SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patinten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
NOSquote:Brabantse basisschool sluit alweer na twee dagen
Een basisschool in Oudenbosch, in Brabant, heeft twee dagen na de heropening van de scholen alweer de deuren gesloten. Een leerling blijkt besmet te zijn met het coronavirus en omdat het kind voor de heropening de noodopvang bezocht, zijn er zoveel contacten geweest met andere kinderen dat een bron- en contactonderzoek niet meer mogelijk is.
"Heel frustrerend. We hebben overleg gehad met de GGD en dit was de enige optie", zegt bestuurder Lex Polman van basisschool De Bukehof tegen Omroep Brabant.
De school blijft de hele week dicht, maar de noodopvang blijft wel open. In de regio is het volgende week voorjaarsvakantie. Daarna is de hoop dat de school weer open kan.
Hey hey, we maken geen onderscheid tussen buiten en binnen in dit land!quote:/url] schreef Predator40 het volgende:[/b]
[..]
moet lukken hoor, in de buitenlucht
ik hoop met je mee ! p.s ik heb geen kaartjes
HOAX kinderen zijn niet ziek/besmettelijk!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
NOS
En daar zijn de koters al weer terug aan de keukentafel te klieren.
Haha, echt niet. Dit ligt aan de bezoekers maatregel. En het *nog* uitblijven van de Engelse variant vanwege fouten in het model.quote:
Het zou grappig zijn als het niet zo in en in triest was dat er nu bestuurd wordt op basis van modellen waar geen enkele zekerheid aan vast te knopen is. Natuurlijk kunnen we nu wel weer zeggen dat de modellen niet kloppen omdat we een extra maatregeltje hebben in gevoerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:46 schreef zoost het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Dit ligt aan de bezoekers maatregel. En het *nog* uitblijven van de Engelse variant vanwege fouten in het model.
https://nos.nl/artikel/23(...)gewoon-doorgaan.htmlquote:Zorg in OMT, maar volgens Ollongren kunnen verkiezingen gewoon doorgaan
De Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart kunnen, als het aan minister Ollongren ligt, gewoon doorgaan. Er zijn voldoende maatregelen genomen om de stembusgang coronaproof te laten verlopen.
Wie is Ad?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn dat de beste vrienden van Ad en Don?
Nee, maar ze zijn allemaal welkom op een goede avondquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn dat de beste vrienden van Ad en Don?
quote:
Lach maar, ik heb een Rijschoolquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn allemaal welkom op een goede avond
Don & Ad zijn ook getroffen door de toeslagenaffaire, veel minder moeders in de bijstand.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Don&Ad zijn van de internet televisie.
Dat is een lange omschrijving voor 'flikker op, we willen je hier niet'.quote:
Die hele schoolopening gaat nog wel een staartje krijgen denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
NOS
En daar zijn de koters al weer terug aan de keukentafel te klieren.
Die mevrouw die eerst kaas verkocht zal zich wel vervelen denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Don & Ad zijn ook getroffen door de toeslagenaffaire, veel minder moeders in de bijstand.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Don & Ad zijn ook getroffen door de toeslagenaffaire, veel minder moeders in de bijstand.
Dit brengt zoveel lage resolutie herinneringen terugquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lach maar, ik heb een Rijschool
Er wordt echt gedaan alsof corona een soort ebola is, of dat complete steden radioactief besmet raken als er iemand met corona 'los loopt'.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laat ik het zo zeggen; er waren geen beperkende maatregelen in het lokaal.
Stel je voor zeg, mensen die nu nog reizen zo behandelen, dat moet inderdaad niet kunnen.quote:
Ik snap dat duivelsch dilemma ook zeer zeker.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die hele schoolopening gaat nog wel een staartje krijgen denk ik.
Ik kwam vanmiddag bij een wandeling langs twee basisscholen en kon de lokalen inkijken. Laat ik het zo zeggen; er waren geen beperkende maatregelen in het lokaal. In ieder geval geen kapjes of afstand tussen leerlingen.
Wil niet zeggen dat ik het niet fijn vind voor de kids dat ze weer naar school kunnen; ik zag een hoop blijheid op het plein. Gun het ze echt, maar of het verstandig is zullen we komende weken wel merken.
-gewoon kinderen, anders zeg je er maar niets over-quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik snap dat duivelsch dilemma ook zeer zeker.
Maar hier kon je op wachten natuurlijk.
Je moet wel een speciaal soort mens zijn om dergelijke maatregelen te bedenken.quote:
Is niet te doen op basisscholen, zeker niet in de lagere groepen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag bij een wandeling langs twee basisscholen en kon de lokalen inkijken. Laat ik het zo zeggen; er waren geen beperkende maatregelen in het lokaal. In ieder geval geen kapjes of afstand tussen leerlingen.
Wil niet zeggen dat ik het niet fijn vind voor de kids dat ze weer naar school kunnen; ik zag een hoop blijheid op het plein. Gun het ze echt, maar of het verstandig is zullen we komende weken wel merken.
In de lagere groepen hoeft het toch ook niet? Kinderen hoeven geen afstand te houden, docenten niet tot de kinderen, maar docenten wel tot elkaar is 't toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is niet te doen op basisscholen, zeker niet in de lagere groepen.
School van m'n nichtjes is ook alweer met complete groepen 1 en 2 op de foto geweest, docenten er gewoon bij zonder mondkapjes whatever. Kreeg de plaatjes al doorgestuurd.
@ferdgrappenhaus, lezen we even mee?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
School van m'n nichtjes is ook alweer met complete groepen 1 en 2 op de foto geweest, docenten er gewoon bij zonder mondkapjes whatever. Kreeg de plaatjes al doorgestuurd.
Als je eenmaal aanhanger bent van de ZeroCovid-religie dan kom je er moeilijk van af.quote:
Geen idee en ik wil het verder niet eens meer weten. Zal mij onderhand aan het achterste roesten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
In de lagere groepen hoeft het toch ook niet? Kinderen hoeven geen afstand te houden, docenten niet tot de kinderen, maar docenten wel tot elkaar is 't toch?
Volgens mij is het de bedoeling dat de kinderen gelabeld worden met een kleurcode en dan alleen met hun eigen kleur mogen spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
In de lagere groepen hoeft het toch ook niet? Kinderen hoeven geen afstand te houden, docenten niet tot de kinderen, maar docenten wel tot elkaar is 't toch?
Waarom zou men dat willen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Als je eenmaal aanhanger bent ZeroCovid-religie gelooft dan kom je er moeilijk van af.
Met afstand de gevaarlijkste ontwikkeling van de afgelopen tijd. Ik hoorde het Rutte ook een aantal keer zeggen de afgelopen persconferentie.
Ik ben er ook bang voor dat in Nederland nog steeds extreme maatregelen gelden op het moment dat het zomer is of nadat alle kwetsbare groepen gevaccineerd zijn.
Dat is toch een slechte grap?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat de kinderen gelabeld worden met een kleurcode en dan alleen met hun eigen kleur mogen spelen.
Als ik het zo opschrijf, dan doet het toch een beetje denken aan de scholen in het zuiden van de VS in de jaren '50. Dat was niet helemaal de bedoeling, excuus.
En de zwart gelabelde kinderen moeten dan achterin de schoolbus plaatsnemen zeker?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat de kinderen gelabeld worden met een kleurcode en dan alleen met hun eigen kleur mogen spelen.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik het zo opschrijf, dan doet het toch een beetje denken aan de scholen in het zuiden van de VS in de jaren '50. Dat was niet helemaal de bedoeling, excuus.
Die aflevering heb ik gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij ons ook zo. De kinderen zitten potdicht binnen naast elkaar alsof het 2019 is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kleurcode / bubbel, tis maar net hoe je het noemt.quote:
Deze post zal wel weer verwijderd worden, maar inderdaad zeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En de zwart gelabelde kinderen moeten dan achterin de schoolbus plaatsnemen zeker?
Lijkt me hoax, gekleurde kinderen gingen gewoon fatsoenlijk naar hun eigen school en zaten gewoon netjes in het eigen deel van de bus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn wij zo'n land? Wij zijn zo'n land...quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik gezien![]()
Los daarvan, intriest dat de complete 1:1 klanten business op de rug is gelegd. Mara goed straks kunnen de rijscholen weer van voren af aan beginnen en de regels integreren in de rijopleiding. Zal ws niet lang duren dat het CBR ook gaat examineren omtrent Corona regels en hoe die in de auto na te leven voordat je je rijbewijs kan behalen.
Niet helemaal, het is wel degelijk een advies (in elk geval met kleine bubbels, waarbij gekleurde hesjes als voorbeeld genoemd werden). Scholen die ervoor kiezen om dat advies achter de rodondendrons te kieperen doen op zich niks verkeerd.quote:
Dat is vergelijkbaar met wat ze in Australi en Nieuw-Zeeland doen. Het is natuurlijk niet leuk voor inreizigers, maar daar staat tegenover dat ze wel best succesvol zijn met het buitenhouden van het virus.quote:
En dan als leerkracht niet onbedoeld de sterretjes en maantjes in dezelfde groepjes plaatsen natuurlijk. Of apen en konijnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is wel degelijk een advies (in elk geval met kleine bubbels, waarbij gekleurde hesjes als voorbeeld genoemd werden). Scholen die ervoor kiezen om dat advies achter de rodondendrons te kieperen doen op zich niks verkeerd.
Lijkt me met kleine kinderen ook niet mogelijk. Het wordt echt tijd dat de volwassenenproblemen lekker daar blijven, bij volwassenen. Lekker kleine kinderen elkaar als een paria laten zien, dat zal goed zijn voor hun ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is wel degelijk een advies (in elk geval met kleine bubbels, waarbij gekleurde hesjes als voorbeeld genoemd werden). Scholen die ervoor kiezen om dat advies achter de rodondendrons te kieperen doen op zich niks verkeerd.
Nog maar niet te spreken van de motivatie van de leerkrachten, ik ken er een paar en die voelen zich behoorlijk bescheten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef quirina het volgende:
Hier op school zijn de ramen ook dicht. En ik zie ook niet zo wat ze doen aan afstand houden oid.
Kinderen kan je toch niet bijelkaar weghouden.
Ze doen maar wat.
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australi en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met wat ze in Australi en Nieuw-Zeeland doen. Het is natuurlijk niet leuk voor inreizigers, maar daar staat tegenover dat ze wel best succesvol zijn met het buitenhouden van het virus.
Volgens mij geldt het voor iedereen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australi en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?
Een collega van me heeft bijna een jaar in NL gewerkt en wil nu terug naar het VK en moet dus 1500 GBP betalen en 2 weken in zo'n hotel blijven voor hij terug naar zijn familie kan.
Gewoon via Ierland en daar de trein nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australi en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?
Een collega van me heeft bijna een jaar in NL gewerkt en wil nu terug naar het VK en moet dus 1500 GBP betalen en 2 weken in zo'n hotel blijven voor hij terug naar zijn familie kan.
achter plexiglasquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En de zwart gelabelde kinderen moeten dan achterin de schoolbus plaatsnemen zeker?
Dochter zit in groep 6. Daar zijn vrijwel geen maatregelen. Ze zitten in groepjes aan tafel bijvoorbeeld. Wel zijn de schooltijden aangepast zodat de kinderen minder contacten met andere groepen hebben tijdens start, pauzes en sluitingstijd. Zoon zit in groep 8 en daar zijn meer maatregelen, zoals mondkapjes dragen in de hal en in groepjes van twee zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mij is er sinds brexit een grenscontrole wanneer je van Ierland naar Groot-Brittanni reist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon via Ierland en daar de trein nemen
Ben ik de enige die ter plekke bedenkt hoe dat er in Southpark uit zou zienquote:
Met grote kinderen is het ook niet mogelijk. We kunnen de hele school volplakken met lijnen, hesjes en waarschuwingen en honderd concirges in de gang zetten, maar uiteindelijk doen pubers wat pubers doen, namelijk bij, op en aan elkaar zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lijkt me met kleine kinderen ook niet mogelijk. Het wordt echt tijd dat de volwassenenproblemen lekker daar blijven, bij volwassenen. Lekker kleine kinderen elkaar als een paria laten zien, dat zal goed zijn voor hun ontwikkeling.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik de enige die ter plekke bedenkt hoe dat er in Southpark uit zou zien
Al gedaan..quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arme Token.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al gedeeld. Een andere dan maar:quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet trouwens waarom ie Token heett hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Arme Token.
Die Pandemic Special was wel goud trouwens.
is dat hier nu ook de religie aan het worden....... of was dat altijd al het geval om het levensgevaarlijke virus voor elkaar uit te trappen ?.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Als je eenmaal aanhanger bent van de ZeroCovid-religie dan kom je er moeilijk van af.
Met afstand de gevaarlijkste ontwikkeling van de afgelopen tijd. Ik hoorde het Rutte ook een aantal keer zeggen afgelopen persconferentie.
Ik ben er ook bang voor dat in Nederland nog steeds extreme maatregelen gelden op het moment dat het zomer is of nadat alle kwetsbare groepen gevaccineerd zijn.
met je chin diaper.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Arme Token.
Die Pandemic Special was wel goud trouwens.
Sleetje rijden is tegenwoordig ook al 'extreme sports'quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Dit is er wel eentje om in te lijsten: https://www.rtvnoord.nl/n(...)-Het-virus-sleet-mee
Het virus sleet mee.
Bert is een bangmaker!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Dit is er wel eentje om in te lijsten: https://www.rtvnoord.nl/n(...)-Het-virus-sleet-mee
Het virus sleet mee.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
met je chin diaper.
[ afbeelding ]
Hahaha heerlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
met je chin diaper.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk!
Dat woord laat zich overigens ook best lekker naar het NL vertalen: kinluier
Sowieso is die kerel een ontzettende lul als ik het zo lees:quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Het virus sleet mee.
Oh, waarom niet?quote:Binnen is het gevaar van het coronavirus groot, omdat de ventilatie beperkt is. Buiten is dat beter, maar daarmee moeten we ons niet rijk rekenen, waarschuwt de viroloog.
'Ik ga niet zeggen hoe groot de kans precies is. Als je een paar minuten naast een besmettelijk iemand op een bankje zit te praten over het mooie weer en waar hij zijn schaatsen heeft geslepen, dan is de kans honderd procent.'
Nee alleen het kabinet verwachtte dat.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:00 schreef Noordzijde het volgende:
Hadden er hier serieus mensen verwacht dat afstand houden mogelijk is op een bassischool?
Dan ben je ook wereldvreemd.
Staceyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stuur hem naar hugo. Heeft hij ook weer zo'n oneliner.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Het virus sleet mee.
Bewaart die voor het volgende interview, soort cliffhangerquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso is die kerel een ontzettende lul als ik het zo lees:
[..]
Oh, waarom niet?
Dezelfde mensen die pickup-trucks naar Syri verschepen en vervolgens verbaasd zijn dat er zware machinegeweren op geschroefd worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee alleen het kabinet verwachtte dat.
Met name de Britse variant is goed in de kou en regen. Dat is hij gewend namelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Het virus sleet mee.
Wat een cringe deze kerol.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Oh, waarom niet?
Meestal begint hij ook met: Laat er geen misverstand over bestaan.............. Insert onelinerquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stuur hem naar hugo. Heeft hij ook weer zo'n oneliner.
Kick and Rush.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Met name de Britse variant is goed in de kou en regen. Dat is hij gewend namelijk.
Echt zoals ik gister al zei, Koot en Bie zouden dit echt een Selfkicker noemen!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Oh, waarom niet?
Het lijkt me iemand die je van je vrouw moet uitnodigen op je verjaardag omdat het 'zo hoort', maar dat je ook al zeker weet dat die de hele avond de complete sfeer gaat verzieken met zijn geouwehoer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meestal begint hij ook met: Laat er geen misverstand over bestaan.............. Insert oneliner
Moet mn toetsenbord nu droog maken. Mn scherm nog net niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Meestal begint hij ook met: Laat er geen misverstand over bestaan.............. Insert oneliner
En verliest van de Duitsers in de laatste minuut?quote:
Ken je de Joker uit Batmanquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet mn toetsenbord nu droog maken. Mn scherm nog net niet.
Het begint gewoon humor te worden ons cynisme en sarcasme hier. Inmiddels is het zo triest dat we niks meer ander kunnen dan lachen.
Wat is dat voor een mentale status? Is er een gediplomeerd iemand die daar wat over kan zeggen hier?
Werkt in ieder geval voor mij wel therapeutischImmers ik lach.
Maar ja, dat iets slechts een advies is betekent niet dat je geen bak kritiek kan krijgen als je deze naast je neer legt, zoals we al hebben kunnen zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Isral lijkt vaccinatiesucces te zien, komt met 'groene pas'
In Isral, dat zo'n 40 procent van de bevolking heeft gevaccineerd met het Pfizer-vaccin, neemt het aantal besmettingen onder gevaccineerden flink af. Onder 60-plussers is het aantal nieuwe besmettingen met ongeveer de helft gedaald. "Dat is ook de groep die als eerste is gevaccineerd", zegt correspondent Ties Brock. "Onder de groep die jonger is dan 60 gaat het aantal besmettingen ook naar beneden, maar veel langzamer. Dat is wel een duidelijke aanwijzing dat het vaccin werkt."
In het land werden de maatregelen tegen het virus zondag al wat versoepeld. "Dat gebeurde ook een beetje met de hoop dat de vaccinaties hun vruchten zouden afwerpen", zegt Brock, die erop wijst dat het aantal besmettingen met zo'n 6000 per dag op dat moment nog steeds hoog was.
Verder komt Isral binnen twee weken met een 'groene pas' voor mensen die geregistreerd zijn als gemmuniseerd. Met die kaart mogen ze binnen Isral weer naar onder meer hotels en sportscholen. "Ook dat is natuurlijk een manier om ervoor te zorgen dat meer Isralirs die prik krijgen. Al meer dan de helft van de mensen die dat kan laten doen heeft dat nu ook laten doen - dat is nu iedereen boven de 16 - maar veel mensen zijn toch nog huiverig. Die hopen ze ook over de streep te trekken met dit soort maatregelen."
Alleen uit die van Nolan...quote:
Ik doe veel verschillende opdrachten, nogal eens op plekken waar de boel in de fik staat, en ik schep er een genoegen in om de Hugo's te observeren en te voorspellen wat ze gaan doen, de eerste keer denk je: Wat een bijzondere kerel. De Tweede keer: Dat werkte vorige keer niet echt. Derde keer: Hou er mee op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moet mn toetsenbord nu droog maken. Mn scherm nog net niet.
Het begint gewoon humor te worden ons cynisme en sarcasme hier. Inmiddels is het zo triest dat we niks meer ander kunnen dan lachen.
Wat is dat voor een mentale status? Is er een gediplomeerd iemand die daar wat over kan zeggen hier?
Werkt in ieder geval voor mij wel therapeutischImmers ik lach.
Ik zag ook al voorbijkomen dat als we de verkiezingen niet uitstellen, dat het dan een stem op het virus is. Prachtige retoriek maar wel flauwekul natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Stuur hem naar hugo. Heeft hij ook weer zo'n oneliner.
Nee, is niet goed. Dan krijg je dus 1ste en 2de rangs burgers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef zalkc het volgende:
Met die kaart mogen ze binnen Isral weer naar onder meer hotels en sportscholen. "Ook dat is natuurlijk een manier om ervoor te zorgen dat meer Isralirs die prik krijgen.
wtf. Wat verzinnen ze wel nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zag ook al voorbijkomen dat als we de verkiezingen niet uitstellen, dat het dan een stem op het virus is. Prachtige retoriek maar wel flauwekul natuurlijk.
Schopje BNW. Dit gaat niet gebeuren, alleen complotgekkies denken dat dit erdoor komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef zalkc het volgende:
Hij is er, het eerste voorbeeld voor het vaccinatiepaspoort![]()
![]()
bron: liveblog NOS
[..]
Daarom zijn er ook complotgekkies tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schopje BNW. Dit gaat niet gebeuren, alleen complotgekkies denken dat dit erdoor komt.
Oh, wacht.
Pfff. Was een columnist geloof ik, kan het zo wel even opzoeken. Het was in ieder geval dezelfde persoon die vond dat we helemaal geen discussie over maatregelen moesten voeren maar het gewoon moeten doen, want anders zou het virus winnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
wtf. Wat verzinnen ze wel niet![]()
Was dat iemand met betekenis of gewoon een roeptoeteraar?
Klinkt als Rosanne Hertzbergerquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Pfff. Was een columnist geloof ik, kan het zo wel even opzoeken. Het was in ieder geval dezelfde persoon die vond dat we helemaal geen discussie over maatregelen moesten voeren maar het gewoon moeten doen, want anders zou het virus winnen.
Dat wilde ik ook net zeggen. Maar dan wel met een lulcolumn aankomen over dat het belangrijk is dat de kerk gewoon open mag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klinkt als Rosanne Hertzberger
Ranzige praktijken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef zalkc het volgende:
Hij is er, het eerste voorbeeld voor het vaccinatiepaspoort![]()
![]()
bron: liveblog NOS
[..]
Soms kan ik niet anders dan sterk overwegen of we niet gewoon allemaal keihard in de maling worden genomen. Wat zou het motief kunnen zijn, wie of wat kan zoiets uitvoeren. De schaal zou bizar zijn, maar toch. Het steekt, het prikt en het jeukt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook complotgekkies tegenwoordig.
Omdat ze alles bevestigd zien worden wat eerst een complot was en de overheden er niet echt heel veel aan doen om ook maar de schijn van complotten de wereld uit te helpen.
Rosanne.. Dat is toch diegene die toen een column had met: Het land moet keihard op slot! Het kan niet anders, mensen willen niet luisteren!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen. Maar dan wel met een lulcolumn aankomen over dat het belangrijk is dat de kerk gewoon open mag.
En natuurlijk zelf gewoon heel hard naar de TV-studio toe knallen als je er weer eens mag zitten.
Als alles wat ze denken uitkomt, zijn het dan complotgekkies of visionairs?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook complotgekkies tegenwoordig.
Omdat ze alles bevestigd zien worden wat eerst een complot was en de overheden er niet echt heel veel aan doen om ook maar de schijn van complotten de wereld uit te helpen.
Ik herken het gevoel wel. Als ik het moet duiden dan ga ik toch op de Britse variant wijzen. We zijn eigenlijk precies een jaar terug. We weten dat er iets op ons af komt, maar wat wanneer en hoe weten we maar beperkt. Een iets te groot deel van dit land kan vervolgens niet met onzekerheid omgaan en slaat vervolgens door.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Het is anekdotisch, maar in mijn vrienden- en kenniskring ken ik echt nog niemand met corona of iemand die het gehad heeft. En we spreken relatief vaak gewoon af niet op 1,5-meter (Fuck dat, ik ben er toch al klaar mee.) Er zijn een paar mensen via via die corona hebben gehad. Voor de rest niemand. Ik leef ook al gewoon weer een stuk vrijer.
Het is toch paradoxaal te noemen dat de focus helemaal verschoven is naar besmettingen an sich als je naar de media kijkt; en regering en OMT. Iedereen schreeuwt moord en brand, iedereen is bang, er worden echt beslissingen gemaakt vanuit een roes, etc. Ik kan het niet helemaal duiden nog, maar hou er echt een vreemd gevoel op over, vooral de laatste tijd. Wat dat betreft vond ik het heel netjes van Rutte in het begin toen hij gewoon rationeel zei van dat veel Nederlanders besmet gaan worden met corona de komende tijd en dat we er ook niet alles aan kunnen doen. Dat beeld, wat we op het begin hadden, groepsimmuniteit daargelaten, is nu compleet anders. Nu is het puur angstgedrag, emotie en "wat als..." Hebben meer mensen dit? Ik kan het moeilijk duiden, hopelijk heeft iemand anders er betere woorden voor.
Heeft nog lang geduurd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef Luke83 het volgende:
En de eerste basisschool is alweer dicht.
Bron: liveblog nos
Die is sowieso niet goed bij haar hoofd en tegen vrije meningen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klinkt als Rosanne Hertzberger
De eerste verjaardag met 15 mensen waar mensen van hetzelfde schaaltje een koek pakken ofzo wordt heel raar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Ronald het volgende:
Als straks de maatregelen weer gaan verdwijnen moet ons land massaal afkicken.
Een groot deel van de Nederlanders is zo bloed fanatiek met alles dichtgooien en opsluiten dat het straks weer lange tijd duurt om normaal een feestje of iets dergelijks te vieren.
Ik heb hier niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Soms kan ik niet anders dan sterk overwegen of we niet gewoon allemaal keihard in de maling worden genomen. Wat zou het motief kunnen zijn, wie of wat kan zoiets uitvoeren. De schaal zou bizar zijn, maar toch. Het steekt, het prikt en het jeukt.
Vind hem wel sterk hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Het is anekdotisch, maar in mijn vrienden- en kenniskring ken ik echt nog niemand met corona of iemand die het gehad heeft. En we spreken relatief vaak gewoon af niet op 1,5-meter (Fuck dat, ik ben er toch al klaar mee.) Er zijn een paar mensen via via die corona hebben gehad. Voor de rest niemand. Ik leef ook al gewoon weer een stuk vrijer.
Het is toch paradoxaal te noemen dat de focus helemaal verschoven is naar besmettingen an sich als je naar de media kijkt; en regering en OMT. Iedereen schreeuwt moord en brand, iedereen is bang, er worden echt beslissingen gemaakt vanuit een roes, etc. Ik kan het niet helemaal duiden nog, maar hou er echt een vreemd gevoel op over, vooral de laatste tijd. Wat dat betreft vond ik het heel netjes van Rutte in het begin toen hij gewoon rationeel zei van dat veel Nederlanders besmet gaan worden met corona de komende tijd en dat we er ook niet alles aan kunnen doen. Dat beeld, wat we op het begin hadden, groepsimmuniteit daargelaten, is nu compleet anders. Nu is het puur angstgedrag, emotie en "wat als..." Hebben meer mensen dit? Ik kan het moeilijk duiden, hopelijk heeft iemand anders er betere woorden voor.
Zo ja poehee, wel 1 kind is besmet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:35 schreef Luke83 het volgende:
En de eerste basisschool is alweer dicht.
Bron: liveblog nos
De Wereldbank heeft Wit-Rusland in juni een lening van 940 miljoen dollar aangeboden, op voorwaarde dat het land in lockdown zou gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:33 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Soms kan ik niet anders dan sterk overwegen of we niet gewoon allemaal keihard in de maling worden genomen. Wat zou het motief kunnen zijn, wie of wat kan zoiets uitvoeren. De schaal zou bizar zijn, maar toch. Het steekt, het prikt en het jeukt.
De politiek is zo raar aan het doen dat complotgekkies visionairs zijn geworden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als alles wat ze denken uitkomt, zijn het dan complotgekkies of visionairs?
Nope, dat heb ik niet. Het is pure calculatie maar dan met een flinke onzekerheidsmarge. In feite is dat ook wat jij doet, inschatten hoe groot het risico voor jezelf is en op basis daarvan beslissingen nemen. Alleen doet ons kabinet dat voor een heel land.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu is het puur angstgedrag, emotie en "wat als..." Hebben meer mensen dit? Ik kan het moeilijk duiden, hopelijk heeft iemand anders er betere woorden voor.
ik denk niet meer dat de alle maatregelen gaan verdwijnen, dit virus "is here to stay"quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:42 schreef Ronald het volgende:
Als straks de maatregelen weer gaan verdwijnen moet ons land massaal afkicken.
Een groot deel van de Nederlanders is zo bloed fanatiek met alles dichtgooien en opsluiten dat het straks weer lange tijd duurt om normaal een feestje of iets dergelijks te vieren.
En ineens geen honderden pijlen,stukken tape en richtingaanwijzers in alle winkels, dat wordt nog moeilijk voor veel mensen.
Maar dan wel heel risicoavers...quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik niet. Het is pure calculatie maar dan met een flinke onzekerheidsmarge. In feite is dat ook wat jij doet, inschatten hoe groot het risico voor jezelf is en op basis daarvan beslissingen nemen. Alleen doet ons kabinet dat voor een heel land.
Lijkt me weer heerlijk om met 15.000 vreemden de huddle weer te gaan doen in de JC Arena.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
De eerste verjaardag met 15 mensen waar mensen van hetzelfde schaaltje een koek pakken ofzo wordt heel raar.
Neu, ook dat zie ik niet. De zorg wordt nog steeds flink belast en te midden van onzekerheid over diverse besmettelijkere varianten zijn de basisscholen heropend. Dat is niet 'heel risicoavers'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan wel heel risicoavers...
Ja heel herkenbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef Discombobulate het volgende:
Nu is het puur angstgedrag, emotie en "wat als..." Hebben meer mensen dit?
Het lijkt me vooral heerlijk als Covid-19 iets uit 't verleden is. Dat je niet meer na hoeft te denken over looproutes, anderhalve meter, mondkapjes, wanneer je wel en niet naar buiten kan, etc.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me weer heerlijk om met 15.000 vreemden de huddle weer te gaan doen in de JC Arena.
Daar kijken jij en ik dan toch echt op een verschillende manier naar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Neu, ook dat zie ik niet. De zorg wordt nog steeds flink belast en te midden van onzekerheid over diverse besmettelijkere varianten zijn de basisscholen heropend. Dat is niet 'heel risicoavers'.
Dat menigeen de maatregelen te streng vindt, dat kan ik me best voorstellen. Ik ben het ook niet met alle maatregelen eens. Maar het is niet zo dat het puur angst en emotie is en het willen vermijden van elk risico. De risico's zijn reel en er zit een wetenschap achter. Dat daar onzekerheid in zit, wil niet zeggen dat het beleid louter uit emotie voortkomt.
Rens lijkt me typisch zo een man die netjes zijn erf ijsvrij maakt, echt zo haarscherp tot de erfgrens, zo eentje van: Kijk ik heb mijn erfje schoon gemaakt, en jij niet Aso!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, gevonden: https://www.gooieneemland(...)e&utm_medium=organic
Stemmen op het virus. Hollywood heeft voorgoed z'n intrede genomen in de berichtgeving omtrent COVID-19.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, gevonden: https://www.gooieneemland(...)e&utm_medium=organic
Ik heb nog een filmptip, alleen mag ik die van de Mods niet posten, is al 4 keer weggehaald met commentaar dat dit in BNW magquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Stemmen op het virus. Hollywood heeft voorgoed z'n intrede genomen in de berichtgeving omtrent COVID-19.
Wat heeft Hollywood te maken met slechte metaforen? Die zijn van alle tijden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Stemmen op het virus. Hollywood heeft voorgoed z'n intrede genomen in de berichtgeving omtrent COVID-19.
Dm is gewenstquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmptip, alleen mag ik die van de Mods niet posten, is al 4 keer weggehaald met commentaar dat dit in BNW mag
echt een film of iets van YT?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmptip, alleen mag ik die van de Mods niet posten, is al 4 keer weggehaald met commentaar dat dit in BNW mag
Serieus, ik denk dat ik nog nooit zo hard ga zingen bij een nummer van hazes. Bloed zweet en tranen als nooit te voren. Zelfs niet zo hard als voor een klassieker of CL knockout wedstrijd. Maar dan met 55.000+ thuis tegen RKC ofso. Gewoon omdat het weer kan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral heerlijk als Covid-19 iets uit 't verleden is. Dat je niet meer na hoeft te denken over looproutes, anderhalve meter, mondkapjes, wanneer je wel en niet naar buiten kan, etc.
Dat de wereld er gewoon weer uitziet zoals hij eruit zag in 2019, met als uitzondering dat mensen die snotterend op kantoor komen een nekslag krijgen en weer naar huis gestuurd worden. En dat mensen 's een keer hun handen wassen nadat ze naar de wc geweest zijn, dat mag ook wel blijven.
Ik heb het idee dat de scholen openen erdoorheen gedrukt is door de kant van Financin. Hoekstra had paar dagen voor aangekondigd werd dat scholen open gingen al gezegd dat de scholen nu niet langer dicht konden blijven, dus dat ze daar misschien in de hoek gedrukt waren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Neu, ook dat zie ik niet. De zorg wordt nog steeds flink belast en te midden van onzekerheid over diverse besmettelijkere varianten zijn de basisscholen heropend. Dat is niet 'heel risicoavers'.
Dat menigeen de maatregelen te streng vindt, dat kan ik me best voorstellen. Ik ben het ook niet met alle maatregelen eens. Maar het is niet zo dat het puur angst en emotie is en het willen vermijden van elk risico. De risico's zijn reel en er zit een wetenschap achter. Dat daar onzekerheid in zit, wil niet zeggen dat het beleid louter uit emotie voortkomt.
7.1 tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee gewoon een film met 7.2 score op IMDB.
DM gewenst, ben wel toe aan een BNW filmpje. Speel nu Watch Dogs Legion, ook best BNWquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee gewoon een film met 7.2 score op IMDB.
Titel heeft gelijkenisenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
DM gewenst, ben wel toe aan een BNW filmpje. Speel nu Watch Dogs Legion, ook best BNW
ow DM hem maar dan.quote:
Hoekstra maakt toch ook deel uit van het kabinet?quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de scholen openen erdoorheen gedrukt is door de kant van Financin. Hoekstra had paar dagen voor aangekondigd werd dat scholen open gingen al gezegd dat de scholen nu niet langer dicht konden blijven, dus dat ze daar misschien in de hoek gedrukt waren.
Het kabinet zit vast aan draconische maatregelen door te lang een laconiek beleid te hebben gevoerd. Dat is hoe ik ertegenaan kijk.quote:Op dit moment zit het kabinet naar mijn mening wel vast in een risicoavers beleid. De Britse variant is het perfecte voorbeeld. De maatregelen die nu genomen zijn zijn strenger dan enige maatregel die we hiervoor hadden, met als verschil dat het niet gebaseerd is op een scenario wat gaat gebeuren, maar de angst voor een scenario dat kan gebeuren.
Correctie: op basis van modellen.quote:De maatregelen op dit moment worden genomen over de angst van een toekomstige R.
Ik heb de technische briefing gezien en mij is juist opgevallen dat er helemaal niet van het ergste scenario wordt uitgegaan. Integendeel.quote:Tuurlijk zit er een wetenschap achter en zijn de risico's reel, maar ze gaan helemaal bovenin de bandbreedte zitten, met een ontzettende onzekerheidsmarge. De R van de Britse variant is al meerdere keren naar beneden bijgesteld, maar de maatregelen worden niet opnieuw gevalueerd. Dat vind ik wel passen in risicoavers.
Ik zou dat op mijn Garmin zelf in de gaten moeten houden, maar volgens mij is dergelijke functionaliteit nog wel snel door de producent toe te voegen aan de bijbehorende app op je telefoon.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:54 schreef Scrummie het volgende: [..] Meten die ook onregelmatigheden? (Maar je hebt vast gelijk hoor, maar er was geen artikel over andere horloges met hartslagsensor)
De Zuidafrikaanse variant is nog niet aangeland in de koppies en de KL592 gaat gewoon dagelijks op -en neer naar Joburg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de scholen openen erdoorheen gedrukt is door de kant van Financin. Hoekstra had paar dagen voor aangekondigd werd dat scholen open gingen al gezegd dat de scholen nu niet langer dicht konden blijven, dus dat ze daar misschien in de hoek gedrukt waren.
Op dit moment zit het kabinet naar mijn mening wel vast in een risicoavers beleid. De Britse variant is het perfecte voorbeeld. De maatregelen die nu genomen zijn zijn strenger dan enige maatregel die we hiervoor hadden, met als verschil dat het niet gebaseerd is op een scenario wat gaat gebeuren, maar de angst voor een scenario dat kan gebeuren.
De maatregelen in het verleden waren vooral gebaseerd op de R van dat moment, hoeveelheid mensen in het ziekenhuis e.d. De maatregelen op dit moment worden genomen over de angst van een toekomstige R.
Tuurlijk zit er een wetenschap achter en zijn de risico's reel, maar ze gaan helemaal bovenin de bandbreedte zitten, met een ontzettende onzekerheidsmarge. De R van de Britse variant is al meerdere keren naar beneden bijgesteld, maar de maatregelen worden niet opnieuw gevalueerd. Dat vind ik wel passen in risicoavers.
Vrijwel alle telefoons prefereren het gebruik van een extern device omdat dit betrouwbaarder is en dat het batchgewijs werkt, dus ik ben er vrij zeker van dat dit uitgerolt gaat worden, ook hopen dat de grote fabrikanten hun data gaan delen om nog hardere machine learning op los te kunnen laten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 17:11 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik zou dat op mijn Garmin zelf in de gaten moeten houden, maar volgens mij is dergelijke functionaliteit nog wel snel door de producent toe te voegen aan de bijbehorende app op je telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |