abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198000227
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:13 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

geef je nu werkelijk een artikel (totaal buiten fok om) van een jaar geleden als antwoord op het feit dat er hier heel veel mensen op de vitamine C wondermiddel trein zitten?

Volgens mij heeft niemand echt geen hond het de laatste tijd over dat vitamine C een of ander wondermiddel tegen covid is, dat hoor je echt nergens.. Althans je kunt altijd wel iemand of iets vinden natuurlijk.

stemmingmakerij is het weer
Ja.... ik geef zomaar een bron buiten Fok om! :')
Jij vroeg toch of dit ooit een ding was? Nou, ooit was dit een ding. :{
pi_198000235
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:16 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik kan mij genoeg berichten hier herinneren van mensen die vitamine C gingen kopen.
[..]

Even snel opgezocht voor mevrouw.
Oeh eentje. Well done. *impressed
Jeetje, wat dachten mensen toch dat het een godenmiddel was. Goed dat je even je zgn gelijk komt halen ofzo.
Echt, post een bericht en hou zulk nutteloos commentaar achterwege op je hoge paard.
Go hard or go home
pi_198000284
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja.... ik geef zomaar een bron buiten Fok om! :')
Jij vroeg toch of dit ooit een ding was? Nou, ooit was dit een ding. :{
Dat vroeg ik niet. Er wordt geroepen dat mensen hier zeggen dat Vitamine C een wondermiddel tegen covid is..
En dat er veel mensen op die trein zitten.

Wat dus pure onzin is en stemmingmakerij.

Dat je vervolgens een artikel vind op google van vorig jaar over een mogelijke werking van vitamine C. is toch totaal niet interessant?

Er is toch niet voor niks een studie nu gedaan waarin het is onderzocht of Vitamine C een werking heeft.

Maar goed ik denk dat de beste poster zich heeft vergisd met Vitamine D. want dat werd inderdaad wel eens geroepen.
  zondag 14 februari 2021 @ 14:25:52 #254
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198000352
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef Molo het volgende:

[..]

En wat is de kans dat je Covid overdraagt terwijl je parkeert of schaatst precies?
minder dan binnen, eigenlijk buiten nihil, maar probeer dat die BOA's en politie maar eens uit te leggen.
  zondag 14 februari 2021 @ 14:27:25 #255
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198000378
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ook in Q4 zijn nieuwe vaccins nog altijd welkom.
ligt er aan of de Chinese variant nog dominant is.
pi_198000401
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:21 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet. Er wordt geroepen dat mensen hier zeggen dat Vitamine C een wondermiddel tegen covid is..
En dat er veel mensen op die trein zitten.

Wat dus pure onzin is en stemmingmakerij.

Dat je vervolgens een artikel vind op google van vorig jaar over een mogelijke werking van vitamine C. is toch totaal niet interessant?

Er is toch niet voor niks een studie nu gedaan waarin het is onderzocht of Vitamine C een werking heeft.

Maar goed ik denk dat de beste poster zich heeft vergisd met Vitamine D. want dat werd inderdaad wel eens geroepen.
Nee hoor. In die tijd waren er meer mensen die het inkochten onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'. Maar heb toch echt geen zin om daar namen en rugnummers bij te zoeken. Met welk doel? Waarom vind jij dat zo interessant dan? :?
Stemmingmakerij nog wel... pfff...Omdat sommige users destijds dachten dat het wel eens zou kunnen helpen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mammietje op 14-02-2021 14:41:11 ]
  zondag 14 februari 2021 @ 14:29:02 #257
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198000403
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er zaten een aantal mensen op de "vitamine C is een godenmiddel" trein die alles zou oplossen.
Helaas lijkt het niet echt bij te dragen bij het herstel.
duhu, je moet het ook nemen voordat je het krijgt, dus preventief.
pi_198000556
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee hoor. In die tijd waren er meer mensen die het inkochten onder het motto 'baadt het niet dan schaadt het niet'. Maar heb toch echt geen zin om daar namen en rugnummers bij te zoeken. Met welk doel? Waarom vind jij dat zo interessant dan? :?
Stemmingmakerij nog wel... pfff...Omdat sommige users destijds dachten dat het wel eens zou kunnen helpen?
Je geeft eigenlijk zelf al antwoord..

"Baat het niet dan schaadt het niet."

Dat is dus het tegenovergestelde wat er wordt beweerd. dat mensen roepen dat het een godenmiddel zou zijn..

Daarom zeg ik ook. onzin dat riep helemaal niemand. en dat zeg jij eigenlijk nu ook dus. dat ze dat helemaal niet riepen.
pi_198000756
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef Abyss33 het volgende:

[..]

Je geeft eigenlijk zelf al antwoord..

"Baat het niet dan schaadt het niet."

Dat is dus het tegenovergestelde wat er wordt beweerd. dat mensen roepen dat het een godenmiddel zou zijn..

Daarom zeg ik ook. onzin dat riep helemaal niemand. en dat zeg jij eigenlijk nu ook dus. dat ze dat helemaal niet riepen.
Aaah.... dus als mensen zeggen dat ze 'al een jaar opgesloten zitten', moeten we het allemaal niet zo letterlijk nemen, maar als iemand zegt dat vitamine C als godenmiddel werd gezien....
Okay. :)
pi_198001005
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 14:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Aaah.... dus als mensen zeggen dat ze 'al een jaar opgesloten zitten', moeten we het allemaal niet zo letterlijk nemen, maar als iemand zegt dat vitamine C als godenmiddel werd gezien....
Okay. :)
Begrijp je eerste punt niet zo maar goed. Als iemand zegt ik zit al een jaar opgesloten in het kader van corona.
Dan zou mijn eerste ingeving niet zijn dat deze persoon letterlijk in een gevangenis zit..of in een tbs kliniek

Maar goed doet moet iedereen voor zichzelf intepreren natuurlijk.

En tja dat van godenmiddel is dus blijkbaar nogal overdreven. blijkbaar heeft niemand dat lopen roepen. En moeten we een jaar terug gaan voordat we ook maar 1 persoon vinden die het er uberhaupt over had.

Maar goed.. verder allemaal niet zo belangrijk, niet echt een interessante discussie om op door te gaan.
  zondag 14 februari 2021 @ 15:04:47 #261
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198001146
Fantastisch experiment dit weekend.

Als er over twee weken geen schaatspretweekendpiek is, dan kunnen we rustig alles in de buitenlucht loslaten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198001195
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:04 schreef DonDruiper het volgende:

Als er over twee weken geen schaatspretweekendpiek is, dan kunnen we rustig alles in de buitenlucht loslaten.
Maar als het wel losgaat dan kan het ook de Britiliaanse variant zijn. We zullen het dan nooit weten. |:)
Go hard or go home
  zondag 14 februari 2021 @ 15:09:16 #263
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198001244
quote:

Nee joh, als er geen piek komt is dat te danken aan de avondklok, die ondanks het Britse schaatsfeestje de besmettingen in bedwang hield!
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198001267
quote:

Zouden we dat ook al niet doen na het BLM-portest op de Dam? En het Willem-II feestje in Tilburg?

En natuurlijk gaat er geen schaatspiek komen :')
pi_198001277
Hier in de regio heeft de politie een illegale carnavalsoptocht stilgelegd :D
50 voertuigen! Wat bezielt je dan als vereniging?
zie email 27 oktober
pi_198001316
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef trein2000 het volgende:
Mooi neerknuppelen. @Treinhoer
  zondag 14 februari 2021 @ 15:12:22 #267
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198001320
quote:
Nou vooruit, ik denk dat de politie hier wel een beetje terecht heeft ingegrepen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198001336
Het wachten is op de cijfers. Ik zeg 3600
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 14 februari 2021 @ 15:13:19 #269
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_198001342
quote:
Ze waren van tevoren ook gewaarschuwd door de gemeente las ik. Dan heb je het ook niet echt begrepen als vereniging inderdaad.
pi_198001346
"10:00 | Een groep van lockdown-sceptische parlementsleden heeft de Britse premier Boris Johnson laten weten dat de coronabeperkingen in het land eind april volledig moeten zijn opgeheven, meldt Sky News. Volgens de Britse nieuwszender heeft de covidherstelgroep CRG aan Johnson geschreven dat er "geen rechtvaardiging" zal zijn om de beperkingen voort te zetten zodra alle 50-plussers zijn ingeënt."

Heeft die groep een meerderheid in parlement? Want dan weet ik waar ik in de zomervakantie eens met de trein naar toe ga om eens lekker van het goede leven te genieten 😁

Als die doem experts het verliezen daar is dat natuurlijk chill XD
#WeesGeenWhales
  zondag 14 februari 2021 @ 15:13:53 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198001354
quote:
18s.gif Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef Vallon het volgende:

[..]

Altijd weer grappig dat en hoe iemand het voor elkaar krijgt om er een compleet doorgeslagen ridicule zwart-wit stelling van te maken zonder ook maar een moment proberen te willen begrijpen wat ik zeg. Alles voor de idiotie is dan het motto.

Beetje ziek worden is goed voor de algehele weerstand van een mens, of dat nu (recent) wordt opgewekt door een vaccin of op een andere manier. En nee, dat beschermd dus niet tegen welke ziekte dan ook maar maakt wel het lichaam alert voor schadelijke ziekte/verwekkers.

Een lichaam dat nooit ziek is geworden zal sws weerloos zijn tegen welke infectie dan ook, de ellende van onze pampertijd waar ziekte/zorg vooral vooral iets is dat voorkomen moet worden. Zelfs voor een hoofdpijntje worden snel pillen geslikt en om te voorkomen dat iemand ziek kan worden, bakken met vitaminepillen.
En nee ik ga hier geen medisch advies geven maar wel vertrouwen dat een gezond/fit mens prima zelf zonder een vaccin, Covid19 doorgaans zal overleven.

Mijn stelling is/was dat bestaande Covid19 vaccins goed kunnen uitwerken tegen nieuwe virusvarianten. Niet omdat die vaccins daarvoor zo specifiek hoeven te beschermen maar vooral omdat de bestaande afweer alerter is (klaar)gemaakt voor soortgelijke (familie van) virale binnendringers. Een vaccin in de richting en ongeacht hoeveelheid werkt dan ook, net zoals een precies afgestemd vaccin dat dan wat beter zal doen.
Ja bla, dat is niet wat je zei. Je had het over "werkende" vaccins en haalt met je laatste zin je eigen gelul onderuit. Een vaccin specifiek tegen mazelen werkt niet "wat beter" tegen mazelen dan een vaccin "in de richting en ongeacht hoeveelheid".
pi_198001405
twitter
pi_198001416
Gym kan open!
Go hard or go home
pi_198001425
twitter
pi_198001433
Bioscopen OPEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: