China heeft daar op termijn echt wel een probleem. Die sluiten 22 miljoen mensen op in lockdown als er 10 nieuwe Covid gevallen ontdekt worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zero Covid of Near Zero Covid is gewoon niet te doen, beter accepteren we zsm dat corona de komende jaren blijft rond zingen. Zolang we het onder de kritische waarde kunnen drukken is dat ook geen probleem.
Je kunt vast niet contant afrekenen, hè?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:51 schreef Nia het volgende:
Net 2x langs de Action gereden en 2x ZERO afhalers gezien. Ook geen auto's op de parkeerplaats. Voor veel Action klanten zal dat online bestellen ook best wel een drempel zijn.
Alweer de Haagse boterham met schuifkaas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wees blij dat het meevalt tot nu toe, hoe meer de ziekenhuisopnames en besmettingscijfers nu omlaag hoe eerder we versoepelingen kunnen krijgen
Ben benieuwd hoe dat dan met thuisonderwijs gegaan is.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:51 schreef Nia het volgende:
Net 2x langs de Action gereden en 2x ZERO afhalers gezien. Ook geen auto's op de parkeerplaats. Voor veel Action klanten zal dat online bestellen ook best wel een drempel zijn.
Jawel, maar bestellen moet online. Ik heb het zelf vanmorgen even uitgeprobeerd en het beschikbare assortiment bekeken. Ik had toiletpapier in de winkelwagen gedaan maar ineens was de winkelwagen weer leeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt vast niet contant afrekenen, hè?
Dit helpt ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:51 schreef Nia het volgende:
De medewerkers stonden achter hun tafel bij de ingang wat onbeholpen te kijken. Normaal is het er rete druk rond deze tijd,quote:
Ik denk dat de conclusie wordt dat daadkrachtig ingrijpen en het invoeren van de avondklok ons nipt van een catastrofe heeft gered.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer gaan we concluderen dat het godzijdank allemaal wel meevalt?
Dat hele click and collect gebeuren voegt sowieso maar weinig toe voor veel winkels denk ik. De meeste mensen bestellen gewoon online (waar je tegenwoordig vrijwel alles wel kan vinden) en dat word gewoon lekker thuisbezorgd. Als je al naar de winkel moet dan is het vaak voor dingen die je in de winkel zelf even wil vergelijken/bekijken/whatever. En dan moet de winkel het ook nog eens op voorraad hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef Nia het volgende:
[..]
De medewerkers stonden achter hun tafel bij de ingang wat onbeholpen te kijken. Normaal is het er rete druk rond deze tijd,
Diezelfde avondklok waar desondanks de daling “tegenvalt”, die avondklok bedoel je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat de conclusie wordt dat daadkrachtig ingrijpen en het invoeren van de avondklok ons nipt van een catastrofe heeft gered.
Dat werd gisteren al geconcludeerd door het AD.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat de conclusie wordt dat daadkrachtig ingrijpen en het invoeren van de avondklok ons nipt van een catastrofe heeft gered.
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Diezelfde avondklok waar desondanks de daling “tegenvalt”, die avondklok bedoel je?
De Action is dan ook typisch een winkel waar men heen gaat voor één product en terugkomt met een tas. Daar moeten ze het van hebben en dat werkt alleen maar fysiek. Je gaat niet twee kaarsen van een euro bestellen en vier uur later ophalen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef Nia het volgende:
[..]
De medewerkers stonden achter hun tafel bij de ingang wat onbeholpen te kijken. Normaal is het er rete druk rond deze tijd,
Die achterlijke 4 uur maakt dat je het lokale ondernemers (voor wie dit best wel eens een uitkomst zou kunnen zijn) enorm op achterstand zet. Wat is nu nog het verschil met bestellen bij bol? Met z’n enorme assortiment en volgende dag in huis?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hele click and collect gebeuren voegt sowieso maar weinig toe voor veel winkels denk ik. De meeste mensen bestellen gewoon online (waar je tegenwoordig vrijwel alles wel kan vinden) en dat word gewoon lekker thuisbezorgd. Als je al naar de winkel moet dan is het vaak voor dingen die je in de winkel zelf even wil vergelijken/bekijken/whatever. En dan moet de winkel het ook nog eens op voorraad hebben.
Uhm... dezelfde dag in huis?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die achterlijke 4 uur maakt dat je het lokale ondernemers (voor wie dit best wel eens een uitkomst zou kunnen zijn) enorm op achterstand zet. Wat is nu nog het verschil met bestellen bij bol? Met z’n enorme assortiment en volgende dag in huis?
Zoveelste gevalletje van beleidsmakers die geen idee hebben wat er speelt en hoe het werkt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat hele click and collect gebeuren voegt sowieso maar weinig toe voor veel winkels denk ik. De meeste mensen bestellen gewoon online (waar je tegenwoordig vrijwel alles wel kan vinden) en dat word gewoon lekker thuisbezorgd. Als je al naar de winkel moet dan is het vaak voor dingen die je in de winkel zelf even wil vergelijken/bekijken/whatever. En dan moet de winkel het ook nog eens op voorraad hebben.
Het is dan ook als een gunst verpakte bezigheidstherapie. Hier heb je een worst, nu weer een paar weken je mond houden. Oh, de worst is van plastic dus niet eetbaar? Jammer dan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die achterlijke 4 uur maakt dat je het lokale ondernemers (voor wie dit best wel eens een uitkomst zou kunnen zijn) enorm op achterstand zet. Wat is nu nog het verschil met bestellen bij bol? Met z’n enorme assortiment en volgende dag in huis?
Alle reden dus om er mee door te gaan, want de teugels laten vieren gaat leiden tot code zwart.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus nu is het weer (bijna) de helft? Als we uitgaan van bijna de helft en uitgaan van 4000 besmettingen per dag zou dat inhouden dat er nu bijna 2000 die variant zijn. Dan zou het deze week bijna 4000 van die variant moeten zijn met een R van 1,13.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Precies dit ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is dan ook als een gunst verpakte bezigheidstherapie. Hier heb je een worst, nu weer een paar weken je mond houden. Oh, de worst is van plastic dus niet eetbaar? Jammer dan.
Tot 14 uur ja. En dan ook nog uren later, waardoor je je klus sowieso moet uitstellen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uhm... dezelfde dag in huis?
Maar het is wel een worst, en daar heb je om gevraagd. Je hebt niet gevraagd dat ie eetbaar moest zijn, dus dat is niet onze fout.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is dan ook als een gunst verpakte bezigheidstherapie. Hier heb je een worst, nu weer een paar weken je mond houden. Oh, de worst is van plastic dus niet eetbaar? Jammer dan.
De Lidl batterijen daarentegen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
+ nog eens 2,00 aan administratiekosten of zoiets.
Snap trouwens niet waarom mensen uberhaupt die rood/witte panasonic batterijen daar kopen. Slechtste product uit het hele assortiment.
Die zijn inderdaad top!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De Lidl batterijen daarentegen.
Is het ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, hier is mijn thee zojuist bezorgd. Zou zondag al komen...quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Nia het volgende:
Ik heb diepe bewondering voor de bezorgers. Zelfs zondagmiddag tijdens de sneeuwstorm hier een PostNL wagen bij Jumbo zien in- en uitladen.
In deze barre tijden strijk ik even over mijn hart. Maar....de werklust is er wel degelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh, hier is mijn thee zojuist bezorgd. Zou zondag al komen...
En daarnaast kan je best covid hebben opgelopen in de dagen voor de 2e vaccinatie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vaccinatie beschermt goed tegen ziek worden en zeer goed tegen ernstig ziek worden. En het verkort de tijd dat het virus in je overleeft. Maar je kunt het virus uiteraard nog wel binnenkrijgen en het zal nog steeds proberen om zich in jou te nestelen en ziek te maken en in die periode ben je ook nog gewoon besmettelijk voor anderen.
Hoe vaak moet dat nog herhaald worden voordat mensen snappen wat vaccinatie wel en niet doet?
Hier worden twee conclusies uit gehaald:quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ze hebben alleen maar gevraagd om dat kleine worstje (nu krijg ik trek) omdat ze toch al weten dat ze de echte grote lekkere worst (dirty, I know) toch niet kunnen krijgen, omdat ze te maken hebben met een kabinet dat enkel denkt in meer beperkingen; een kabinet die niet eens een maatregel (avondklok) wil dumpen die ze niet uit kunnen leggen. Zo ondertussen is het wel bekend waar de prioriteiten van het kabinet liggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar het is wel een worst, en daar heb je om gevraagd. Je hebt niet gevraagd dat ie eetbaar moest zijn, dus dat is niet onze fout.
Hopelijk zet de daling door en komen we over een tijdje weer eens onder de signaalwaarde. Dat is voor het laatst gelukt op 25 septemberquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mooie daling op de IC, en slechts 20 opnames in 24 uur erbij
Afzien wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh, hier is mijn thee zojuist bezorgd. Zou zondag al komen...
Als ze niet bezorgen dan krijgen ze niet betaald, iets met schijnzelfstandigheid. Vraag me af of sprake is van vrije wil of van noodzaak.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Nia het volgende:
Ik heb diepe bewondering voor de bezorgers. Zelfs zondagmiddag tijdens de sneeuwstorm hier een PostNL wagen bij Jumbo zien in- en uitladen.
Voor bouwmarkten wordt hier 2 uur van tevoren bestellen aangehouden. Kleding en andere winkels weet ik niet, maar dat heeft toch nooit zo’n haast?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tot 14 uur ja. En dan ook nog uren later, waardoor je je klus sowieso moet uitstellen.
Hmm....quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar gevraagd om dat kleine worstje (nu krijg ik trek) omdat ze toch al weten dat ze de echte grote lekkere worst (dirty, I know) toch niet kunnen krijgen, omdat ze te maken hebben met een kabinet dat enkel denkt in meer beperkingen; een kabinet die niet eens een maatregel (avondklok) wil dumpen die ze niet uit kunnen leggen. Zo ondertussen is het wel bekend waar de prioriteiten van het kabinet liggen.
Kleding is dan ook niet waar ik primair aan dacht, dat is een hele rare markt. Maar bijvoorbeeld een speelgoedwinkel of boekhandel. Je neemt hun enige usp uit handen op deze manier.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor bouwmarkten wordt hier 2 uur van tevoren bestellen aangehouden. Kleding en andere winkels weet ik niet, maar dat heeft toch nooit zo’n haast?
Dat is een goede vraag, op dit forum heb je veel 'digital natives', eigenlijk zijn fora al redelijk iets uit het verleden. Maar een aantal gebruikers hier komt ook vanuit de tijd van het eerste seizoen Big Brother in 1999(!). Van die groep mag je verwachten dat die zich goed thuisvoelen online en daar alles uit kunnen halen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat dan met thuisonderwijs gegaan is.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wanneer je naar zo'n afhaalloket gaat en je vraagt zonder bestelling om iets dat ze gewoon hebben liggen, ze het niet aan je zouden geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kleding is dan ook niet waar ik primair aan dacht, dat is een hele rare markt. Maar bijvoorbeeld een speelgoedwinkel of boekhandel. Je neemt hun enige usp uit handen op deze manier.
Wat denk je van het dansen in een discotheek?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Nia het volgende:
Nog een paar weken zo doormodderen en we zijn het funshoppen in de fysieke winkels verleerd. "Uit het oog, uit het hart" is het spreekwoord.
Of vrienden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je van het dansen in een discotheek?
De beller is sneller.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wanneer je naar zo'n afhaalloket gaat en je vraagt zonder bestelling om iets dat ze gewoon hebben liggen, ze het niet aan je zouden geven.
Moet je ook maar net weten wat zo'n winkel allemaal op voorraad heeft. Je kan online kijken, maar de website komt vaak ook niet overeen met de winkelvoorraad, vooral bij grotere winkels.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat wanneer je naar zo'n afhaalloket gaat en je vraagt zonder bestelling om iets dat ze gewoon hebben liggen, ze het niet aan je zouden geven.
Sta jij achteraan, neem ik aan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hmm....![]()
Bij het uitdelen van kleine worstjes?
Ik zou die ambtenaar eigenlijk wel willen ontmoeten. Lijkt me hilarisch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De beller is sneller.
Maar het is toch idioot dat je je moet wenden tot dergelijke trucs omdat een of andere ambtenaar iets uit z’n duim heeft gezogen. Ik weet wel zeker dat met een uur, en waarschijnlijk zelfs wel met een half uur, het doel ook bereikt was.
Kijk maar uit, straks kom je er nog achter dat die in Meppel blijkt te werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zou die ambtenaar eigenlijk wel willen ontmoeten.
Dat kan ik inderdaad helemaal wel op mijn buik schrijven. Geen back to the... parties meer. Ben bijna 53 en heb zo nu en dan best wel heimwee naar die goeie ouwe tijd. Dansen tot 04:30 uur en daarna nog even een bord nasi naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat denk je van het dansen in een discotheek?
Dit... en of de school al gebruik maakte van tablets. Bij ons was dat wel het geval op de basisschool en dat scheelde een hoop. Men ging eigenlijk door met waar ze al mee bezig waren en juf had meteen inzicht in de resultaten. Kwam in de bovenbouw geen ouder aan te pas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, op dit forum heb je veel 'digital natives', eigenlijk zijn fora al redelijk iets uit het verleden. Maar een aantal gebruikers hier komt ook vanuit de tijd van het eerste seizoen Big Brother in 1999(!). Van die groep mag je verwachten dat die zich goed thuisvoelen online en daar alles uit kunnen halen.
Maar er is ook nog steeds een grote groep met 'computerangst' die letterlijk met een geschreven briefje kijkt hoe ze iets moeten doen zoals hun mail lezen, die groep krimpt steeds meer gelukkig maar dat is het andere uiterste. Daartussen zit een hele grote groep die net krap aan de Wehkamp kunnen gebruiken en wat Facebook'en en verder niet zo heel veel, voor de aangifte moeten die straks alweer hulp inschakelen in veel gevallen.
Dus ik denk dat de kwaliteit van thuisonderwijs ook afhankelijk was van de kennis van de ouders van het gebruik van online hulpmiddelen.
Ik denk dat we kinderen van nu niet moeten onderschatten. Mijn dochter van nog geen 2 kan gigantisch goed uit de voeten met de ipad en kan feilloos Disney+ vinden en haar serie erop opstarten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, op dit forum heb je veel 'digital natives', eigenlijk zijn fora al redelijk iets uit het verleden. Maar een aantal gebruikers hier komt ook vanuit de tijd van het eerste seizoen Big Brother in 1999(!). Van die groep mag je verwachten dat die zich goed thuisvoelen online en daar alles uit kunnen halen.
Maar er is ook nog steeds een grote groep met 'computerangst' die letterlijk met een geschreven briefje kijkt hoe ze iets moeten doen zoals hun mail lezen, die groep krimpt steeds meer gelukkig maar dat is het andere uiterste. Daartussen zit een hele grote groep die net krap aan de Wehkamp kunnen gebruiken en wat Facebook'en en verder niet zo heel veel, voor de aangifte moeten die straks alweer hulp inschakelen in veel gevallen.
Dus ik denk dat de kwaliteit van thuisonderwijs ook afhankelijk was van de kennis van de ouders van het gebruik van online hulpmiddelen.
Nasi?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Nia het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad helemaal wel op mijn buik schrijven. Geen back to the... parties meer. Ben bijna 53 en heb zo nu en dan best wel heimwee naar die goeie ouwe tijd. Dansen tot 04:30 uur en daarna nog even een bord nasi naar binnen werken.
Ook, maar met de knoflooksaus was ik toch wel wat voorzichtig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nasi?
Broodje shoarma was het hier altijd.
Kleding is echt een hel wat betreft versturen/afhalen/click & collect. Mijn vrouw zit in de online marketing en heeft in 't verleden veel dat soort klanten gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kleding is dan ook niet waar ik primair aan dacht, dat is een hele rare markt. Maar bijvoorbeeld een speelgoedwinkel of boekhandel. Je neemt hun enige usp uit handen op deze manier.
Ik ben niet jaloers hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Predator40 het volgende:
zou toch heerlijk zijn wanneer dit hier weer kan:
[ twitter ]
![]()
![]()
Oh, en na de nasi gingen we nog soms nog even naar de Benzinebar in Groningen. Ook die is recentelijk dicht gegaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Nia het volgende:
[..]
Ook, maar met de knoflooksaus was ik toch wel wat voorzichtig.
Ohja! Ik was helemaal vergeten wat met dat domein te gaan doenquote:
Ardern zou ook niets goed kunnen doen in Nederland vermoed ik zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Predator40 het volgende:
zou toch heerlijk zijn wanneer dit hier weer kan:
[ twitter ]
![]()
![]()
Meh, denk wel dat een hoop vrouwen het weer zo snel mogelijk willen terug zien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Nia het volgende:
Nog een paar weken zo doormodderen en we zijn het funshoppen in de fysieke winkels verleerd. "Uit het oog, uit het hart" is het spreekwoord.
Dat gaan we niet concluderen, want het is veel makkelijker om het zo te laten om dan in maart/april, wanneer het sowieso qua weer de goede kant weer op gaat te kunnen roepen 'dankzij onze maatregelen hebben we de 3e golf voorkomen!'.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Grotere kans op Drenthe als het uit EZ komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks kom je er nog achter dat die in Meppel blijkt te werken.
Funshoppen vrees ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Meh, denk wel dat een hoop vrouwen het weer zo snel mogelijk willen terug zien.
Zelf zou ik ook graag eerst schoenen willen passen voor ik ze echt koop. Maar valt dat nu onder funshoppen of is dan een fysieke winkel noodzakelijk?
En jij denkt dat het door dat leiderschap komt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:27 schreef BlackLining het volgende:
Van mij mag ze het hier komen overnemen hoor, daar niet van.
Wat is het verschil? Mag je geen lol hebben als je schoenen past?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:28 schreef Red_85 het volgende:
Zelf zou ik ook graag eerst schoenen willen passen voor ik ze echt koop. Maar valt dat nu onder funshoppen of is dan een fysieke winkel noodzakelijk?
Dus?quote:Op woensdag 10 februari 2021 12:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Calif. man tests positive for COVID-19 weeks after receiving 2nd vaccine dose
https://www.hawaiinewsnow(...)ing-nd-vaccine-dose/
Wanneer verwachten we de 3e golf?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Oliver23 het volgende:
Mooie daling op de IC, en slechts 20 opnames in 24 uur erbij
Klopt helemaal, maar er is meer aan onderwijs dan het 'technisch' mogelijk maken, het heeft ook te maken met motivatie, persoonlijke uitleg en uitdaging. Als ouders zelf niet mee kunnen komen in het verhaal, of moeite hebben met de manier waarop het werkt kunnen hun ook niet makkelijk het kind helpen en motiveren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat we kinderen van nu niet moeten onderschatten. Mijn dochter van nog geen 2 kan gigantisch goed uit de voeten met de ipad en kan feilloos Disney+ vinden en haar serie erop opstarten.
Als ik zie hoe kinderen van 4 met de techniek van nu omgaan zit daar de 'beperking' niet, het zal in veel gevallen gaan om interesse en betrokkenheid van de ouders.
Van mij wel. Van nood een deugd maken toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Mag je geen lol hebben als je schoenen past?
Rutte houdt nog liever een maand die avondklok erin dan dat hij dit gezichtsverlies gaat lijden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:58 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
En dan nog? Nu kunnen ze dat rondje 4 uur later doen. Die paar die-hards gaan het verschil niet maken. En in die 1 of twee straten van Nederland waar dat misschien wel het geval is is de burgemeester aan zet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Grotere kans op Drenthe als het uit EZ komt.
Ik begrijp wel de stelling dat er een halve dag tussen moet zitten, hoewel twee uur ook goed had gekund. Het doel is om te voorkomen dat mensen iets bestellen als ze voor de deur staan en het direct meekrijgen. Met 2 of 4 uur ontmoedig je dat gedrag. Als het een (half) uur is heb je kans dat mensen door de winkelstraat lopen, ter plekke bestellen en verder lopen en dan aan het eind van het rondje, met een bakje koffie-2-go weer alle winkels aflopen waar ze wat besteld hadden.
Bestel ze in drie maten online en stuur de twee die niet passen terug.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Moet ook nieuwe schoenen hebben...
Daar zit Dictu en dat is de ICT organisatie die onder EZ valt. De ambtenaar die click en collect dingetje heeft verzonnen, zit ergens in de buurt van Den Haag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Grotere kans op Drenthe als het uit EZ komt.
Ik begrijp wel de stelling dat er een halve dag tussen moet zitten, hoewel twee uur ook goed had gekund. Het doel is om te voorkomen dat mensen iets bestellen als ze voor de deur staan en het direct meekrijgen. Met 2 of 4 uur ontmoedig je dat gedrag. Als het een (half) uur is heb je kans dat mensen door de winkelstraat lopen, ter plekke bestellen en verder lopen en dan aan het eind van het rondje, met een bakje koffie-2-go weer alle winkels aflopen waar ze wat besteld hadden.
Ik wel. En ook omdat het daar nu volop zomer isquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers hoor.
Echt niet hoor...
Dat terugsturen komt er hier nooit van. Teveel rompslomp.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bestel ze in drie maten online en stuur de twee die niet passen terug.
Dat het daar zomer is ben ik dan weer minder jaloers opquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel. En ook omdat het daar nu volop zomer is
Je zou maar die uitzondering zijn die wel ernstig ziek wordt na vaccinatie. Nog even doorbijten tot er nieuwe vaccins ontwikkeld zijn, it could save a life.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Moet hij naar het ziekenhuis of IC?
DAT is het gene waar het om gaat. Dat hij besmet is geraakt is lekker boeiend.
Of worden de doelpalen weer verschoven? Moet een vaccin niet alleen een ernstige covid voorkomen, maar opeens ook een besmetting zelf?
Daar zit ook RVO die ook de regelingen TVL en TOZO verzorgt, maar goed die zijn meer van de subsidies en niet van het beleid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar zit Dictu en dat is de ICT organisatie die onder EZ valt. De ambtenaar die click en collect dingetje heeft verzonnen, zit ergens in de buurt van Den Haag.
Eind januari oh nee maart of was het nu toch weer half april?quote:
Oh zeker, 100% mee eens. Ik denk ook dat daar vooral de uitdaging zit en hulp nodig is. Ik heb geen idee hoe, maar denk dat daar veel te winnen valt. Mijn schoonmoeder geeft les op een basisschool, specifiek aan kinderen met een achterstand. Zij heeft een verdubbeling van vorig jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:32 schreef zalkc het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar er is meer aan onderwijs dan het 'technisch' mogelijk maken, het heeft ook te maken met motivatie, persoonlijke uitleg en uitdaging. Als ouders zelf niet mee kunnen komen in het verhaal, of moeite hebben met de manier waarop het werkt kunnen hun ook niet makkelijk het kind helpen en motiveren.
Lesgeven is een vak
scapino.nlquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Funshoppen vrees ik.
Moet ook nieuwe schoenen hebben...
Hou op hoor. Ik hoor het dissel al zeggen als smoes om de doelpalen weer te verzetten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je zou maar die uitzondering zijn die wel ernstig ziek wordt na vaccinatie. Nog even doorbijten tot er nieuwe vaccins ontwikkeld zijn, it could save a life.
Ik denk dat je je daarin vergist. als ik kijk naar een plaats als Amersfoort denk ik dat je makkelijk een uurtje kunt bezig zijn met windowshopping. Eens extra rondje na het windowshoppen om alles op te halen is dan helemaal niet zo raar gedacht. Mensen zijn creatief met dit soort dingen. Wat je dan krijgt is dat het misschien druk kan worden in de winkelstraten, beetje afhankelijk hoe groot de groep zal zijn die hier geen probleem mee heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan nog? Nu kunnen ze dat rondje 4 uur later doen. Die paar die-hards gaan het verschil niet maken. En in die 1 of twee straten van Nederland waar dat misschien wel het geval is is de burgemeester aan zet.
Weten we niet, maar daarom zijn de aankomende 2 weken cruciaal om het virus er onder te houden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eind januari oh nee maart of was het nu toch weer half april?
Hmm...
24 graden, heerlijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik wel. En ook omdat het daar nu volop zomer is
Over 2 weken toch?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
We zijn al bijna 2 maanden na de vreselijke uitbraak in GB, en nog steeds wordt ons voorgehouden dat hier de klap nog moet komen, bi-zar
De aankomende 2 weken cruciaal om het virus er onder te houden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
We zijn al bijna 2 maanden na de vreselijke uitbraak in GB, en nog steeds wordt ons voorgehouden dat hier de klap nog moet komen, bi-zar
oh ohquote:
Ja wat wil je, ze hebben grof moeten betalen voor die voorspellingen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef byah het volgende:
Vast een cursusje gevolg bij Duitse bewindslieden hoe je paniek moet creërenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:47 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja wat wil je, ze hebben grof moeten betalen voor die voorspellingen.
Dat worden Louboutins dus.quote:
hahaha dat wilde ik ook al tikken !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |