Krijg je toch gewoon spontaan goede zin van?quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg je toch gewoon spontaan goede zin van?
Heb je weer zo'n dag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
Prima TT.
Prima TS.
Prima OP.
Scrummie aanwezig.
4/10
In dat geval: hup PSV!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond na de overwinning van Ajax is hij weer vrolijk.
Die ik thuis kijk overigens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanavond na de overwinning van Ajax is hij weer vrolijk.
Jij was toch nog nooit in het stadion geweest? Of verwar ik je nu met een andere user?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ik thuis kijk overigens.
Kut overheid
PVDA dit keer. Linkse rakker dat ik er loop.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef Scrummie het volgende:
https://www.nu.nl/tweede-(...)tij-bij-je-past.html
Nog een stemwijzer. Hopelijk helpt deze in jullie keuze!
Die heeft wat in te halen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Caland is daar inmiddels 1 van de veelposters.
Bahquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PVDA dit keer. Linkse rakker dat ik er loop.
Kloptquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was toch nog nooit in het stadion geweest? Of verwar ik je nu met een andere user?
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.quote:
laarquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.
laarquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet je wat het is Scrummie, het maakt geen flikker uit op wie je stemt. Uiteindelijk worden beslissingen vroeg of laar er toch doorgeduwd.
Klopt als in; je bent nog nooit in een stadion geweest?quote:
Ja dit klopt wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:
Ik ga dat ook proberen in de volgende (zeer belangrijke) teams meeting.quote:
🦾quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk dat @:GGMM hierbij Roland mentioned en tegelijk vertelt dat hij alleen moest lachen.
Teams heeft die filters niet, digibeet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga dat ook proberen in de volgende (zeer belangrijke) teams meeting.
Jammer. Ik heb hem nu pas gekeken en ik moesten heel erg lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo kan je hem ook interpreteren ja
Maar ik maakte een foutje.
Ik heb nog overwogen om jou ook te mentionen trouwens maar uiteindelijk niet gedaan.
Daar is vast een oplossing voor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Teams heeft die filters niet, digibeet.
Hopelijk geeft @ChevyCaprice gelijk even zijn mening over dat filmpjequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef Coco het volgende:
Misschien weet een DIG mod dat.
@:ChevyCaprice
Ik vond één van de posten daaronder die stelde dat dat precies was wat een kat zou zeggen, erg leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het vooral grappig toen hij zei "I'm not a cat", alsof hij er bang voor was dat andere mensen zouden denken dat er een pratende kat in de meeting zat
Hij klinkt echt heel ernstig ja.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
Ik vond het vooral grappig toen hij zei "I'm not a cat", alsof hij er bang voor was dat andere mensen zouden denken dat er een pratende kat in de meeting zat
Dat soort rare films kijk ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij klinkt echt heel ernstig ja.
Net zoals in films waar iemand in een dier veranderd is en anderen er probeert van te overtuigen dat hij een mens is!
Dus ik heb ook gelachen.
Ik kan niet één film in die categorie bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij klinkt echt heel ernstig ja.
Net zoals in films waar iemand in een dier veranderd is en anderen er probeert van te overtuigen dat hij een mens is!
Dus ik heb ook gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |