Krijg je toch gewoon spontaan goede zin van?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg je toch gewoon spontaan goede zin van?
Heb je weer zo'n dag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
Prima TT.
Prima TS.
Prima OP.
Scrummie aanwezig.
4/10
In dat geval: hup PSV!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond na de overwinning van Ajax is hij weer vrolijk.
Die ik thuis kijk overigens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond na de overwinning van Ajax is hij weer vrolijk.
Jij was toch nog nooit in het stadion geweest? Of verwar ik je nu met een andere user?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ik thuis kijk overigens.
Kut overheid
PVDA dit keer. Linkse rakker dat ik er loop.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nu.nl/tweede-(...)tij-bij-je-past.html
Nog een stemwijzer. Hopelijk helpt deze in jullie keuze!
Die heeft wat in te halen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland is daar inmiddels 1 van de veelposters.
Bahquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PVDA dit keer. Linkse rakker dat ik er loop.
Kloptquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was toch nog nooit in het stadion geweest? Of verwar ik je nu met een andere user?
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.quote:
laarquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.
laarquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.
Klopt als in; je bent nog nooit in een stadion geweest?quote:
Ja dit klopt wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
Ik ga dat ook proberen in de volgende (zeer belangrijke) teams meeting.quote:
🦾quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat @:GGMM hierbij Roland mentioned en tegelijk vertelt dat hij alleen moest lachen.
Teams heeft die filters niet, digibeet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen in de volgende (zeer belangrijke) teams meeting.
Jammer. Ik heb hem nu pas gekeken en ik moesten heel erg lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren ja
Maar ik maakte een foutje.
Ik heb nog overwogen om jou ook te mentionen trouwens maar uiteindelijk niet gedaan.
Daar is vast een oplossing voor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Teams heeft die filters niet, digibeet.
Hopelijk geeft @ChevyCaprice gelijk even zijn mening over dat filmpjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef Coco het volgende:
Misschien weet een DIG mod dat.
@:ChevyCaprice
Ik vond één van de posten daaronder die stelde dat dat precies was wat een kat zou zeggen, erg leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het vooral grappig toen hij zei "I'm not a cat", alsof hij er bang voor was dat andere mensen zouden denken dat er een pratende kat in de meeting zat
Hij klinkt echt heel ernstig ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het vooral grappig toen hij zei "I'm not a cat", alsof hij er bang voor was dat andere mensen zouden denken dat er een pratende kat in de meeting zat
Dat soort rare films kijk ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij klinkt echt heel ernstig ja.
Net zoals in films waar iemand in een dier veranderd is en anderen er probeert van te overtuigen dat hij een mens is!
Dus ik heb ook gelachen.
Ik kan niet één film in die categorie bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij klinkt echt heel ernstig ja.
Net zoals in films waar iemand in een dier veranderd is en anderen er probeert van te overtuigen dat hij een mens is!
Dus ik heb ook gelachen.
Wie ben jij nou weer?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan niet één film in die categorie bedenken.
Soulquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is de laatste film die jij gezien hebt?
Zie jij mij aan voor een infantiel persoon of zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef Coco het volgende:
Misschien weet een DIG mod dat.
@:ChevyCaprice
ZEKER niet gelachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk geeft @:chevycaprice gelijk even zijn mening over dat filmpje
Nou zegquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie jij mij aan voor een infantiel persoon of zo
[..]
ZEKER niet gelachen.
Wat is dat nou weer voor een reactie zeg? Ga maar weer terug naar je hol.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie jij mij aan voor een infantiel persoon of zo
[..]
Dat kan ik jou ook vragen natuurlijk.quote:
Wat een behoorlijk kritische post! (omdat je BehoorlijkKritisch bent, snap je hahahahah)quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat kan ik jou ook vragen natuurlijk.
Slimmer is om gewoon even linksboven in de hoek van mijn post te kijken. Daar staat mijn zelf bedachte internetnaam die je mag gebruiken om mij aan te spreken.
Ga wegquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een behoorlijk kritische post! (omdat je BehoorlijkKritisch bent, snap je hahahahah)
Je had vast geen scrumsessie nodig om die grap te bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een behoorlijk kritische post! (omdat je BehoorlijkKritisch bent, snap je hahahahah)
Definieer 'om de haverklap'?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die om de haverklap een nieuw account aanmaken zijn nogal treurig.
@:miskusboktor57 graag ook jouw mening
Ik heb wel wat beters te doen, namelijk me voorbereiden op de race van vanavondquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een reactie zeg? Ga maar weer terug naar je hol.
Je komt wat bozig over.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat kan ik jou ook vragen natuurlijk.
Slimmer is om gewoon even linksboven in de hoek van mijn post te kijken. Daar staat mijn zelf bedachte internetnaam die je mag gebruiken om mij aan te spreken.
miskusboktor57quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die om de haverklap een nieuw account aanmaken zijn nogal treurig.
@:muskusboktor57 graag ook jouw mening
Vaker dan twee keer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Definieer 'om de haverklap'?
Wat een MISserquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
@:miskusboktor57 graag ook jouw mening
'om de haverklap' is iets wat je zegt als het gaat over een bepaalde tijd.quote:
Bozig? In zijn geheel niet, waarde coco.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Je komt wat bozig over.
Daar zal vast een goede reden voor zijn, wellicht dezelfde reden waarom je een nieuw account moest aanmaken.
Bezigquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bezig? In zijn geheel niet, waarde coco.
Nee, bozig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bezig? In zijn geheel niet, waarde coco.
Je doet maar gewoon normaal voortaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'om de haverklap' is iets wat je zegt als het gaat over een bepaalde tijd.
Dus 2x in welk tijdsbestek is dat dan?
Zo ja kan ik tussen 19:00 en 21:15 niet joinen, dan race ik namelijkquote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ja kan ik tussen 19:00 en 21:15 niet joinen, dan race ik namelijk
Dit is jammer. Ik had gehoopt op wat meer uitleg over je statement.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet maar gewoon normaal voortaan
Ik zou niet teveel verwachten van @GGMMquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is jammer. Ik had gehoopt op wat meer uitleg over je statement.
Deze gebruiker bestaat niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb het zo druk dat ik niet weet waar te beginnen.
En dat resulteert dan weer in de hele middag op FOK! zitten.
#FREEJANCEES
Wat race je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo ja kan ik tussen 19:00 en 21:15 niet joinen, dan race ik namelijk
Net zoals gisteren, toen je moest lopenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel verwachten van @:GGMM
Deed ik eerder ook, maar je komt altijd teleurgesteld thuis.
F1 2020 op het circuit van Oostenrijkquote:
Ik ben al thuis.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel verwachten van @:GGMM
Deed ik eerder ook, maar je komt altijd teleurgesteld thuis.
Atheïst.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze gebruiker bestaat niet.
Je dikke teringmoeder op een driewieler met zijwieltjes terwijl ze een pannenkoek eet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals gisteren, toen je moest lopen
Vanwege de sneeuw zeker. Das balen, zo onverwacht ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals gisteren, toen je moest lopen
Leuk. Geen Assetto Corsa?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 2020 op het circuit van Oostenrijk
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je dikke teringmoeder op een driewieler met zijwieltjes terwijl ze een pannenkoek eet.
Ik heb gisteren pas wat meegemaakt door het winterse weer. Boh. Niet normaal. En een beetje dommig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daar nog steeds om lachen
"Ja er lag sneeuw dus ik kan niet rijden"
Haha, zit je in een mitella nu?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas wat meegemaakt door het winterse weer. Boh. Niet normaal. En een beetje dommig.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vanwege de sneeuw zeker. Das balen, zo onverwacht ook.
Krijg toch allemaal de tering.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet daar nog steeds om lachen
"Ja er lag sneeuw dus ik kan niet rijden"
Vertel me alles!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas wat meegemaakt door het winterse weer. Boh. Niet normaal. En een beetje dommig.
de klere, althans, zo ging het liedje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Krijg toch allemaal de tering.
Nee, F1 2020quote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, F1 2020Volgens mij is multiplayer op F1 wat stabieler.
Misschien is er wel een formule 1 auto-league in Assetto Corsa maar op dat spel speel ik eigenlijk altijd in mijn eentje.
https://www.youtube.com/channel/UCgOzWTQrx3tVhpz8a9sxn0w
Nee in een stoel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Haha, zit je in een mitella nu?
Als je toch altijd alleen speelt kan je net zo goed later of vroeger spelenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien is er wel een formule 1 auto-league in Assetto Corsa maar op dat spel speel ik eigenlijk altijd in mijn eentje.
Het is een heel lang verhaal. Niet zoveel zin om dat te typen hier. Dadelijk weer 0 likes.quote:
Ik kijk ff mijn filmpjes terug en ik zie dat het rijden net iets beter kan.quote:
Open een topic! Schrijf een column. Doe er iets mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een heel lang verhaal. Niet zoveel zin om dat te typen hier. Dadelijk weer 0 likes.
Ga eens baan zoeken in plaats van er op een te rijden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk ff mijn filmpjes terug en ik zie dat het rijden net iets beter kan.
Abonneer je dus alvast (EN ZET DIE BEL AAN!), want komend jaar ga ik NOG mooiere rondes plaatsen
Oh laat dan maarquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een heel lang verhaal. Niet zoveel zin om dat te typen hier. Dadelijk weer 0 likes.
Ik heb wat maatjes die dat Assetto Corsa spel competitief spelen. Keertje gekeken op twitch en daar waren toen gewoon ruim 3.000 kijkers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar op het spelletje F1 2020 speel ik met 16 andere mensen uit het landquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je toch altijd alleen speelt kan je net zo goed later of vroeger spelen
Ik ben toch mod?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga eens baan zoeken in plaats van er op een te rijden.
Ik ga beiden niet doen. Ik zet hier net neer dat ik geen zin heb om het hier te plaatsen. Wat doet je überhaupt denken dat ik wel zin heb om het elders te plaatsen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Open een topic! Schrijf een column. Doe er iets mee.
Ja klopt maar dat is ook met veel van die slome GT3-autootjes. Kan wel lachen zijn maar vind de F1 2020 experience iets vollediger.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wat maatjes die dat Assetto Corsa spel competitief spelen. Keertje gekeken op twitch en daar waren toen gewoon ruim 3.000 kijkers.
Begin er dan niet overquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga beiden niet doen. Ik zet hier net neer dat ik geen zin heb om het hier te plaatsen. Wat doet je überhaupt denken dat ik wel zin heb om het elders te plaatsen?
Je had dat verhaal nu al lang en breed als je neus kunnen uittikken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga beiden niet doen. Ik zet hier net neer dat ik geen zin heb om het hier te plaatsen. Wat doet je überhaupt denken dat ik wel zin heb om het elders te plaatsen?
Je lijkt zelf wel een wijf!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begin er dan niet over
Je lijkt wel een wijf
Je bent zelf lang en breed.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je had dat verhaal nu al lang en breed als je neus kunnen uittikken.
Maar dan moet hij afwijken van zijn schema.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je toch altijd alleen speelt kan je net zo goed later of vroeger spelen
En jij denkt dat hij dat niet kan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar dan moet hij afwijken van zijn schema.
Ik vind het persoonlijk jammer dat een kwaliteitsuser als jij niet wat meer aanmoediging krijgt om zijn levensverhalen te delen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je het sport ging noemen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik noemde dat F1 2020 daarnet een “spelletje” maar ik moet eigenlijk mezelf meteen even corrigeren. Racen is niet zomaar een spelletje, het is een kunst.
Dat wilde ik even genoteerd hebben.
Goed dat je het zegt, naast kunst is het natuurlijk een ware e-sportquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je het sport ging noemen.
Dat ga ik niet ontkennen. Een e-sport is het.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, naast kunst is het natuurlijk een ware e-sport
Denk volgend jaar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Lublin?
Ik ben nog nooit in een concentratiekamp geweest dus ja, dat gaat dan wel op het programma staan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ok.
Vergeet Majdanek niet te bezoeken.
Ontsnappingskunstquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik noemde dat F1 2020 daarnet een “spelletje” maar ik moet eigenlijk mezelf meteen even corrigeren. Racen is niet zomaar een spelletje, het is een kunst.
Dat wilde ik even genoteerd hebben.
Wacht maar tot jij de politiek in gaat Caland, dan komen al je FOK! posts op straat te liggen.quote:
Hij heeft zich met deze UI al aangemeld als stemmenteller de komende verkiezingen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij de politiek in gaat Caland, dan komen al je FOK! posts op straat te liggen.
Stem voorquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heeft zich met deze UI al aangemeld als stemmenteller de komende verkiezingen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij de politiek in gaat Caland, dan komen al je FOK! posts op straat te liggen.
En hij wil op Twitter elke dag de kroegen open gooien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heeft zich met deze UI al aangemeld als stemmenteller de komende verkiezingen.
Tegen die tijd zit Onana bij RKC ofzo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ga voor Jezus Leeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 16:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik twijfel tussen CU Of CDA, wel respect voor SGP
Het vliegt er wel uit bij jou hequote:Op woensdag 10 februari 2021 16:34 schreef Caland het volgende:
Donderdag tussen 10.00 - 15.00 uur komen we bij je langs (JVGL059904944045)
@:ggmm
@:scrummie (een lamp)
@:onlogisch
@:yvonne
@:gurneyisbestoke
@:maxi-mus
Jij deugt!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Stemwijzer zei dat ik D66 moest stemmen. Ik ben verdrietig nu.
grote bek achter een hek!quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:39 schreef Scrummie het volgende:
@:ACFNiels
Wat loop je mijn woonplaats op Twitter te gooien dan? Haal eens even weg.
Uitstekende keuze.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kieswijzer kwam bij mij het hoogste uit op Splinter
Partijkeuze = gemaakt
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Stemwijzer zei dat ik D66 moest stemmen. Ik ben verdrietig nu.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende keuze.
Dit vraagt om een gifje @:rambodirk
uiers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende keuze.
Dit vraagt om een gifje @:rambodirk
Gelachenquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
Even een venijnige tweet aan Heerenveen gestuurd
Ach je hebt ze wel ruim op tijd binnen voor volgend jaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog geen track & trace ontvangen voor mijn schaatsen van Shoerama
Wanbeleid! @:caland
Jouw vermogen om altijd het positieve uit een situatie te halen is een inspiratie voor de hele VBL-SCquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach je hebt ze wel ruim op tijd binnen voor volgend jaar
Graag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik even gaan gamen of Mr Robot gaan kijken?
Nou door die COR mods van jou is het eerder huilenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw vermogen om altijd het positieve uit een situatie te halen is een inspiratie voor de hele VBL-SC
Welk spel speel je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vervelend vermoeiende teringlijer ben je.
Toevallig zeg. Bij mij ook!!!!!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
WE KOMEN DONDERDAG BIJ JE LANGS
Beste Gurney Is Best Oke
Donderdag staat onze bezorger met pakket JVGL van Shoedrama bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 11 FEBRUARI
TUSSEN 10.00 - 15.00 UUR
@:caland
@:mortaxx
@:schaats
MORGEN DE SLOOT OP
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
WE KOMEN DONDERDAG BIJ JE LANGS
Beste Gurney Is Best Oke
Donderdag staat onze bezorger met pakket JVGL van Shoedrama bij je op de stoep. Komt het niet goed uit? Maak dan eenvoudig een nieuwe bezorgafspraak. Zodra de bezorger onderweg is, ontvang je weer een bericht.
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 11 FEBRUARI
TUSSEN 10.00 - 15.00 UUR
@:caland
@:mortaxx
@:schaats
MORGEN DE SLOOT OP
Ik ben jelly.quote:
Denk binnenkort wel toch. Het PlayStation topic is inmiddels grotendeels voorzien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben jelly.
Wanneer komt er weer eens een PS5 beschikbaar?
Pussywuslingquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vanavond een iets pittiger Thais gerecht besteld dan normaal.
Daar heb ik spijt van.
Ondeugend kringspiertjequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb vanavond een iets pittiger Thais gerecht besteld dan normaal.
Daar heb ik spijt van.
Niet gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een beetje laat maar Everton-Tottenham is wel vermakelijk. @:caland
Zo verlengen
proleetquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nog geen roddelproat.
Ik ben razend.
Goedemorgen El-Stinho.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Goedemorgen iedereen en in het bijzonder user @:Buitendam ! Lekker geslapen, ouwe reus?
Wat vind jij van de dorpspastoor als vaste analist bij Ziggy?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Goedemorgen iedereen en in het bijzonder user @:Buitendam ! Lekker geslapen, ouwe reus?
Een heel klein beetje maar (gelukkig).quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedemorgen, weet jij iets van scrum?
Het valt mij op dat het mij weinig doet dat PSV gewoon gisteren weer mokerslecht was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind jij van de dorpspastoor als vaste analist bij Ziggy?
"mij boeit het allemaal niet hoor!"quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Het valt mij op dat het mij weinig doet dat PSV gewoon gisteren weer mokerslecht was.
Is dat gewoon acceptie na een lange periode matigheid, of is dat zorgwekkend?
Misschien word ik oud.
Van een afstandje 'denk ik' dat het vooral interessant wordt welke keuzes PSV in de zomer gaat maken, maar dan helpt het niet mee als zo'n Schmidt vage wissels door gaat voeren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Het valt mij op dat het mij weinig doet dat PSV gewoon gisteren weer mokerslecht was.
Misschien word ik oud.
Ik vond hem een stuk minder storend dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind jij van de dorpspastoor als vaste analist bij Ziggy?
Nu moet je wel volledig zijn; ik vond zijn TOT-LIV analyse serieus goed, dat staat ook onder die tweet volgens mij.quote:
Ik heb dat vooral omdat ik er toch niet meer bij benquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien word ik oud.
Dat betekent dat je denkt dat PSV een club is die er niet meer toe doet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien word ik oud.
Ja wellicht, kampioenschap is klaar. En wat Stijn zegt zo zonder Götze en Gakpo is zelden leuk om te kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat betekent dat je denkt dat PSV een club is die er niet meer toe doet.
Heb hetzelfde met Willem II hoor. Niks mis mee. Wat boeit mij het of we (in een normaal seizoen) 9e of 13e worden. Zolang we maar niet degraderen.
Misschien heb je hetzelfde bij PSV nu? Wat boeit het of je nu 2e of 4e wordt?
Ik ben gevraagd om een project te "trekken" (hihaho). Onderwerp en doelstelling zijn bekend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een heel klein beetje maar (gelukkig).
Wat is je vraag?
Ik ben op de helft van Sevilla v Barça en zonder fake-geluid viel ik vannacht bijna letterlijk in slaap.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral omdat ik er toch niet meer bij ben
Maar voor het gros van de interwebsupporters hier zal er niet veel veranderd zijn.
Lijkt mij nogal belangrijk (ook financieel) dat ze voorronde CL halen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien heb je hetzelfde bij PSV nu? Wat boeit het of je nu 2e of 4e wordt?
Ik miste ergens de "megafoonmongool" gisteren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van Sevilla v Barça en zonder fake-geluid viel ik vannacht bijna letterlijk in slaap.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar nu moet ik een "userstory incl acceptatiecriteria" opstellen.
Zoveel extra geld zullen die 2 wedstrijden niet opleveren tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal belangrijk (ook financieel) dat ze voorronde CL halen.
er wordt massaal afscheid genomen van PSV, allemaal door de caronaquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
"mij boeit het allemaal niet hoor!"
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel extra geld zullen die 2 wedstrijden niet opleveren toch
Ga jij nog gifjes maken vandaag? Ik kan er wel een paar doen later, anders laat ik het aan jou over.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel extra geld zullen die 2 wedstrijden niet opleveren toch
Weinig tijd vandaagquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ga jij nog gifjes maken vandaag? Ik kan er wel een paar doen later, anders laat ik het aan jou over.
Ik zou de wedstrijden van Feyenoord juist willen zien zonder nepgeluid, maar die optie wordt helaas niet aangeboden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben op de helft van Sevilla v Barça en zonder fake-geluid viel ik vannacht bijna letterlijk in slaap.
Ah, precies de reden waarom ik er een hekel aan die hele terminologie heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd om een project te "trekken" (hihaho). Onderwerp en doelstelling zijn bekend.
Maar nu moet ik een "userstory incl acceptatiecriteria" opstellen.
Ik neem aan dat ze niet bedoelen het verhaal achter de user Coco.
ik heb een paar goals (achteraf) gezien van Ajax zonder achtergrond geluid en dat is wel leuk dat je alleen de spelers en de bank hoort.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou de wedstrijden van Feyenoord juist willen zien zonder nepgeluid, maar die optie wordt helaas niet aangeboden.
Ook het buitenlands voetbal interesseert me toch een stuk minder, het is zonder emotie toch een stuk klinischer of voor je gevoel is dat zo. Bij Feyenoord-PSV was een paar minuten dat stadiongeluid weggevallen, dan hoor je opeens de feitelijke realiteit dat het op het veld eigenlijk niks meer dan een trainingspotje is.
Eens maat. FUCK HR, gewoon PZ tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, precies de reden waarom ik er een hekel aan die hele terminologie heb.
Tja sinds onze reorganisatie is alles agile scrum lean etc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, precies de reden waarom ik er een hekel aan die hele terminologie heb.
Ik kan heel gebrekkig wat uitleggen waarna je er waarschijnlijk nog steeds niet veel van begrijpt, maar hier staat het prima omschreven volgens mij: https://agilescrumgroup.nl/wat-is-een-user-story/
PZCquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. FUCK HR, gewoon PZ toch
#Depalletsorteerbedrijfleef
Nouja ik zou bij Feyenoord wel willen horen wie de coachende spelers zijn vooral, en toen dat publiek in het begin nog niet was toegevoegd was het echt puur genot om Dickie 90 minuten lang te horen schreeuwen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb een paar goals (achteraf) gezien van Ajax zonder achtergrond geluid en dat is wel leuk dat je alleen de spelers en de bank hoort.
Een hele wedstrijd is toch weer heel anders denk ik, in het begin van het publiekloze voetbal was ik wel blij dat ze het geluid toevoegden
Haha, make that the cat wise.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb sowieso een hekel aan Engels.
Zout op gewoon, we zijn hier in Nederland. Doe niet zo interessant.
En dat is niet alleen omdat ik het niet kan @:maxi-mus (ja, ik ben je even voor)
Als een baby, Stijn. Als een baby.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal eens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:07 schreef GGMM het volgende:
En dat is niet alleen omdat ik het niet kan @:maxi-mus (ja, ik ben je even voor)
Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Tja sinds onze reorganisatie is alles agile scrum lean etc.
Al die onzin termen inderdaad.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:07 schreef GGMM het volgende:
Dat viel toch alles mee? Ik vond mezelf heel sterk voor de dag komen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:09 schreef Coco het volgende:
User @:buitendam werd gisteren een beetje gedemoniseerd.
Echt?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat viel toch alles mee? Ik vond mezelf heel sterk voor de dag komen.
Dat vond ik ook, maar men probeerde het toch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat viel toch alles mee? Ik vond mezelf heel sterk voor de dag komen.
Lekker schaatsen op water volgende weekquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
VOLG DE ZENDING VAN SHOERAMA
AANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 11 FEBRUARI
10:00 - 15:00
Nog steeds niet gaan rijden. WANBELEID
@:gurneyisbestoke
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker schaatsen op water volgende week
Het is absoluut verschrikkelijk, bij mijn werk doen we niet anders. Sommige uitgangspunten zijn prima ( en gewoon logisch). Maar alle termen zijn om te kotsen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk.
Wij werken sinds kort met clubhouse.io als projectmanagement dingetje, dat gebruikt ook die termen van scrum zoals epics, story's e.d. Het is een fijn systeem, maar in feite komt het neer op 'gewenste feature' met daarin de onderdelen die nodig zijn voor die feature (de story's) en dat kan je nog weer onderverdelen in taken. Maar plak er een hip label op en je doet het ineens stukken beter bij bepaalde doelgroepen.
Waarom is er überhaupt een BTC forum? Dat is de vraag die gesteld moet worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:21 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen word ik compleet in 2e gezaagd door user @:LorenzoVonMatterhorn in het BTC forum.
Zodat user @aTypisch hier minder isquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom is er überhaupt een BTC forum? Dat is de vraag die gesteld moet worden.
Uitstekende counter. Niks tegenin te brengen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zodat user @:aTypisch hier minder is
2equote:Op donderdag 11 februari 2021 10:21 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen word ik compleet in 2e gezaagd door user @:LorenzoVonMatterhorn in het BTC forum.
Ik klikte even op zijn account. Thomas is echt RAZEND.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
In Amsterdam wel ja (lol)
quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien word ik oud.
mooi bootjequote:Op donderdag 11 februari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
In Amsterdam wel ja (lol)
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef KingRoland het volgende:
GELUKKIG CHINEES NIEUWJAAR IEDEREEN
JAAAAAA
er is wel een vaarverbod, geen idee of dat ook voor dit gedeelte geldtquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef Buitendam het volgende:
Thomas heeft het over een delict.
In de grachten toch niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is wel een vaarverbod, geen idee of dat ook voor dit gedeelte geldt
Wist ik niet, ik dacht alleen sluizen dicht en gemalen stil.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel, ze hebben ook de sluizen dicht gedaan om ijsgroei te bevorderen
Je bent een dag te vroeg, idioot.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef KingRoland het volgende:
GELUKKIG CHINEES NIEUWJAAR IEDEREEN
JAAAAAA
Man negeert vaarverbod en breekt ijs op Prinsengracht: 'Het is echt open gevaren'quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wist ik niet, ik dacht alleen sluizen dicht en gemalen stil.
https://www.at5.nl/artike(...)is-echt-open-gevarenquote:Voor schaatsliefhebbers zullen het geen leuke beelden zijn: een schipper heeft vanmorgen met zijn bootje het ijs op de Prinsengracht, ter hoogte van de Noordermarkt, kapot gevaren. In dit gebied geldt een vaarverbod, zodat er een dezer dagen mogelijk geschaatst kan worden.
Echt teringhard gelachen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat netjes allemaal. Ik had zijn kind verdronken.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een dag te vroeg, idioot.
Nee, nee dit kan niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een dag te vroeg, idioot.
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:08 schreef Scrummie het volgende:
Ook vandaag is het niet de dag van onlogisch.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
De festiviteiten beginnen vaak een dag eerder. Beetje zoals hier met oudjaarsdag (dat concept begrijp je wel toch?).quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Oh ja. Even vergeten. Hier wensen we elkaar ook al een gelukkig nieuw jaar op 31 december.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De festiviteiten beginnen vaak een dag eerder. Beetje zoals hier met oudjaarsdag (dat concept begrijp je wel toch?).
Ja, waarom niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. Even vergeten. Hier wensen we elkaar ook al een gelukkig nieuw jaar op 31 december.
*nieuwjaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. Even vergeten. Hier wensen we elkaar ook al een gelukkig nieuw jaar op 31 december.
naja voor de big 4 heb ik een master nodig dus gaat nog even durenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hé KingRolo ouwe pisnicht heb je al een baan?
Nee jij, bokworst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met het Chinese nieuwe jaar.
Of zoals een gewaardeerd ex user zou zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met het Chinese nieuwe jaar.
TR gezetquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Of zoals een gewaardeerd ex user zou zeggen
Het gele apen nieuwjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |