zijn ze weer op dat niveau.....quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Ik wil geen piemelfoto's! Ik will gewoon... uh... voetenfoto's! Vind ik sexier dan piemels!
Matt: ... ok.
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Elsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze begon met een oprechte vraag wat al heel snel in wat anders veranderde .. deze gesprekken mogen ze van mij gewoon wegzappen
TT is voor Marioquote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jr kunnt je konijn waarschuuwen maar niet me
inderdaad denk eens na voor je antwoord als je onze taal niet snapt je maakt vaak kwetsende fouten , gebruikt woorden die echt niet kunnen!!!! en je bent voor 70% onbegrijpbaarquote:
Af en toequote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Els
Hoef niet 24-7 nominatie talk of jeugdtrauma's te horen.
Vind t slappe geouwehoer van Jill af en toe een welkome afwisseling.
Kan haar niet meer horen...of zielig doen of over sex en piemels.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoef niet 24-7 nominatie talk of jeugdtrauma's te horen.
Vind t slappe geouwehoer van Jill af en toe een welkome afwisseling.
ik heb een aantal gerapporteerd, dit kan echt niet wat ze/hij schrijftquote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
TT is voor Mario
was een klier kaap
@:Benny
Ja die gieren wel een beetje he?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik begin waardering te krijgen voor Patjes "Kruip gewoon bij d'r in bed en neuk d'r" opmerking.
Jill's hormen zijn helemaal de weg kwijt
Nee vind dat gewoon niet kunnen zo’n opmerking..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik begin waardering te krijgen voor Patjes "Kruip gewoon bij d'r in bed en neuk d'r" opmerking.
Jill's hormen zijn helemaal de weg kwijt
Doet ze toch niet dan vertelt ze dat toch door tegen de restquote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Whuzz het volgende:
Nick: "We kunnen Jill gebruiken om iemand er uit te spelen, omdat zij het populairst is"
Week te laat Nick...
Oei! Bondje tegen Marioquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een aantal gerapporteerd, dit kan echt niet wat ze/hij schrijft
heb het idee dat hij af en toe slok teveel op heeftquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hijquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan t gejank en geroddel van K4 niet meer aanhoren.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan haar niet meer horen...of zielig doen of over sex en piemels.
klopt, ik dacht dat ook alquote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb het idee dat hij af en toe slok teveel op heeft
Ze zegt juist dat ze het spel nu wél speelt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi zegt dat ze weet dat 1 van hun 6 in de finale zit. Ze bedoelt hun bondje en nick. En dan nog zeggen ik speel het spel niet.
ow..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Laat m toch.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb het idee dat hij af en toe slok teveel op heeft
That's it. Ik ga ff zeiken in de LGBTQ-DBK!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oei! Bondje tegen Mario
rinardo! Zendercheck!
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's it. Ik ga ff zeiken in de LGBTQ-DBK!
Heb ik ook, ik vind die belgen zo tegenvallen de laatste tijd met voorop naomi. Nadat Jill benoemt werd als meest gedanst met thomas en later als populairste is ze alleen nog maar zeur en sjaggie aan het reageren als een jaloers pubertjequote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan t gejank en geroddel van K4 niet meer aanhoren.
Dan nog liever laag niveau puberale piemelpraat.
Daar zit tenminste niks kwaadaardigs in.
dat zei ze niet, ze zei ik wil graag uit principe dat 1 van uit ons 6 wint.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi zegt dat ze weet dat 1 van hun 6 in de finale zit. Ze bedoelt hun bondje en nick. En dan nog zeggen ik speel het spel niet.
eh niks bondje tegenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oei! Bondje tegen Mario
rinardo! Zendercheck!
En wie werden er op afgerekend nu doen ze het zelf met het dubbele aantal mensen..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Dat was idd een beetje het omslagpunt ja, dat Jill huismeester werd en genoemd werd.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind die belgen zo tegenvallen de laatste tijd met voorop naomi. Nadat Jill benoemt werd als meest gedanst met thomas en later als populairste is ze alleen nog maar zeur en sjaggie aan het reageren als een jaloers pubertje
zou hem persoonlijk ook niet reporten, kan wel lachen om die posts waar ik 3 keer naar moet kijken om er de essentie uit te halenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Laat m toch.
Soms vervormt de echo vanaf die Tirolerberg een beetje
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
That's it. Ik ga ff zeiken in de LGBTQ-DBK!wel huilend dan hè
Anders krijg je niks voor elkaar![]()
Het wordt nu paniekvoetbal....quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
Degene die het hardst tegen de complotjes waren lopen nu constant over nominaties te praten
Ik probeerde het te Google translaten met google op taal-autodetectie. Daar snapte Google niet veel vanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
zou hem persoonlijk ook niet reporten, kan wel lachen om die posts waar ik 3 keer naar moet kijken om er de essentie uit te halen
Ik gooi ff mijn acting-skills in de ring bij een modje. Komt goedquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
En nu pikt Jill nog een uitdrukking van mij ook.![]()
Portemonnee van uierleer.
Elke keer als ik erin kijk moet ik huilen.![]()
Week ervoor waren de populairsten natuurlijk ook al Naomi en Jill en dat stak behoorlijkquote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was idd een beetje het omslagpunt ja, dat Jill huismeester werd en genoemd werd.
Ze voelt zich benadeeld.
is toch normaal dat daar nu over gesproken wordt na zo een mededeling, iedereen zijn plan in t water.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
Degene die het hardst tegen de complotjes waren lopen nu constant over nominaties te praten
Het is wel zo dat haar gewoon een oor is aan genaaid met niet genomineerd worden maar wel kunnen stemmen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik vind die belgen zo tegenvallen de laatste tijd met voorop naomi. Nadat Jill benoemt werd als meest gedanst met thomas en later als populairste is ze alleen nog maar zeur en sjaggie aan het reageren als een jaloers pubertje
Ik grossier er in.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs jij pearl.. de allerleukste fokker hebt nare trekjes .![]()
![]()
It is what it is, kunnen zij zelf ook niks aan doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Week ervoor waren de populairsten natuurlijk ook al Naomi en Jill en dat stak behoorlijk
Zijn standaard gezicht ken ik zo onderhand wel, maar de laatste tijd heeft hij veel meer momenten dat hij zich terugtrekt en ook die uitval laatst naar Thomas en Jill is hier IMHO exemplarisch.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:50 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn standaard gezicht, kan hij weinig aan doen.![]()
Maar met maar 2 hollanders.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef Toweler het volgende:
[..]
En wie werden er op afgerekend nu doen ze het zelf met het dubbele aantal mensen..
Ze hadden Naomi ook vrijstelling kunnen gevenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is wel zo dat haar gewoon een oor is aan genaaid met niet genomineerd worden maar wel kunnen stemmen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeerde het te Google translaten met google op taal-autodetectie. Daar snapte Google niet veel van
Kan me dat idd wel voorstellen, dat t zo voelt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
Daar heeft nick wel weer gelijk in, dat zei michel ook al. Dat zij worden gestraft om dat die drie eruit zijn gestapt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It is what it is, kunnen zij zelf ook niks aan doen.
Het is stom om Jill er op aan te vallen.
Val dan t publiek aan of de regie.
Al mag dat laatste niet, want dan gaat de stream op stil
Aan het eind van de rit beslist altijd de productie, je kan stemmen wat je wil.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie er beslist de kijker of BB, tot op heden zijn de polls altijd uitgekomen en daar doet Thomas het niet zo best in.
Ik vind het voornamelijk bizar dat je denkt dat je meer kans maakt op Tinder als je met een grote vis op de foto staatquote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef engine het volgende:
Verteld Mike nu dat hij naar een visvijver gegaan is....gewacht tot iemand een vis gevangen had....daarmee op de foto....dat uploaden op tinder
Pff wat een werk om te kunnen neuken
Dus datquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Fikkert2 het volgende:
Naomi weer over huismeester, zeik niet mens je was toch niet genomineerd ??
Zal em wel voor z'n kop gehouden hebbenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk bizar dat je denkt dat je meer kans maakt op Tinder als je met een grote vis op de foto staat
En zo is het maar netquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aan het eind van de rit beslist altijd de productie, je kan stemmen wat je wil.
Een gevleugelde RLS-wijsheid: de mens wikt, De Mol beschikt.
Je weet wat ze zeggen: grote vis, grote leuter!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk bizar dat je denkt dat je meer kans maakt op Tinder als je met een grote vis op de foto staat
Dat hebben ze niet gedaan. Want er werd die week niet genomineerd.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden Naomi ook vrijstelling kunnen geven
Zo issie nét mooierquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een gevleugelde RLS-wijsheid: de mens wikt En De Mol beschikt.
Iedereen heeft deze.. ze worden in een rls alleen erg uitvergrootquote:Op maandag 8 februari 2021 19:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus dat
Naomi begint steeds meer vervelende trekjes te krijgen
Wat is het ding om met een vis op de foto te gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef engine het volgende:
Verteld Mike nu dat hij naar een visvijver gegaan is....gewacht tot iemand een vis gevangen had....daarmee op de foto....dat uploaden op tinder
Pff wat een werk om te kunnen neuken
Die zit er toch al langer in.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
michel zit er in mijn ogen net 2 weken in dus die mag evenmin winnen
Ik bedoel ook deze week omdat ze er vorige week geen voordeel van hadquote:Op maandag 8 februari 2021 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet gedaan. Want er werd die week niet genomineerd.
die is eigenlijk de geinfiltreerde undercover agent van Feboquote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
Naomi heeft gelijk, ze heeft geen meerwaarde van haar huismeesterschap gehad.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Fikkert2 het volgende:
Naomi weer over huismeester, zeik niet mens je was toch niet genomineerd ??
Ja, dus haar huismeester was een beetje voor niks.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik begin mijn twijfels te krijgen over de kijker beslist, ik denk maakt niet uit wat wij stemmen, bb weet op voorhand al wat ze gaan doen, er komt geen notaris niets aan te pas, ze kunnen er alle kanten mee opquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een gevleugelde RLS-wijsheid: de mens wikt, De Mol beschikt.
omdat haar immuniteitsproef (want dat is het huismeesterschap eigenlijk) niks meer waard blijkt te zijn. Logischquote:Op maandag 8 februari 2021 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was idd een beetje het omslagpunt ja, dat Jill huismeester werd en genoemd werd.
Ze voelt zich benadeeld.
De Man denkt: Nu ziet ze dat ik een goede jager ben.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat is het ding om met een vis op de foto te gaan?
hoezo niet ?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Naomi heeft gelijk, ze heeft geen meerwaarde van haar huismeesterschap gehad.
Schijnbaar krijg je meer matches op tinder dan want de vrouwen zien je dan als jager. Mike heeft dit dus uitgeprobeerd en het is echt waar.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat is het ding om met een vis op de foto te gaan?
Is dat zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nou nick die Jowi was dus helemaal niet zo favoriet buiten.
Precies dit.. beetje inzicht zou niemand daar kwaad doen..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me dat idd wel voorstellen, dat t zo voelt.
Net als dat ik t me kan voorstellen dat Michel t niet terecht vind dat Jill wordt benoemd bij t dansen, terwijl hij zijn (best lekkere) ass er af stond te schudden de hele tijd.
Ik snap de scheve gezichten.
Maar ze vallen er de verkeerde op aan.
Daar kun je als kandidfaat toch zelf niks aan doen?
Het is BB zelf die de scheve gezichten creeert.
Wellicht wel met het doel tot wrijven.
ah okquote:Op maandag 8 februari 2021 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft een enorm calimero-complex.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Yolk het volgende:
Allemachtig wat is Naomi een zure zeur...Daalt bij mij met de dag.
quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Whuzz het volgende:
Nick: "We kunnen Jill gebruiken om iemand er uit te spelen, omdat zij het populairst is"
Week te laat Nick...
Ze blifjt daar op terug komen. Laat het los en ga verder. Mutsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Elsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze begon met een oprechte vraag wat al heel snel in wat anders veranderde .. deze gesprekken mogen ze van mij gewoon wegzappen
Denk ook niet dat hij dat Jill en Thomas kwalijk neemt maar BBquote:Op maandag 8 februari 2021 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me dat idd wel voorstellen, dat t zo voelt.
Net als dat ik t me kan voorstellen dat Michel t niet terecht vind dat Jill wordt benoemd bij t dansen, terwijl hij zijn (best lekkere) ass er af stond te schudden de hele tijd.
Ik snap de scheve gezichten.
Maar ze vallen er de verkeerde op aan.
Daar kun je als kandidfaat toch zelf niks aan doen?
Het is BB zelf die de scheve gezichten creeert.
Wellicht wel met het doel tot wrijven.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef suzi1 het volgende:
is naomie ooit genomineerd geweest en op de bank gezet?
Ze hebben 2 weken geleden letterlijk gezegd dat ze het spel zouden beginnen spelen toen ze eindelijk doorhadden wat er aan de hand was.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
wegen zo en scheis raporteer je?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jill volgende week weer populair isquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Man denkt: Nu ziet ze dat ik een goede jager ben.
De Vrouw denkt: Weer zo'n oelewapper met een vieze vis, next.
Je moet het haar ook niet vertellen hèquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef Toweler het volgende:
[..]
Doet ze toch niet dan vertelt ze dat toch door tegen de rest
Nee maar ook geen nadeel, alsof ze er nu iets aan zou hebben dat ze vorige week huismeester was, ik zie de logica niet, gewoon een jankende jaloerse kleuter, ze moet lekker naast Jill gaan zitten met een rammelaarquote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ja was ook grappig..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jill is een week weggeweest dus is er niets langer.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:06 schreef suzi1 het volgende:
3e toen....met Liese en Renequote:
Hij wilde op Jill gaan stemmen, want hij denkt door die meiden dat ze voorgetrokken wordt. Hij kwam uit dagboekkamer vanmiddag en zei dat ze echt populair is.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij dat Jill en Thomas kwalijk neemt maar BB
Hij wel ja. maar K4's klauwen slaan wel degelijk naar Thomas en Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij dat Jill en Thomas kwalijk neemt maar BB
Google translate: roads like this and schis do you report?quote:
Ok. ja dat hadden ze ook kunnen doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik bedoel ook deze week omdat ze er vorige week geen voordeel van had
3 weken geleden zijn ze er al mee begonnen. En blijven er ook mee doorgaan terwijl diegene die ze het verweten al ruim een week weg zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken geleden letterlijk gezegd dat ze het spel zouden beginnen spelen toen ze eindelijk doorhadden wat er aan de hand was.
Best wel goedkoop om haar dit nu te verwijten.
We zijn na de laatste beslissing van BB in een fase aangekomen dat iedereen over nominaties praat en het spel door iedereen wordt gespeeld.
Niemand draagt nominaties zoals Elsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
3e toen....met Liese en Rene
Werd heel erg slecht gedragen die week
de vriendengroep van mijn zoon en dochter 22 en 23 jaar zeggen dat alle mannen op tinder de vrouwen op een paard wegswipen en de vrouwen alle mannen met een karper of snoek in de handen wegswipenquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Niemand draagt nominaties zoals Els
als die hobbits er nou uit moeten kan ze een clan starten met jerkelquote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is een week weggeweest dus is er niets langer.
Wat voegt die toe aan de groep?
Hangen met haar hobbits en zooi maken.
ah bedankt. wist ik niet meerquote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
3e toen....met Liese en Rene
Werd heel erg slecht gedragen die week
Wat ze foor mij toeveogt is een soort naieve kinderachtigheid.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zie je aan Jill, die heeft echt niks zelf gedaan alleen dan een vrijstelling krijgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus haar huismeester was een beetje voor niks.
tenminste, als je t alleen op de vrijstelling betrekt.
Vond haar huisregels wel echt leuke.
Maar schijnbaar was dat toch niet genoeg
Niet te hard roepen. Stappen er dadelijk weer 4 opquote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gezeur allemaal daar. Je weet waar je je voor opgeeft, er zijn contracten en kleine lettertjes. Vind het een beetje misplaatst verontwaardigd dat ze nu deze twist bekritiseren. Kan echt niet. Als het je niet bevalt, donder je toch op?!
Nou, om dat te weten hoef je nou niet bepaald een Einstein te zijn hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen. Hoeveel moeten er nog gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Stappen er dadelijk weer 4 op
Snap ikquote:Op maandag 8 februari 2021 19:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
de vriendengroep van mijn zoon en dochter 22 en 23 jaar zeggen dat alle mannen op tinder de vrouwen op een paard wegswipen en de vrouwen alle mannen met een karper of snoek in de handen wegswipen
sorry, ik stap wat later in. maar wie zijn de K4 en waarom heten ze zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ze foor mij toeveogt is een soort naieve kinderachtigheid.
En dat vind ik een fijn contrast naast t zagende K4 gezemel.
Ja, ze is absoluut erg onvolwassen en soms kan t teveel zijn.
Maar dan nog zie ik dat liever (wetende dat ze zo jong is en weinig heeft meegemaakt) dan dat zagende knagende gejammer van de andere dames.
"Daar is de deur!"quote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gezeur allemaal daar. Je weet waar je je voor opgeeft, er zijn contracten en kleine lettertjes. Vind het een beetje misplaatst verontwaardigd dat ze nu deze twist bekritiseren. Kan echt niet. Als het je niet bevalt, donder je toch op?!
Dus de karpervissers en paardenmeisjes blijven over en zitten met elkaar opgescheept 😂quote:Op maandag 8 februari 2021 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik
"O god, zo'n paardenmeisje...." SWIPE!
"O god, zo'n sportvisser...." SWIPE!
K4:quote:Op maandag 8 februari 2021 19:17 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
sorry, ik stap wat later in. maar wie zijn de K4 en waarom heten ze zo?
De 4 belgische dames, voor de voor de hand liggende reden: 4 belgische damesquote:Op maandag 8 februari 2021 19:17 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
sorry, ik stap wat later in. maar wie zijn de K4 en waarom heten ze zo?
In dit geval wel inderdaad.quote:
Die is immuun. Volgende week ben je de eerstequote:
En is Matt ook meteen wegquote:Op maandag 8 februari 2021 19:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Thomas eruit stemmen. dan gaat Jill van zelf
Maar als 1 Belg en ! Nederlander in de finale moet zitten is het toch logisch spreekt ze toch de waarheid.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken geleden letterlijk gezegd dat ze het spel zouden beginnen spelen toen ze eindelijk doorhadden wat er aan de hand was.
Best wel goedkoop om haar dit nu te verwijten.
We zijn na de laatste beslissing van BB in een fase aangekomen dat iedereen over nominaties praat en het spel door iedereen zal worden gespeeld.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kunnt me niet waarschuwen je bent geen mod
selfs gekleurd ben je niet
Doe Thomas dan maarquote:Op maandag 8 februari 2021 19:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Thomas eruit stemmen. dan gaat Jill van zelf
Dat zou toch de grootste flater zijn ooit......als die zou winnen. Je zou niet meer met goed fatsoen kunnen zeggen dat je het volgde.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor hun 10 anderen 👊quote:Op maandag 8 februari 2021 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te hard roepen. Stappen er dadelijk weer 4 op
Alleen maar om dit topic te jennenquote:
Zoey's stem is niet doorslaggevend.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:18 schreef Kefke04 het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat Zoey gaat doen, gokt ze op de populariteit die ze denkt dat Thomas heeft. En durft ze het aan niet mee te stemmen met K3.
je vergeet op queen liesequote:Op maandag 8 februari 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word dan tegen Zoey... of Patrick
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Eten is klaar. Ik ga jullie verlaten.
Whuzz ik heb m'n alarm gezet op t woord "token" dus laat ik het niet horen de komende 30 minuten.
Ciao! Tot morgen!
eet ik ook soms chili met rijst maar normale rijstquote:Op maandag 8 februari 2021 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver eten ze nu chili met basmatie rijst. Dat is toch geen combinatie.
En toch vind ik het vreemd dat midden in de strijd de regels verandert kan worden omdat het beter uitkomt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef freaky40 het volgende:
nee morgen nominatiesquote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is nu officieel dat Thomas is genomineerd?
Ik wacht nog even af hoe Zoey morgen stemt. Als ze daadwerkelijk het lef heeft om onafhankelijk te stemmen, i.p.v. wat K3 doet (dus geen Thomas), stijgt ze bij mij aanzienlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat word dan tegen Zoey... of Patrick
Gebrek aan iets anders.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
eet ik ook soms chili met rijst maar normale rijst
van waar will je de info gehoort hebben?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Aan het eind van de rit is het nooit de kijker die beslist, dat leert 22 jaar RLS-ervaring wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik begin mijn twijfels te krijgen over de kijker beslist, ik denk maakt niet uit wat wij stemmen, bb weet op voorhand al wat ze gaan doen, er komt geen notaris niets aan te pas, ze kunnen er alle kanten mee op
Niet officieel, maar die conclusie kun je inmiddels wel trekken. Is het meest logische scenario ook natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dqn is het voor de weken erna ook gespeeld dat mach ook duidelijk zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef TB-Spoelie het volgende:
Hoe ik het ook bekijk, ik kom iedere keer uit op Thomas en Patje. Of er komt morgen een immuniteitsproef dan komt Julie in de gevarenzone als ze geen immuniteit pakt.
Nick: Thomas en Julie
Naomi: Thomas en Patrick
Liese: Thomas en Patrick
Michel: Thomas en Patrick
Julie: Thomas en Patrick
Thomas: Liese en Julie
Jill: Liese en Julie
Patrick: Liese en Julie
Zoey: Patrick en Michel (of Nick)
Uhm ik stel alleen een vraag ik lees hier dat Thomas al 7 stemmen heeft. Vandaar mijn vraag . Als het uw belieftquote:Op maandag 8 februari 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar will je de info gehoort hebben?
het werd erst morgen nominiert
Ze zijn er mee begonnen vanaf het moment dat ze wisten wat er gebeurde. Logisch toch of hadden ze zich naar de slachtbank moeten laten leiden? En niet iedereen van dat groepje is weg.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
3 weken geleden zijn ze er al mee begonnen. En blijven er ook mee doorgaan terwijl diegene die ze het verweten al ruim een week weg zijn.
Patrick stemt Thomas en Julie.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef TB-Spoelie het volgende:
Hoe ik het ook bekijk, ik kom iedere keer uit op Thomas en Patje. Of er komt morgen een immuniteitsproef dan komt Julie in de gevarenzone als ze geen immuniteit pakt.
Nick en patje gaan op thomas denk ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef TB-Spoelie het volgende:
Nee, ik denk dat er volgende week een mogelijkheid is om Thomas en Jill naast elkaar op de bank te krijgen. Wie er dan ook gaat, altijd goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat Jill volgende week weer populair is
Oké helder maar we gaan het zien .quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet officieel, maar die conclusie kun je inmiddels wel trekken. Is het meest logische scenario ook natuurlijk.
Ja beginnen met Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
Die vier dames moeten er minimaal twee van uit.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
Denk het niet. Patje zegt veel maar doet toch iets anders in de DBK. Akkefietje in de slaapkamer kan hem inderdaad op Thomas doen stemmen, maar zo denk ik dat hij veel minder met Julie heeft.quote:
Ook niet met Liese, Nick vroeg er Liese naar en die zei het lukt niet we hebben elkaar niks te zeggen. En dat viel wel op vanmiddag met het vastbinden. Hebben haast geen woord gewisseld.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:31 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Denk het niet. Patje zegt veel maar doet toch iets anders in de DBK. Akkefietje in de slaapkamer kan hem inderdaad op Thomas doen stemmen, maar zo denk ik dat hij veel minder met Julie heeft.
Dat doen wij elke week, dat is juist leuk, en we mogen dat doen, niemand verbied ons datquote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
wat en theater hier wie op wie
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
maar houd op met de geruchten en
vermutungen
het werd erg
wat betekend vermutungen?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
vermutungen
het werd erg
Het is niet voor niet de COS Mario..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
vermutungen
het werd erg
Speculeren is zinloos, maar leuk inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat doen wij elke week, dat is juist leuk, en we mogen dat doen, niemand verbied ons dat
Ik bedoelde ook Liese, sorry voor de verwarringquote:Op maandag 8 februari 2021 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook niet met Liese, Nick vroeg er Liese naar en die zei het lukt niet we hebben elkaar niks te zeggen. En dat viel wel op vanmiddag met het vastbinden. Hebben haast geen woord gewisseld.
als patje tegenover Thomas komt te staan is dat nog spannend, het publiek is van beide gecharmeerdquote:Op maandag 8 februari 2021 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick en patje gaan op thomas denk ik.
soort Fok de Hond pollquote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niet voor niet de COS Mario..
Er zijn genoeg gesprekken over de nominaties geweest vandaag daar kun je wel een voorlopige exit poll van maken
gelukkig maken we dat zelf wel uitquote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
vermutungen
het werd erg
Ah zo, tja we weten het natuurlijk nooit 100% zeker wat hij uiteindelijk in de DBK doet en Patje heeft wat dat betreft wel een reputatie.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:31 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Denk het niet. Patje zegt veel maar doet toch iets anders in de DBK. Akkefietje in de slaapkamer kan hem inderdaad op Thomas doen stemmen, maar zo denk ik dat hij veel minder met Julie heeft.
zal straks eens op fb kijken.. dat zijn de grote stemmersquote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
als patje tegenover Thomas komt te staan is dat nog spannend, het publiek is van beide gecharmeerd
Ik hoor Jerrel ook niet zo veel meer. Gelukkigquote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoor niet veel meer over Jerrel
Mag er nog niet uit.. alle hoop de grond in gedouwtquote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat is nu juist het leukste van Big Brother, het psychologische en sociologische aspect.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
vermutungen
het werd erg
Patje is op zich wel cool, maar eigenlijk ook alleen maar echt door Nick geliefd. Thomas heeft een goede band met Jill en na het vertrek van Jowi (gezamelijk verdriet) ook met Zoey.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
als patje tegenover Thomas komt te staan is dat nog spannend, het publiek is van beide gecharmeerd
omdat dat leuk is, waarom stel je 3 x dezelfde vraag?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
waarom laten julie het niet zo
gebeuren hoe het kommt?
alle tijd dit theater met de
nominaties,dat was bij uto ook zo
en dann kann 2 dage over geen ander thema diskutiertquote:Op maandag 8 februari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is nu juist het leukste van Big Brother, het psychologische en sociologische aspect.
waarom mogen mensen niet zelf weten waarover ze cossen.. het gaat over de streams en uiteindelijk ook om het spel.. het nomineren en wie gaat er uitquote:Op maandag 8 februari 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
waarom laten julie het niet zo
gebeuren hoe het kommt?
alle tijd dit theater met de
nominaties,dat was bij uto ook zo
Thomas heeft nog een troef in handen door met Jill nog iets fysieker te worden dan hij de laatste 2 dagen al was.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, dan kan je hier met de groep een beetje doornemen wie je denkt dat er wordt genomineerd en wie niet en hoe het zal gaan, dat is juist leuk aan de COS, dat je het kan delen met elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:32 schreef mario390 het volgende:
stemt![]()
dat werd alles morgen
gebeuren zien we niks
vermutungen
het werd erg
Het is allemaal houtje-touwtje-werk en slordig geïmproviseer.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch vind ik het vreemd dat midden in de strijd de regels verandert kan worden omdat het beter uitkomt.
Als hij het spel echt snapt weet hij wat hem te doen staatquote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas heeft nog een troef in handen door met Jill nog iets fysieker te worden dan hij de laatste 2 dagen al was.
Die is met zichzelf aan het processenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:35 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
neinquote:Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dann kann 2 dage over geen ander thema diskutiert
werden?
Zelfde als wat Jerrel op z'n gezicht gesmeerd heeft. Verder geen verstand van.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef diditje64 het volgende:
Wat hebben ze eigenlijk op dit flaskes gesmeerd?
Ja die is wat tandjes terug gegaan. Ook wel weer jammer.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jerrel ook niet zo veel meer. Gelukkig
dat snap ik alles,maar het gaat nu al 2 dagenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, dan kan je hier met de groep een beetje doornemen wie je denkt dat er wordt genomineerd en wie niet en hoe het zal gaan, dat is juist leuk aan de COS, dat je het kan delen met elkaar.
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
werden?
[/quote
Over hoe leuk jij Liese wel niet vindt? En waar Liese is op de stream?
Ferret en Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:30 schreef DKUp het volgende:
Of door haar te verdedigen tegen Jerrel. Of überhaupt ruziemaken met Jerrel zal hem stemmen opleveren. Kom op Thomas, spoel zijn make-up door de plee!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas heeft nog een troef in handen door met Jill nog iets fysieker te worden dan hij de laatste 2 dagen al was.
Tuurlijk niet. Dit is dan toch de happening dan ga je het toch niet ergens anders over hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
werden?
En ook het leuke van een forum, zodat je het kan delen, anders ben je alleen met jezelf erover aan het praten en dan kijkt de hont zo raar.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is nu juist het leukste van Big Brother, het psychologische en sociologische aspect.
dit is zooo waar !!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Als hij het spel echt snapt weet hij wat hem te doen staat
Zoey Thomas en Patrick als ze woord houdt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:27 schreef TB-Spoelie het volgende:
Jaquote:Op maandag 8 februari 2021 19:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja die is wat tandjes terug gegaan. Ook wel weer jammer.
jij hebt het al 21 dagen over Liesequote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat snap ik alles,maar het gaat nu al 2 dagen
Zoey gaat niemand van K4 backstabben. Als ze dat doet zit ze volgende week vrijdag thuis.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:31 schreef Yolk het volgende:
Zoey kan niet voorkomen dat Thomas genomineerd wordt, maar ze is wel belangrijk bij het bepalen tegen wie hij het opneemt. Ik hoop dat ze door heeft dat Julie een kanshebber is voor nominatie en dat Patje niet per se op de schopstoel zit.
Thomas en Jill moeten NIET op Patje stemmen, want dan kunnen Patje en Julie gelijkstaan, en dan mag Jill bepalen wie er gesaved wordt. Nu hoorde ik wel een zorgwekkend gesprekje net tussen Thomas en Jill, waarin Jill zei dat ze beter klikte met Julie dan eerder...
Ik vraag me af of Thomas van Patje kan winnen, wordt in ieder geval spannend.
Touché!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:40 schreef greysbones het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 februari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
werden?
[/quote
Over hoe leuk jij Liese wel niet vindt? En waar Liese is op de stream?
ja nur somige kregen dann om dat zo gevechtet werd ook in de cosquote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef Sangha het volgende:
[..]
En ook het leuke van een forum, zodat je het kan delen, anders ben je alleen met jezelf erover aan het praten en dan kijkt de hont zo raar.
Ja kerel, maar dat zal niet gaan veranderen denk ik, we hebben er behoefte aan, dat is duidelijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat snap ik alles,maar het gaat nu al 2 dagen
Voornamelijk K4+aanhang. Omdat Thomas teveel met NL omgaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Waarom gaat iedereen op Thomas stemmen?
Thomas heeft zijn eigen glazen ingegooid door meteen te tactisch te zijn..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nee toch! Help! Ik wilde net de streams weer aanslingeren.quote:
Ze 'hebben Thomas door'quote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is maar een spel Mario zo erg is het allemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur somige kregen dann om dat zo gevechtet werd ook in de cos
ruzie met somige
dat zou zijn als , 25 dec heel veel kadootjes onder de kerstboom, en het dan over het paasontbijt gaan hebben, tuurlijk heb je het dan over de kadootjes onder de kerstboom , we zijn hier niet voor bb brazil we zijn hier voor BB NL/BEL en ja daar kletsen wij graag overquote:Op maandag 8 februari 2021 19:42 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit is dan toch de happening dan ga je het toch niet ergens anders over hebben.
Eerst lachtherapiequote:Op maandag 8 februari 2021 19:46 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee toch! Help! Ik wilde net de streams weer aanslingeren.
Met? Ik zie niet wat hij verkeerd doet.quote:
Omdat ze geen kannibalisme gaan plegen en ze op Jill en de nieuwen niet mogen stemmen. Dan blijft er weinig anders over.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dat en speculeren hoort erbijquote:Op maandag 8 februari 2021 19:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het is maar een spel Mario zo erg is het allemaal niet.
ik heb hier nog nooit ruzie en gevechten gezien om de lijstjes van het nominerenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruzie met somige
Thomas is een kameleonquote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met? Ik zie niet wat hij verkeerd doet.
Als ze K4 backstabt en Julie eruit trapt, is het geen K4 meer, maar K2. Klinkt goed!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoey gaat niemand van K4 backstabben. Als ze dat doet zit ze volgende week vrijdag thuis.
Dat gebeurt anders ook wel, maar niet vaak. Over het algemeen is er een goede sfeer in de COS.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruzie met somige
Oh die wil ik graag wel even zien, ook als het heel triestig slecht is zodat het eigenlijk weer grappig wordt.quote:
ik denk wel dat op zoe gestemt werdquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat er niemand op Zoey stemmen...
Die voegt wat mij betreft echt totaal niets toe
Inderdaad mensen, vanaf nu alleen nog feiten graagquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maaar niemand weet hier precies wie op wie stemt,zijn nur aanahmes
io.. ooit de film Frozen gezien? Daarin zit een liedje..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk ongemakkelijk gisteren. En nu is de sfeer nog iets meer gespannen, garantie voor succes dus.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh die wil ik graag wel even zien, ook als het heel triestig slecht is zodat het eigenlijk weer grappig wordt.
Om dezelfde reden waarom niemand ooit op Jowi heeft gestemd, ligt goed bij mensen uit beide groepen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef Ireth het volgende:
Waarom gaat er niemand op Zoey stemmen...
Die voegt wat mij betreft echt totaal niets toe
CAN'T HOLD IT BACK ANYMOOOOORE!!!!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
Mar
[..]
io.. ooit de film Frozen gezien? Daarin zit een liedje..
Let it go.. let it goooo
Jawel Liese Zoëy Naomi Julia. Ik denk dat iemand uit België eruit gaat.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ze geen kannibalisme gaan plegen en ze op Jill en de nieuwen niet mogen stemmen. Dan blijft er weinig anders over.
is ook een aanname...quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk wel dat op zoe gestemt werd
Nogmaals... En voor de laatste keer... Uit de gesprekken valt genoeg op te maken wie waarop stemt. Het hoort erbij, bij het spelletje en de COSquote:Op maandag 8 februari 2021 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik let it ook goo maar somige zijn zo verbetenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
Mar
[..]
io.. ooit de film Frozen gezien? Daarin zit een liedje..
Let it go.. let it goooo
Maar gelukkig hebben we jou, die nooit lang over 1 onderwerp doorgaat!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik let it ook goo maar somige zijn zo verbeten
Misschien ook eens naar jezelf kijken Mario..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik let it ook goo maar somige zijn zo verbeten
nee want ze weten als ze op K4 gaan stemmen dan K4 volgende week in vol ornaat op hem/haar gaat stemmen Thomas is een alleenstaand project, die heeft alleen Jill achter zich staanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jawel Liese Zoëy Naomi Julia. Ik denk dat iemand uit België eruit gaat.
Dank Je! Fijn dat ik dus niet de enige benquote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry hoor, maar dit ziet er toch niet uit...![]()
[ afbeelding ]
Michel is lekker! Altijd!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Idd, de volgende keer gewoon een huidskleurige Hansaplast a.u.b.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus, de manier hoe over het nomineren gesproken wordt is zoooo anders met veel meer respect voor hun medespelers.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:29 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Ze zijn er mee begonnen vanaf het moment dat ze wisten wat er gebeurde. Logisch toch of hadden ze zich naar de slachtbank moeten laten leiden? En niet iedereen van dat groepje is weg.
Ze hebben deze week over nominaties gesproken, net zoals iedereen. Maar niet in de ergerlijke langdradige mate als door de hottubclub. Nergens is er een afspraak gemaakt om vol bepaalde mensen te nomineren. Thomas is nog een laatste overblijfsel van dat groepje dus het is niet meer dan logisch dat hij nu door hun genomineerd wordt. Nergens is op een denigrerende manier over andere deelnemers gepraat, zelfs niet over Thomas, zoals dat gebeurde door bepaalde slappelingen die reeds vertrokken zijn.
Imo een gi-gan-tisch verschil dat bepaalde mensen nog steeds niet kunnen/willen zien tussen de hottubclub en de Belgische dames. Zoey is de enige die je kan verwijten het lage niveau van Naat en co benaderen.
Nopequote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel is lekker! Altijd!
Toch, dames?
Vogelverschrikkerquote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Nee meer zo'n foute hard4ocker, met wijdzittend bandshirt en spikebandsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand even de make up bij Michel eraf halen.. lijkt zo’n foute gothic zo
Ik zit er klaar voor en ben heel benieuwd.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was ongelofelijk ongemakkelijk gisteren. En nu is de sfeer nog iets meer gespannen, garantie voor succes dus.
Nou, dan moet je Jerrel er uit stemmen, die heeft dit gedaan. Dus stem op Je... wait... godver BBquote:
Ik vind dat K4 niets zo is er niets aan . Zit je op gemak de rit uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee want ze weten als ze op K4 gaan stemmen dan K4 volgende week in vol ornaat op hem/haar gaat stemmen Thomas is een alleenstaand project, die heeft alleen Jill achter zich staan
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk wel dat op zoe gestemt werd
.. wie stemmen we er nu dan uit..quote:Op maandag 8 februari 2021 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, dan moet je Jerrel er uit stemmen, die heeft dit gedaan. Dus stem op Je... wait... godver BB
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel is lekker! Altijd!
Toch, dames?
ik ben deze keer niet zo verbeten,om dat ik weet liesequote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien ook eens naar jezelf kijken Mario..
Zelfreflectie siert een mens
Matt... wacht... KAK!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
En nu
[..]
.. wie stemmen we er nu dan uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |