geen idee...minder klachten ? of niet zomaar al je data vrij willen geven voor een kuchje ?quote:
Nou dan heb ik verkeerde cijfers gehoordquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal. Je hebt het niet over mijn ziekenhuis iig.
Geen idee welke regio je zit, maar sterkte!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha eerste nu. Regionale piek. En een uitbraak op een reguliere afdeling (met doden tot gevolg). Niet best.
Of juist andersom. Kleiner levensdeel opgeofferd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook is een halfjaar een kleiner levensdeel van een 72 jarige dan van een 18 jarige
Dacht dat die hier moesten inderdaad:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Sinds wanneer is gokken hier weer toegestaan
het percentage positief zegt meer ......over een daling of een stijging.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar als er 30% meer getest wordt wel?
Minder getest, wil natuurlijk ook zeggen dat er minder aanleiding is om te testen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vorige week is er 30% minder getest dus wat is er niet waar ?
Bedankt, doen we niks mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het percentage positief zegt meer ......over een daling of een stijging.
dat zeg ik al maanden
Geen gifjes dan ook niet gokkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dacht dat die hier moesten inderdaad:
COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
Oei, dat had ik niet in de gaten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dacht dat die hier moesten inderdaad:
COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
Je weet toch ook niet waar ik werk? Heb ik hier nooit genoemd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nou dan heb ik verkeerde cijfers gehoord![]()
of mensen zijn niet zo blij dat hun data word verkochtquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Minder getest, wil natuurlijk ook zeggen dat er minder aanleiding is om te testen.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of mensen zijn niet zo blij dat hun data word verkocht
ETZquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet toch ook niet waar ik werk? Heb ik hier nooit genoemd.
het is wel toevallig, precies na het datalek en 30% minder is een hoopquote:
je moet de politiek in gaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of juist andersom. Kleiner levensdeel opgeofferd.
Of niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of mensen zijn niet zo blij dat hun data word verkocht
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is wel toevallig, precies na het datalek en 30% minder is een hoop
Editquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Laatste post daar is van 28 januari. Iedereen doet het de afgelopen dagen hier.
4550
Aannames van jouw kant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is wel toevallig, precies na het datalek en 30% minder is een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |