Zal zo even mijn rapportje maken en het even "duiden"quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:20 schreef zalkc het volgende:
[..]
Verwacht je dat het zondag weer ongeveer rechtgetrokken is?
Leuk festival welquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pleinvrees, eind juli al dus wel erg optimistisch. Geen idee of ik het leuk vind, door vrienden meegetrokken in de beslissing. Alleen het idee al om met een biertje op een festival te staan maakt mij gelukkig, ongeacht de muziek. Mocht het niet doorgaan dan krijg ik mijn geld terug, prima.
De dagelijkse cijfers boeien me niet meer. Ik kijk liever naar de in- en uitstroom in de ziekenhuizen. Daar zijn immers ook alle signaalwaardes op gebaseerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Ondanks de sneeuw, dus verdubbel dit maar
Was er een actie in de provincie Groningen ofzo?quote:
Honden mogen wel weer worden uitgelaten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut, te laat. Hoe zijn de cijfers? Kunnen de kroegen open?
Vanavond hang ik aan de bar met wat Britten!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
+/- 3200, jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, mijn Groningerland kleurt weer rood. Iemand die weet wat er daar in die klei onder de dijk aan de hand is?quote:
En maaltijdbezorgers mogen ook na 21:00uur bezorgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Honden mogen wel weer worden uitgelaten.
Toch?
Jack en Johnyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vanavond hang ik aan de bar met wat Britten!
met lingerie ook ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ik pas ze toch echt eerst graag. Als blij, vrolijk en tevreden mens weer naar buiten!![]()
Heb ik vooral met schoenen. En broeken ook wel trouwens.
Zal in de twijfel tussen 2 maten zitten!
Groepsimmuniteit incomingquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Discombobulate het volgende:
Wacht maar jongens, volgende week zitten we op 170k per dag.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wil je helpen keuren?![]()
Bestel ik van alles en maken we er een thuissessie van!
Heb zelf nog Lowlands en een concert in het Amsterdamse Bos. Maar op dit moment maakt het mij serieus niet uit welke artiest op het podium staat. We gaan het zien, maar ik heb er nu nog wel een hard hoofd in.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Leuk festival wel![]()
Ik heb kaartjes voor Lief en ASOT (de laatste omdat ik er gewoon fan van ben, of het doorgaat zien we dan wel weer)
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb zelf nog Lowlands en een concert in het Amsterdamse Bos. Maar op dit moment maakt het mij serieus niet uit welke artiest op het podium staat. We gaan het zien, maar ik heb er nu nog wel een hard hoofd in.
moet lukken hoor, in de buitenluchtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....
Tuurlijk, we staan internationaal zwaar voor lul als deze niet gereden gaan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
F1 Zandvoort, zilver tribune. Laat het doorgaan....
avondklok effect !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |