Dan kom je niet uit de die regioquote:
Ja indd. Anders wordt er weer geklaagd dat er niks gebeurt en er geen reuring is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
hoe dan ook, hij heeft een persoonlijkheid. en die kan clashen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influenzer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te wordenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan wacht je toch gewoon op je beurt
Eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:36 schreef NickTheBomb het volgende:
Jerrel = ADHD, hyper kinetisch, en vooral geen inhoud. Weg er mee!
voor mij begint hij al aardig een drag te voelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
O gelukkig, hij is geen drag.
Dat valt dus mee deze keer.
Matt lijkt hier op een lesbiquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat hij uit Groesbeek komt.
[ afbeelding ]
Dit is wat ik gisteren nog dacht bij iets totaal unrelated dat ik tegen kwamquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influezer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te worden
Ik trek dat gastje niet. Zo vol van zichzelf.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
stream 2, ik geef toe zelfs daar komt jer rel er af en toe boven uit
Naja, dit gaat weer snel lopende COS-en opleveren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben een kruising tussen Ziko (opvliegend) Jowi (Homo) en Nathalie (gaat toch stoken)
![]()
![]()
Wat in walging.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Omdat al zijn leeftijdgenoten zo zijn, ze doen hun identiteit op via de smartfoon, zijn allemaal stylisten, rappers, artiest, DJ en influezer en meestal zonder schooldiploma's...Doen hun best om BNer te worden
Och armequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik kijk niet eens meer naar hem, matt op stream 2 is wat rustiger, jerrel trekt mijn hart niet
zijn grotere optredens dan zij met haar popi jopie top 40 gedjquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Ik doe freelance, Amsterdam Music Festival enzo... bral bral"
Deze denkt:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |