Eerste keer dat we het over iets eens kunnen zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jerrel is graag aan het woord. Vind hem nu al vreselijk
nieuw duo Jill & Jarrelquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef Hitchslap het volgende:
De aandacht ging even een halve seconde naar Jill, dus Jerrol moest er meteen weer overheen brullen.
ja gooit er vur mijn 2 bakpoa inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zal ik de frituur aanzetten Cossie ?
bingoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen kwestie van er intrappen. Ze hebben ze nodig.
nou dat viel mijn ook op Matt komt er echt niet tussen terwijl hij juist momentje maakte voor zichelfquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja kom geef matt een kans damn, zegt even 2 woorden en meteen jer rel eroverheen
je kan nog stemmen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef Revanches het volgende:
Ik had liever de andere drie erin gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Ja duhquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Eerste keer dat we het over iets eens kunnen zijn
Ja, heeft echt NIETS gezien, behalve de shows, streams en alle social mediaquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu al 3x gezegd dat hij niets heeft terug gekeken die Jerrel
Eronder?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar bij Thomas
Exactquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
nu al 3x gezegd dat hij niets heeft terug gekeken die Jerrel
FTFYquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar in de vriezer
ik weet niet zo goed hoe dat met die termen werkt maar volgens mij is ze dat ook niet echt. Behalve dan dat ze ooit een vriendinnetje gehad heeft.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar bij Thomas
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoeyquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat zit die Jerrel te lullen dat hij amper iets heeft meegekregen.
Doet nu zelfs alsof hij de namen niet goed kent.
#fake
Goed setje......quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Maar die komt er eerlijk voor uit en durft ook zonder !quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Hoop dat 'ie morgen wakker word met knobbeltjes op z'n stemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef NickTheBomb het volgende:
Jerrel heeft absoluut geen charisma.
Idd...ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
ik ga Jill niet wegpesten . NEE dat doe je zeker niet nee jerrel !!
Weten we zeker dat het Jensen niet is, terug in de tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef aswesleep het volgende:
Jerell praat als een Youtube video op dubbele snelheid.
Zo zou ik het ook ongeveer brengen als ik iets behoorde te weten en me eruit wilde lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef danilel het volgende:
[..]
even later zei zie; ach ja dat heb je wel verteld
Een zeer pijnlijke conclusie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Ireth het volgende:
Kan Jerrel nog geruild worden?![]()
* Ireth verlangt bijna terug naar Els....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |