Met zo'n papiertje met een vinkje erop. 3 jaar terug meegemaakt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die was bij ons heel streng juist, we zitten in een pand van een ander bedrijf met hele strenge veiligheidsregels, waar cdp ook onder valt. Als je locker niet op slot zit, of je bureau is niet leeg krijg je een gele kaart (en zelfs een gesprek met je manager als je bij dat andere bedrijf werkt, die onzin heeft ons gelukkig niet bereikt).
Ja als je heimwee hebt naar de good old days waarin de 1.5m niet bestond, pak de trein, simpel toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef maan_man het volgende:
Als ergens 7 mensen samenzijn dan twitteren de wijkagenten hun vingers blauw. 3 man in de rij bij click en collect is volgens Bruls echt teveel dan gaat de toko dicht, maar....
De trein:
[ afbeelding ]
Daar lijkt men alles toe te staan.
Durf ik niet te zeggen, het zal te laag zijn in elk geval, maar je hebt ook kans dat er een inhaalslag is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Ondanks de sneeuw, dus verdubbel dit maar
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef maan_man het volgende:
Als ergens 7 mensen samenzijn dan twitteren de wijkagenten hun vingers blauw. 3 man in de rij bij click en collect is volgens Bruls echt teveel dan gaat de toko dicht, maar....
De trein:
[ afbeelding ]
Daar lijkt men alles toe te staan.
Dit zijn overigens getallen waar 70% van de eerste 5 dagen is, 20% van de 5 dagen erna, en 5% van daarvoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik wel, maar is het daar niet te vroeg voor? Als je zondag of maandag niet getest kon worden, dan werd je gisteren getest en krijg je pas vandaag de uitslag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, het zal te laag zijn in elk geval, maar je hebt ook kans dat er een inhaalslag is.
Volgens mij zeg ik dat nergens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?
Het OMT is kennelijk ook onder onsquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Britse variant is een leuke dekmantel geweest voor Johnson om zijn eigen falen onder te schuiven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Prachtige cijfers weer
Britse variant wie?
Nou dat dus. Collega's van me met beperkingen moeten soms wel. Ik snap het volkomen dat die bedanken als het echt niet hoeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen er voor de lol in staat ofzo?
Verwacht je dat het zondag weer ongeveer rechtgetrokken is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dit zijn overigens getallen waar 70% van de eerste 5 dagen is, 20% van de 5 dagen erna, en 5% van daarvoor.
We missen hier uit 1 dag, waar vermoedelijk een deel een dag later is gaan testen, en een deel niet.
Maar verdubbelen, nee dat denk ik niet.
Vertienvoudigen!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Pleinvrees, eind juli al dus wel erg optimistisch. Geen idee of ik het leuk vind, door vrienden meegetrokken in de beslissing. Alleen het idee al om met een biertje op een festival te staan maakt mij gelukkig, ongeacht de muziek. Mocht het niet doorgaan dan krijg ik mijn geld terug, prima.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook gedaan, voor september, dat zou nog realistisch kunnen zijn.
(nog los van het feit dat ik voor kapitalen aan oude kaartjes heb, maar die zijn nog niet herpland)
Welke jij?
Twee jaar geleden gezien. Anticlimaxquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iron Maiden in juli heb ik nog niks van gehoord. Verwacht dat het kiele kiele wordt...
Misschien weer heel wat ouwe cijfertjes erbij. Vooral Zuid-Holland en Noord-Brabant zijn sterren in het oprakelen van positieve gevallen van weken en maanden geleden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
MIJN GOD WAT EEN STIJGING! We gaan er allemaal aan!
2 weken bedoel jequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
Benieuwd naar de cijfers over een weekje. Dan is het weer wat meer up to date allemaal. Mag je hopen althans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |