Ja mooi he, die hebben vacht genoeg om de kou te trotsteren zo te zien.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gave foto's hoor, wat een prachtige beesten.
Is dat niet scherpquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn
Ik had het dit keer niet gemarineerd. In sambal trassie gebakken zoete chilie saus er door gedaan
LOL Ik verdwaal nog in de keukenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou wel als gids.
Dit klinkt goedquote:Op maandag 8 februari 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn
Ik had het dit keer niet gemarineerd. In sambal trassie gebakken zoete chilie saus er door gedaan
quote:
Ik at vorige week bij mijn dochter, ze had een curry met vis gemaakt, met Madame Jeanette erinquote:
Nee, kan niet tegen scherp etenquote:
Ik sla ook graag over.quote:
Had ik gedaan, maar er zitten volgens mij hele rare vogels in die Broekpolderquote:
Dus nu heb je een heel vogel paradijs thuis?quote:Op maandag 8 februari 2021 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik gedaan, maar er zitten volgens mij hele rare vogels in die Broekpolder
Sowiesoquote:Op maandag 8 februari 2021 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus nu heb je een heel vogel paradijs thuis?
Pittig en scherp eten is juist lekkerquote:
Ja als je het kan eten, dan vast wel jaquote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pittig en scherp eten is juist lekker
Ik kan tegen bijna alles, behalve champignonsquote:Op maandag 8 februari 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja als je het kan eten, dan vast wel ja
Wat dan? Die zijn juist lekkerquote:Op maandag 8 februari 2021 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan tegen bijna alles, behalve champignons
MIjn maag kan daar echt niet tegen, wel iets scherp maar niet tequote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pittig en scherp eten is juist lekker
Soms een beetje scherp vind ik ook wel lekker.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn maag kan daar echt niet tegen, wel iets scherp maar niet te
Ik kan echt niet tegen de structuur ervan, dan ga ik bijna over mijn nekquote:Op maandag 8 februari 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat dan? Die zijn juist lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |