quote:
Dit is ook gewoon de rationele base line gedachte die we altijd gehad hebben.
Maar vanwege gebrek aan antistoffen in de samenleving is er een golf op de ziekenhuizen. Een golf die overigens bij griep ook al de pijnpunten van de IC capaciteit blootlegde. Nou, met anabolengriep zijn je problemen uiteraard groter.
Nu moet je als jong persoon met een niet statistisch te meten persoonlijk benefit van het vaccin het vaccin opeens nemen? Ja dat is weinig overtuigend dus dan maar de emotionele chantage dat je daarmee mensen kan redden voor wie het vaccin niet werkt.
Mensen zonder immuunsysteem gaan kapot van Elk virus. Zullen zichzelf op een andere manier moeten beschermen. In geen mogelijkheid dat non stop vaccineren van de complete bevolking te rechtvaardigen valt voor enkele mensen met een gebrekkig immuunsysteem. In geen mogelijkheid.
En de overheid praat over verplichten en over extra vrijheden voor mensen die gevaccineerd zijn.
Het aantal mensen dat schijt krijgt aan de regels zie ik ook toenemen met de dag. En ik erger me er zelf dan aan, hoewel ik de regels BS vind.
Dat is een stukje respect naar elkaar toe wat niet serieus genomen wordt zogezegd. Echter. Totale propaganda en flauwekul dat we hier in geloven. Bottem line van die niet werkende 1.5 meter en strikte regels is dat het irritatie opwekt bij de bevolking naar elkaar toe.
Mensen zijn echt super gepolariseerd. Het lijkt net alsof er geen verstandig middenveld meer is overgebleven. En ook de media faalt daarin hoogstwaarschijnlijk, ik geloof niet in deze eensgezindheid. Ik geloof wel in allerlei factoren die ervoor zorgen dat er een eensgezind beeld ontstaat.
Maar ik ben er klaar mee. Mensen opsluiten in hun eigen huis, zijn ze wel lekker?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."