zijn ze weer op dat niveau.....quote:Op maandag 8 februari 2021 18:54 schreef Whuzz het volgende:
Jill: Ik wil geen piemelfoto's! Ik will gewoon... uh... voetenfoto's! Vind ik sexier dan piemels!
Matt: ... ok.
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Elsquote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze begon met een oprechte vraag wat al heel snel in wat anders veranderde .. deze gesprekken mogen ze van mij gewoon wegzappen
TT is voor Marioquote:Op maandag 8 februari 2021 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
jr kunnt je konijn waarschuuwen maar niet me
inderdaad denk eens na voor je antwoord als je onze taal niet snapt je maakt vaak kwetsende fouten , gebruikt woorden die echt niet kunnen!!!! en je bent voor 70% onbegrijpbaarquote:
Af en toequote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Els
Hoef niet 24-7 nominatie talk of jeugdtrauma's te horen.
Vind t slappe geouwehoer van Jill af en toe een welkome afwisseling.
Kan haar niet meer horen...of zielig doen of over sex en piemels.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de hottub-lijn met Els
Hoef niet 24-7 nominatie talk of jeugdtrauma's te horen.
Vind t slappe geouwehoer van Jill af en toe een welkome afwisseling.
ik heb een aantal gerapporteerd, dit kan echt niet wat ze/hij schrijftquote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
TT is voor Mario
was een klier kaap
@:Benny
Ja die gieren wel een beetje he?quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik begin waardering te krijgen voor Patjes "Kruip gewoon bij d'r in bed en neuk d'r" opmerking.
Jill's hormen zijn helemaal de weg kwijt
Nee vind dat gewoon niet kunnen zo’n opmerking..quote:Op maandag 8 februari 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
Ik begin waardering te krijgen voor Patjes "Kruip gewoon bij d'r in bed en neuk d'r" opmerking.
Jill's hormen zijn helemaal de weg kwijt
Doet ze toch niet dan vertelt ze dat toch door tegen de restquote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef Whuzz het volgende:
Nick: "We kunnen Jill gebruiken om iemand er uit te spelen, omdat zij het populairst is"
Week te laat Nick...
Oei! Bondje tegen Marioquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een aantal gerapporteerd, dit kan echt niet wat ze/hij schrijft
heb het idee dat hij af en toe slok teveel op heeftquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hijquote:Op maandag 8 februari 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik kan t gejank en geroddel van K4 niet meer aanhoren.quote:Op maandag 8 februari 2021 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan haar niet meer horen...of zielig doen of over sex en piemels.
klopt, ik dacht dat ook alquote:Op maandag 8 februari 2021 19:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb het idee dat hij af en toe slok teveel op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |