Gifje geplaatst. Iedereen kijk SNEL.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Gokken doen we hier:
COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
Gifjes en offtopic doen we hier:
COR / [COR SC #2] Geen echte kroeg, maar een kroeg op fok[/modbreak]
Meer mensen in de SCquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik wil mijn gifjes weereen van de weinige leuke dingen
COR / [COR SC #2] Geen echte kroeg, maar een kroeg op fokquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik wil mijn gifjes weereen van de weinige leuke dingen
Oh, ik dacht dat je daar werkte,quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar werk ik niet. Maar ook je cijfers over ETZ kloppen niet. Daar liggen er 13 op de IC.
hahaha succes in nederland met die adviezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
Ah RedTeam heeft een nieuw target : ZeroCovid.
4.669 besmettingen vorige week donderdag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel hadden we vorige week op deze dag?
Het RedTeam is verder wat stil. Daarom gingen ze gisteren in het NRC vertellen dat ze stil waren. Want ze willen geen onrust veroorzaken en hebben alles al kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
Lees: Je kan maanden vanalles roepen en beweringen doen. En als het toch niet uitpakt zoals je dacht heb je geen enkele verantwoordelijkheid en verdwijn je maar weer gewoon eventjes.quote:Het aantal besmettingen daalt ondanks de harde lockdown maar langzaam, de ziekenhuisbezetting loopt weer op.
Wim Schellekens: „Daar hebben wij ook geen antwoord op.”
Dat klopt dan weer wel. Werkte.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je daar werkte,![]()
![]()
4659quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel hadden we vorige week op deze dag?
#zeroRedTeamquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
4.193 nieuwe positieve testen
186 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
65 nieuwe overlijdens
Vandaag:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
4.669 besmettingen vorige week donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
14 gemeentes met 0 besmettingen
11 gemeentes met 1 besmettingen
67 gemeentes met 2-4 besmettingen
114 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling isquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Noordzijde het volgende:
4.669 besmettingen vorige week donderdag
.4.193 nieuwe positieve testen vandaag
Weer daling!
JBZ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Werkte.
Tijd terug ontslag genomen. Paar maanden geen fuck uitgevoerd en toen gevraagd om weer in een topklinisch ziekenhuis te komen werken.
Daar zit ik nu tijdelijk. Volgens mij loopt mijn contract nog een maand of 8.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Erg mooi, ik neem aan dat bepaalde establissementen ten behoeve van een zogenaamd natje en droogje nu weer de deuren kunnen openen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling is
Stijging ten opzichte van gister!quote:
blijf je dat tot juli zeggen elke dag ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Erg mooi, ik neem aan dat bepaalde establissementen ten behoeve van een zogenaamd natje en droogje nu weer de deuren kunnen openen.
Ja en daling ten opzichte van vorige week. Ik dacht dat we niet meer naar dagcijfers keken?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Stijging ten opzichte van gister!
Vreemde fantasie wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Netjes! Zie nu in gedachten zo'n opgewonden hondje voor me en een tank naar de kroeg.
200% Britse variant nuquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling is
Haphaphapquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja en daling ten opzichte van vorige week. Ik dacht dat we niet meer naar dagcijfers keken?
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Maar aan het eind van de week zou toch DE STIJGING DES DOODS komen die de verlenging van de avondklok ging verantwoorden? Hoe gaan ze hier dan weer een draai aan geven?
De stijging zet door!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Stijging ten opzichte van gister!
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.
De meeste mensen zijn blijkbaar nog steeds niet in staat om logaritmisch te denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Noek het volgende:
Teleurstellende variant tot nu toe. Had al wel meer actie verwacht.
Haha, dit kan ik me inderdaad herinneren. Wordt veel te overdreven die Britse variant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.
Daar ben jij voor toch? Op je iets te lage pony.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn blijkbaar nog steeds niet in staat om logaritmisch te denken.
Misschien kunnen we dan hier stiekem.....? Als ze er toch niet is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Zipportal het volgende:
User @:Momo doet vrolijk mee in SC.
Dit weekend code oranje! Toch nog iets.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Maar aan het eind van de week zou toch DE STIJGING DES DOODS komen die de verlenging van de avondklok ging verantwoorden? Hoe gaan ze hier dan weer een draai aan geven?
Als het over 2-4 weken pas is, dan klopt of het percentage wat nu B1.1.7 zou zijn niet of R=1,3 niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.
Doet me denken aan een film waar elke dag op de vorige dag leekquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik denk elke dag weer bij de aantallen "oké nice, maar morgen wordt het dus echt interessant.."
1. Daar ben ik niet voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar ben jij voor toch? Op je iets te lage pony.
Wacht maar nog 2 weken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Haha, dit kan ik me inderdaad herinneren. Wordt veel te overdreven die Britse variant.
En wat is de sterke versoepeling? Dit biedt nogal wat ruimtequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vraag me af of ze meer weten of gewoon heel voorzichtig willen zijn met die nieuwe varianten.
Momo is overal. Zal me niets verbazen als ze straks opeens in de keuken staatquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan hier stiekem.....? Als ze er toch niet is.
Groundhog Day!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film waar elke dag op de vorige dag leek
Nee, je hebt nu een plek daarvoor en ik ben niet de enige mod hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hey, die ken ik ergens van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vraag me af of ze meer weten of gewoon heel voorzichtig willen zijn met die nieuwe varianten.
quote:GOMMERS: CODE ZWART EIND JANUARI ALS ER NIETS VERANDERT
BNR Webredactie woensdag 30 december 2020, 16:32
Update: woensdag 30 december 2020, 20:59
Als er niets verandert belanden ziekenhuizen eind januari in het scenario code zwart. Dat zegt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care. 'Dan moeten artsen echt keuzes maken over leven en dood, die scenario's worden gemaakt.'
Nr 1? Qua grootte?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
JBZ?of zijn ze niet meer nummer 1
Code rood verwacht ik zelfsquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit weekend code oranje! Toch nog iets.
Dat komt dan al niet overeen met de grafieken des doods. Als je in maart piek op IC verwacht dat moet het niet pas over 4 wkn gaan stijgen. Zeker niet als het dan dus eerst nog 4 wkn daalt. Met die R van 1,3 of zo kom je er dan niet half maart.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste en dat eerste ook vaak wel (veel meer cijfers en bronnen tot hun beschikking denk ik zo)quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig hebben we de avondklok gekregen!quote:
Zeg je nou keuken omdat het een vrouw is?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Momo is overal. Zal me niets verbazen als ze straks opeens in de keuken staat
170.000 besmettingen per dag zou betekenen dat we over 3 maanden naar de kroeg kunnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Slechts 163.597 minder positieve gevallen op 4 februari dan gevreesd.
https://www.ad.nl/dossier(...)overspoelt~af4ba9b3/
>R&Pquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Van al dat niet sporten begin ik nu toch wel allerlei pijntjes te ontwikkelen. Ik had eerst stekende pijntjes in mijn elleboog en gisteravond had ik opeens stekende pijn linksonder in mijn borst. En mentaal gaat het ook niet zo.
Dit soort reacties is wat mij betreft echt een déjà vu naar het begin van dit najaar. Toen werd een tweede golf voorspeld. Dat werd door velen hier weggelachen en bespot. Uiteindelijk kwam die tweede golf er toch.quote:
Waarom ga je dan niet wandelen, fietsen of gewoon iets doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Van al dat niet sporten begin ik nu toch wel allerlei pijntjes te ontwikkelen. Ik had eerst stekende pijntjes in mijn elleboog en gisteravond had ik opeens stekende pijn linksonder in mijn borst. En mentaal gaat het ook niet zo.
Volgende week zal het nog wel meevallen! Dan gaat niemand naar buiten met al die sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef DustPuppy het volgende:
Het vlakt nu wel echt af idd.
Vanaf volgende week weer een stijgende lijn.
Bernheze.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke gemeente is dat rode vlekje?
Gollem.gif
Ja en 3 weken geleden deelde je ook prognoses dat het nu helemaal uit de hand zou lopen.......quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal hier nog maar eens deze prognose delen dan:
[ twitter ]
Over +/- 10-14 dagen zouden we dan een stijging moeten gaan zien. Niet te hopen natuurlijk!
verlenging om meer inzicht te krijgen in de Britse variantgquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik las net dat ze nr. 1 in de top 100 stonden. Weliswaar 2019. Waar dat in is, is mij niet bekend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nr 1? Qua grootte?
Zijn ze nooit geweest.
Een vriend van mij had vorige week dezelfde klachten. Die is nu dood.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Leuk woord wel, wappies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:23 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-naar-huis~a3d1ec72/
De wappies-oh-nee-mag-je-niet-zeggen hebben weer een andere manier gevonden om hun gebrek aan fatsoen en inzicht te etaleren....
Ik stem voor de magische 14 dagen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zal hier nog maar eens deze prognose delen dan:
[ twitter ]
Over +/- 10-14 dagen zouden we dan een stijging moeten gaan zien. Niet te hopen natuurlijk!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Een vriend van mij had vorige week dezelfde klachten. Die is nu dood.
Sport nog steeds vrijwel dagelijks. 2 dumbbells, een kettlebell, wat weerstandsbanden en hardloopschoenen en je komt een heel eind. Wel tijd dat de sportscholen weer open gaan goftedomme, nu is het toch vooral onderhoud wat je doet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Aantal gezette prikken
Tot nu toe zijn er 454.998 prikken gezet. Dit cijfer is een berekening en omvat zowel eerste als tweede prikken.
Verwachte levering
Nederland verwacht de komende zes weken 2.473.700 goedgekeurde vaccins te krijgen.
Oh zo'n AD lijstje zeker. Dat neemt echt niemand serieus binnen de ziekenhuizen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik las net dat ze nr. 1 in de top 100 stonden. Weliswaar 2019. Waar dat in is, is mij niet bekend.
Ja joh, doe maar even alsof we geen maatregelen hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:24 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit soort reacties is wat mij betreft echt een déjà vu naar het begin van dit najaar. Toen werd een tweede golf voorspeld. Dat werd door velen hier weggelachen en bespot. Uiteindelijk kwam die tweede golf er toch.
Je zou toch zeggen dat mensen daarvan geleerd hebben, maar niets blijkt minder waar.
Kortzichtig gepeupel.
Je weet het niet, misschien valt het mee, laten we het hopen. Maar met exponentiële groei kan het hard gaan.
Ik zie alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, ik hoop van ganse harte dat deze prognose niet uitkomt. Ik hoop vanaf nu enkel zicht op versoepelingen (per 2 maart).quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:25 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja en 3 weken geleden deelde je ook prognoses dat het nu helemaal uit de hand zou lopen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |