Dat is vergelijkbaar met wat ze in Australië en Nieuw-Zeeland doen. Het is natuurlijk niet leuk voor inreizigers, maar daar staat tegenover dat ze wel best succesvol zijn met het buitenhouden van het virus.quote:
En dan als leerkracht niet onbedoeld de sterretjes en maantjes in dezelfde groepjes plaatsen natuurlijk. Of apen en konijnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is wel degelijk een advies (in elk geval met kleine bubbels, waarbij gekleurde hesjes als voorbeeld genoemd werden). Scholen die ervoor kiezen om dat advies achter de rodondendrons te kieperen doen op zich niks verkeerd.
Lijkt me met kleine kinderen ook niet mogelijk. Het wordt echt tijd dat de volwassenenproblemen lekker daar blijven, bij volwassenen. Lekker kleine kinderen elkaar als een paria laten zien, dat zal goed zijn voor hun ontwikkeling.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet helemaal, het is wel degelijk een advies (in elk geval met kleine bubbels, waarbij gekleurde hesjes als voorbeeld genoemd werden). Scholen die ervoor kiezen om dat advies achter de rodondendrons te kieperen doen op zich niks verkeerd.
Nog maar niet te spreken van de motivatie van de leerkrachten, ik ken er een paar en die voelen zich behoorlijk bescheten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef quirina het volgende:
Hier op school zijn de ramen ook dicht. En ik zie ook niet zo wat ze doen aan afstand houden oid.
Kinderen kan je toch niet bijelkaar weghouden.
Ze doen maar wat.
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australië en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met wat ze in Australië en Nieuw-Zeeland doen. Het is natuurlijk niet leuk voor inreizigers, maar daar staat tegenover dat ze wel best succesvol zijn met het buitenhouden van het virus.
Volgens mij geldt het voor iedereen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australië en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?
Een collega van me heeft bijna een jaar in NL gewerkt en wil nu terug naar het VK en moet dus 1500 GBP betalen en 2 weken in zo'n hotel blijven voor hij terug naar zijn familie kan.
Gewoon via Ierland en daar de trein nemenquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
In het VK geldt het ook voor inwoners van het VK, is dat in Australië en Nieuw-Zeeland ook zo? Of alleen toeristen?
Een collega van me heeft bijna een jaar in NL gewerkt en wil nu terug naar het VK en moet dus 1500 GBP betalen en 2 weken in zo'n hotel blijven voor hij terug naar zijn familie kan.
achter plexiglasquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En de zwart gelabelde kinderen moeten dan achterin de schoolbus plaatsnemen zeker?
Dochter zit in groep 6. Daar zijn vrijwel geen maatregelen. Ze zitten in groepjes aan tafel bijvoorbeeld. Wel zijn de schooltijden aangepast zodat de kinderen minder contacten met andere groepen hebben tijdens start, pauzes en sluitingstijd. Zoon zit in groep 8 en daar zijn meer maatregelen, zoals mondkapjes dragen in de hal en in groepjes van twee zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die hele schoolopening gaat nog wel een staartje krijgen denk ik.
Ik kwam vanmiddag bij een wandeling langs twee basisscholen en kon de lokalen inkijken. Laat ik het zo zeggen; er waren geen beperkende maatregelen in het lokaal. In ieder geval geen kapjes of afstand tussen leerlingen.
Wil niet zeggen dat ik het niet fijn vind voor de kids dat ze weer naar school kunnen; ik zag een hoop blijheid op het plein. Gun het ze echt, maar of het verstandig is zullen we komende weken wel merken.
Volgens mij is er sinds brexit een grenscontrole wanneer je van Ierland naar Groot-Brittannië reist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gewoon via Ierland en daar de trein nemen
Ben ik de enige die ter plekke bedenkt hoe dat er in Southpark uit zou zienquote:
Met grote kinderen is het ook niet mogelijk. We kunnen de hele school volplakken met lijnen, hesjes en waarschuwingen en honderd conciërges in de gang zetten, maar uiteindelijk doen pubers wat pubers doen, namelijk bij, op en aan elkaar zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Lijkt me met kleine kinderen ook niet mogelijk. Het wordt echt tijd dat de volwassenenproblemen lekker daar blijven, bij volwassenen. Lekker kleine kinderen elkaar als een paria laten zien, dat zal goed zijn voor hun ontwikkeling.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik de enige die ter plekke bedenkt hoe dat er in Southpark uit zou zien
Al gedaan..quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arme Token.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al gedeeld. Een andere dan maar:quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je weet trouwens waarom ie Token heett hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Arme Token.
Die Pandemic Special was wel goud trouwens.
is dat hier nu ook de religie aan het worden....... of was dat altijd al het geval om het levensgevaarlijke virus voor elkaar uit te trappen ?.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:59 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Als je eenmaal aanhanger bent van de ZeroCovid-religie dan kom je er moeilijk van af.
Met afstand de gevaarlijkste ontwikkeling van de afgelopen tijd. Ik hoorde het Rutte ook een aantal keer zeggen afgelopen persconferentie.
Ik ben er ook bang voor dat in Nederland nog steeds extreme maatregelen gelden op het moment dat het zomer is of nadat alle kwetsbare groepen gevaccineerd zijn.
met je chin diaper.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Arme Token.
Die Pandemic Special was wel goud trouwens.
Sleetje rijden is tegenwoordig ook al 'extreme sports'quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Dit is er wel eentje om in te lijsten: https://www.rtvnoord.nl/n(...)-Het-virus-sleet-mee
Het virus sleet mee.
Bert is een bangmaker!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Dit is er wel eentje om in te lijsten: https://www.rtvnoord.nl/n(...)-Het-virus-sleet-mee
Het virus sleet mee.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
met je chin diaper.
[ afbeelding ]
Hahaha heerlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
met je chin diaper.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |