Ja sorry, die variant heeft wat vertraging. De verwachting was dat het 2 weken terug al op 2/3e zou zitten, helaas zat het toen net op de helft. Dus we zitten nu waarschijnlijk pas op die 2/3e, En als je op 2/3e zit dan weet je gewoon dat die golf er in 2 weken gaat zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
We zijn al bijna 2 maanden na de vreselijke uitbraak in GB, en nog steeds wordt ons voorgehouden dat hier de klap nog moet komen, bi-zar
Ja en dat is misschien wel het grootste probleem, je hebt ouders die er de tijd voor nemen, en het zelf ook kunnen. Daarnaast zijn er ook ouders waar het minder goed lukt door verschillende oorzaken. Daar ontstaan de ongelijkheden en achterstanden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
Hier zijn we het thuisonderwijs in ieder geval goed doorgekomen. Onze zoon lijkt zelfs een sterkere vooruitgang te hebben geboekt dan hem op school in dezelfde periode zou zijn gelukt, blijkens de toetsresultaten.
Ik zie zelf om me heen dat ouders moeite hebben gehad met het volgende:
- aandacht voor kinderen combineren met aandacht voor werk;
- georganiseerd zijn (alle wachtwoorden paraat hebben, het schema in de smiezen houden, de communicatie vanuit school ontcijferen);
- inhoudelijk helpen met de lesstof;
- didactiek;
- omgaan met computerproblemen.
Het thuisonderwijs kan eigenlijk op zoveel manieren misgaan dat het misschien wonderlijk is dat het regelmatig goed ging.
Als ik me niet vergis ben jij gepromoveerd? Dan past dit eigenlijk heel goed in het beeld wat ik toch al hadquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
Hier zijn we het thuisonderwijs in ieder geval goed doorgekomen. Onze zoon lijkt zelfs een sterkere vooruitgang te hebben geboekt dan hem op school in dezelfde periode zou zijn gelukt, blijkens de toetsresultaten.
- georganiseerd zijn (alle wachtwoorden paraat hebben, het schema in de smiezen houden, de communicatie vanuit school ontcijferen);
- didactiek;
Het thuisonderwijs kan eigenlijk op zoveel manieren misgaan dat het misschien wonderlijk is dat het regelmatig goed ging.
Da's minder gedoe dan naar winkels toegaan om schoenen te kopen! Heb je geen pakketafhaalpunt in de buurt zitten? Ik ben al vele jaren niet meer in een winkel geweest om schoenen te kopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat terugsturen komt er hier nooit van. Teveel rompslomp.
Staat nog op de grens te wachten ivm Brexit, komt eraan als alle papierwinkel ingevuld is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
We zijn al bijna 2 maanden na de vreselijke uitbraak in GB, en nog steeds wordt ons voorgehouden dat hier de klap nog moet komen, bi-zar
Laten we ook vooral niet vergeten dat de Britse regering er alle belang bij had om alle ellende ook op die mutant te kunnen schuiven...quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
Niet denigrerend bedoeld, maar PABO is een HBO-opleiding, en niet alle ouders zitten op HBO niveau (zullen we even niet de PABO belachelijk gaan maken, for sake of the argument). Priscilla die achter de kassa van de Action zit en getrouwd is met Davy die in de La Place werkte zijn misschien minder onderlegd in het thuis lesgeven dan Willemijn en Floris-Jan die elkaar bij hun rechtenstudie in Leiden hebben ontmoet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
- didactiek;
Van dat laatste was ik ook overtuigd, tot ik zag hoeveel moeite de hoogopgeleide ouders in mijn omgeving hadden met thuisonderwijs. Da's me best tegengevallen. Maar ik denk dat het in essentie wel zo is dat de kinderen met hoogopgeleide ouders er veel beter uitkomen en toch al bestaande ongelijkheid is vergroot.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis ben jij gepromoveerd? Dan past dit eigenlijk heel goed in het beeld wat ik toch al had
Namelijk dat kinderen van hoogopgeleide ouders weinig te vrezen hebben maar dat juist zij die al kwetsbaar zijn nog verder in de problemen komen.
Ze hebben er daar gewoon zelf een puinhoop van gemaakt in december, dat wordt nu aan alle kanten wel duidelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we ook vooral niet vergeten dat de Britse regering er alle belang bij had om alle ellende ook op die mutant te kunnen schuiven...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's minder gedoe dan naar winkels toegaan om schoenen te kopen! Heb je geen pakketafhaalpunt in de buurt zitten? Ik ben al vele jaren niet meer in een winkel geweest om schoenen te kopen.
Duurt even maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Staat nog op de grens te wachten ivm Brexit, komt eraan als alle papierwinkel ingevuld is.
Maar Floris-Jan is misschien heel slecht in iets uitleggen wat hij zelf prima begrijpt en Willemijn heeft het te druk met d'r carričre. Bovendien zijn ze vergeten dat Splinter een call had.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef zalkc het volgende:
[..]
Niet denigrerend bedoeld, maar PABO is een HBO-opleiding, en niet alle ouders zitten op HBO niveau (zullen we even niet de PABO belachelijk gaan maken, for sake of the argument). Priscilla die achter de kassa van de Action zit en getrouwd is met Davy die in de La Place werkte zijn misschien minder onderlegd in het thuis lesgeven dan Willemijn en Floris-Jan die elkaar bij hun rechtenstudie in Leiden hebben ontmoet.
Ook afhankelijk van arbeidssituatie van de ouders natuurlijk en de ruimte die er is om daadwerkelijk te begeleiden/regelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van dat laatste was ik ook overtuigd, tot ik zag hoeveel moeite de hoogopgeleide ouders in mijn omgeving hadden met thuisonderwijs. Da's me best tegengevallen. Maar ik denk dat het in essentie wel zo is dat de kinderen met hoogopgeleide ouders er veel beter uitkomen en toch al bestaande ongelijkheid is vergroot.
Ik ook. Ik bestel 20 paar en houd er 2.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik pas ze toch echt eerst graag. Als blij, vrolijk en tevreden mens weer naar buiten!![]()
Heb ik vooral met schoenen. En broeken ook wel trouwens.
Zal in de twijfel tussen 2 maten zitten!
Om heel eerlijk te zijn krijg ik bij de lijst die je noemt het idee dat dit voor iedereen geldt die heeft moeten leren omgaan met de verschuiving van activiteiten naar de computer de afgelopen decennia. Je kunt nou eenmaal niet maar wat aanklooien met zo'n apparaat, je moet weten wat je wil bereiken en dat gestructureerd stap voor stap uitvoeren. Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat deze problematiek zich beperkt tot, of specifiek is voor het onderwijs.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef Claudia_x het volgende:
- didactiek;
Uiteraard, elke situatie is uniek. Maar ik verwacht dat het opleidingsniveau van de ouders meeweegt in het succesvol kunnen zijn van thuisonderwijs. En het klopt dat er aan de andere kant ook vele andere factoren zijn, het aantal kinderen thuis, de vaardigheden van de ouders, de rol en begeleiding van school, beschikbare middelen, aard van het kind,etc..quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar Floris-Jan is misschien heel slecht in iets uitleggen wat hij zelf prima begrijpt en Willemijn heeft het te druk met d'r carričre. Bovendien zijn ze vergeten dat Splinter een call had.
Gemiddeld genomen klopt dat ook wel. Daarnaast is, gemiddeld genomen, lager opgeleid werk slechter thuis te doen waardoor die kinderen ook vaker alleen zitten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis ben jij gepromoveerd? Dan past dit eigenlijk heel goed in het beeld wat ik toch al had
Namelijk dat kinderen van hoogopgeleide ouders weinig te vrezen hebben maar dat juist zij die al kwetsbaar zijn nog verder in de problemen komen.
Broeken en schoenen haal ik ook echt nooit online. Truien en polo's dan weer wel, omdat ik weet dat de ''M'' eigenlijk altijd past. Maar bij schoenen en broeken wisselt het nogal vaak. De ene schoen zit bij maat 45 al goed, een ander heb ik maat 46 nodig, etc. Zelfde met broeken. En dat terugsturen herken ik. Enorm lui, want dat kost me teveel moeite, dus dan maar meer moeite doen om naar de winkel te gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik pas ze toch echt eerst graag. Als blij, vrolijk en tevreden mens weer naar buiten!![]()
Lekker kort door de bocht weer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
En jij denkt dat het door dat leiderschap komt?
Ik denk meer aan geografische locatie. maar goed dat is een gevoelig onderwerp hier heb ik wel eens begrepen.
Wel een mondkapje op neem ik aan? We hebben de Britse variant te bestrijden!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Molo het volgende:
Het was trouwens fantastisch al die blije kinderen vandaag te zien bij de basisschool. Gebracht en opgehaald met de slee enzo, heerlijk
Sow..... jij leeft op grote voet!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Broeken en schoenen haal ik ook echt nooit online. Truien en polo's dan weer wel, omdat ik weet dat de ''M'' eigenlijk altijd past. Maar bij schoenen en broeken wisselt het nogal vaak. De ene schoen zit bij maat 45 al goed, een ander heb ik maat 46 nodig, etc. Zelfde met broeken. En dat terugsturen herken ik. Enorm lui, want dat kost me teveel moeite, dus dan maar meer moeite doen om naar de winkel te gaan
De meeste ouders wel jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een mondkapje op neem ik aan? We hebben de Britse variant te bestrijden!
Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik oefen nog wel ff geduld uit...
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagt
Ik moet toch bovenkleding dragen of de webcam uitzetten begreep ik laatstquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ook scheelt is dat je toch nergens heen gaat, dus lekker belangrijk wat je draagt
Heerlijk he zo'n campingsmoking. Heb er ook twee extra gehaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.
Nou, mijn wandelschoenen zijn wel aan slijtage onderhevig....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik haat schoenenwinkels. Het assortiment is beperkt, ze hebben je maat niet, er zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow..... jij leeft op grote voet!![]()
Bovendien vind ik een schoenenwinkel geen straf...![]()
En dan kom ik ook met teveel thuis, maar dan past het allemaal tenminste!![]()
![]()
Ik oefen nog wel ff geduld uit...
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk gevalquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat 100% thuiswerken wel mijn trainingsbroekencollectie uitgebreid.
Ben ik wel benieuwd of jij wel het nut inziet van click en collect?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik haat schoenenwinkels. Het assortiment is beperkt, ze hebben je maat niet, er zijnandere mensen
. Nou ja, eigenlijk geldt dat voor vrijwel alle winkels. Online kun je bijna alles vinden, het wordt meestal snel bezorgd, er zijn uitstekende mogelijkheden voor retourneren, je kunt je betaling vaak wat uitstellen. Het zijn fantastische tijden om in te leven.
Het vergt misschien wat handigheid om kleding en schoenen online te kopen, maar dat komt vanzelf. Ik denk dat ik al 10 jaar niet meer hiervoor in een fysieke winkel ben geweest. En ik houd van kleding en schoenen.
Oh die was bij mij op kantoor ook al jaren niet echt meer van toepassingquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk geval
Je zit wel alleen in je eigen 'vuil'. Op kantoor zijn, ondanks de schoonmaak, sommige muizen en toetsenborden echt te ranzig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een rits slechte gewoontes opgepikt het afgelopen jaar, gaat wel weer wat discipline vergen als ik weer naar kantoor moet. Die clean desk policy is thuis een mislukking in elk geval
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan dat soort bullshit. "A cluttered desk is a cluttered mind" rot toch op, wat is een leeg bureau dan? Juistquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Heb er nog drie liggen die hopelijk doorgaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
Heb mijn eerste festivalkaartje gekocht voor de zomer.
I BELIEVE.
![]()
(volledige terugbetaling overigens als het niet doorgaat)
Haha, nee, ik zou niet weten waarom ik dat in hemelsnaam zou doen. Misschien is het fijn als je iets vandaag nodig hebt, maar ik ben zo ingesteld op online winkelen dat er zelden iets is wat ik snel moet hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd of jij wel het nut inziet van click en collect?
De schoonmaakdame bij ons op werk had sws altijd een hekel aan me want ik at regelmatig een broodje aan mijn kantoortafel. Dus kruimeltjes hier, kruimeltjes daar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een gruwelijke hekel aan dat soort bullshit. "A cluttered desk is a cluttered mind" rot toch op, wat is een leeg bureau dan? Juist
Die was bij ons heel streng juist, we zitten in een pand van een ander bedrijf met hele strenge veiligheidsregels, waar cdp ook onder valt. Als je locker niet op slot zit, of je bureau is niet leeg krijg je een gele kaart (en zelfs een gesprek met je manager als je bij dat andere bedrijf werkt, die onzin heeft ons gelukkig niet bereikt).quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh die was bij mij op kantoor ook al jaren niet echt meer van toepassing
Ja dat heb ik dus ook gedaan, voor september, dat zou nog realistisch kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
I BELIEVE.
![]()
Yep, hier ook. Dauwpop, 4 september, probeer me er maar bij weg te houdenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Simmertje het volgende:
I BELIEVE.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
17 gemeentes met 0 besmettingen
23 gemeentes met 1 besmettingen
95 gemeentes met 2-4 besmettingen
108 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Iron Maiden in juli heb ik nog niks van gehoord. Verwacht dat het kiele kiele wordt...quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb er nog drie liggen die hopelijk doorgaan.
Met zo'n papiertje met een vinkje erop. 3 jaar terug meegemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die was bij ons heel streng juist, we zitten in een pand van een ander bedrijf met hele strenge veiligheidsregels, waar cdp ook onder valt. Als je locker niet op slot zit, of je bureau is niet leeg krijg je een gele kaart (en zelfs een gesprek met je manager als je bij dat andere bedrijf werkt, die onzin heeft ons gelukkig niet bereikt).
Ja als je heimwee hebt naar de good old days waarin de 1.5m niet bestond, pak de trein, simpel toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef maan_man het volgende:
Als ergens 7 mensen samenzijn dan twitteren de wijkagenten hun vingers blauw. 3 man in de rij bij click en collect is volgens Bruls echt teveel dan gaat de toko dicht, maar....
De trein:
[ afbeelding ]
Daar lijkt men alles toe te staan.
Durf ik niet te zeggen, het zal te laag zijn in elk geval, maar je hebt ook kans dat er een inhaalslag is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Ondanks de sneeuw, dus verdubbel dit maar
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef maan_man het volgende:
Als ergens 7 mensen samenzijn dan twitteren de wijkagenten hun vingers blauw. 3 man in de rij bij click en collect is volgens Bruls echt teveel dan gaat de toko dicht, maar....
De trein:
[ afbeelding ]
Daar lijkt men alles toe te staan.
Dit zijn overigens getallen waar 70% van de eerste 5 dagen is, 20% van de 5 dagen erna, en 5% van daarvoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik wel, maar is het daar niet te vroeg voor? Als je zondag of maandag niet getest kon worden, dan werd je gisteren getest en krijg je pas vandaag de uitslag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, het zal te laag zijn in elk geval, maar je hebt ook kans dat er een inhaalslag is.
Volgens mij zeg ik dat nergens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?
Het OMT is kennelijk ook onder onsquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Britse variant is een leuke dekmantel geweest voor Johnson om zijn eigen falen onder te schuiven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Prachtige cijfers weer
Britse variant wie?
Nou dat dus. Collega's van me met beperkingen moeten soms wel. Ik snap het volkomen dat die bedanken als het echt niet hoeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?
Verwacht je dat het zondag weer ongeveer rechtgetrokken is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit zijn overigens getallen waar 70% van de eerste 5 dagen is, 20% van de 5 dagen erna, en 5% van daarvoor.
We missen hier uit 1 dag, waar vermoedelijk een deel een dag later is gaan testen, en een deel niet.
Maar verdubbelen, nee dat denk ik niet.
Vertienvoudigen!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Pleinvrees, eind juli al dus wel erg optimistisch. Geen idee of ik het leuk vind, door vrienden meegetrokken in de beslissing. Alleen het idee al om met een biertje op een festival te staan maakt mij gelukkig, ongeacht de muziek. Mocht het niet doorgaan dan krijg ik mijn geld terug, prima.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook gedaan, voor september, dat zou nog realistisch kunnen zijn.
(nog los van het feit dat ik voor kapitalen aan oude kaartjes heb, maar die zijn nog niet herpland)
Welke jij?
Twee jaar geleden gezien. Anticlimaxquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iron Maiden in juli heb ik nog niks van gehoord. Verwacht dat het kiele kiele wordt...
Misschien weer heel wat ouwe cijfertjes erbij. Vooral Zuid-Holland en Noord-Brabant zijn sterren in het oprakelen van positieve gevallen van weken en maanden geleden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
MIJN GOD WAT EEN STIJGING! We gaan er allemaal aan!
2 weken bedoel jequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Benieuwd naar de cijfers over een weekje. Dan is het weer wat meer up to date allemaal. Mag je hopen althans.
Zal zo even mijn rapportje maken en het even "duiden"quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Verwacht je dat het zondag weer ongeveer rechtgetrokken is?
Leuk festival welquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pleinvrees, eind juli al dus wel erg optimistisch. Geen idee of ik het leuk vind, door vrienden meegetrokken in de beslissing. Alleen het idee al om met een biertje op een festival te staan maakt mij gelukkig, ongeacht de muziek. Mocht het niet doorgaan dan krijg ik mijn geld terug, prima.
De dagelijkse cijfers boeien me niet meer. Ik kijk liever naar de in- en uitstroom in de ziekenhuizen. Daar zijn immers ook alle signaalwaardes op gebaseerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Was er een actie in de provincie Groningen ofzo?quote:
Honden mogen wel weer worden uitgelaten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut, te laat. Hoe zijn de cijfers? Kunnen de kroegen open?
Vanavond hang ik aan de bar met wat Britten!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
+/- 3200, jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, mijn Groningerland kleurt weer rood. Iemand die weet wat er daar in die klei onder de dijk aan de hand is?quote:
En maaltijdbezorgers mogen ook na 21:00uur bezorgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Honden mogen wel weer worden uitgelaten.
Toch?
Jack en Johnyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanavond hang ik aan de bar met wat Britten!
met lingerie ook ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Groepsimmuniteit incomingquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wacht maar jongens, volgende week zitten we op 170k per dag.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wil je helpen keuren?![]()
Bestel ik van alles en maken we er een thuissessie van!
Heb zelf nog Lowlands en een concert in het Amsterdamse Bos. Maar op dit moment maakt het mij serieus niet uit welke artiest op het podium staat. We gaan het zien, maar ik heb er nu nog wel een hard hoofd in.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Leuk festival wel![]()
Ik heb kaartjes voor Lief en ASOT (de laatste omdat ik er gewoon fan van ben, of het doorgaat zien we dan wel weer)
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb zelf nog Lowlands en een concert in het Amsterdamse Bos. Maar op dit moment maakt het mij serieus niet uit welke artiest op het podium staat. We gaan het zien, maar ik heb er nu nog wel een hard hoofd in.
moet lukken hoor, in de buitenluchtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....
Tuurlijk, we staan internationaal zwaar voor lul als deze niet gereden gaan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....
avondklok effect !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |