JBZ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel. Werkte.
Tijd terug ontslag genomen. Paar maanden geen fuck uitgevoerd en toen gevraagd om weer in een topklinisch ziekenhuis te komen werken.
Daar zit ik nu tijdelijk. Volgens mij loopt mijn contract nog een maand of 8.
Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Erg mooi, ik neem aan dat bepaalde establissementen ten behoeve van een zogenaamd natje en droogje nu weer de deuren kunnen openen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling is
Stijging ten opzichte van gister!quote:
blijf je dat tot juli zeggen elke dag ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Erg mooi, ik neem aan dat bepaalde establissementen ten behoeve van een zogenaamd natje en droogje nu weer de deuren kunnen openen.
Ja en daling ten opzichte van vorige week. Ik dacht dat we niet meer naar dagcijfers keken?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Stijging ten opzichte van gister!
Vreemde fantasie wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Netjes! Zie nu in gedachten zo'n opgewonden hondje voor me en een tank naar de kroeg.
200% Britse variant nuquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hier zal vast wel weer een draai aan worden gegeven dat het helemaal geen daling is
Haphaphapquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja en daling ten opzichte van vorige week. Ik dacht dat we niet meer naar dagcijfers keken?
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef Caland het volgende:
Maar aan het eind van de week zou toch DE STIJGING DES DOODS komen die de verlenging van de avondklok ging verantwoorden? Hoe gaan ze hier dan weer een draai aan geven?
De stijging zet door!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Stijging ten opzichte van gister!
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag is nog gezegd dat men de kanteling in de komende 2-4 weken verwacht. Dit kan dus ook zo maar pas eind februari / begin maart worden.
De meeste mensen zijn blijkbaar nog steeds niet in staat om logaritmisch te denken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef Noek het volgende:
Teleurstellende variant tot nu toe. Had al wel meer actie verwacht.
Haha, dit kan ik me inderdaad herinneren. Wordt veel te overdreven die Britse variant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En 2-4 weken geleden zouden de IC's nu overspoeld zijn en zaten we op code zwart.
Daar ben jij voor toch? Op je iets te lage pony.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn blijkbaar nog steeds niet in staat om logaritmisch te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |