abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2021 @ 17:33:34 #151
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198020969
quote:
8s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En de maanlandingen dan hé?
Welke maanlandingen?
Huilen dan.
pi_198020989
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke maanlandingen?
die in Area 51 natuurlijk
  maandag 15 februari 2021 @ 17:36:45 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021039
Grappig hoe dat werkt hè. Niet de geringste twijfel over de waanideeën waarin je gelooft, maar de complottheorieën waar je niet in gelooft zijn allemaal opzettelijk verspreidde desinformatie om de geloofwaardigheid van de complottheorieën waar je wel in gelooft te ondermijnen.
Huilen dan.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 17:37:38 #154
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198021055
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Welke maanlandingen?
:o :o
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 februari 2021 @ 17:40:44 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021117
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:o :o
Maanlandingen zijn bewuste desinformatie zodat ze ons ongestoord kunnen controleren met satellieten waarvan we het bestaan dan ook in twijfel trekken. Héél slim gespeeld :( .

Bewijs dat het werkt: Topicreeks: Fakery in Space
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:44:26 #156
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198021180
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
Grappig hoe dat werkt hè. Niet de geringste twijfel over de waanideeën waarin je gelooft, maar de complottheorieën waar je niet in gelooft zijn allemaal opzettelijk verspreidde desinformatie om de geloofwaardigheid van de complottheorieën waar je wel in gelooft te ondermijnen.
Dit is blijkbaar al een conclusie die je zelf kunt trekken. Chapeau
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 15 februari 2021 @ 17:48:56 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021255
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit is blijkbaar al een conclusie die je zelf kunt trekken. Chapeau
Ik leer hier elke dag _O_ .
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 17:58:56 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198021417
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grote dikke jaartjelang numbers game idd.
Hero doctor rescues Oxford jab doses from burning vaccination centre after it burst into flames as people queued for Covid injections

Doctor was seen pulling refrigerated container of vaccines from health centre

A heroic doctor was seen rescuing Covid jabs from a burning vaccination centre after it burst into flames as locals queued for their injections.

Locals turning up for their Covid vaccine had to be turned away as firefighters rushed to the scene.

But before the fire was even out, one brave doctor headed back into the building and was seen pulling out a large refrigerated container holding precious doses of the vaccine.

Anne Smith, 68, was volunteering at the health centre's car park when she saw the heroic effort.

She told GetSurrey: 'One of the doctors who was concerned actually went back in for the vaccine, which I thought was amazing, in a great big refrigerated container he managed to drag it out. It was his priority to get that out.'

Sure Anne :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198021624
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Duitsland is het eerste proefballonnetje al opgelaten in de Bondsdag.
Hoe kmen al die extremistische idioten aan zoveel macht?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198021691
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:27 schreef DeVerzamelaar het volgende:
In Duitsland zijn dus de eerste proefballonnetjes al opgelaten voor klimaat lockdowns. Het is alsof de overheid deze nieuwe manier heeft gevonden om mensen te onderdrukken en nu willen ze het gebruiken om hun 2030 SDG doelstellingen te behalen. Het was altijd een gevaar om telkens COVID-lockdowns maar te accepteren, als mensen eraan wennen worden ze uiteindelijk een nieuwe tactiek.

Ik zei dit al in September. Als we de regering deze macht blijven geven, willen ze die nooit meer loslaten en zal klimaatverandering het volgende excuus zijn.

Ook in NL is de gekte al geland:
[..]

Je mag jezelf geen democraat meer noemen als je denkt dat het een goed idee is selectief mensen heel veel macht te geven...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 15 februari 2021 @ 18:15:39 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021705
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe kmen al die extremistische idioten aan zoveel macht?
U bent bekend met het fenomeen 'verkiezingen'?
Huilen dan.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 18:26:14 #162
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198021885
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 01:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

In Duitsland is het eerste proefballonnetje al opgelaten in de Bondsdag.
Wauw, een Russisch propagandakanaal plaatst iets wat anti-EU is, stop de persen. :O
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 18:27:14 #163
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_198021900
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je mag jezelf geen democraat meer noemen als je denkt dat het een goed idee is selectief mensen heel veel macht te geven...
Zoals in het land waar RT vandaan komt?
pi_198021907
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
https://www.transitieweb.(...)id-vaccinaties-zijn/

Covid vaccins zijn niet veilig. Zie Israël. Velen sterven na de eerste en tweede dosis.
Ik kan die info niet halen uit de tabel waar de schrijver aan refereert... Als je de complete 60+ groep neemt komen ze uit op +- 14000 prikken... Met 12k individuen waarvan 2000 een 2e dosis hebben gehad.

De complete sterfte binnen die groep is dus zegmaar 500 over 12.000 individuen, Dat is +- 4%.
Het verloop zal over een aantal weken zijn ja... misschien 2 maanden. Dan is 4% overleden nogal een hoge score idd... Je zou dit verwachten over een compleet jaar.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:28:52 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021933
quote:
2s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wauw, een Russisch propagandakanaal plaatst iets wat anti-EU is, stop de persen. :O
Kritiekloos slikken wat er op RT voorbijkomt maar ondertussen wel de NOS verwijten nagenoeg uitsluitend staatspropaganda te verspreiden in opdracht van het partijkartel.
Huilen dan.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:29:22 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198021942
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik kan die info niet halen uit de tabel waar de schrijver aan refereert... Als je de complete 60+ groep neemt komen ze uit op +- 14000 prikken... Met 12k individuen waarvan 2000 een 2e dosis hebben gehad.

De complete sterfte binnen die groep is dus zegmaar 500 over 12.000 individuen, Dat is +- 4%.
Het verloop zal over een aantal weken zijn ja... misschien 2 maanden. Dan is 4% overleden nogal een hoge score idd... Je zou dit verwachten over een compleet jaar.
Is onzin pik, zoek de echte cijfers er maar eens bij.
Huilen dan.
pi_198021998
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je bron is al kut i.i.g. als het een tabel niet kan interpreteren :P
pi_198022052
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

U bent bekend met het fenomeen 'verkiezingen'?
Mijn gezonde verstand zegt dat het niet mogelijk is dat een bevolking qua idealen zo wispelturig is als het beleid van onze overheid.
pi_198022116
quote:
In de periode tussen oktober 2017 en mei 2018 werden in heel Nederland naar schatting 900.000 mensen door het influenzavirus geveld.
Zou Covid een hele andere telling tellen?
pi_198022200
quote:
9s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kritiekloos slikken wat er op RT voorbijkomt maar ondertussen wel de NOS verwijten nagenoeg uitsluitend staatspropaganda te verspreiden in opdracht van het partijkartel.
Wat maakt het uit wie het post, als het een letterlijk citaat is van de MP van de SPD?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 15 februari 2021 @ 18:44:31 #171
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198022201
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

'die talrijke complot theorieen waarvan sommige misschien toch net iets té bizar zijn'

Tsja....die verhaaltjes/theorieen over 5G,biowapens,lekkages van 'n biowapen fabriek,nanochips,biochips....allemaal opgezette afwijkende misinfo was.
Je hoeft geen vraagtekens te plaatsen bij datgene wat om je heen gebeurt, is je goedrecht.

Ik als horecaondernemer met een plekje op de eerste rang, vrij zicht op de ... je kan het gewoonweg zakelijke genocide noemen onder mijn mede-ondernemers. Als er alleen maar in mijn omgeving (binnenstad van een middelgrote stad) er zoveel sneuvelen wil ik niet weten hoe het er landelijk aan toe gaat. En dan heb ik het alleen maar over datgene wat ik kan zien en zijn er nog zoveel andere sectoren met problemen (waar ik als horecaman ook genoeg over hoor.
Als je je in een zo een bepaalde situatie bevindt ga je iets anders nadenken dan iemand die al maanden geen ellende ervaart, hooguit misschien een paar daagjes thuis moet werken, of niet op de koffie na 21:00 kan bij een vriend(in).

Nee, ik geloof niet dat er salamanders/mensen met reptielenkoppen op hoge posities van de UN/WHO rondhuppelen, nee, ik geloof niet dat er 5G straling mijn hersenpan binnentreedt en mij dingen laat doen die ik anders niet zal doen.
Wat ik wel weet is dat deze maatregels compleet onzinnig zijn en dat als je alles goed op een rijtje zet het niet klopt
Het is beangstigend dat mensen dit niet inzien maar het is vele malen erger dat een groot deel van de bevolking diegene die vraagtekens plaatsen wegzetten als complete idioten.
Als samenleving heb je dan al verloren, of je nou wel of niet door een overheid bespeeld wordt,.
Mai pben rai~!
pi_198022204
quote:
7s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb jij de echte cijfers? Ik weet niet waar ik op moet zoeken joh.

4% is overigens geen gek getal, als je de meest kwetsbare vaccineert dan is de vaccinatie ook al het spreekwoordelijke zetje.
pi_198023143
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 16:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zeggen dat de 'Kent' variant nog besmettelijker is!
Clark 'Kent' superman-besmettelijk is?
De Californische variant .. die is pas gevaarlijk :)

twitter
pi_198023299
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De Californische variant .. die is pas gevaarlijk :)

[ twitter ]
:) Tjah, normaliter verloopt de besmetting vlotter... Nu langzamer... Maar het virus muteert dan wel naar de meest besmettelijke deeltjes vanwege survival of the fittest.

Ons immuunsysteem is naar mijn indruk altijd de game changer geweest, social distancing heeft altijd gefaald op de langere termijn.

Tenzij je Chinees achtige maatregelen neemt.
pi_198023588
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Je hoeft geen vraagtekens te plaatsen bij datgene wat om je heen gebeurt, is je goedrecht.

Ik als horecaondernemer met een plekje op de eerste rang, vrij zicht op de ... je kan het gewoonweg zakelijke genocide noemen onder mijn mede-ondernemers. Als er alleen maar in mijn omgeving (binnenstad van een middelgrote stad) er zoveel sneuvelen wil ik niet weten hoe het er landelijk aan toe gaat. En dan heb ik het alleen maar over datgene wat ik kan zien en zijn er nog zoveel andere sectoren met problemen (waar ik als horecaman ook genoeg over hoor.
Als je je in een zo een bepaalde situatie bevindt ga je iets anders nadenken dan iemand die al maanden geen ellende ervaart, hooguit misschien een paar daagjes thuis moet werken, of niet op de koffie na 21:00 kan bij een vriend(in).

Nee, ik geloof niet dat er salamanders/mensen met reptielenkoppen op hoge posities van de UN/WHO rondhuppelen, nee, ik geloof niet dat er 5G straling mijn hersenpan binnentreedt en mij dingen laat doen die ik anders niet zal doen.
Wat ik wel weet is dat deze maatregels compleet onzinnig zijn en dat als je alles goed op een rijtje zet het niet klopt
Het is beangstigend dat mensen dit niet inzien maar het is vele malen erger dat een groot deel van de bevolking diegene die vraagtekens plaatsen wegzetten als complete idioten.
Als samenleving heb je dan al verloren, of je nou wel of niet door een overheid bespeeld wordt,.
Ben ik met je eens.
Punt dat ik probeert te maken was dat die rare theorieen ook rond zelfde tijd als 'Het Virus' geintoduceerd waren en dan gebruikt om de twijfelaars van de officiele/MSM lezing te discrediteren.
Ammunition for the MSM believers. Zoals we allemaal hier van bepaalde users kunnen zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')