Oh, dat weet ik niet. Het gaat mij gewoon om meer = beterquote:Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lijkt me juist goed nieuws dat Sanofi niet komt. Pfizer produceert toch in de fabriek van Sanofi op dit moment, waardoor ze extra kunnen produceren? Ipv Sanofi hebben we dan een vaccin wat al bewezen is wat op nog grotere schaal geproduceerd kan worden
Is het niet voor ons, dan kunnen we er vast een ander land blij mee maken.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ook in Q4 zijn nieuwe vaccins nog altijd welkom.
Pfizer heeft hun vaccin in licentie aan Sanofi gegeven om te produceren een week of 2 terug: https://www.sanofi.com/en(...)/2021-01-27-07-30-00quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Het gaat mij gewoon om meer = beter
quote:Sanofi and BioNTech have today entered into an agreement under which Sanofi will support manufacturing and supply of BioNTech’s COVID-19 vaccine which is being co-developed with Pfizer.
Sanofi will provide BioNTech access to its established infrastructure and expertise to produce over 125 million doses of COVID-19 vaccine in Europe. Initial supplies will originate from Sanofi’s production facilities in Frankfurt from summer of 2021.
Ik moet serieus hierbij altijd denken aan het verhaal van vriendin van me. Gezin gevlucht uit Joegoslavi in de oorlog daar.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat het te lang duurt. Als je zelfs in het VK meer en meer verhalen voorbij ziet komen dat de 'witte jassen' doemprofeten zijn en vooral even hun mond moeten houden kun je denk ik wel concluderen dat het te lang duurt. In Duitsland wordt hetzelfde aangegeven.
Volgens mij zijn mensen gewoon maatregelmoe. Je kunt prima de grote maatregelen intact houden, maar door te gaan micromanagen op naar wie je sneeuwballen mag gooien, en of je wel of niet mag schaatsen zorg je er alleen maar voor dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.
Dat werd toch over vitamine D gezegd vooral? Ter voorkoming dan, niet behandelingquote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er zaten een aantal mensen op de "vitamine C is een godenmiddel" trein die alles zou oplossen.
Helaas lijkt het niet echt bij te dragen bij het herstel.
Dit zegt me niksquote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er zaten een aantal mensen op de "vitamine C is een godenmiddel" trein die alles zou oplossen.
Je moet dan ook vitamine D3 hebben in combinatie met zink, en dat is vooral ter preventie en het begin van een Covid-19 infectie de kop in te drukken.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
dan zijn die af, dan kunnen ze volgend jaar niet mee met hun vaccin gebaseerd op de Chinese variant, denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zag toevallig net een bericht waarin Sanofi zegt dat ze in 2021 geen vaccin klaar zullen hebben
[ twitter ]
Aan het begin van het hele gedoe kan ik mij mensen ook hier herinneren die helemaal overtuigd waren dat vitamine C het wondermiddel was. Dat had ook iemand gezegd (volgens mij geen Maurice de Hond).quote:Op zondag 14 februari 2021 13:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit zegt me niksIk heb alleen maar mensen over vitamine D gehoord.
Hey, een keer een dagje geen fikse groei in opnames in het weekend. Heb je toevallig de opnamecijfers van de afgelopen weekenden ook?quote:
welke mensen zaten er op vitamine C godenmiddel trein dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
vorig weekend:quote:Op zondag 14 februari 2021 14:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hey, een keer een dagje geen fikse groei in opnames in het weekend. Heb je toevallig de opnamecijfers van de afgelopen weekenden ook?
Die instroom is volgens mij ook best ok, die was veel hoger tijdje terug.
Overdrijf niet zo, dat is nl nooit geroepen. Anders... BNWquote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Thanks. Toch 10% minder opnames dan vorige week op dezelfde dag. Daarnaast ook ~120 minder mensen in de kliniek, ziet er best ok uit lijkt me.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:06 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
vorig weekend:
🟢1.980 (-3)
🔴Clinic: 1.445 (9)
🟢ICU: 535 (-12)
New:
🔴Clinic: 150
🔴ICU: 19
Deze week kleine 7% minder ziekenhuisopnames. IC opnames stijgen met een kleine 4%.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Thanks. Toch 10% minder opnames dan vorige week op dezelfde dag. Daarnaast ook ~120 minder mensen in de kliniek, ziet er best ok uit lijkt me.
Google levert een hoop hits op.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:05 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
welke mensen zaten er op vitamine C godenmiddel trein dan?
roep je dit zomaaar of is dit ook ergens op gebaseerd.
Mooi, alles beter dan een stijging.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze week kleine 7% minder ziekenhuisopnames. IC opnames stijgen met een kleine 4%.
Het aantal patinten op de IC daarentegen daalde met 7%. Het aantal patinten op de verpleegafdelingen daalde deze week met 8%.
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, dat is nl nooit geroepen. Anders... BNW
https://www.acupunctuur-v(...)ruik-van-vitamine-c/quote:Op zondag 14 februari 2021 14:05 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
welke mensen zaten er op vitamine C godenmiddel trein dan?
roep je dit zomaaar of is dit ook ergens op gebaseerd.
Ja en die riepen dat het een godenmiddel was?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
https://www.acupunctuur-v(...)ruik-van-vitamine-c/
https://leefbewust.nu/vitamine-c-bij-corona-virus-china/
Lijkt vooral uit China te komen
geef je nu werkelijk een artikel (totaal buiten fok om) van een jaar geleden als antwoord op het feit dat er hier heel veel mensen op de vitamine C wondermiddel trein zitten?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Google levert een hoop hits op.
https://www.naturafoundat(...)egen-het-coronavirus
Ik kan mij genoeg berichten hier herinneren van mensen die vitamine C gingen kopen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en die riepen dat het een godenmiddel was?
Of haal je nu China aan omdat idd blijkt dat het hier niet eens ter sprake is geweest?
Even snel opgezocht voor mevrouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:05 schreef Sfancta het volgende:
Heb Roter vitamine C gehaald, een aantal doosjes. Als ik besmet ben neem ik 1000 mg per dag, dat zijn 10 kauwtabletjes. (meer inhoud per tablet was al uitverkocht)
Dure grap maar kan je leven redden. Ver uitverkocht trouwens.
Daling is dalingquote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Deze week kleine 7% minder ziekenhuisopnames. IC opnames stijgen met een kleine 4%.
Het aantal patinten op de IC daarentegen daalde met 7%. Het aantal patinten op de verpleegafdelingen daalde deze week met 8%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |