend. En de algemene tendens die naar mijn mening in grote mate gevoed wordt door manipulatie in de meest simpele zin van het woord is dat de nieuwe situatie (het nieuwe normaal) wel rechtvaardig is..
En wat iedereen er ook maar van vindt zal me en moet me vooral een rotzorg zijn.
De situatie is nu zoals die is, hoe moeilijk dat voor mij ook te accepteren valt en ik moet het er maar mee doen.
Ik ben wel klaar met de strijd. De wereld is verdomme breder dan deze maatschappij die met het accepteren van de spoedwet als beeldende vorm momenteel geregeerd wordt door koning ziekte en prinsesje angst.
pi_197976054
https://mensenrechten.nl/(...)vragen-en-antwoorden

Hier staat ook het 1 en ander beschreven, weliswaar oud artikel dus wellicht verouderde informatie omdat de situatie door bijv. spoedwet al weer gewijzigd kan zijn, maar het zogenoemde college van de rechten van de mens buigt zich in dit artikel over vraagstukken over coronamaatregelen en vrijheidsberoving (of hoe je t ook wilt noemen) en dat de overheid dus blijkbaar VERPLICHT is om dit soort maatregelen te installeren omdat in tijden van epidemie of whatever ze daardoor dus JUIST de mensenrechten eer aan doen... En dat heeft dan ook nogal wat te maken met een wet die 15 jaar geleden oid is aangenomen tussen het WHO en de landen die daar op zijn aangesloten.

Brengt wellicht meer duidelijkheid in het hoe en waarom de regering dit doet/moet.

Het is één grote bende.

[ Bericht 0% gewijzigd door HetDonkertAan op 13-02-2021 01:05:47 ]
pi_197980323
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

de griep is terecht.
Mja dan was het een sterk griepje, maar ik vertrouw die PCR test wel. Dus het is wel gewoon een corona besmetting geweest bij hen die raak testen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197980376
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Tja als ruim 30% van de bevolking sterft dan is afstand houden automatisch een stuk makkelijker.
Bovendien ontweek men besmette mensen sowieso al en niet iedereen zal door besmette vlooien zijn gebeten.
Mens op mens besmettingen had je alleen als je of de hoestspetters van iemand met longpestbacterieen inademde, builenpest alleen als je de sappen van opengebarste builen in je lijf kreeg

Daarnaast zullen er ook mensen zijn die het overleefd hebben, je lijf is ook in staat bacteriën te bestrijden
Denk je dat het lichaam ook antistoffen heeft voor bacteriën?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197980426
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

De 'Britse variant' blijkt dus eigenlijk verzonnen alleen omdat de cijfers in dat pand omhoog liepen. Dit is echt bizar. En lat wederom zien dat ook wetenschappers niet betrouwbaar zijn.
Het zijn gewoon modellen de britten zeggen 50% besmettelijker dus dat gooi je dan in je model en dan concludeer je wat. Zonder het aan de werkelijkheid te toetsen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197980501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:08 schreef KNAK het volgende:
Ze trekken alles uit de kast om lockdowns, maatregelen, beperkingen én het vaccin te rechtvaardigen. Men moet daar maar eens naar kijken i.p.v. zich blindstaren op een griepje. Heel de wereld moet aan het vaccin om een groepje ouderen met bestaande onderliggende lichamelijke problemen te beschermen.

Het is misschien een jaar of 1, 2(?) geleden dat er door een grote politieke partij in onze regering gesproken werd over het mogelijk beperken van bepaalde medische hulp voor mensen van 70 of ouder. En nu moeten de 100-jarigen allemaal gered worden van COVID :').

Nu is het vrij eenvoudig om als 'wakker' persoon een lijn te trekken naar die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn, maar draai dat eens om en bekijk het eens van de andere nuchtere kant naar waar wij nú mee bezig zijn. We lopen als panische angsthazen/idioten rond, 1.5m afstand, (a)sociale controle, mondkapje, alles dicht, alles beperkt, avondklok, economieën gesloopt, ouders met kinderen, studenten, reisbranche, toerisme, horeca, het plezier in het leven van vele mensen, sporters etc, helemaal naar de klote geholpen, al een jaar lang en men komt nog steeds met nieuwe dreigingen over nieuwe golven, nieuwe varianten, besmettingen met daaropvolgend steeds verdergaande maatregelen...

...voor een griep _O- _O-

Dat kan je toch niet recht lullen? Dat is zo krom dat het gewoon een cirkel vormt 8)7
Eens, enige wat het rectificeert is overstromen van de zorg. Maar als die overstroming reëel is dan is extra capaciteit verkrijgen oneindig goedkoop. Dat moet je koste wat kost bolwerken.

Dat laatste gebeurt niet. En dat BS verhaal steeds over tekort zorg medewerkers.. Hou op, slechte excuses.

Overigens, de groep oudere mannen BMI hoger dan 25, is 60% op de IC maar slechts 6% van de bevolking +-.

Vaccineer die groep binnen en week en gooi het zooitje weer open! Begin maar met alles waar weinig bewijs voor is dat het werkt. Mondkapjes avondklok en dat gedoe met alcohol moet er het eerste uit. Winkels gewoon open.

Houden we die 1.5meter nog even vol en geen evenementen. Die kan er een een week of 3 later af.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197980802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk je dat het lichaam ook antistoffen heeft voor bacteriën?
Voor de pest bacteriën zijn antistoffen aantoonbaar maar is niet bekend of je daarmee immuun bent of dat je überhaupt beter beschermd bent.
Onderzoeken naar vaccins tegen longpest zijn ook op niks uitgelopen

Pneumokokken bacteriën heb je dan weer wel vaccins voor

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 13-02-2021 12:34:30 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197981306
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Voor de pest bacteriën zijn antistoffen aantoonbaar maar is niet bekend of je daarmee immuun bent of dat je überhaupt beter beschermd bent.
Onderzoeken naar vaccins tegen longpest zijn ook op niks uitgelopen

Pneumokokken bacteriën heb je dan weer wel vaccins voor
:) Lijkt me dan logisch dat het afzwakt omdat de gehele populatie die er nog mee in aanmerking komt, grotendeels beschermd is. En dat zal zeker niet 0 geweest zijn toen het op zijn einde liep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197981386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

:) Lijkt me dan logisch dat het afzwakt omdat de gehele populatie die er nog mee in aanmerking komt, grotendeels beschermd is. En dat zal zeker niet 0 geweest zijn toen het op zijn einde liep.
Dat is dus blijkbaar niet logisch daar er geen bewijs voor is dat je er immuniteit voor opbouwt. Wat wel logisch is dat de sterksten het overleven en dat die het ook een 2e keer overleven. De pest is niet per definitie dodelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197981480
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is dus blijkbaar niet logisch daar er geen bewijs voor is dat je er immuniteit voor opbouwt. Wat wel logisch is dat de sterksten het overleven en dat die het ook een 2e keer overleven. De pest is niet per definitie dodelijk
Jij mist wel vaker een stukje rationeel denkvermogen...

Hoezo geen bewijs voor immuniteit? Waarom denk je dat de pest verdween? Minder mensen in aanraking met de pest bacterie? Waarom? De ziekte was aanwezig in de populatie, waarom zou die opeens zijn vat op die populatie verliezen anders dan immuniteit?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 13 februari 2021 @ 14:07:19 #105
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197982028
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eens, enige wat het rectificeert is overstromen van de zorg. Maar als die overstroming reëel is dan is extra capaciteit verkrijgen oneindig goedkoop. Dat moet je koste wat kost bolwerken.

Dat laatste gebeurt niet. En dat BS verhaal steeds over tekort zorg medewerkers.. Hou op, slechte excuses.

Overigens, de groep oudere mannen BMI hoger dan 25, is 60% op de IC maar slechts 6% van de bevolking +-.

Vaccineer die groep binnen en week en gooi het zooitje weer open! Begin maar met alles waar weinig bewijs voor is dat het werkt. Mondkapjes avondklok en dat gedoe met alcohol moet er het eerste uit. Winkels gewoon open.

Houden we die 1.5meter nog even vol en geen evenementen. Die kan er een een week of 3 later af.
"Pas op met betreden van het ijs, want de extra druk kunnen ziekenhuizen niet aan"

"Vuuwerk aan banden - want ziekenhuizen kunnen de extra druk niet aan"

....en zo nog enkele andere belachelijke beslissingen die we allemaal kunnen opnoemen.

Ik ben de laatste jaren met wat regelmaat in ziekenhuizen/ouderenzorginstellingen geweest (na zelf 15 jaar in het buitenland gewoond te hebben) en ja, het is vergeleken met de jaren 80/90 grote stappen achteruit gegaan. Wanbeleid en verkeerde prioriteiten, mogelijk een vleugje corruptie, want ja, dat heb je hier ook in NL. Dus als er daadwerkelijk een pandemie ons zou teisteren en de zorg het niet aan kan weet je direct waar je het moet zoeken en dat je dat hele gezwel wat verantwoordelijke politiek bestuur heet tot mogelijk aan lokaal management eruit moet snijden en moet saneren.

Er is echter geen pandemie zoals men dat ons voorschotelt;

Het momentum is voorbij. De geloofwaardigheid had enigszins behouden gebleven als men direct had gehandeld; de zwakkeren isoleren, een korte periode van strenge maatregels en klaar. Wat ze er nu allemaal omheen hangen riekt naar de bevolking klaarstomen voor (o.a.) vaccinaties. Men begint alles zo zat te worden dat er zowat gevochten gaat worden om die zooi in het lijf gespoten te krijgen.
Mai pben rai~!
pi_197982721
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

"Pas op met betreden van het ijs, want de extra druk kunnen ziekenhuizen niet aan"

"Vuuwerk aan banden - want ziekenhuizen kunnen de extra druk niet aan"

....en zo nog enkele andere belachelijke beslissingen die we allemaal kunnen opnoemen.

Ik ben de laatste jaren met wat regelmaat in ziekenhuizen/ouderenzorginstellingen geweest (na zelf 15 jaar in het buitenland gewoond te hebben) en ja, het is vergeleken met de jaren 80/90 grote stappen achteruit gegaan. Wanbeleid en verkeerde prioriteiten, mogelijk een vleugje corruptie, want ja, dat heb je hier ook in NL. Dus als er daadwerkelijk een pandemie ons zou teisteren en de zorg het niet aan kan weet je direct waar je het moet zoeken en dat je dat hele gezwel wat verantwoordelijke politiek bestuur heet tot mogelijk aan lokaal management eruit moet snijden en moet saneren.

Er is echter geen pandemie zoals men dat ons voorschotelt;

Het momentum is voorbij. De geloofwaardigheid had enigszins behouden gebleven als men direct had gehandeld; de zwakkeren isoleren, een korte periode van strenge maatregels en klaar. Wat ze er nu allemaal omheen hangen riekt naar de bevolking klaarstomen voor (o.a.) vaccinaties. Men begint alles zo zat te worden dat er zowat gevochten gaat worden om die zooi in het lijf gespoten te krijgen.
Er is een pandemie omdat de definitie van een pandemie is aangepast. Volgens de definitie van voor 2009 is er geen pandemie.
pi_197984553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mist wel vaker een stukje rationeel denkvermogen...
waarom weer een ad hominem? Zo jammer elke keer
quote:
Hoezo geen bewijs voor immuniteit?
moet je aan de wetenschap vragen. Die stellen dat op basis van oa de ineffectiviteit van een vaccin en het feit dat immuniteit niet bewezen kan worden
quote:
Waarom denk je dat de pest verdween?
hij is niet verdwenen. Betere hygiëne, zwakkeren die al overleden waren,minder ratten, minder besmette vlooien etc, zorgden er voor dat het geen pandemie meer werd, na 3x wel een pandemie te zijn geweest
quote:
Minder mensen in aanraking met de pest bacterie? Waarom? De ziekte was aanwezig in de populatie, waarom zou die opeens zijn vat op die populatie verliezen anders dan immuniteit?
Hygiëne, minder mensen, minder ratten. Vele redenen dus

Maar lees lekker zelf, genoeg onderzoek naar gedaan

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte)

https://lci.rivm.nl/richtlijnen/pest

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 13-02-2021 17:04:33 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197986743
twitter


Er zullen over twee weken vast weer heel veel besmettingen bij komen. Het schaatsen zal voor vele besmettingen gezorgd hebben. Wanneer stoppen we eens met deze vrijheidsberovende maatregelen?
pi_197986802
twitter


En zo gaan ze dus om met mensen in Nederland. Wanneer staat iedereen nou eens op?
pi_197986850
twitter


Ziekenhuizen schorten het vaccineren met Astra Zenica op en dan gaan ze er hier gewoon mee door?
pi_197986878
https://documentcloud.ado(...)7bbd21cf0a#pageNum=7

hier is een link te vinden met alle doden door het vaccin.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:22:47 #113
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197988804
twitter


*O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197993351
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En zo gaan ze dus om met mensen in Nederland. Wanneer staat iedereen nou eens op?
Er leven hier 17.5 miljoen mensen, 50% lijkt knettergek te zijn misschien wel 80%...

Als je niet in een positie met macht zit zou ik me lekker laten leven. Kost je minder negativiteit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 februari 2021 @ 13:55:22 #115
24329 KNAK
ff w88,......
pi_197999805
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef mir1986 het volgende:
https://documentcloud.ado(...)7bbd21cf0a#pageNum=7

hier is een link te vinden met alle doden door het vaccin.
Linkje doet 't niet

Een medewerkster haar oom; verleden week vrijdag vaccin (weet niet welke), dag daarna ziek, dag dáárna naar het ziekenhuis en sindsdien aan de beademing op de IC. Hoor net dat hij mogelijk komt te overlijden.
Oom is 72 jaar oud, volgens de medewerkster gezond en wel, geen bekende onderliggende problemen.

Het zal mij allerminst verbazen als die vaccins daadwerkelijk reden zijn van een hoop drama, maar omdat ik geen bewijs heb, er niet bij ben en de mensen persoonlijk niet ken en niet weet hoe of wat probeer ik het te relativeren ook al betwijfel ik de gang van zaken rondom Corona behoorlijk. Nu betreft het mijn medewerkster, al lange tijd voor mij werkzaam...
Het is de vraag of oomlief iets heeft/had waardoor hij nu z'n leven gaat verliezen,.. maar wtf.... een dag later na een vaccin.....
Mai pben rai~!
pi_198000752
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef KNAK het volgende:

[..]

Linkje doet 't niet

Een medewerkster haar oom; verleden week vrijdag vaccin (weet niet welke), dag daarna ziek, dag dáárna naar het ziekenhuis en sindsdien aan de beademing op de IC. Hoor net dat hij mogelijk komt te overlijden.
Oom is 72 jaar oud, volgens de medewerkster gezond en wel, geen bekende onderliggende problemen.

Het zal mij allerminst verbazen als die vaccins daadwerkelijk reden zijn van een hoop drama, maar omdat ik geen bewijs heb, er niet bij ben en de mensen persoonlijk niet ken en niet weet hoe of wat probeer ik het te relativeren ook al betwijfel ik de gang van zaken rondom Corona behoorlijk. Nu betreft het mijn medewerkster, al lange tijd voor mij werkzaam...
Het is de vraag of oomlief iets heeft/had waardoor hij nu z'n leven gaat verliezen,.. maar wtf.... een dag later na een vaccin.....
Ik vertrouw er geen fuck van, de hele bevolking enten terwijl er een beperkte risicogroep is... Waanzin.

En dat er überhaupt over de vrijwilligheid gesproken wordt.... Wat willen ze dan die gekken? Mensen verplichten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 februari 2021 @ 14:53:43 #117
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198000918
Ah, had even niet door dat ik in het BNW-topic zat. Vroeg me al af waarom het leek dat iedereen gek geworden is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198001749
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:53 schreef Dven het volgende:
Ah, had even niet door dat ik in het BNW-topic zat. Vroeg me al af waarom het leek dat iedereen gek geworden is.
Ben je al uit de kast?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 februari 2021 @ 15:46:32 #119
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198002100
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:53 schreef Dven het volgende:
Ah, had even niet door dat ik in het BNW-topic zat. Vroeg me al af waarom het leek dat iedereen gek geworden is.
Het begin is er; aangekomen daar waar je jezelf kan verlichten. Wees welkom..wees welkom.
Het voelt in den beginne wellicht wat onwennig na zoveel maanden in het donker te hebben geleefd, maar ook jij zal hier je plekje weten te vinden O-)
Mai pben rai~!
pi_198002695
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:04 schreef DonDruiper het volgende:
Fantastisch experiment dit weekend.

Als er over twee weken geen schaatspretweekendpiek is, dan kunnen we rustig alles in de buitenlucht loslaten.
BLM protests gemist?...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 februari 2021 @ 16:20:18 #121
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198002871
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En zo gaan ze dus om met mensen in Nederland. Wanneer staat iedereen nou eens op?
Frauduleuze bende is het. Voor het geval dat: zelf tekenen voor je dood, en dan afdoen als natuurlijke dood want je hebt getekend.

Ik ben nog lang niet aan de beurt maar mijn portie mag Hugo in zijn hol schuiven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 14 februari 2021 @ 20:34:53 #123
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198007761
Net sinds enige tijd geleden weer eens NOS Nieuws opgezet. In die paar minuten behoorlijk wat zooi aangehoord, met als stip;

-mensen die plezier hebben op het ijs en dat er nu botbreuken aan met name pols en armen geholpen moet worden waardoor andere operaties nu onder de Corona druk verzet moeten worden.. :')

-de Zuid-Amerikaanse variant!! "sidder"... Wat is er met de Britse gebeurd? Is deze alweer van het toneel verdwenen? Mensen angst aanjagen is een kunst. Iets met grenzen dicht ergens in Duitsland vanwege de nieuwe variant. :')

En hier kijken miljoenen mensen naar. Vraag me af of dit elke dag herhaalt wordt, al dan niet in een andere vorm maar met dezelfde angst-boodschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 14-02-2021 20:43:55 ]
Mai pben rai~!
pi_198007836
twitter
pi_198008742
twitter


Mensen in het buitenland zien het ook. Er is iets anders aan de hand.
pi_198011203
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 21:20 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Mensen in het buitenland zien het ook. Er is iets anders aan de hand.
Het gaat om The Great Reset, daarom houden ze ons allemaal gevangen in lockdown. Het is de bedoeling dat we moedeloos en arm worden zodat we straks de overheid smeken om het basisinkomen in ruil voor controle op ons dagelijkse leven.

De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198011469


De “klimaatcrisis” is opeens gemixt met Corona :)
Op naar klimaat lockdowns
  maandag 15 februari 2021 @ 01:02:12 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198011493
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:51 schreef PSVCL het volgende:

De “klimaatcrisis” is opeens gemixt met Corona :)
Op naar klimaat lockdowns
Toevallig zag ik daar onlangs een fragment over, dat dat een volgend onderdeel zou worden waarmee zou worden gesmeten. Onder andere B. Gates zou ermee bezig zijn. Met al die klimaat-onzin van de laatste decennia, met als hoogtepunt de laatste jaren hebben ze al een mooie fundering gelegd waar op gebouwd kan worden.

Laat ik nu ook net NPO1 hebben opstaan..
"Corona-crisis is een voorproefje als we de klimaat-crisis niet behandelen" - dame in blauwe jurk

Een avondje NPO en je weet direct waarom iedereen zo panisch doet en denkt.
Mai pben rai~!
pi_198011507
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:51 schreef PSVCL het volgende:


De “klimaatcrisis” is opeens gemixt met Corona :)
Op naar klimaat lockdowns
In Duitsland is het eerste proefballonnetje al opgelaten in de Bondsdag.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198011536
In Duitsland zijn dus de eerste proefballonnetjes al opgelaten voor klimaat lockdowns. Het is alsof de overheid deze nieuwe manier heeft gevonden om mensen te onderdrukken en nu willen ze het gebruiken om hun 2030 SDG doelstellingen te behalen. Het was altijd een gevaar om telkens COVID-lockdowns maar te accepteren, als mensen eraan wennen worden ze uiteindelijk een nieuwe tactiek.

Ik zei dit al in September. Als we de regering deze macht blijven geven, willen ze die nooit meer loslaten en zal klimaatverandering het volgende excuus zijn.

Ook in NL is de gekte al geland:

quote:
Het eerste dat de volgende regering moet doen is het uitroepen van de klimaatnoodtoestand. Dat zei GroenLinks-lijsttrekker Jesse Klaver op het verkiezingscongres van zijn partij zaterdag. Hij wil dat de klimaatcrisis met net zoveel urgentie wordt aangepakt als de coronacrisis, en dat er naar het voorbeeld van het OMT, ook een Climate Management Team (CMT) van wetenschappers wordt samengesteld.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198013017
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
pi_198013022
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In Duitsland zijn dus de eerste proefballonnetjes al opgelaten voor klimaat lockdowns. Het is alsof de overheid deze nieuwe manier heeft gevonden om mensen te onderdrukken en nu willen ze het gebruiken om hun 2030 SDG doelstellingen te behalen. Het was altijd een gevaar om telkens COVID-lockdowns maar te accepteren, als mensen eraan wennen worden ze uiteindelijk een nieuwe tactiek.

Ik zei dit al in September. Als we de regering deze macht blijven geven, willen ze die nooit meer loslaten en zal klimaatverandering het volgende excuus zijn.

Ook in NL is de gekte al geland:
[..]

Heel eng.. Heel eng.
pi_198019139
Joe Biden Gets Caught Red-handed Allowing Huge Group of Liberal Journalists to All Flaunt Mask Mandate on Federal Grounds (VIDEO)



https://redpilled.ca/redp(...)deral-grounds-video/

Wel allemaal braaf je mondkapje op blijven doen of wil je soms dat oma doodgaat??
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198019298
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Joe Biden Gets Caught Red-handed Allowing Huge Group of Liberal Journalists to All Flaunt Mask Mandate on Federal Grounds (VIDEO)

[ afbeelding ]

https://redpilled.ca/redp(...)deral-grounds-video/

Wel allemaal braaf je mondkapje op blijven doen of wil je soms dat oma doodgaat??
3 man is inderdaad een HUUUUUUUUUUUUGE groep eej, poe zeg.

Trouwens, Heel De Tijd Hoofdletters Is Wel Wat Irritant.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 februari 2021 @ 16:05:29 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198019648
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Joe Biden Gets Caught Red-handed Allowing Huge Group of Liberal Journalists to All Flaunt Mask Mandate on Federal Grounds (VIDEO)

[ afbeelding ]

https://redpilled.ca/redp(...)deral-grounds-video/

Wel allemaal braaf je mondkapje op blijven doen of wil je soms dat oma doodgaat??
BETRAPT.

SCHANDAAL.

WANNEER GAAT THIERRY KAMERVRAGEN STELLEN?
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:08:46 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198019710
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij mist wel vaker een stukje rationeel denkvermogen...

Hoezo geen bewijs voor immuniteit? Waarom denk je dat de pest verdween? Minder mensen in aanraking met de pest bacterie? Waarom? De ziekte was aanwezig in de populatie, waarom zou die opeens zijn vat op die populatie verliezen anders dan immuniteit?
De pest verdween niet (overigens is hij helemaal niet verdwenen) omdat we er immuun voor zijn geworden. Iets met betere hygiëne, minder knaagdieren in je huis en antibiotica.
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:15:44 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198019835
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
Wat een berg klinkklare onzin zeg. Over bangmakerij gesproken :{w . Het vaccinatieprogramma van Israël laat juist uitstekend zijn dat het Pfizervaccin prima veilig is.
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:21:20 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198019912
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:02 schreef KNAK het volgende:

[..]

Toevallig zag ik daar onlangs een fragment over, dat dat een volgend onderdeel zou worden waarmee zou worden gesmeten. Onder andere B. Gates zou ermee bezig zijn. Met al die klimaat-onzin van de laatste decennia, met als hoogtepunt de laatste jaren hebben ze al een mooie fundering gelegd waar op gebouwd kan worden.

Laat ik nu ook net NPO1 hebben opstaan..
"Corona-crisis is een voorproefje als we de klimaat-crisis niet behandelen" - dame in blauwe jurk

Een avondje NPO en je weet direct waarom iedereen zo panisch doet en denkt.
En Soros dan?
Huilen dan.
pi_198019953
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het gaat om The Great Reset, daarom houden ze ons allemaal gevangen in lockdown. Het is de bedoeling dat we moedeloos en arm worden zodat we straks de overheid smeken om het basisinkomen in ruil voor controle op ons dagelijkse leven.

Gaat er toch iets mis.... de mensen met een gewone baan houden flink geld over. Aannemers, bouwvakkers, timmermannen, keukenboeren, zitten vol tot eind dit jaar.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198019988
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef KNAK het volgende:
Net sinds enige tijd geleden weer eens NOS Nieuws opgezet. In die paar minuten behoorlijk wat zooi aangehoord, met als stip;

-mensen die plezier hebben op het ijs en dat er nu botbreuken aan met name pols en armen geholpen moet worden waardoor andere operaties nu onder de Corona druk verzet moeten worden.. :')

-de Zuid-Amerikaanse variant!! "sidder"... Wat is er met de Britse gebeurd? Is deze alweer van het toneel verdwenen? Mensen angst aanjagen is een kunst. Iets met grenzen dicht ergens in Duitsland vanwege de nieuwe variant. :')

En hier kijken miljoenen mensen naar. Vraag me af of dit elke dag herhaalt wordt, al dan niet in een andere vorm maar met dezelfde angst-boodschap.
Jij kijkt liever naar

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
Want dat zijn geen angstboodschappen...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 15 februari 2021 @ 16:27:59 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198019991
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 00:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het gaat om The Great Reset, daarom houden ze ons allemaal gevangen in lockdown. Het is de bedoeling dat we moedeloos en arm worden zodat we straks de overheid smeken om het basisinkomen in ruil voor controle op ons dagelijkse leven.

En hoe wordt hier dan precies aan verdiend :? .
Huilen dan.
pi_198020045
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In Duitsland zijn dus de eerste proefballonnetjes al opgelaten voor klimaat lockdowns. Het is alsof de overheid deze nieuwe manier heeft gevonden om mensen te onderdrukken en nu willen ze het gebruiken om hun 2030 SDG doelstellingen te behalen. Het was altijd een gevaar om telkens COVID-lockdowns maar te accepteren, als mensen eraan wennen worden ze uiteindelijk een nieuwe tactiek.

Ik zei dit al in September. Als we de regering deze macht blijven geven, willen ze die nooit meer loslaten en zal klimaatverandering het volgende excuus zijn.

Ook in NL is de gekte al geland:
[..]

En jij denkt serieus dat GL daar de handen voor op elkaar krijgt... echt niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198020312
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Frauduleuze bende is het. Voor het geval dat: zelf tekenen voor je dood, en dan afdoen als natuurlijke dood want je hebt getekend.

Ik ben nog lang niet aan de beurt maar mijn portie mag Hugo in zijn hol schuiven.
Dagelijkse anal swabs in z'n reet steken kan 'ie ook lekker van genieten.

(Did u see what I did there?)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198020367
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Yes en de mensen willen dit maar niet zien. Ze spelen met ons.
Grote dikke jaartjelang numbers game idd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198020450
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef PSVCL het volgende:
De Engelse variant stelde uiteindelijk niks voor..
Nu is het wachten op de Braziliaanse variant .. 3 keer zo besmettelijk _O_

Ze zeggen dat de 'Kent' variant nog besmettelijker is!
Clark 'Kent' superman-besmettelijk is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198020542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:08 schreef KNAK het volgende:
Ze trekken alles uit de kast om lockdowns, maatregelen, beperkingen én het vaccin te rechtvaardigen. Men moet daar maar eens naar kijken i.p.v. zich blindstaren op een griepje. Heel de wereld moet aan het vaccin om een groepje ouderen met bestaande onderliggende lichamelijke problemen te beschermen.

Het is misschien een jaar of 1, 2(?) geleden dat er door een grote politieke partij in onze regering gesproken werd over het mogelijk beperken van bepaalde medische hulp voor mensen van 70 of ouder. En nu moeten de 100-jarigen allemaal gered worden van COVID :').

Nu is het vrij eenvoudig om als 'wakker' persoon een lijn te trekken naar die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn, maar draai dat eens om en bekijk het eens van de andere nuchtere kant naar waar wij nú mee bezig zijn. We lopen als panische angsthazen/idioten rond, 1.5m afstand, (a)sociale controle, mondkapje, alles dicht, alles beperkt, avondklok, economieën gesloopt, ouders met kinderen, studenten, reisbranche, toerisme, horeca, het plezier in het leven van vele mensen, sporters etc, helemaal naar de klote geholpen, al een jaar lang en men komt nog steeds met nieuwe dreigingen over nieuwe golven, nieuwe varianten, besmettingen met daaropvolgend steeds verdergaande maatregelen...

...voor een griep _O- _O-

Dat kan je toch niet recht lullen? Dat is zo krom dat het gewoon een cirkel vormt 8)7
'die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn'

Tsja....die verhaaltjes/theorieen over 5G,biowapens,lekkages van 'n biowapen fabriek,nanochips,biochips....allemaal opgezette afwijkende misinfo was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198020713
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
Voorzichtig dat je niet negatief over Israel posten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 15 februari 2021 @ 17:23:08 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198020815
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

'die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn'

Tsja....die verhaaltjes/theorieen over 5G,biowapens,lekkages van 'n biowapen fabriek,nanochips,biochips....allemaal opgezette afwijkende misinfo was.
Net zoals de lariekoek over vaccinaties, Bill Gates, de 0.001%, operation lockstep, etc.
Huilen dan.
pi_198020950
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Net zoals de lariekoek over vaccinaties, Bill Gates, de 0.001%, operation lockstep, etc.
En de maanlandingen dan hé?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 februari 2021 @ 17:33:34 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198020969
quote:
8s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En de maanlandingen dan hé?
Welke maanlandingen?
Huilen dan.
pi_198020989
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke maanlandingen?
die in Area 51 natuurlijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:36:45 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021039
Grappig hoe dat werkt hè. Niet de geringste twijfel over de waanideeën waarin je gelooft, maar de complottheorieën waar je niet in gelooft zijn allemaal opzettelijk verspreidde desinformatie om de geloofwaardigheid van de complottheorieën waar je wel in gelooft te ondermijnen.
Huilen dan.
pi_198021055
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke maanlandingen?
:o :o
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 februari 2021 @ 17:40:44 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021117
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:o :o
Maanlandingen zijn bewuste desinformatie zodat ze ons ongestoord kunnen controleren met satellieten waarvan we het bestaan dan ook in twijfel trekken. Héél slim gespeeld :( .

Bewijs dat het werkt: Topicreeks: Fakery in Space
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:44:26 #156
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198021180
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
Grappig hoe dat werkt hè. Niet de geringste twijfel over de waanideeën waarin je gelooft, maar de complottheorieën waar je niet in gelooft zijn allemaal opzettelijk verspreidde desinformatie om de geloofwaardigheid van de complottheorieën waar je wel in gelooft te ondermijnen.
Dit is blijkbaar al een conclusie die je zelf kunt trekken. Chapeau
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 februari 2021 @ 17:48:56 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021255
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit is blijkbaar al een conclusie die je zelf kunt trekken. Chapeau
Ik leer hier elke dag _O_ .
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:58:56 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198021417
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote dikke jaartjelang numbers game idd.
Hero doctor rescues Oxford jab doses from burning vaccination centre after it burst into flames as people queued for Covid injections

Doctor was seen pulling refrigerated container of vaccines from health centre

A heroic doctor was seen rescuing Covid jabs from a burning vaccination centre after it burst into flames as locals queued for their injections.

Locals turning up for their Covid vaccine had to be turned away as firefighters rushed to the scene.

But before the fire was even out, one brave doctor headed back into the building and was seen pulling out a large refrigerated container holding precious doses of the vaccine.

Anne Smith, 68, was volunteering at the health centre's car park when she saw the heroic effort.

She told GetSurrey: 'One of the doctors who was concerned actually went back in for the vaccine, which I thought was amazing, in a great big refrigerated container he managed to drag it out. It was his priority to get that out.'


Sure Anne :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198021624
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Duitsland is het eerste proefballonnetje al opgelaten in de Bondsdag.
Hoe kmen al die extremistische idioten aan zoveel macht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198021691
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In Duitsland zijn dus de eerste proefballonnetjes al opgelaten voor klimaat lockdowns. Het is alsof de overheid deze nieuwe manier heeft gevonden om mensen te onderdrukken en nu willen ze het gebruiken om hun 2030 SDG doelstellingen te behalen. Het was altijd een gevaar om telkens COVID-lockdowns maar te accepteren, als mensen eraan wennen worden ze uiteindelijk een nieuwe tactiek.

Ik zei dit al in September. Als we de regering deze macht blijven geven, willen ze die nooit meer loslaten en zal klimaatverandering het volgende excuus zijn.

Ook in NL is de gekte al geland:
[..]

Je mag jezelf geen democraat meer noemen als je denkt dat het een goed idee is selectief mensen heel veel macht te geven...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 15 februari 2021 @ 18:15:39 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021705
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe kmen al die extremistische idioten aan zoveel macht?
U bent bekend met het fenomeen 'verkiezingen'?
Huilen dan.
pi_198021885
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Duitsland is het eerste proefballonnetje al opgelaten in de Bondsdag.
Wauw, een Russisch propagandakanaal plaatst iets wat anti-EU is, stop de persen. :O
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198021900
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mag jezelf geen democraat meer noemen als je denkt dat het een goed idee is selectief mensen heel veel macht te geven...
Zoals in het land waar RT vandaan komt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198021907
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
Ik kan die info niet halen uit de tabel waar de schrijver aan refereert... Als je de complete 60+ groep neemt komen ze uit op +- 14000 prikken... Met 12k individuen waarvan 2000 een 2e dosis hebben gehad.

De complete sterfte binnen die groep is dus zegmaar 500 over 12.000 individuen, Dat is +- 4%.
Het verloop zal over een aantal weken zijn ja... misschien 2 maanden. Dan is 4% overleden nogal een hoge score idd... Je zou dit verwachten over een compleet jaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 15 februari 2021 @ 18:28:52 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021933
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wauw, een Russisch propagandakanaal plaatst iets wat anti-EU is, stop de persen. :O
Kritiekloos slikken wat er op RT voorbijkomt maar ondertussen wel de NOS verwijten nagenoeg uitsluitend staatspropaganda te verspreiden in opdracht van het partijkartel.
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:29:22 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021942
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan die info niet halen uit de tabel waar de schrijver aan refereert... Als je de complete 60+ groep neemt komen ze uit op +- 14000 prikken... Met 12k individuen waarvan 2000 een 2e dosis hebben gehad.

De complete sterfte binnen die groep is dus zegmaar 500 over 12.000 individuen, Dat is +- 4%.
Het verloop zal over een aantal weken zijn ja... misschien 2 maanden. Dan is 4% overleden nogal een hoge score idd... Je zou dit verwachten over een compleet jaar.
Is onzin pik, zoek de echte cijfers er maar eens bij.
Huilen dan.
pi_198021998
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is onzin pik, zoek de echte cijfers er maar eens bij.
Je bron is al kut i.i.g. als het een tabel niet kan interpreteren :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198022052
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

U bent bekend met het fenomeen 'verkiezingen'?
Mijn gezonde verstand zegt dat het niet mogelijk is dat een bevolking qua idealen zo wispelturig is als het beleid van onze overheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198022116
quote:
In de periode tussen oktober 2017 en mei 2018 werden in heel Nederland naar schatting 900.000 mensen door het influenzavirus geveld.
Zou Covid een hele andere telling tellen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198022200
quote:
9s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kritiekloos slikken wat er op RT voorbijkomt maar ondertussen wel de NOS verwijten nagenoeg uitsluitend staatspropaganda te verspreiden in opdracht van het partijkartel.
Wat maakt het uit wie het post, als het een letterlijk citaat is van de MP van de SPD?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:44:31 #171
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198022201
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

'die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn'

Tsja....die verhaaltjes/theorieen over 5G,biowapens,lekkages van 'n biowapen fabriek,nanochips,biochips....allemaal opgezette afwijkende misinfo was.
Je hoeft geen vraagtekens te plaatsen bij datgene wat om je heen gebeurt, is je goedrecht.

Ik als horecaondernemer met een plekje op de eerste rang, vrij zicht op de ... je kan het gewoonweg zakelijke genocide noemen onder mijn mede-ondernemers. Als er alleen maar in mijn omgeving (binnenstad van een middelgrote stad) er zoveel sneuvelen wil ik niet weten hoe het er landelijk aan toe gaat. En dan heb ik het alleen maar over datgene wat ik kan zien en zijn er nog zoveel andere sectoren met problemen (waar ik als horecaman ook genoeg over hoor.
Als je je in een zo een bepaalde situatie bevindt ga je iets anders nadenken dan iemand die al maanden geen ellende ervaart, hooguit misschien een paar daagjes thuis moet werken, of niet op de koffie na 21:00 kan bij een vriend(in).

Nee, ik geloof niet dat er salamanders/mensen met reptielenkoppen op hoge posities van de UN/WHO rondhuppelen, nee, ik geloof niet dat er 5G straling mijn hersenpan binnentreedt en mij dingen laat doen die ik anders niet zal doen.
Wat ik wel weet is dat deze maatregels compleet onzinnig zijn en dat als je alles goed op een rijtje zet het niet klopt
Het is beangstigend dat mensen dit niet inzien maar het is vele malen erger dat een groot deel van de bevolking diegene die vraagtekens plaatsen wegzetten als complete idioten.
Als samenleving heb je dan al verloren, of je nou wel of niet door een overheid bespeeld wordt,.
Mai pben rai~!
pi_198022204
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is onzin pik, zoek de echte cijfers er maar eens bij.
Heb jij de echte cijfers? Ik weet niet waar ik op moet zoeken joh.

4% is overigens geen gek getal, als je de meest kwetsbare vaccineert dan is de vaccinatie ook al het spreekwoordelijke zetje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198023143
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zeggen dat de 'Kent' variant nog besmettelijker is!
Clark 'Kent' superman-besmettelijk is?
De Californische variant .. die is pas gevaarlijk :)

twitter
pi_198023299
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De Californische variant .. die is pas gevaarlijk :)

[ twitter ]
:) Tjah, normaliter verloopt de besmetting vlotter... Nu langzamer... Maar het virus muteert dan wel naar de meest besmettelijke deeltjes vanwege survival of the fittest.

Ons immuunsysteem is naar mijn indruk altijd de game changer geweest, social distancing heeft altijd gefaald op de langere termijn.

Tenzij je Chinees achtige maatregelen neemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198023588
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Je hoeft geen vraagtekens te plaatsen bij datgene wat om je heen gebeurt, is je goedrecht.

Ik als horecaondernemer met een plekje op de eerste rang, vrij zicht op de ... je kan het gewoonweg zakelijke genocide noemen onder mijn mede-ondernemers. Als er alleen maar in mijn omgeving (binnenstad van een middelgrote stad) er zoveel sneuvelen wil ik niet weten hoe het er landelijk aan toe gaat. En dan heb ik het alleen maar over datgene wat ik kan zien en zijn er nog zoveel andere sectoren met problemen (waar ik als horecaman ook genoeg over hoor.
Als je je in een zo een bepaalde situatie bevindt ga je iets anders nadenken dan iemand die al maanden geen ellende ervaart, hooguit misschien een paar daagjes thuis moet werken, of niet op de koffie na 21:00 kan bij een vriend(in).

Nee, ik geloof niet dat er salamanders/mensen met reptielenkoppen op hoge posities van de UN/WHO rondhuppelen, nee, ik geloof niet dat er 5G straling mijn hersenpan binnentreedt en mij dingen laat doen die ik anders niet zal doen.
Wat ik wel weet is dat deze maatregels compleet onzinnig zijn en dat als je alles goed op een rijtje zet het niet klopt
Het is beangstigend dat mensen dit niet inzien maar het is vele malen erger dat een groot deel van de bevolking diegene die vraagtekens plaatsen wegzetten als complete idioten.
Als samenleving heb je dan al verloren, of je nou wel of niet door een overheid bespeeld wordt,.
Ben ik met je eens.
Punt dat ik probeert te maken was dat die rare theorieen ook rond zelfde tijd als 'Het Virus' geintoduceerd waren en dan gebruikt om de twijfelaars van de officiele/MSM lezing te discrediteren.
Ammunition for the MSM believers. Zoals we allemaal hier van bepaalde users kunnen zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198024482
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.
Punt dat ik probeert te maken was dat die rare theorieen ook rond zelfde tijd als 'Het Virus' geintoduceerd waren en dan gebruikt om de twijfelaars van de officiele/MSM lezing te discrediteren.
Ammunition for the MSM believers. Zoals we allemaal hier van bepaalde users kunnen zien.
Sommige mensen geloven dan ook wel in hele rare dingen.

Zoals dat satellieten niet bestaan enzo. :')
pi_198028052
quote:
Een feestje waarbij alle coronaregels aan de laars werden gelapt, is een inwoner uit Hoek van Holland duur komen te staan. De man is door de woningbouwvereniging op straat gezet omdat het protestfeest gepaard ging met veel kabaal. De cornonascepticus heeft nog geprobeerd de beslissing aan te vechten, maar zonder succes.
https://www.ad.nl/rotterd(...)t-huis-uit~a930f2c4/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198028117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 07:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Klinkt alsof hij sowieso het huis uitgezet mocht worden.

Drugsdealen vanuit je huis, lekker op ballonnetjes spacen met al je gasten, veel overlast creëren, wat een mongool. :')
pi_198028585
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 07:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sensatie titel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198029284
Zijn er eigenlijk al gevallen bekend waarin ineens mensen bestuurd worden door de microchips die Bill Gates in de vaccins gestopt zou hebben?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 februari 2021 @ 11:00:01 #182
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198030678
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn er eigenlijk al gevallen bekend waarin ineens mensen bestuurd worden door de microchips die Bill Gates in de vaccins gestopt zou hebben?
Lol deze is nieuw voor mij.
Wel nanochips ten grote van cellen die als killswitch functioneren, als ze op de rode knop drukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198030764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Lol deze is nieuw voor mij.
Wel nanochips ten grote van cellen die als killswitch functioneren, als ze op de rode knop drukken.
Werkt dat ook via 5G?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198032817
quote:
COVID-19: Government scientists want to keep social distancing measures in place for foreseeable future

Government scientists want to keep social distancing measures in place for the foreseeable future in a move that would hit shops, pubs, cinemas and theatres, Sky News has learnt.

https://news.sky.com/stor(...)able-future-12219223
Geef je eenmaal je vrijheid uit handen krijg je het ook nooit meer terug. Ook niet na vaccinatie dus.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 13:12:02 #185
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198033751
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 11:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Werkt dat ook via 5G?
Zou wel in het verhaal passen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198033812
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Geef je eenmaal je vrijheid uit handen krijg je het ook nooit meer terug. Ook niet na vaccinatie dus.
Wat gek, ze hebben dankzij de Brexit toch juist net hun vrijheid weer terug?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198035075
quote:
Ja, tot 16:00 is er geen avondklok inderdaad.

Dan vindt het hoger beroep plaats, en wordt hij gewoon weer in werking gesteld, vermoed ik.
pi_198035611
Rutte roept iedereen op zich aan de avondklok te houden
Premier Rutte legt op de persconferentie uit waarom er hoger beroep is aangetekend. "Het opschorten van de maatregel zou direct een ernstig gevolg hebben voor het bestrijden van het coronavirus." Hij roept dan ook iedereen met klem op zich te houden aan de avondklok.

"Als de avondlok op dit moment niet op de juiste juridische basis zou berusten, dan betekent dat nog niet dat hij niet nodig is. De avondklok is geen doel maar een middel, om het virus zoveel mogelijk onder controle te houden."


Allemaal naar buiten vanavond :) .. altijd al gezegd dat ze bluffen met bepaalde maatregelen
pi_198037047
Mooi kunnen mensen hier ook meteen ophouden met roepen dat we in een dictatuur leven. In een dictatuur had een rechter namelijk nooit een burger gelijk gegeven
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198037290
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 12:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Geef je eenmaal je vrijheid uit handen krijg je het ook nooit meer terug. Ook niet na vaccinatie dus.
'Government scientists' inderdaad.

De foto van Bojo de Clown grappig is. He looks like an overweight schoolboy who's just been caught stealing chocolate.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 februari 2021 @ 16:02:06 #191
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198037327
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:49 schreef devlinmr het volgende:
Mooi kunnen mensen hier ook meteen ophouden met roepen dat we in een dictatuur leven. In een dictatuur had een rechter namelijk nooit een burger gelijk gegeven
Het zal mogelijk veel verder gaan dan dat. Een avondklok is vrijheidsbeperkend, een verwerpelijke maatregel.
De hele horeca een jaar dichtgooien is toch even nog wat erger, niet te vergeten de overige sectoren die het zo hard getroffen worden.

Denken dat de avondklok zo gemakkelijk opzij wordt geschoven is naïef. Als dat zo makkelijk zou gaan hadden we nooit een jaar verder nog steeds in deze shit gezeten. Hoger beroep + de oh-zo-noodzakelijkheid + cijfertjes hier en daar + andere rechter = terug bij af

Vanavond gewoon 21:00 thuis zijn
Mai pben rai~!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 16:36:41 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198038284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 07:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je geregeld zorgt voor overlast, dan mag je van mij optyfen.
Ooit een huisgenote de deur uit gekickt omdat ze normaal vond om STANDAARD 2 uurs nachts voor DJ te spelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 16 februari 2021 @ 19:05:13 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198041143
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 15:49 schreef devlinmr het volgende:
Mooi kunnen mensen hier ook meteen ophouden met roepen dat we in een dictatuur leven. In een dictatuur had een rechter namelijk nooit een burger gelijk gegeven
Het is maar afwachten wat we er netto aan hebben. Zoals een echte dictatuur betaamt wordt de uitspraak zo snel mogelijk ondermijnd met aanvullende wetgeving, geen zorgen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198042530
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is maar afwachten wat we er netto aan hebben. Zoals een echte dictatuur betaamt wordt de uitspraak zo snel mogelijk ondermijnd met aanvullende wetgeving, geen zorgen.
Via een meerderheid in het democratisch gekozen parlement.... Niet echt zoals het in een dictatuur gebeurt is het wel?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198043545
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Via een meerderheid in het democratisch gekozen parlement.... Niet echt zoals het in een dictatuur gebeurt is het wel?
Ik geloof dat het een sprookje is dat wie de meeste stemmen krijgt in de politiek ook wint of wordt verkozen.
En als zo iemand uiteindelijk dan her en der mag gaan bepalen dat deze persoon stelselmatig omkoopbaar is en andere belangen vertegenwoordigt dan die van zijn of haar kiezer.
Een dictatuur is er dan niet helemaal mee te vergelijken maar ik denk dat het huidige politieke systeem ook aan zijn nadagen bezig is.
pi_198043633
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn er eigenlijk al gevallen bekend waarin ineens mensen bestuurd worden door de microchips die Bill Gates in de vaccins gestopt zou hebben?
Ik heb wel het idee dat het zelfstandig denken door invloeden van buitenaf verminderd wordt bij veel mensen.
Hoewel dat ook wel een beetje inherent is aan deze tijd waar de gemiddelde westerse mens zich nogal overgegeven opstelt tegen de opkomende technologie die je leven makkelijk en comfortabel lijkt te maken.
  dinsdag 16 februari 2021 @ 21:55:41 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198045761
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 19:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Via een meerderheid in het democratisch gekozen parlement.... Niet echt zoals het in een dictatuur gebeurt is het wel?
Avondklok zit doorgaans niet in het verkiezingsprogramma van de VVD toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198045837
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 21:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Avondklok zit doorgaans niet in het verkiezingsprogramma van de VVD toch?
:?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198046299
Kan iemand uitleggen wat hier gebeurt met deze rechtzaak?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 16 februari 2021 @ 22:25:53 #200
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_198046514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
Kan iemand uitleggen wat hier gebeurt met deze rechtzaak?
het was geen 'recht' zaak.
het was een Orwelliaanse kromzaak.

another nail in the coffin.
Huig
pi_198047397
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:25 schreef Orwell het volgende:

[..]

het was geen 'recht' zaak.
het was een Orwelliaanse kromzaak.

another nail in the coffin.
Poppenkast idd
pi_198047420
twitter



_O-
pi_198048100
twitter


Hugo vertelt even dat alle opa's omas,moeders en vaders ziek worden van corona. En dan ernstig ziek ook. Kinderen bang maken.
pi_198048699
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]


_O-
Schandalig eigenlijk, dat stuk onbenul zit overdag vast fijn op kantoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198048799
Van t weekend wordt t mooi weer

[ Bericht 94% gewijzigd door HetDonkertAan op 17-02-2021 00:25:03 ]
  woensdag 17 februari 2021 @ 00:39:05 #206
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198048998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Schandalig eigenlijk, dat stuk onbenul zit overdag vast fijn op kantoor.
Mensen zonder enige vorm van beperkingen hebben makkelijk praten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:
Kan iemand uitleggen wat hier gebeurt met deze rechtzaak?
Je zou verwachten dat een figuur als Engel niet in de zak zit van Rutte c.s. maar tegenwoordig is niets zeker meer. Gecontroleerde oppositie (zoals Jensen, Sven, Wilders etc) is toch wel een enorm probleem voor de nuchtere NLer.

Mocht Engel niet in de zak zitten is vandaag niets meer dan een voor Rutte onverwacht, verrassend hobbeltje geweest, De spoed v/h hoger beroep werd vergeleken met wat er ook zou gebeuren bij een dijkdoorbraak :') Men heeft in die paar uur tijd een rechterlijke uitspraak teniet gedaan, verpakt en weggezet als 'vrijdag wordt het behandeld'' om vrijdag vrolijk toegekend te worden en we het thuis blijven zitten om 2100 mogen vervolgen
Mai pben rai~!
  woensdag 17 februari 2021 @ 00:47:15 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198049059
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
Van t weekend wordt t mooi weer
Dan kunnen ze daar weer het vingertje naar wijzen als de oorzaak van besmettingen, en met de nieuwe varianten in aantocht is dat weer voldoende reden om alles te handhaven of zelfs te verzwaren,

We hebben het al een jaar kunnen zien met hoeveel gemak dat vingertje wordt uitgestoken;
zomervakantie / herfstvakantie / schoolvakantie / feestdagen / oud&nieuw / mooi weer / sneeuwpret / demonstraties / studenten scholieren jeugd + feesten / etc etc... daar past prima een mislukte avondklok die wordt ontbonden tussen.

Gisteren zag ik iets voorbijkomen over allerlei testjes mbt evenementen en bijeenkomsten/theater. Een paar honderd mensen bijeen en iedereen was blijkbaar verplicht getest. Later ook een proef-festival waar reeds 63000 aanmeldingen voor waren. Ook daarvoor zal het testen bepalend zijn voor wel/geen toegangskaartje.


Over een maand of wat kan je "getest" veranderen in "gevaccineerd"
Mai pben rai~!
pi_198049152
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 00:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
Van t weekend wordt t mooi weer
Massaal naar buiten en spontane buurtfeesten en parkfeesten organiseren om het begin van de lente te vieren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 17 februari 2021 @ 02:42:53 #209
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_198049329
Je verwacht het niet.



:')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_198049578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
Je verwacht het niet.

[ afbeelding ]

:')
Ja dat kan helemaal niet right.

Ik heb geen rechten gestudeerd maar ik vind dit een vreemd gebeuren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198049586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 06:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat kan helemaal niet right.

Ik heb geen rechten gestudeerd maar ik vind dit een vreemd gebeuren.
Wat precies? Dat het belang van de staat hoger is of dat over 3 dagen het hoger beroep is en tussentijds afschaffen gewoon niet uit te leggen is?
Die paar dagen gaan het verschil niet maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 17 februari 2021 @ 08:54:52 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198050295
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 06:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat kan helemaal niet right.

Ik heb geen rechten gestudeerd maar ik vind dit een vreemd gebeuren.
Ja dat is het ook, dat was weer een spektakel gisteravond. Het was echt een klucht! Nu gaat de spoedwet over de avondklok vandaag naar de Tweede Kamer. Ik dacht dat een demissionair kabinet geen ingrijpende wetten mocht maken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 februari 2021 @ 09:10:39 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198050467
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat is het ook, dat was weer een spektakel gisteravond. Het was echt een klucht! Nu gaat de spoedwet over de avondklok vandaag naar de Tweede Kamer. Ik dacht dat een demissionair kabinet geen ingrijpende wetten mocht maken.
Ah ja, dus als de Duitsers binnenvallen mag een demissionair kabinet ook niks beslissen? De Kamer stemt er gewoon over, en gaat hoogstwaarschijnlijk instemmen met het handhaven ervan.

Neemt niet weg dat de procedurele weg waarlangs de avondklok tot stand is gekomen niet heel erg deugt, maar dat wordt nu rechtgetrokken.
Huilen dan.
pi_198050838
quote:
Mutatie E484K zet voet aan wal in Nederland: hoeveel zorgen moeten we ons maken?

Met E484K heeft een zorgelijke extra mutatie van de Britse variant van het coronavirus voet aan wal gezet in Nederland, maakte het RIVM gistermiddag bekend. Wat is E484K precies, en hoeveel zorgen moeten we ons maken? ,,Dit lijkt geen goed nieuws.”

Eerst maar eens de techniek. E484K is een verandering in het spike-eiwit van het coronavirus, die inmiddels in zowel de Britse, de Zuid-Afrikaanse als de Braziliaanse variant is opgedoken. Al deze varianten dragen zo'n twintig mutaties, waarvan het merendeel in het spike-eiwit zit, en E484K is er dus eentje van. Het spike-eiwit is voor het virus van belang voor het binnendringen van menselijke cellen, maar is ook het doelwit van de antilichamen die worden opgewekt door iemand die corona krijgt of door vaccinatie.

De vrees bestaat dat de extra mutatie, E484K dus, het virus zodanig verandert dat dit twee gevolgen heeft. Een: dat immuniteit die is opgewekt door een eerdere coronabesmetting geen garanties meer biedt tegen herbesmetting. Twee: dat het veranderde virus slechter wordt herkend door de coronavaccins. Die zijn immers ontwikkeld tegen het ‘oude’ coronavirus.

Zuid-Afrika en Brazilië
Studies in Zuid-Afrika laten inderdaad een verminderde werking van coronavaccins zien. Experts vrezen dat dat komt omdat de Zuid-Afrikaanse variant de E484K-mutatie draagt. Het vaccin van AstraZeneca bleek in Zuid-Afrika zo slecht te werken, dat in het land gestopt werd met het toedienen van dat vaccin.

En het Braziliaanse Manaus kreeg onlangs te maken met een hevige nieuwe golf van coronabesmettingen, terwijl de eerste golf vorig jaar al nietsontziend was geweest voor de afgelegen stad in de Amazone. De mogelijke verklaring: door de hoge immuniteit onder de bevolking moest het virus iets verzinnen om in leven te blijven, en E484K hielp daarbij een handje.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ons-maken~a05db198/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198051437
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dit soort berichten kunnen blijven komen. Wie slapend zijn vrijheid weggeeft wordt wakker in een dictatuur is een prima slogan mbt deze huidige tijd.
pi_198051554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

die bangmakerij van die engels variant was ook overdreven, net als deze.
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:31:58 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198051616
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:28 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

die bangmakerij van die engels variant was ook overdreven, net als deze.
Wat vind je van de bangmakerij over die zogenaamd levensgevaarlijke vaccins?
Huilen dan.
pi_198051745
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat vind je van de bangmakerij over die zogenaamd levensgevaarlijke vaccins?
hoeveel doden voorspellen de modellen over die vaccins dan?
pi_198051872
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hoeveel doden voorspellen de modellen over die vaccins dan?
Nauwelijks natuurlijk.
Hier doet men alleen alsof de vaccins gevaarlijker zijn dan Het Virus zelf.
Pure bangmakerij.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 17 februari 2021 @ 10:48:58 #220
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198051947
Joh je hebt helemaal geen vaccinatie nodig voor het zogenaamde killer virus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198052097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh je hebt helemaal geen vaccinatie nodig voor het zogenaamde killer virus.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198052315
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bron?
immuunsysteem
pi_198052390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

immuunsysteem
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 februari 2021 @ 11:16:59 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198052531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hoeveel doden voorspellen de modellen over die vaccins dan?
Welke modellen gebruiken diegenen die leugens over die 'ontzettend gevaarlijke' vaccins verspreiden dan :? Dat is nou juist het hele probleem: er wordt gewoon je reinste onzin die nergens op gebaseerd is de wereld in geslingerd. Dus nogmaals de vraag: wat vind je van die bangmakerij?
Huilen dan.
  woensdag 17 februari 2021 @ 11:17:40 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198052547
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh je hebt helemaal geen vaccinatie nodig voor het zogenaamde killer virus.
Wie noemt het een killer virus? Ik zie vooral dat jij en je vriendjes heel hard roepen dat iedereen het over een killer virus heeft, maar in werkelijkheid is dat natuurlijk gewoon een inmiddels behoorlijk uitgeklede stropop.
Huilen dan.
pi_198052679
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke modellen gebruiken diegenen die leugens over die 'ontzettend gevaarlijke' vaccins verspreiden dan :? Dat is nou juist het hele probleem: er wordt gewoon je reinste onzin die nergens op gebaseerd is de wereld in geslingerd. Dus nogmaals de vraag: wat vind je van die bangmakerij?
Er wordt voornamelijk gesproken over mensen die overleden zijn na een vaccin, dus als mensen daarom geen vaccin willen nemen dan snap ik dat. moet iedereen zelf weten. Die computermodellen die continu te veel besmettingen voorspellen zijn ongeloofwaardig en nog nooit uitgekomen.
pi_198052685
twitter

Alu hoedje 2021 _O-
  woensdag 17 februari 2021 @ 11:27:56 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198052715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:25 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Er wordt voornamelijk gesproken over mensen die overleden zijn na een vaccin,
Om dan te concluderen dat het vaccin daar de oorzaak van is. Als ik tientallen miljoenen mensen een glas water laat drinken dan zijn er geheid de volgende dag een aantal overleden.

quote:
dus als mensen daarom geen vaccin willen nemen dan snap ik dat. moet iedereen zelf weten. Die computermodellen die continu te veel besmettingen voorspellen zijn ongeloofwaardig en nog nooit uitgekomen.
Voorbeelden?
Huilen dan.
pi_198052872
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Om dan te concluderen dat het vaccin daar de oorzaak van is. Als ik tientallen miljoenen mensen een glas water laat drinken dan zijn er geheid de volgende dag een aantal overleden.
[..]

Voorbeelden?
twitter

Dit is alleen al van deze week.
pi_198052939
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:39 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

[ twitter ]
Dit is alleen al van deze week.
Dit gaat toch niet over vaccins?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:05:42 #231
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_198053332
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 06:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja dat kan helemaal niet right.

Ik heb geen rechten gestudeerd maar ik vind dit een vreemd gebeuren.
Ik doelde meer op haar hand en oog. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:26:41 #232
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198053733
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:26 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Alu hoedje 2021 _O-
Inderdaad wat een schaap

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 17 februari 2021 @ 12:39:01 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198053942
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

immuunsysteem
Alle zieke mensen in het ziekenhuis hebben die niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198056473
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 11:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie noemt het een killer virus? Ik zie vooral dat jij en je vriendjes heel hard roepen dat iedereen het over een killer virus heeft, maar in werkelijkheid is dat natuurlijk gewoon een inmiddels behoorlijk uitgeklede stropop.
De situatie die gecreëerd is doet is niet bepaald standaard voor een redelijke neusverkoudheid of wel?
Maar dit is gewoon logisch allemaal? Zo moet er altijd gereageerd worden op zaken van gelijkwaardig gevaar?
Man man man WAT 'N VERSTAND.
  woensdag 17 februari 2021 @ 15:24:33 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198057108
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 14:46 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

De situatie die gecreëerd is doet is niet bepaald standaard voor een redelijke neusverkoudheid of wel?
Dat is het dan ook niet, getuige de impact op de zorg en mensen die er langdurig klachten aan overhouden.
quote:
Maar dit is gewoon logisch allemaal? Zo moet er altijd gereageerd worden op zaken van gelijkwaardig gevaar?
Man man man WAT 'N VERSTAND.
Hmm?
Huilen dan.
pi_198057537
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is het dan ook niet, getuige de impact op de zorg en mensen die er langdurig klachten aan overhouden.
[..]

Hmm?
Dit is toch niet normaal!?
  woensdag 17 februari 2021 @ 17:49:33 #237
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198059521
En de avondklok wordt opgenomen in de Coronawet :’)

Alsof het ze moedwillig en bewust die kant hebben laten opgaan. Vrijdag wint Rutte het hoger beroep en 2 maart komt er een sappige verlenging aan _O- Gooi er wat nieuwe Corona varianten bij in de mix en de avondklok gaat naar 20:00, of misschien wel 18:00.
Mai pben rai~!
pi_198061290
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/


Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

[ Bericht 41% gewijzigd door HetDonkertAan op 17-02-2021 19:51:49 ]
pi_198065710
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2021 15:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is het dan ook niet, getuige de impact op de zorg en mensen die er langdurig klachten aan overhouden.
[..]

Hmm?
Iedereen komt een keertje aan de beurt.

3 miljoen al gehad.. Gaat wel een paar jaar duren dit op dit tempo..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198067811
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/


Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

Dat je wellicht van de lsd moet afblijven.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 18 februari 2021 @ 09:39:50 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198070233
https://www.telegraaf.nl/(...)jheid-met-testbewijs

En zo kruipen we elke keer weer een stapje in de richting van het uitsluiten van burgers. Voor bepaalde mensen al een tijdje duidelijk, maar voor de grote massa met dit soort nieuwsberichten dalijk ook ( al is het gros van die grote massa helemaal content met wat ze continue aan regeltjes doorduwen en heb je daar niet zo veel aan)
Als het tonen van een test een feit is om vrijheden te krijgen is de verplichte vaccinatie niet ver meer
Mai pben rai~!
  donderdag 18 februari 2021 @ 11:16:27 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198071630
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jheid-met-testbewijs

En zo kruipen we elke keer weer een stapje in de richting van het uitsluiten van burgers. Voor bepaalde mensen al een tijdje duidelijk, maar voor de grote massa met dit soort nieuwsberichten dalijk ook ( al is het gros van die grote massa helemaal content met wat ze continue aan regeltjes doorduwen en heb je daar niet zo veel aan)
Als het tonen van een test een feit is om vrijheden te krijgen is de verplichte vaccinatie niet ver meer

Als je geen klachten hebt hoef je niet getest te worden toch? Pinokkio is ook niet getest hij zei het zelf laatst want geen klachten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198072150
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 09:39 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jheid-met-testbewijs

En zo kruipen we elke keer weer een stapje in de richting van het uitsluiten van burgers. Voor bepaalde mensen al een tijdje duidelijk, maar voor de grote massa met dit soort nieuwsberichten dalijk ook ( al is het gros van die grote massa helemaal content met wat ze continue aan regeltjes doorduwen en heb je daar niet zo veel aan)
Als het tonen van een test een feit is om vrijheden te krijgen is de verplichte vaccinatie niet ver meer

Maar toen ik dat halverwege vorig jaar opperde was ik niet goed snik en moest ik niet zo raar doen.

Hoe je het ook wendt of keert, zo'n beetje alles wat we hier roeptoeteren, wordt een paar maanden later werkelijkheid.

Triest wel. Maar hee, zijn we in ieder geval alvast een beetje voorbereid op de dingen die een deel van het volk voor onmogelijk bleef houden.
pi_198072220
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/

Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

Hoe kom je erbij dat dat een vrouw is? lijkt meer op een tranny.
pi_198072303
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/

Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

Wat hebben deze mensen jou aangedaan dat je zo tegen ze tekeer gaat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 18 februari 2021 @ 12:26:16 #246
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198072534
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/

Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

Het lijkt op een omgebouwde kerel, vreemd koppel die twee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 18 februari 2021 @ 12:56:52 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198073021
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 19:36 schreef HetDonkertAan het volgende:
Omdat ik er nog steeds met de kop niet bij kan nou ik t even terugzie:

Ik gebruik even linkjes wat ik ben nogal slecht met foto's plaatsen hier...

De vrouw op deze foto; Melinda Gates, zoals ze er naar mijn weten eerder uitzag.
https://www.lastampa.it/t(...)lute-1.33676893/amp/

Versus de vrouw in dit filmpje:

https://abcnews.go.com/am(...)ng/story?id=70168603

Dit is toch te bizar voor woorden? Afgezien van de veronderstelling dat ik wellicht door mijn door complottheorieën vervaagde hersenrealiteit spoken zie....

Dit is toch een totaal andere vrouw????

Das toch gek.

Hoewel Kuyt ook behoorlijk onherkenbaar op tv kwam onlangs viel mij het uiterlijke verschil in de persoon van Melinda Gates voorheen en Melinda Gates tegenwoordig erg op.

Wat vind een buitenstaander van mijn observatie?

Dus om even deze post samen te vatten.
Mensen veranderen kwa uiterlijk naarmate ze ouder worden..

En jij vind dat vreemd...

Wil jij zeggen dat jij niks bent veranderd sinds je geboren werd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:07:58 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198073200
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het lijkt op een omgebouwde kerel, vreemd koppel die twee.
Graag een selfie dan kan ik u ook even beoordelen. :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 februari 2021 @ 13:40:15 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198073754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Maar toen ik dat halverwege vorig jaar opperde was ik niet goed snik en moest ik niet zo raar doen.

Hoe je het ook wendt of keert, zo'n beetje alles wat we hier roeptoeteren, wordt een paar maanden later werkelijkheid.

Triest wel. Maar hee, zijn we in ieder geval alvast een beetje voorbereid op de dingen die een deel van het volk voor onmogelijk bleef houden.
Mensen worden een hoek ingeduwd, met als uitweg een test (en je zal zien, niet veel later vaccin). Inmiddels een jaar verder en het volk zo kotsbeu van alle maatregels, ondernemers compleet naar de godverredomme dat alles als zoete koek geslikt gaat worden. Geheel vrij spel om te doen wat ze willen met amper weerstand. Met de komst van de oh-zo-gevaarlijke/besmettelijke nieuwe varianten waar ze nu weer mee dreigen banen ze weer een nieuwe weg vrij richting nieuwe, mogelijk nóg verregaande regels en ook hier, net zoals Spertijd staan we er bij en kijken er naar.

Mensen moeten echt even gaan nadenken en alles op een rijtje zetten wat ze zo vlak voor hun eigen ogen zien gebeuren. Het wordt steeds een stapje gekker. Dit alles voor iets waar 99% van de bevolking GEEN last van heeft.

Het erge is, omdat er geen weerstand geboden wordt dat we het allemaal vanzelf gaan zien en meemaken. Laten we hopen dat we, het kritische (deel v/h) volk, paranoïde zijn en dat men het beste met ons voor heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door KNAK op 18-02-2021 15:46:12 ]
Mai pben rai~!
  donderdag 18 februari 2021 @ 15:15:57 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198075337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 13:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

Mensen worden een hoek ingeduwd, met als uitweg een test (en je zal zien, niet veel later vaccin). Inmiddels een jaar verder en het volk zo kotsbeu van alle maatregels, ondernemers compleet naar de godverredomme dat alles als zoete koek geslikt gaat worden. Geheel vrij spel om te doen wat ze willen met amper weerstand. Met de komst van de oh-zo-gevaarlijke/besmettelijke nieuwe varianten waar ze nu weer mee dreigen banen ze weer een nieuwe weg vrij richting nieuwe, mogelijk nóg verregaande regels en ook hier, net zoals Spertijd staan we er bij en kijken er naar.

Mensen moeten echt even gaan nadenken en alles op een rijtje zetten wat ze zo vlak voor hun eigen ogen zien gebeuren. Het wordt steeds een stapje gekker. Dit alles voor iets waar 99% van de bevolking GEEN last van heeft.

Het erge is, omdat er geen weerstand geboden wordt dat we het allemaal vanzelf gaan zien en meemaken. Laten we hopen dat we, het kritische volk, paranoïde zijn en dat men het beste met ons voor heeft
Ik geloof er maar weinig van wat ze ons vertellen dat merendeel van de burgers achter de maatregelen staan.

Nog geen 20% is het eens met deze stelling

Mensen met een negatief testbewijs moeten meer vrijheden krijgen
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198076538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je geen klachten hebt hoef je niet getest te worden toch? Pinokkio is ook niet getest hij zei het zelf laatst want geen klachten.
Tsja - British Bullshit Corporation blijft maar doordrammen...

Covid: Seven symptoms should trigger virus test, study says
https://www.bbc.com/news/help-56096264

Researchers want the government to add fatigue, headache, sore throat and diarrhoea to the existing three symptoms which trigger a Covid test.

The Zoe team was the group to first identify loss of smell and taste as a symptom of Covid, leading to it being added to the official symptoms list.
"For us, the message for the public is clear: 'If you're feeling newly unwell, it could be Covid and you should get a test'."
He added that this was "especially important", since new variants could cause different symptoms.
A DHSC spokesperson said: "Anyone experiencing the main symptoms - a high temperature, a new continuous cough, or a loss or change to sense of smell or taste - should get a test as soon as possible, and immediately self-isolate along with their household."
....
'loss of taste or smell' kan je ook ervaren als je maar 'n dikke snotneus van griep krijgt.
…..
Ik ken nog steeds geen mensen die 'covid doden' waren. Ik weet van maar twee oude dames (tachtigers) in de UK die positief getest, maar al lang ziek van andere klachten waren. Dat was ook bijna 'n jaar geleden.
Ik ken 'n paar jonge mensen (twintigers-zoon en vriendin van 'n goede maat)) die positief getest waren maar zeggen zelf dat 't op griep lijkt en geen zorgen over 'corona' hebben gemaakt. As far as I know, at no point did they worry about dying.
......

Goede comment op Off-Guardian :

Petra Liverani
Feb 18, 2021 9:07 AM
Reply to Peter
They’re always pressing our buttons, Peter, as well as mixing truth with lies which makes it so very difficult to know what’s really going on. They love pushing the anti-vaxxers’ buttons as well as the vaxxers’ buttons, your basic divide and conquer so whether or not people really are dying from the vaccination is difficult to tell.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198077092
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik geloof er maar weinig van wat ze ons vertellen dat merendeel van de burgers achter de maatregelen staan.

Nog geen 20% is het eens met deze stelling

Mensen met een negatief testbewijs moeten meer vrijheden krijgen
Wellicht omdat ze vinden dat iedereen gelijk behandeld moet worden en iedereen zich dus aan de maatregelen moet houden. Niet omdat ze de maatregelen zat zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 18 februari 2021 @ 17:30:24 #254
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198077662
Voorlopig is het versoepelen op 2 maart nú al aan de kant geschoven. _O- Geen verrassing...

Dus zeker tot aan april blijven we er in hangen. Om dan het volk enigszins te kalmeren zal het een koekje toegeworpen krijgen in de vorm van een versoepeling zodra het warme weer z'n intrede doet, vergelijkbaar met zomer '20. Wellicht dat dan al de verplichte testjes er zijn waarmee men beperkt kan feesten/dineren wat het volk in volle overgave zal accepteren, dit tot aan herfst waarna er weer strikte maatregels worden ingevoerd met daaropvolgend de verplichte vaccinaties..


We gaan hier nog een lange tijd in vastzitten

[ Bericht 37% gewijzigd door KNAK op 18-02-2021 17:43:03 ]
Mai pben rai~!
pi_198078291
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198078331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 17:30 schreef KNAK het volgende:
Voorlopig is het versoepelen op 2 maart nú al aan de kant geschoven. _O- Geen verrassing...

Dus zeker tot aan april blijven we er in hangen. Om dan het volk enigszins te kalmeren zal het een koekje toegeworpen krijgen in de vorm van een versoepeling zodra het warme weer z'n intrede doet, vergelijkbaar met zomer '20. Wellicht dat dan al de verplichte testjes er zijn waarmee men beperkt kan feesten/dineren wat het volk in volle overgave zal accepteren, dit tot aan herfst waarna er weer strikte maatregels worden ingevoerd met daaropvolgend de verplichte vaccinaties..

We gaan hier nog een lange tijd in vastzitten
Ze moeten gewoon open kaart spelen net als in de UK en zeggen dat de maatregelen de rest van t jaar duren.
pi_198078342
quote:
2s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat hebben deze mensen jou aangedaan dat je zo tegen ze tekeer gaat?
Ik vind het een opvallende verschijning. Misschien lijkt het dat ik tegen hen tekeer ga maar dat valt nog wel mee vind ik zelf.
pi_198078389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 12:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus om even deze post samen te vatten.
Mensen veranderen kwa uiterlijk naarmate ze ouder worden..

En jij vind dat vreemd...

Wil jij zeggen dat jij niks bent veranderd sinds je geboren werd?
Het veranderen van uiterlijk in algemene zin is mij niet vreemd.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik naar een andere persoon kijk dan de 'originele' Melinda Gates wanneer ik t 2e filmpje zie.
pi_198078585
quote:
Jammer dat ie geen bron van zijn data geeft.
Zijn lijngrafieken kloppen voor zover ik kan zien al niet. X-as bevat datums, en de uitbraak van COVID in New York viel niet samen met die van Florida, dan kan je ze dus niet op dezelfde lijngrafiek naast elkaar zetten
Daarnaast zijn dus de meeste doden in New York ergens in April vorig jaar gevallen zonder lockdown of een lockdown die pas werd ingesteld toen de pandemie op zijn hoogtepunt was... oftewel te laat

Conclusie.... niet echt goed filmpje

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 18-02-2021 18:32:24 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198079323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jammer dat ie geen bron van zijn data geeft.
Zijn lijngrafieken kloppen voor zover ik kan zien al niet. X-as bevat datums, en de uitbraak van COVID in New York viel niet samen met die van Florida, dan kan je ze dus niet op dezelfde lijngrafiek naast elkaar zetten
Daarnaast zijn dus de meeste doden in New York ergens in April vorig jaar gevallen zonder lockdown of een lockdown die pas werd ingesteld toen de pandemie op zijn hoogtepunt was... oftewel te laat

Conclusie.... niet echt goed filmpje
Conclusie, jij bent gigantisch bevooroordeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198079356
quote:
Oh dit jongetje.. Overdreven deuger is die Harry.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198079370
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Conclusie, jij bent gigantisch bevooroordeeld.
Nee, ik kijk naar de cijfers en de betrouwbaarheid van de grafieken en zie gewoon dat het niet kan kloppen.
Ik dacht dat jullie zo kritisch keken naar alles.. Valt me toch wat tegen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198079405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh dit jongetje.. Overdreven deuger is die Harry.
Dus omdat jij het een "overdreven deuger" (wat dat dan ook mag betekenen) vindt kan hij geen gelijk hebben?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198080292
quote:
Premier Rutte: ‘Weinig optimistisch over versoepeling coronamaatregelen’

Premier Mark Rutte is ‘weinig optimistisch’ over of er versoepelingen mogelijk zijn aan het einde van de huidige lockdown op 2 maart. ,,Ik ben er niet heel vrolijk over’’, zei hij vanmiddag in de Tweede Kamer. Het kabinet maakt volgende week dinsdag bekend hoe het verder moet na die datum. ,,Ik ben weinig optimistisch over wat ons te doen staat de komende weken’’, aldus de premier tijdens het debat over de avondklok. ,,Het ziet er niet hoopvol uit.’’

De premier is bezorgd over de oplopende besmettingscijfers, met name van de Britse variant die besmettelijker is dan het al bestaande virus. ,,Deskundigen zeggen dat 70 procent van de nieuwe besmettingen met die mutant is’’, zegt Rutte. Alle modellen wijzen er volgens hem op dat de derde coronagolf eraan komt, zij het iets later dan gedacht. ,,Het is razend spannend.’’
https://www.ad.nl/dossier(...)aatregelen~a95e6906/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198080495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus omdat jij het een "overdreven deuger" (wat dat dan ook mag betekenen) vindt kan hij geen gelijk hebben?
Soms, maar hij is pedant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198081550
quote:
Model model model.... Schandelig, tis half februari en dat model 2 maanden geleden uit de dikke duim gezogen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198081626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, ik kijk naar de cijfers en de betrouwbaarheid van de grafieken en zie gewoon dat het niet kan kloppen.
Ik dacht dat jullie zo kritisch keken naar alles.. Valt me toch wat tegen
Je bent echt zo biased en prejudiced... Hopeloos.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198081631
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Soms, maar hij is pedant.
Dus?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198081646
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dus?
Niet mijn politieke kleur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198081667
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent echt zo biased en prejudiced... Hopeloos.
Kom eens met argumenten ipv ad hominems. Moet toch makkelijk zijn als wat ik zeg niet klopt
Hopeloos
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198082510
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kom eens met argumenten ipv ad hominems. Moet toch makkelijk zijn als wat ik zeg niet klopt
Hopeloos
Jij bent hopeloos ja.

Ceteris paribus is niet mogelijk dus tot in den extremen kleur jij het grijze gebied, donkergrijs in.

Dat donkergrijze heeft niks met een objectieve geest te maken. Maar is pure vooringenomenheid. Waarom ik daarvan overtuigd ben? Omdat er meer tinten grijs zijn dan donkergrijs en jij 100% voor donkergrijs kiest.

Dat jij bevooroordeeld bent is geen ad hominem maar een accurate weergave van jouw persoonlijkheid je maakt iedereen hier moe met je gekleur.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198082799
Filmpje ging vanaf september en is per capita death rate is mijn indruk.

Maar dat is allemaal niet te vergelijken met elkaar want Florida en andere Amerikaanse staten zijn niet te vergelijken met elkaar zo verschillend zijn ze.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 18 februari 2021 @ 21:48:30 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198084250
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Het veranderen van uiterlijk in algemene zin is mij niet vreemd.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik naar een andere persoon kijk dan de 'originele' Melinda Gates wanneer ik t 2e filmpje zie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 18 februari 2021 @ 22:07:32 #276
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_198084837
Nee die doet "t.......echt nu heb je gesproken !

[ Bericht 52% gewijzigd door DeMolay op 18-02-2021 22:16:44 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_198085399
Geen versoepelingen na 2 maart ..
Medelijden met mensen die nog steeds denken dat dit allemaal gebeurd vanwege een virus ;(


Lekker blijven pitten and you Will be happy, stelletje mongolen
  donderdag 18 februari 2021 @ 22:52:29 #278
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198086460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Conclusie, jij bent gigantisch bevooroordeeld.
Dat kan vast met meer inhoud.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198087207
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef PSVCL het volgende:
Geen versoepelingen na 2 maart ..
Medelijden met mensen die nog steeds denken dat dit allemaal gebeurd vanwege een virus ;(

Lekker blijven pitten and you Will be happy, stelletje mongolen
dat sputnik vaccin klinkt wel goed. 1 spuit en je bent klaar.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:28:59 #280
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198087506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef PSVCL het volgende:
Geen versoepelingen na 2 maart ..
Medelijden met mensen die nog steeds denken dat dit allemaal gebeurd vanwege een virus ;(

Lekker blijven pitten and you Will be happy, stelletje mongolen
_O-

Hoe langer dit voortduurt, hoe bijzonderder het wordt dat er nog steeds van die goedgelovigen zijn, met een serieuze, strenge toon hardop verklaren dat ..... tja,... .....dat alles wat wat ze nu sinds maart '20 roepen.

Van 'even 2 weken dicht' zitten we nu in Spertijd en sinds vandaag bekend geworden de mogelijke indirect verplichte test....en we zijn er nog lááááng niet _O-

Hoeveel is nog nodig tot de goedgelovige massa vragen begint te stellen?!
Mai pben rai~!
pi_198087540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:28 schreef KNAK het volgende:

[..]

_O-

Hoe langer dit voortduurt, hoe bijzonderder het wordt dat er nog steeds van die goedgelovigen zijn, met een serieuze, strenge toon hardop verklaren dat ..... tja,... .....dat alles wat wat ze nu sinds maart '20 roepen.

Van 'even 2 weken dicht' zitten we nu in Spertijd en sinds vandaag bekend geworden de mogelijke indirect verplichte test....en we zijn er nog lááááng niet _O-

Hoeveel is nog nodig tot de goedgelovige massa vragen begint te stellen?!
velen zullen nooit wakker worden. kijk naar alle ellende die in de geschiedenis heeft plaats gevonden, allemaal het gevolg van de goedgelovigheid van burgers.
  donderdag 18 februari 2021 @ 23:34:59 #282
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198087607
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:30 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

velen zullen nooit wakker worden. kijk naar alle ellende die in de geschiedenis heeft plaats gevonden, allemaal het gevolg van de goedgelovigheid van burgers.
Zo wakker dat we doorhebben dat het om 21:00 donker is buiten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_198087713
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent hopeloos ja.

Ceteris paribus is niet mogelijk dus tot in den extremen kleur jij het grijze gebied, donkergrijs in.

Dat donkergrijze heeft niks met een objectieve geest te maken. Maar is pure vooringenomenheid. Waarom ik daarvan overtuigd ben? Omdat er meer tinten grijs zijn dan donkergrijs en jij 100% voor donkergrijs kiest.

Dat jij bevooroordeeld bent is geen ad hominem maar een accurate weergave van jouw persoonlijkheid je maakt iedereen hier moe met je gekleur.
En nog steeds niks inhoudelijks maar enkel ad hominem.
Ach Ad kalendas Graecas wellicht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198087889
twitter

Killer virus (alleen als de camera aan staat) :W
pi_198088731
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Killer virus (alleen als de camera aan staat) :W
die ministers wereldwijd die er aan zijn overleden, die wilden niet meewerken aan de show?
pi_198089341
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 23:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En nog steeds niks inhoudelijks maar enkel ad hominem.
Ach Ad kalendas Graecas wellicht
Plaat voor je kop.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan vast met meer inhoud.
Doe een poging zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 01:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die ministers wereldwijd die er aan zijn overleden, die wilden niet meewerken aan de show?
Je wat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089413
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 16:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wellicht omdat ze vinden dat iedereen gelijk behandeld moet worden en iedereen zich dus aan de maatregelen moet houden. Niet omdat ze de maatregelen zat zijn
Wie is de maatregelen nou weer niet zat.

Je bent wel een hele rare vogel als je die leuk vindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon open kaart spelen net als in de UK en zeggen dat de maatregelen de rest van t jaar duren.
Zeggen ze dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeggen ze dat?
Spanje wel in ieder geval.
pi_198089486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Spanje wel in ieder geval.
Vaag.. Dacht dat die vaccinaties de ook vlot gingen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198089490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vaag.. Dacht dat die vaccinaties de ook vlot gingen.
Ze zeggen zelfs dat ze dit jaar nog geen massatoerisme zullen accepteren.
pi_198089588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 08:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wie is de maatregelen nou weer niet zat.
niemand
quote:
Je bent wel een hele rare vogel als je die leuk vindt.
Vindt ook niemand

Ik had inderdaad beter "dat men het nut van de maatregelen nog inziet" kunnen zeggen

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 19-02-2021 08:52:02 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198090051
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 10:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Bron?
WOULD DR. SUCHARIT BHAKDI TAKE THE CORONAVIRUS VACCINE?

https://www.bitchute.com/video/CxNIwMxib6my/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198090882
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 09:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

WOULD DR. SUCHARIT BHAKDI TAKE THE CORONAVIRUS VACCINE?

https://www.bitchute.com/video/CxNIwMxib6my/
Dit is ook gewoon de rationele base line gedachte die we altijd gehad hebben.

Maar vanwege gebrek aan antistoffen in de samenleving is er een golf op de ziekenhuizen. Een golf die overigens bij griep ook al de pijnpunten van de IC capaciteit blootlegde. Nou, met anabolengriep zijn je problemen uiteraard groter.

Nu moet je als jong persoon met een niet statistisch te meten persoonlijk benefit van het vaccin het vaccin opeens nemen? Ja dat is weinig overtuigend dus dan maar de emotionele chantage dat je daarmee mensen kan redden voor wie het vaccin niet werkt.

Mensen zonder immuunsysteem gaan kapot van Elk virus. Zullen zichzelf op een andere manier moeten beschermen. In geen mogelijkheid dat non stop vaccineren van de complete bevolking te rechtvaardigen valt voor enkele mensen met een gebrekkig immuunsysteem. In geen mogelijkheid.

En de overheid praat over verplichten en over extra vrijheden voor mensen die gevaccineerd zijn.

Het aantal mensen dat schijt krijgt aan de regels zie ik ook toenemen met de dag. En ik erger me er zelf dan aan, hoewel ik de regels BS vind.

Dat is een stukje respect naar elkaar toe wat niet serieus genomen wordt zogezegd. Echter. Totale propaganda en flauwekul dat we hier in geloven. Bottem line van die niet werkende 1.5 meter en strikte regels is dat het irritatie opwekt bij de bevolking naar elkaar toe.

Mensen zijn echt super gepolariseerd. Het lijkt net alsof er geen verstandig middenveld meer is overgebleven. En ook de media faalt daarin hoogstwaarschijnlijk, ik geloof niet in deze eensgezindheid. Ik geloof wel in allerlei factoren die ervoor zorgen dat er een eensgezind beeld ontstaat.

Maar ik ben er klaar mee. Mensen opsluiten in hun eigen huis, zijn ze wel lekker?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 19 februari 2021 @ 20:20:08 #297
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198100952
https://www.telegraaf.nl/(...)-ingeente-gasten-toe

Nu komt dit nog mondjesmaat voorbij in nieuwsberichten. Dalijk is het gewoontegoed.
Mai pben rai~!
pi_198102808
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:20 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-ingeente-gasten-toe

Nu komt dit nog mondjesmaat voorbij in nieuwsberichten. Dalijk is het gewoontegoed.
De normalisering van bewegingsvrijheid die afhangt van vaccinaties.
Hetgeen ik gezond verstand noem is ver te zoeken.
pi_198102929
https://www.timesofisrael(...)ed-customers-report/

In Israël wordt alvast een sluier afgedaan van hetgeen waar wij ons hier uiteraard ook voor kunnen opmaken ;)

Of ben ik nou een doorgeslagen complottheorist :') ?
Doorgedraaid door het aanhangen van ongefundeerde complottheorieën op internet. Gelopen in de complotfuik. Totaal reddeloos verloren gegaan in de waanzin der fantasie-verhaaltjes.

:Z 8)7
  vrijdag 19 februari 2021 @ 22:12:43 #300
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198103274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.timesofisrael(...)ed-customers-report/

In Israël wordt alvast een sluier afgedaan van hetgeen waar wij ons hier uiteraard ook voor kunnen opmaken ;)

Of ben ik nou een doorgeslagen complottheorist :') ?
Doorgedraaid door het aanhangen van ongefundeerde complottheorieën op internet. Gelopen in de complotfuik. Totaal reddeloos verloren gegaan in de waanzin der fantasie-verhaaltjes.

:Z 8)7
Niet erg verrassend. Je kan zeggen geheel in lijn van de afgelopen ontwikkelingen en de te verwachtte toekomstige situatie.

We gaan dit steeds meer lezen, bij ons en over de grens. Elke dag een stapje verder. Denk eens aan de sociale impact..Er zullen straks groepen gevaccineerde mensen opstaan die dit soort praktijken steunen en toejuichen. Antifa / BLM - achtige groeperingen die met het nodige geweld om zich heen gaan slaan temidden de groepen bewust-ongevaccineerden. De overheid duwt het deze kant op, deel het bedrijfsleven doet er ook vrolijk aan mee.

We gaan een bijzondere tijd tegemoet.

En oh. Je verwacht het niet - de avondklok blijft gewoon _O-
Mai pben rai~!
pi_198103404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 22:12 schreef KNAK het volgende:

[..]

Niet erg verrassend. Je kan zeggen geheel in lijn van de afgelopen ontwikkelingen en de te verwachtte toekomstige situatie.

We gaan dit steeds meer lezen, bij ons en over de grens. Elke dag een stapje verder. Denk eens aan de sociale impact..Er zullen straks groepen gevaccineerde mensen opstaan die dit soort praktijken steunen en toejuichen. Antifa / BLM - achtige groeperingen die met het nodige geweld om zich heen gaan slaan temidden de groepen bewust-ongevaccineerden. De overheid duwt het deze kant op, deel het bedrijfsleven doet er ook vrolijk aan mee.

We gaan een bijzondere tijd tegemoet.

En oh. Je verwacht het niet - de avondklok blijft gewoon _O-
Why dit mad antifa groepen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')