ik weet niet zo goed hoe dat met die termen werkt maar volgens mij is ze dat ook niet echt. Behalve dan dat ze ooit een vriendinnetje gehad heeft.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Leg Jerrel maar bij Thomas
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoeyquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Wat zit die Jerrel te lullen dat hij amper iets heeft meegekregen.
Doet nu zelfs alsof hij de namen niet goed kent.
#fake
Goed setje......quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Maar die komt er eerlijk voor uit en durft ook zonder !quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef cheanny het volgende:
[..]
Faker dan de pruiken en wimpers van Zoey
Hoop dat 'ie morgen wakker word met knobbeltjes op z'n stemquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef NickTheBomb het volgende:
Jerrel heeft absoluut geen charisma.
Idd...ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
ik ga Jill niet wegpesten . NEE dat doe je zeker niet nee jerrel !!
Weten we zeker dat het Jensen niet is, terug in de tijd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef aswesleep het volgende:
Jerell praat als een Youtube video op dubbele snelheid.
Zo zou ik het ook ongeveer brengen als ik iets behoorde te weten en me eruit wilde lullen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:29 schreef danilel het volgende:
[..]
even later zei zie; ach ja dat heb je wel verteld
Een zeer pijnlijke conclusie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:31 schreef Ireth het volgende:
Kan Jerrel nog geruild worden?![]()
* Ireth verlangt bijna terug naar Els....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |