Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik oefen nog wel ff geduld uit...
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagt
Ik moet toch bovenkleding dragen of de webcam uitzetten begreep ik laatstquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagt
Heerlijk he zo'n campingsmoking. Heb er ook twee extra gehaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.
Nou, mijn wandelschoenen zijn wel aan slijtage onderhevig....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik haat schoenenwinkels. Het assortiment is beperkt, ze hebben je maat niet, er zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow..... jij leeft op grote voet!![]()
Bovendien vind ik een schoenenwinkel geen straf...![]()
En dan kom ik ook met teveel thuis, maar dan past het allemaal tenminste!![]()
![]()
Ik oefen nog wel ff geduld uit...
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk gevalquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.
Ben ik wel benieuwd of jij wel het nut inziet van click en collect?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik haat schoenenwinkels. Het assortiment is beperkt, ze hebben je maat niet, er zijnandere mensen
. Nou ja, eigenlijk geldt dat voor vrijwel alle winkels. Online kun je bijna alles vinden, het wordt meestal snel bezorgd, er zijn uitstekende mogelijkheden voor retourneren, je kunt je betaling vaak wat uitstellen. Het zijn fantastische tijden om in te leven.
Het vergt misschien wat handigheid om kleding en schoenen online te kopen, maar dat komt vanzelf. Ik denk dat ik al 10 jaar niet meer hiervoor in een fysieke winkel ben geweest. En ik houd van kleding en schoenen.
Oh die was bij mij op kantoor ook al jaren niet echt meer van toepassingquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk geval
Je zit wel alleen in je eigen 'vuil'. Op kantoor zijn, ondanks de schoonmaak, sommige muizen en toetsenborden echt te ranzig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk geval
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan dat soort bullshit. "A cluttered desk is a cluttered mind" rot toch op, wat is een leeg bureau dan? Juistquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Heb er nog drie liggen die hopelijk doorgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
Heb mijn eerste festivalkaartje gekocht voor de zomer.
I BELIEVE.
![]()
(volledige terugbetaling overigens als het niet doorgaat)
Haha, nee, ik zou niet weten waarom ik dat in hemelsnaam zou doen. Misschien is het fijn als je iets vandaag nodig hebt, maar ik ben zo ingesteld op online winkelen dat er zelden iets is wat ik snel moet hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd of jij wel het nut inziet van click en collect?
De schoonmaakdame bij ons op werk had sws altijd een hekel aan me want ik at regelmatig een broodje aan mijn kantoortafel. Dus kruimeltjes hier, kruimeltjes daar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan dat soort bullshit. "A cluttered desk is a cluttered mind" rot toch op, wat is een leeg bureau dan? Juist
Die was bij ons heel streng juist, we zitten in een pand van een ander bedrijf met hele strenge veiligheidsregels, waar cdp ook onder valt. Als je locker niet op slot zit, of je bureau is niet leeg krijg je een gele kaart (en zelfs een gesprek met je manager als je bij dat andere bedrijf werkt, die onzin heeft ons gelukkig niet bereikt).quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh die was bij mij op kantoor ook al jaren niet echt meer van toepassing
Ja dat heb ik dus ook gedaan, voor september, dat zou nog realistisch kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
I BELIEVE.
![]()
Yep, hier ook. Dauwpop, 4 september, probeer me er maar bij weg te houdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
I BELIEVE.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
17 gemeentes met 0 besmettingen
23 gemeentes met 1 besmettingen
95 gemeentes met 2-4 besmettingen
108 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Iron Maiden in juli heb ik nog niks van gehoord. Verwacht dat het kiele kiele wordt...quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er nog drie liggen die hopelijk doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |