Ik zou die ambtenaar eigenlijk wel willen ontmoeten. Lijkt me hilarisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De beller is sneller.
Maar het is toch idioot dat je je moet wenden tot dergelijke trucs omdat een of andere ambtenaar iets uit z’n duim heeft gezogen. Ik weet wel zeker dat met een uur, en waarschijnlijk zelfs wel met een half uur, het doel ook bereikt was.
Kijk maar uit, straks kom je er nog achter dat die in Meppel blijkt te werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou die ambtenaar eigenlijk wel willen ontmoeten.
Dat kan ik inderdaad helemaal wel op mijn buik schrijven. Geen back to the... parties meer. Ben bijna 53 en heb zo nu en dan best wel heimwee naar die goeie ouwe tijd. Dansen tot 04:30 uur en daarna nog even een bord nasi naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je van het dansen in een discotheek?
Dit... en of de school al gebruik maakte van tablets. Bij ons was dat wel het geval op de basisschool en dat scheelde een hoop. Men ging eigenlijk door met waar ze al mee bezig waren en juf had meteen inzicht in de resultaten. Kwam in de bovenbouw geen ouder aan te pas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, op dit forum heb je veel 'digital natives', eigenlijk zijn fora al redelijk iets uit het verleden. Maar een aantal gebruikers hier komt ook vanuit de tijd van het eerste seizoen Big Brother in 1999(!). Van die groep mag je verwachten dat die zich goed thuisvoelen online en daar alles uit kunnen halen.
Maar er is ook nog steeds een grote groep met 'computerangst' die letterlijk met een geschreven briefje kijkt hoe ze iets moeten doen zoals hun mail lezen, die groep krimpt steeds meer gelukkig maar dat is het andere uiterste. Daartussen zit een hele grote groep die net krap aan de Wehkamp kunnen gebruiken en wat Facebook'en en verder niet zo heel veel, voor de aangifte moeten die straks alweer hulp inschakelen in veel gevallen.
Dus ik denk dat de kwaliteit van thuisonderwijs ook afhankelijk was van de kennis van de ouders van het gebruik van online hulpmiddelen.
Ik denk dat we kinderen van nu niet moeten onderschatten. Mijn dochter van nog geen 2 kan gigantisch goed uit de voeten met de ipad en kan feilloos Disney+ vinden en haar serie erop opstarten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, op dit forum heb je veel 'digital natives', eigenlijk zijn fora al redelijk iets uit het verleden. Maar een aantal gebruikers hier komt ook vanuit de tijd van het eerste seizoen Big Brother in 1999(!). Van die groep mag je verwachten dat die zich goed thuisvoelen online en daar alles uit kunnen halen.
Maar er is ook nog steeds een grote groep met 'computerangst' die letterlijk met een geschreven briefje kijkt hoe ze iets moeten doen zoals hun mail lezen, die groep krimpt steeds meer gelukkig maar dat is het andere uiterste. Daartussen zit een hele grote groep die net krap aan de Wehkamp kunnen gebruiken en wat Facebook'en en verder niet zo heel veel, voor de aangifte moeten die straks alweer hulp inschakelen in veel gevallen.
Dus ik denk dat de kwaliteit van thuisonderwijs ook afhankelijk was van de kennis van de ouders van het gebruik van online hulpmiddelen.
Nasi?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad helemaal wel op mijn buik schrijven. Geen back to the... parties meer. Ben bijna 53 en heb zo nu en dan best wel heimwee naar die goeie ouwe tijd. Dansen tot 04:30 uur en daarna nog even een bord nasi naar binnen werken.
Ook, maar met de knoflooksaus was ik toch wel wat voorzichtig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nasi?
Broodje shoarma was het hier altijd.
Kleding is echt een hel wat betreft versturen/afhalen/click & collect. Mijn vrouw zit in de online marketing en heeft in 't verleden veel dat soort klanten gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kleding is dan ook niet waar ik primair aan dacht, dat is een hele rare markt. Maar bijvoorbeeld een speelgoedwinkel of boekhandel. Je neemt hun enige usp uit handen op deze manier.
Ik ben niet jaloers hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Predator40 het volgende:
zou toch heerlijk zijn wanneer dit hier weer kan:
[ twitter ]
![]()
![]()
Oh, en na de nasi gingen we nog soms nog even naar de Benzinebar in Groningen. Ook die is recentelijk dicht gegaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Nia het volgende:
[..]
Ook, maar met de knoflooksaus was ik toch wel wat voorzichtig.
Ohja! Ik was helemaal vergeten wat met dat domein te gaan doenquote:
Ardern zou ook niets goed kunnen doen in Nederland vermoed ik zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Predator40 het volgende:
zou toch heerlijk zijn wanneer dit hier weer kan:
[ twitter ]
![]()
![]()
Meh, denk wel dat een hoop vrouwen het weer zo snel mogelijk willen terug zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Nia het volgende:
Nog een paar weken zo doormodderen en we zijn het funshoppen in de fysieke winkels verleerd. "Uit het oog, uit het hart" is het spreekwoord.
Dat gaan we niet concluderen, want het is veel makkelijker om het zo te laten om dan in maart/april, wanneer het sowieso qua weer de goede kant weer op gaat te kunnen roepen 'dankzij onze maatregelen hebben we de 3e golf voorkomen!'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaan we concluderen dat het godzijdank allemaal wel meevalt?
Grotere kans op Drenthe als het uit EZ komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks kom je er nog achter dat die in Meppel blijkt te werken.
Funshoppen vrees ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meh, denk wel dat een hoop vrouwen het weer zo snel mogelijk willen terug zien.
Zelf zou ik ook graag eerst schoenen willen passen voor ik ze echt koop. Maar valt dat nu onder funshoppen of is dan een fysieke winkel noodzakelijk?
En jij denkt dat het door dat leiderschap komt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Van mij mag ze het hier komen overnemen hoor, daar niet van.
Wat is het verschil? Mag je geen lol hebben als je schoenen past?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:28 schreef Red_85 het volgende:
Zelf zou ik ook graag eerst schoenen willen passen voor ik ze echt koop. Maar valt dat nu onder funshoppen of is dan een fysieke winkel noodzakelijk?
Dus?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Calif. man tests positive for COVID-19 weeks after receiving 2nd vaccine dose
https://www.hawaiinewsnow(...)ing-nd-vaccine-dose/
Wanneer verwachten we de 3e golf?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Oliver23 het volgende:
Mooie daling op de IC, en slechts 20 opnames in 24 uur erbij
Klopt helemaal, maar er is meer aan onderwijs dan het 'technisch' mogelijk maken, het heeft ook te maken met motivatie, persoonlijke uitleg en uitdaging. Als ouders zelf niet mee kunnen komen in het verhaal, of moeite hebben met de manier waarop het werkt kunnen hun ook niet makkelijk het kind helpen en motiveren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat we kinderen van nu niet moeten onderschatten. Mijn dochter van nog geen 2 kan gigantisch goed uit de voeten met de ipad en kan feilloos Disney+ vinden en haar serie erop opstarten.
Als ik zie hoe kinderen van 4 met de techniek van nu omgaan zit daar de 'beperking' niet, het zal in veel gevallen gaan om interesse en betrokkenheid van de ouders.
Van mij wel. Van nood een deugd maken toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Mag je geen lol hebben als je schoenen past?
Rutte houdt nog liever een maand die avondklok erin dan dat hij dit gezichtsverlies gaat lijden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaan we concluderen dat het godzijdank allemaal wel meevalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |