Misschien kunnen we dan hier stiekem.....? Als ze er toch niet is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Zipportal het volgende:
User @:Momo doet vrolijk mee in SC.
Dit weekend code oranje! Toch nog iets.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Maar aan het eind van de week zou toch DE STIJGING DES DOODS komen die de verlenging van de avondklok ging verantwoorden? Hoe gaan ze hier dan weer een draai aan geven?
Als het over 2-4 weken pas is, dan klopt of het percentage wat nu B1.1.7 zou zijn niet of R=1,3 niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.
Doet me denken aan een film waar elke dag op de vorige dag leekquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik denk elke dag weer bij de aantallen "oké nice, maar morgen wordt het dus echt interessant.."
1. Daar ben ik niet voor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar ben jij voor toch? Op je iets te lage pony.
Wacht maar nog 2 weken!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Haha, dit kan ik me inderdaad herinneren. Wordt veel te overdreven die Britse variant.
En wat is de sterke versoepeling? Dit biedt nogal wat ruimtequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vraag me af of ze meer weten of gewoon heel voorzichtig willen zijn met die nieuwe varianten.
Momo is overal. Zal me niets verbazen als ze straks opeens in de keuken staatquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan hier stiekem.....? Als ze er toch niet is.
Groundhog Day!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film waar elke dag op de vorige dag leek
Nee, je hebt nu een plek daarvoor en ik ben niet de enige mod hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan hier stiekem.....? Als ze er toch niet is.
Hey, die ken ik ergens van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vraag me af of ze meer weten of gewoon heel voorzichtig willen zijn met die nieuwe varianten.
quote:GOMMERS: CODE ZWART EIND JANUARI ALS ER NIETS VERANDERT
BNR Webredactie woensdag 30 december 2020, 16:32
Update: woensdag 30 december 2020, 20:59
Als er niets verandert belanden ziekenhuizen eind januari in het scenario code zwart. Dat zegt Diederik Gommers, voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care. 'Dan moeten artsen echt keuzes maken over leven en dood, die scenario's worden gemaakt.'
Nr 1? Qua grootte?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
JBZ?of zijn ze niet meer nummer 1
Code rood verwacht ik zelfsquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dit weekend code oranje! Toch nog iets.
Dat komt dan al niet overeen met de grafieken des doods. Als je in maart piek op IC verwacht dat moet het niet pas over 4 wkn gaan stijgen. Zeker niet als het dan dus eerst nog 4 wkn daalt. Met die R van 1,3 of zo kom je er dan niet half maart.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.
Sowieso dat laatste en dat eerste ook vaak wel (veel meer cijfers en bronnen tot hun beschikking denk ik zo)quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig hebben we de avondklok gekregen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |