SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het algemeen verstaat elke Vlaming deze Nederlanders wel. Zit geen Fries bij ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:19 schreef Keep_on_Track het volgende:
Patje is veelal onverstaanbaar voor ons. Maar hoe ervaart hij alle anderen?
Zou hij nou ongeveer hetzelfde hebben bij al die anderen? En alleen bij Nick tot rust kunnen komen? Die man is doodmoe...
Wie haat Jerrel?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel en Matt komen gelijk het huis in.
Maar iedereen is Jerrel al beu, dat zegt wat.
50/50 bij mequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Conclusie: Heel jammer dat er nieuwe bewoners bij zijn gekomen.
Eens, overbodigquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Dus datquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze van René zeiden dat ie te hard zijn best deed, dan denk ik dat Jerrel in recordtempo zijn nominatie bezegeld heeft nu
Niet unaniem he.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef Kinga het volgende:
Wil net al zeggen, heerlijk dat we unaniem Jerrel al zat zijn
Matt wil ik nog wel een kans geven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zou weleens een soort nathalie kunnen zijn, minder negatief, meer positief, maar fluisteren en vileine opmerkingen...dat kan hij wel....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jerrel en Matt komen gelijk het huis in.
Maar iedereen is Jerrel al beu, dat zegt wat.
Vond het inderdaad juist gezellig met de huidige groep.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
vul zelf maar in, maar je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
"heeeeeeeyyyyy met een piepstem, vul zelf maar in van wie"
De vorige topic had die naam @:waxmask
Bedoel je Naomi of Jerrel. Naomi heeft wel concurrentie nu xd
Waan mij in de bus vroeger , toen ik met groep 5 op schoolreisje gingquote:
Die twee gaan vergelijken is natuurlijk ook wel onzinquote:
Nu de voice over:quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze van René zeiden dat ie te hard zijn best deed, dan denk ik dat Jerrel in recordtempo zijn nominatie bezegeld heeft nu
Gaat lang niet op tegen dat gekrijs van Jerrel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef spapaars het volgende:
En zingen kunnen ze niet, wat een gekrijs
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:22 schreef Kinga het volgende:
Wil net al zeggen, heerlijk dat we unaniem Jerrel al zat zijn
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef TheVulture het volgende:
we worden oudquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef Blackprinces het volgende:
Daar een kippehok.
Cos gaat snel
Ik ga niet tegen de groep in, geef mijn ongezouten mening met respectquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jij niet want jij gaat altijd tegen de groep in
hij had 2 keer gevraagd wie wijn wilde en zij had niet gereageerd en zei toen ja en mijn wijn danquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef zodeju het volgende:
He, hadden Julli en Michel nu een klein beetje meningsverschil. Juli zei iets tegen hem, en hij zei Ja dag blijf niet aan de gang en liep weg.
fuck offquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef Harry het volgende:
Mensen, we moeten hier lief zijn van Daan.....
Oh shit! SORRY MAMMA!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef Harry het volgende:
Foefhoer gewoon, zelf pleurt ze ook van alles over anderen op stream.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef Harry het volgende:
Fixed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef aswesleep het volgende:
Jerrel lult zich recht naar de nominatie bij de mannelijke menselijke bewoners.
Ze zijn amper een kwartier binnen.quote:
Of niet, ik kan ook heel veel en snel lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij lult zoveel dat hij ook jou snel tegen het zere been gaat aanschoppen
Lijkt m'n buurman wel. Aardig, maar vermoeiend om lang mee te zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef D. het volgende:
Hij kan echt niets zeggen zonder het 200+% aan te dikken
Denk dat we een goede eerste indruk hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zijn amper een kwartier binnen.
Kip kun je etenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef dorkie94 het volgende:
Nou Jill wou een kip. Deze kan goed kakelen.
Zo irritant ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef D. het volgende:
Hij kan echt niets zeggen zonder het 200+% aan te dikken
Haha, SJerrel wordt de kip van Jill.....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef dorkie94 het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef dorkie94 het volgende:
Ja lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik de frituur aanzetten Cossie ?
Geen kwestie van er intrappen. Ze hebben ze nodig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mèh ze trapten ook allemaal in de act van Jowi dus ik vrees er voor.
Eerste keer dat we het over iets eens kunnen zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jerrel is graag aan het woord. Vind hem nu al vreselijk
nieuw duo Jill & Jarrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef Hitchslap het volgende:
De aandacht ging even een halve seconde naar Jill, dus Jerrol moest er meteen weer overheen brullen.
ja gooit er vur mijn 2 bakpoa inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik de frituur aanzetten Cossie ?
bingoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kwestie van er intrappen. Ze hebben ze nodig.
nou dat viel mijn ook op Matt komt er echt niet tussen terwijl hij juist momentje maakte voor zichelfquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja kom geef matt een kans damn, zegt even 2 woorden en meteen jer rel eroverheen
je kan nog stemmen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef Revanches het volgende:
Ik had liever de andere drie erin gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Ja duhquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Eerste keer dat we het over iets eens kunnen zijn
Ja, heeft echt NIETS gezien, behalve de shows, streams en alle social mediaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu al 3x gezegd dat hij niets heeft terug gekeken die Jerrel
Eronder?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar bij Thomas
Exactquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu al 3x gezegd dat hij niets heeft terug gekeken die Jerrel
FTFYquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar in de vriezer
ik weet niet zo goed hoe dat met die termen werkt maar volgens mij is ze dat ook niet echt. Behalve dan dat ze ooit een vriendinnetje gehad heeft.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar bij Thomas
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoeyquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat zit die Jerrel te lullen dat hij amper iets heeft meegekregen.
Doet nu zelfs alsof hij de namen niet goed kent.
#fake
Goed setje......quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Maar die komt er eerlijk voor uit en durft ook zonder !quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Hoop dat 'ie morgen wakker word met knobbeltjes op z'n stemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef NickTheBomb het volgende:
Jerrel heeft absoluut geen charisma.
Idd...ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
ik ga Jill niet wegpesten . NEE dat doe je zeker niet nee jerrel !!
Weten we zeker dat het Jensen niet is, terug in de tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef aswesleep het volgende:
Jerell praat als een Youtube video op dubbele snelheid.
Zo zou ik het ook ongeveer brengen als ik iets behoorde te weten en me eruit wilde lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef danilel het volgende:
[..]
even later zei zie; ach ja dat heb je wel verteld
Een zeer pijnlijke conclusie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Ireth het volgende:
Kan Jerrel nog geruild worden?![]()
* Ireth verlangt bijna terug naar Els....
Da's een feit.quote:
Eerlijk waarquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Michel: *doet zender van tarrel goed* "Ja, die draait af en toe"
Tarrel: "Je wilde me gewoon aanraken HAHAHAHAHA"
Kijkers mogen stemmen op de websites en dan komt deze er morgen in toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe gaat dat nu met die 3de bewoner dan ?
Je kan stemmen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef MMXMMX het volgende:
Hoe gaat dat nu met die 3de bewoner dan ?
Dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
DIT is dus het verschil tussen een homo en een nicht.
Eerlijk, Juli is best wel lekker zeg maarquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Julie is plots gewoon niet meer saai
Ze heeft zeker ietsquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk, Juli is best wel lekker zeg maar
Morgen gaat-ie knallen.quote:
17 gezichten dusquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eerlijk, Juli is best wel lekker zeg maar
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick en PAtje hebben kracht genoeg om hem over de hekken te flikkeren? hoop ik
One trick Pony.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef Juan_Roman het volgende:
Van 2 faced Daan naar 7 faced Jerrel.
Ook iets anders. En daar heeft ze teveel van, naar mijn smaak.quote:
pomp hem neer michelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:32 schreef Whuzz het volgende:
Michel: *doet zender van tarrel goed* "Ja, die draait af en toe"
Tarrel: "Je wilde me gewoon aanraken HAHAHAHAHA"
We kijken er naar uit......quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef Harry het volgende:
Jer Rel: Ik heb meerdere personalities. Je gaat iedere dag een ander zien.
Mag hij wel opschieten want volgende week is hij weggestemd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef Harry het volgende:
Jer Rel: Ik heb meerdere personalities. Je gaat iedere dag een ander zien.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef Whuzz het volgende:
Tarrel: Ik ben geen draggg hoorrrr, maarrrr je gaat mij wel elke dag anders zien, al mijn PERSONALITIES.
Omg, dit is echt het type waar waterboarding voor is uitgevonden.
ik kijk niet eens meer naar hem, matt op stream 2 is wat rustiger, jerrel trekt mijn hart nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga met de minuut jerrel leuker vinden. Lekker hysterisch.
Ik hoor alleen maar die rattelslangquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef waxmask het volgende:
matt is een relaxe gast voor zijn 19 jaar
Groesbeekquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat hij uit Groesbeek komt.
[ afbeelding ]
snap de referentie nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
stream 2, ik geef toe zelfs daar komt jer rel er af en toe boven uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar die rattelslang
Ja indd. Anders wordt er weer geklaagd dat er niks gebeurt en er geen reuring is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
hoe dan ook, hij heeft een persoonlijkheid. en die kan clashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influenzer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te wordenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon op je beurt
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:36 schreef NickTheBomb het volgende:
Jerrel = ADHD, hyper kinetisch, en vooral geen inhoud. Weg er mee!
voor mij begint hij al aardig een drag te voelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
O gelukkig, hij is geen drag.
Dat valt dus mee deze keer.
Matt lijkt hier op een lesbiquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik gisteren nog dacht bij iets totaal unrelated dat ik tegen kwamquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influezer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te worden
Ik trek dat gastje niet. Zo vol van zichzelf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
stream 2, ik geef toe zelfs daar komt jer rel er af en toe boven uit
Naja, dit gaat weer snel lopende COS-en opleveren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben een kruising tussen Ziko (opvliegend) Jowi (Homo) en Nathalie (gaat toch stoken)
![]()
![]()
Wat in walging.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influezer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te worden
Och armequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik kijk niet eens meer naar hem, matt op stream 2 is wat rustiger, jerrel trekt mijn hart niet
zijn grotere optredens dan zij met haar popi jopie top 40 gedjquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Ik doe freelance, Amsterdam Music Festival enzo... bral bral"
Deze denkt:
[ afbeelding ]
Echt he. Ik hou er zo vanquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga met de minuut jerrel leuker vinden. Lekker hysterisch.
Volgens mij officieel 45 minuten pas.. Lijkt wel 45 uurquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe lang is Jerrel nu al in het huis? Ben al KAPOT.
ja viel me ook op, da's alvast 1 nominatie stem voor Matt, Belgen gaan hem niet zo trekkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Ik doe freelance, Amsterdam Music Festival enzo... bral bral"
Deze denkt:
[ afbeelding ]
Voor een meiske uit de Congo doet ze het vooralsnog niet slecht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
zijn grotere optredens dan zij met haar popi jopie top 40 gedj
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef Kinga het volgende:
Hoe lang is Jerrel nu al in het huis? Ben al KAPOT.
Geniet er van, de volle 7 dagen.quote:
Idd. Voor nu is het even leuk om in de hype lekker te babbelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Je komt er niet tussen bij dat gastje. Dat gaat de rest irriteren, weet het zeker
Chaturbate.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef Kefke04 het volgende:
Is er een stream waar Ferrel niet op te zien en vooral te horen is?
Stream 2quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef dorkie94 het volgende:
Ik begin spontaan Els en Nathalie te missen.
Hij is blond en heeft dikke memmen. Doe je bril opquote:
Monaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, al deze vijf nieuwe kandidaten waren toch bagger .....![]()
wat neerbuigend...quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor een meiske uit de Congo doet ze het vooralsnog niet slecht.
Probeerde ik. Kwam steeds GayGuy weer tegenquote:
+1quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef Kefke04 het volgende:
Is er een stream waar Ferrel niet op te zien en vooral te horen is?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
en een te groot shirt, maar ik ben vast fout want hij is "tha styler"
Ja ik zou er niemand van de huidige bewonders voor inruilenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar serieus, al deze vijf nieuwe kandidaten waren toch bagger .....![]()
nou ik denk dat jij daar echt mis zit met je idee over haar, ze draait overal in de wereld dus wel even meer als die mattquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
zijn grotere optredens dan zij met haar popi jopie top 40 gedj
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is blond en heeft dikke memmen. Doe je bril op
Niet te optimistisch!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wilt Els en Nathalie ruilen voor Jerrel!!!!
Ik wil een BB met Jerrel, Naat, Daan en Els! Echt top, die kan ik dan wegklikken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Ireth het volgende:
Ireth spoort nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Ireth het volgende:
voor een meisje uit de congo vergat je nogquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan lees je het verkeerd.
Ik heb juist uitermate respect.
Ik las Conjoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor een meiske uit de Congo doet ze het vooralsnog niet slecht.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
Ooooh hij heeft al 6 jaar een vriend, oh en ook een puppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |