Gifje geplaatst. Iedereen kijk SNEL.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Momo het volgende:
[modbreak]Gokken doen we hier:
COR / Place your bets: de dagelijkse cijfers
Gifjes en offtopic doen we hier:
COR / [COR SC #2] Geen echte kroeg, maar een kroeg op fok[/modbreak]
Meer mensen in de SCquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik wil mijn gifjes weereen van de weinige leuke dingen
COR / [COR SC #2] Geen echte kroeg, maar een kroeg op fokquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef _serial_ het volgende:
Ik wil mijn gifjes weereen van de weinige leuke dingen
Oh, ik dacht dat je daar werkte,quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar werk ik niet. Maar ook je cijfers over ETZ kloppen niet. Daar liggen er 13 op de IC.
hahaha succes in nederland met die adviezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
Ah RedTeam heeft een nieuw target : ZeroCovid.
4.669 besmettingen vorige week donderdag.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel hadden we vorige week op deze dag?
Het RedTeam is verder wat stil. Daarom gingen ze gisteren in het NRC vertellen dat ze stil waren. Want ze willen geen onrust veroorzaken en hebben alles al kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
Lees: Je kan maanden vanalles roepen en beweringen doen. En als het toch niet uitpakt zoals je dacht heb je geen enkele verantwoordelijkheid en verdwijn je maar weer gewoon eventjes.quote:Het aantal besmettingen daalt ondanks de harde lockdown maar langzaam, de ziekenhuisbezetting loopt weer op.
Wim Schellekens: „Daar hebben wij ook geen antwoord op.”
Dat klopt dan weer wel. Werkte.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je daar werkte,![]()
![]()
4659quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe veel hadden we vorige week op deze dag?
#zeroRedTeamquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef _serial_ het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
4.193 nieuwe positieve testen
186 nieuwe ziekenhuisopnames
29 nieuwe IC-opnames
65 nieuwe overlijdens
Vandaag:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
4.669 besmettingen vorige week donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
14 gemeentes met 0 besmettingen
11 gemeentes met 1 besmettingen
67 gemeentes met 2-4 besmettingen
114 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling isquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef Noordzijde het volgende:
4.669 besmettingen vorige week donderdag
.4.193 nieuwe positieve testen vandaag
Weer daling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |