abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 februari 2021 @ 18:32:48 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197782337


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democrat (221)
Republican (211)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Nancy Pelosi (D)

Majority Leader of the House:
Steny Hoyer (D)
Minority Leader of the House:
Kevin McCarthy (R)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197782404
Als ik het net bij de persconferentie goed begrepen heb, krijgen alle staten het tot nog toe voor Covid uitgegeven geld terug ( maskers, beschermende kleding uit het begin, enz.)
  dinsdag 2 februari 2021 @ 18:40:32 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197782474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als ik het net bij de persconferentie goed begrepen heb, krijgen alle staten het tot nog toe voor Covid uitgegeven geld terug ( maskers, beschermende kleding uit het begin, enz.)
Gaat dit ook op voor de aanschaf van medische apparatuur? zoals ventilators? Die zijn vrij prijzig heb ik gehoord.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197782818
Het ging om veel geld, zag ik al kokenderweg. Rare persco, de man van de taskforce sprak in beeld, vragen kwamen van mensen die je wel hoorde maar waarvan de naam op een effen olijfgroen beeld verscheen.
Fema zou het gaan betalen geloof ik.
  Moderator dinsdag 2 februari 2021 @ 19:01:19 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197782926
Oh, Biden gaat ook de fondsen voor Puerto Rico overmaken, bedoeld als steun na de ramp in 2017, de miljarden die Trump al jaren achterhield, dus.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197782956
Binnenkort in het theater Capitool
Trump lawyer: My client Mr. Trump has more than once mentioned the Democrats' plot.
Warned about it before the election
And then it happened anyway.
They staged a coup at November 3,2020
Was Joe Biden the architect of this conspiracy against the United States.?
My client believes he did and he should stand trial here
Lock him up... Lock him up
  dinsdag 2 februari 2021 @ 19:13:07 #7
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197783383
🤡 Lindsey Graham over impeachment: ik wil geen getuigen horen of bewijs zien, het is onconstitutioneel

Also 🤡 Lindsey Graham over Taylor Greene die letterlijk op video staat met haar idiote uitspraken: ik wil eerst bewijs zien of het niet gemanipuleerd is

twitter


🤡 🤡 🤡
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197785674
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 18:57 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het ging om veel geld, zag ik al kokenderweg. Rare persco, de man van de taskforce sprak in beeld, vragen kwamen van mensen die je wel hoorde maar waarvan de naam op een effen olijfgroen beeld verscheen.
Fema zou het gaan betalen geloof ik.
De persco’s van Cuomo gaan al langer zo.
Met een moderator voor de vragen en het schakelen.
Prachtige stem heeft de mod. Vorige week ook een vrouwelijke.
“Question from John, from radio X, please unmute your mike” 😂

En wat spoken die senatoren nou eigenlijk uit? Worden ze betaald om zich onwetend op te stellen?
Hebben ze een staf, die ins en outs volgen en hem moeten briefen.
Nitwits first class ~O>
pi_197787602
Ik hoorde dat Trump zelf de playlist heeft samengesteld voor 6 januari. Bij dat filmpje van Don jr. viel me al op dat het erg opzwepende muziek was. (Gloria van Laura Branigan). Weet iemand wat de playlist was?
Trump zelf lijkt een moed te krijgen van YMCA van de Village People, dat draaide hij ook bij zijn afscheid.
pi_197788836
twitter

twitter

twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 02-02-2021 22:24:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197789503
Maakt toch allemaal geen reet uit, dat de defense so lousy is.
De Rep’s senatoren willen niet overtuigd worden.

Zouden zij met dergl juridische (?) voor Scotus verschijnen, is het different cook.
Is dat mogelijk trouwens? dat de impeached president voor het Hoge Gerechtshof kan verschijnen?
  dinsdag 2 februari 2021 @ 23:16:06 #12
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197790498
https://www.politico.com/(...)ure-of-defeat-464636

(Beknopte) samenvatting van het verlies van Trump laat zien dat kiezers hem hebben afgestraft op de Corona-aanpak en toch ook zijn onbetrouwbare gedrag.

Wie had dat gedacht.... ;)
pi_197790980
Ze zetten er vaart achter zoals beloofd:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 februari 2021 @ 00:05:53 #14
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197791107
Volgens CNN zijn steeds meer GOP voorstander van het verwijderen van Greene en indirect ook McCarthy.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197791174
twitter

De anchor loopt gewoon weg _O- Bij Newsmax willen ze geen rechtszaak meer riskeren.
pi_197791203
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 23:53 schreef Kijkertje het volgende:
Ze zetten er vaart achter zoals beloofd:

[ twitter ]
[ twitter ]
Weet niet of dit nou zo'n goed idee is, Biden is hier volgens mij niet voor.
  woensdag 3 februari 2021 @ 00:18:26 #17
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197791223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Weet niet of dit nou zo'n goed idee is, Biden is hier volgens mij niet voor.
Jawel hoor, hij vindt het prima

quote:
President Joe Biden and Treasury Secretary Janet Yellen told Senate Democrats on Tuesday that a $618 billion pandemic-relief counterproposal by a group of 10 Senate Republicans falls far short of what’s needed to help stabilize the economy, Senate Majority Leader Chuck Schumer said.


Schumer also told reporters that both Biden and Yellen, in a phone call with all Democrats in the chamber, warned that the GOP plan would repeat the “mistake” of 2009, when economic stimulus failed to do enough for an economy struggling to recover from the global financial crisis.

“President Biden said he told Republicans he’s willing to make some modifications, but he’s very strong that the full American rescue plan get us through this crisis,” Schumer said. He added that Yellen said it “wasn’t close enough” to addressing the scale of the current crisis and doesn’t do enough to help working-class families.

Schumer also said that Biden is “totally on board with” the decision by Democratic congressional leaders to proceed with a budget plan that could enable a Democrat-only relief package in coming weeks or months. The Senate is set to vote Tuesday to take up the fiscal blueprint that kickstarts the process.

White House spokeswoman Jen Psaki said at a separate briefing Tuesday that the administration’s stimulus target is still $1.9 trillion and that Biden views the GOP plan as too small. -- Laura Litvan

Bloomberg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197791247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:18 schreef Szura het volgende:

[..]

Jawel hoor, hij vindt het prima
[..]

Oh ok, dan was ik nog niet op de hoogte. Alsnog betekent het wel meteen het einde van het hele 'unity' gebeuren.
pi_197791251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Weet niet of dit nou zo'n goed idee is, Biden is hier volgens mij niet voor.
Jawel hoor. En 'vaart' in het Congres betekent nog altijd een paar weken, dit is een procedurele stemming om het debat te kunnen beginnen. Er zijn 10 senatoren die nu wel samen willen werken maar niemand verwacht dat daar nog iets schokkends uit voortkomt.

Wat ze iig niet willen (ook Biden niet) is een herhaling van eerdere 'samenwerking' (2009) waarbij de republikeinen dit vooral gebruikten om de hele boel te vertragen waardoor er heel veel tijd verloren gaat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 februari 2021 @ 00:29:10 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197791286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Oh ok, dan was ik nog niet op de hoogte. Alsnog betekent het wel meteen het einde van het hele 'unity' gebeuren.
Tja, dit plan heeft veel steun van kiezers blijkt uit peilingen en was een van de oorzaken van de overwinning in Georgia. En Biden zal niet de fout van 2009/10 willen herhalen door te lang te dralen rondom de GOP die de boel alleen maar wil vertragen en saboteren.

Dit is een enorme troefkaart om in het gevlei van Amerikanen te komen/blijven, die moeten de Democraten zo snel mogelijk uitspelen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197791303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:29 schreef Szura het volgende:

[..]

Tja, dit plan heeft veel steun van kiezers blijkt uit peilingen en was een van de oorzaken van de overwinning in Georgia. En Biden zal niet de fout van 2009/10 willen herhalen door te lang te dralen rondom de GOP die de boel alleen maar wil vertragen en saboteren.

Dit is een enorme troefkaart om in het gevlei van Amerikanen te komen/blijven, die moeten de Democraten zo snel mogelijk uitspelen.
Op zich eens, maar dit gaat in de toekomst door de Republikeinen in de Senaat zeker gebruikt worden om nee te zeggen tegen andere dingen.
pi_197791334
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op zich eens, maar dit gaat in de toekomst door de Republikeinen in de Senaat zeker gebruikt worden om nee te zeggen tegen andere dingen.
Dat blijf je toch houden dat deden ze ook nadat er in 2009 wel 'samenwerking' is geweest.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 februari 2021 @ 00:37:05 #23
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197791336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op zich eens, maar dit gaat in de toekomst door de Republikeinen in de Senaat zeker gebruikt worden om nee te zeggen tegen andere dingen.
Deden ze toch al, de Republikeinse tax cut is ook via reconciliation gegaan paar jaar terug
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197791597
Voorbeeldje hoe Republikeinen nu weer dwars liggen/ de boel vertragen bij de benoeming van Garland als Attorney General terwijl hij wsl gewoon bipartisan steun zal gaan krijgen. Waarom doen ze dat als ze zelf altijd geroepen hebben hoe belangrijk het is dat die post zo snel mogelijk gevuld moet tbv de veiligheid. Tja Garland gaat natuurlijk wél allerlei onderzoeken doen die onder Trump onder het tapijt geveegd werden.

Dick Durbin:

twitter


The Democrats won the Senate. Here's why they aren't in charge yet
quote:
Democrats won the Senate, but they're not in charge until the chamber's party leaders strike a power-sharing agreement.

A stalemate has prevented Democrats from taking control of key committees since the chamber is operating under the rules of the last Congress, when the GOP was in charge, delaying consideration of attorney general nominee Merrick Garland, who is expected to receive bipartisan support.

Sen. Lindsey Graham, the chairman of the Senate Judiciary Committee, rejected a Democratic request on Monday to schedule Garland's confirmation hearing on February 8, arguing that the Senate needs to focus on the impeachment trial of former president Donald Trump, which is set to start the following day.

The South Carolina Republican said in a letter that a "one-day hearing" was "insufficient," and noted that previous attorney general nominees received two-day hearings.

"When the Senate's focus is required to consider whether to bar a former president from being reelected, other business must stop," Graham wrote. "Proceeding with the confirmation of an attorney general and the impeachment of a former president at the same time would give neither the attention required."

Until Senate Republican Leader Mitch McConnell and Senate Majority Leader Chuck Schumer strike an agreement, Graham will continue to determine the panel's schedule rather than Illinois Democratic Sen. Dick Durbin. The party leaders could finalize a deal as soon as Tuesday; Graham said he guessed he'd be Judiciary Committee chairman for "another day or two."

McConnell declined Tuesday to comment on the topic. Party leaders are haggling over a final few points, including how to structure committee budgets, before finalizing the power-sharing agreement that will officially allow Democrats to take their chairmanships, according to Senate officials familiar with the talks. Democrats hold a majority in the 50-50 Senate because Vice President Kamala Harris has the power to break tie votes in the chamber.

The negotiations were held up for more than a week over a disagreement about whether Democrats had to promise in writing that they wouldn't blow up the filibuster. McConnell ended his request after moderate Democratic Sens. Joe Manchin of West Virginia and Kyrsten Sinema of Arizona said they had no plans to vote to eliminate the filibuster anytime soon.

Durbin blamed McConnell for the holdup and said he has "several options" to schedule Garland's hearing. He declined to provide details.

"I don't like any of them," he said. "I think February 8 is the best, fairest way to do it."

"Sorry to say that Judge Merrick Garland, who is a wonderful man, is going to retire the trophy for bad behavior by the United States Senate," he added, referring to how Garland's nomination to the Supreme Court was ignored by the GOP Senate majority in 2016.

Some Senate Republicans have indicated they would vote to confirm Garland, including McConnell, according to The New York Times.

Texas Sen. John Cornyn, a Republican on the Judiciary Committee, said Tuesday he's inclined to vote for Garland. He said he would support an "early" committee hearing and would "encourage" Graham to schedule one.

"I would support an early markup for Merrick Garland," Cornyn said. "I think he's not political, which is my number one criterion for the next attorney general."

Graham said he also liked Garland.

"I'll probably vote for him," said the senator.
Met het er (in een noodtempo) doorheen jassen van de benoeming van Amy Coney Barrett in de Supreme Court hadden ze daarentegen totaal geen probleem :')

twitter


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 03-02-2021 04:17:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197791698
twitter

Karma is a bitch.
  woensdag 3 februari 2021 @ 08:54:03 #26
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197792633
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:32 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op zich eens, maar dit gaat in de toekomst door de Republikeinen in de Senaat zeker gebruikt worden om nee te zeggen tegen andere dingen.
Ik denk niet dat die redenen nodig hebben.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197792885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Oh ok, dan was ik nog niet op de hoogte. Alsnog betekent het wel meteen het einde van het hele 'unity' gebeuren.
Daar stuurden de republikeinen dan ook bewust op aan voor hun narratief. Zodra ze macht hebben blokkeren ze letterlijk alles wat uit democratische koker komt en zodra de ze macht kwijt zijn roepen ze dat de democraten moeten samenwerken en tegemoetkomingen moeten doen. Tot nu werkte dat prima.

GOP, de afbraakpartij en partij van NEE
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:17:13 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_197793610
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
De anchor loopt gewoon weg _O- Bij Newsmax willen ze geen rechtszaak meer riskeren.
Prachtig stukje, een compleet verhaal in een act.
Nodigen hem uit om linkse cancel culture af te zeiken, cancelen hem prompt als hij iets onwelgevalligs zegt. En een host die opstapt en denkt fuuuuck dit ik ga niet ten onder met dit schip.

_O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197793713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
De anchor loopt gewoon weg _O- Bij Newsmax willen ze geen rechtszaak meer riskeren.
Wow, Newsmax is ook redelijk rechts toch?
pi_197793756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:17 schreef speknek het volgende:

[..]

Prachtig stukje, een compleet verhaal in een act.
Nodigen hem uit om linkse cancel culture af te zeiken, cancelen hem prompt als hij iets onwelgevalligs zegt. En een host die opstapt en denkt fuuuuck dit ik ga niet ten onder met dit schip.

_O_.
Irritant figuur ook die Lidell.. blijft maar door de presentator heenbazelen met dat domme gezwets.
  woensdag 3 februari 2021 @ 10:27:53 #31
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197793763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:24 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Wow, Newsmax is ook redelijk rechts toch?
Tussen OANN en FOX in dacht ik.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197793796
Is dit al langsgekomen of onder de radar gebleven:
https://www.independent.c(...)gation-b1795774.html

Scottish parliament to vote on wether Trumps golfresort financing should be investigated.

Zorgen over de financiering van
Mogelijk witwassen
Shadowy business dealings
Evidence based concerns

En no way dat hij hier tijdens de lockdown welcome is om te komen golfen, dat beschouwen ze daar niet als dringend noodzakelijk.
pi_197793951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Is dit al langsgekomen of onder de radar gebleven:
https://www.independent.c(...)gation-b1795774.html

Het commentaar van eric trump is er weer eentje die de totale hypocrsie van de trump familie met een heel dikke marker onderstreept. :D

https://www.theguardian.c(...)lf-courses-turnberry
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:01:55 #34
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197794241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:27 schreef zalkc het volgende:

[..]

Tussen OANN en FOX in dacht ik.
Als je die bullshit moet aanhoren als van die mypillow guy, dan moet je werkelijk bij je zelf twijfelen over je politieke richting.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 11:04:23 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197794279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:24 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Wow, Newsmax is ook redelijk rechts toch?
Ja, maar zeer bezorgd over de rechtszaken die Dominion tegen ze aan kan spannen als ze doorgaan met het verspreiden van leugens.

Blijkbaar hebben de huisadvocaten weinig twijfel aan de uitkomst van een dergelijke zaak anders zouden ze het wel aandurven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197794345
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:01 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Als je die bullshit moet aanhoren als van die mypillow guy, dan moet je werkelijk bij je zelf twijfelen over je politieke richting.
Hij bleef maar doordrammen. Doet me denken aanTrump in het eerste debat met Biden.
De Grote Bek methode
  woensdag 3 februari 2021 @ 11:12:05 #37
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197794413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 11:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hij bleef maar doordrammen. Doet me denken aanTrump in het eerste debat met Biden.
De Grote Bek methode
Politiek ratelen noemen ze dit, kwantiteit boven kwaliteit
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2021 @ 11:15:33 #38
426493 crew  PippenScottie
pi_197794485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:24 schreef GlennQuagmire het volgende:

[..]

Wow, Newsmax is ook redelijk rechts toch?
Ik denk dat als je je op dit vlak begeeft, links en rechts eigenlijk geen betekenis meer hebben.

Feitelijk sta je buiten het politieke spectrum. En buiten de waarheid.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 12:45:43 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197795991
Kolere, zelfs dat nazi-fossiel van een Karl Rove heeft het gehad met die Greene.

Edit: wel de juiste naam schrijven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197796225
twitter
pi_197796577
quote:
Benieuwd hoe dit verder gaat. Waarschijnlijk blijft het nu niet bij een lang telefoomgesprek, maar reist ze af naar Mar a Lago.

Off topic: waarom gaat iemand zodanig voor een kunstwerk zitten dat ze het hoofd van Medusa krijgt?
pi_197796656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 00:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[ twitter ]
De anchor loopt gewoon weg _O- Bij Newsmax willen ze geen rechtszaak meer riskeren.
hahaha genietmoment van de dag :D :D
Die Mypillowguy blijft maar doorrazen _O-
  woensdag 3 februari 2021 @ 13:48:11 #43
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197796964
Ik heb het even niet zo nauw gevolgd de laatste week, maar was er nog #ophef over dat pepperspray incident met die 9 jarige? Of heeft geen enkele politicus daar wat over geroepen?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197797526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:48 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het even niet zo nauw gevolgd de laatste week, maar was er nog #ophef over dat pepperspray incident met die 9 jarige? Of heeft geen enkele politicus daar wat over geroepen?
Helaasch niet.
  woensdag 3 februari 2021 @ 14:58:28 #45
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197798113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:48 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het even niet zo nauw gevolgd de laatste week, maar was er nog #ophef over dat pepperspray incident met die 9 jarige? Of heeft geen enkele politicus daar wat over geroepen?
Ik denk het niet, want dan moeten ze het hele defund the police hetze oprakelen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197798619
Dat axios verslag van die oval office meeting, 4 weken na de verkiezingen, leest als een toneelstuk, geweldig.
Snel een film aub.
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:31:04 #47
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197798679
twitter
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 15:31:14 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197798683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 13:48 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het even niet zo nauw gevolgd de laatste week, maar was er nog #ophef over dat pepperspray incident met die 9 jarige? Of heeft geen enkele politicus daar wat over geroepen?
Dat zou de eenheid in het land in gevaar kunnen brengen. Lullig voor dat kind uiteraard, maar ja. Het is niet dat ze blank was of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197798747
https://www.pbs.org/newsh(...)-of-trump-appointees

Dat is ook een manier om het op te lossen :o
Als Trump dit indertijd had gedaan, dan waren we viesmad geworden, maar de reden lijkt me nu een stuk legitiemer: Sneaky acties ongedaan maken.

Maar goed, precedent geschapen, dus de GOP gaat dit volgende keer ook doen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197799086
twitter

Alsof het wat uitmaakt. Straatje schoonvegen.
Zou liever horen/lezen dat men in de wandelgangen op het geweten werkt.

Toch idioot, dat Green ‘mag’ blijven - de spreekbus van de impeached pres.- en Liz Cheney moet opstappen.
  woensdag 3 februari 2021 @ 16:11:56 #51
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197799209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:35 schreef Knipoogje het volgende:
https://www.pbs.org/newsh(...)-of-trump-appointees

Dat is ook een manier om het op te lossen :o
Als Trump dit indertijd had gedaan, dan waren we viesmad geworden, maar de reden lijkt me nu een stuk legitiemer: Sneaky acties ongedaan maken.

Maar goed, precedent geschapen, dus de GOP gaat dit volgende keer ook doen.
Nah, zoals het er nu naar uitziet komt er voorlopig toch geen 'volgende keer' meer voor de GOP, dus... :P

Maar serieus, dit is toch niet meer dan terecht? Die lui vormen gewoon een veiligheidsrisico, weg ermee.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 16:39:36 #52
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197799557
twitter


Tja, da's nou jammer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197799878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Tja, da's nou jammer.
Bannon is screwed, so screwed :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_197800311
Ondertussen in Schotland: https://www.scotsman.com/(...)n-mclaughlin-3121157

Quote:” Donald Trump: Scottish Parliament should follow the money when voting on unexplained wealth order – Martyn McLaughlin

It is impossible for the upcoming Scottish Parliament debate and vote on whether ministers should pursue an unexplained wealth order (UWO) against Donald Trump to cover every minute detail of his financial circumstances.”


But given one of the main grounds for seeking an UWO is a reasonable suspicion that the known sources of the respondent’s lawfully obtained income would have been insufficient for their purchases, MSPs could do worse than focus on the myriad inconsistencies and contradictions surrounding the financing of Mr Trump’s Scottish companies.”


“ Thanks to a brief and opaque paper trail, we know they have assets worth £94m, yet have incurred losses of more than £55m, and owe £157m to US-based limited liability companies and trusts in Mr Trump’s name. We also know the firms have spent hundreds of millions of pounds, and are planning major expansions that would require hundreds of millions more.”
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:57:19 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197800763
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Tja, da's nou jammer.
Hopelijk zitten er bij meer van die pardons flaws die benut kunnen worden _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 18:47:49 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197801601
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:57 schreef Szura het volgende:

[..]

Hopelijk zitten er bij meer van die pardons flaws die benut kunnen worden _O-
Bij een aantal van die last minute pardons wel heb ik begrepen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197801615
quote:
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 18:48:59 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197801625
twitter


En doei.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 3 februari 2021 @ 18:54:02 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197801707
twitter


Ouch
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197801709
Nog wat rechtszaken die gedropt worden:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 18:55:27 #61
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197801733
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
Kortom, de RNC heeft dus zelf geen maatregelen genomen want geen issue met Greene's uitspraken. Dan maar zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:01:07 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197801805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Kortom, de RNC heeft dus zelf geen maatregelen genomen want geen issue met Greene's uitspraken. Dan maar zo.
Verhalen gingen dat McCarthy een deal wilde met Hoyer, vermoedelijk om haar in andere committees te plaatsen ofzo. Terecht is Hoyer daar niet in geïnteresseerd. Dus McCarthy heeft nog een dag om haar er alsnog zelf uit te trappen of alle GOP’ers mogen tijdens de stemming kleur bekennen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197801813
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
Nog wat rechtszaken die gedropt worden:

[ twitter ]
[ twitter ]
Die tweede is wel een probleem, dat had namelijk een zeer belangrijke case kunnen worden.
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:02:11 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197801822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:01 schreef Szura het volgende:

[..]

Verhalen gingen dat McCarthy een deal wilde met Hoyer, vermoedelijk om haar in andere committees te plaatsen ofzo. Terecht is Hoyer daar niet in geïnteresseerd. Dus McCarthy heeft nog een dag om haar er alsnog zelf uit te trappen of alle GOP’ers mogen tijdens de stemming kleur bekennen.
Ja, dat is wel leuk, natuurlijk, hoe dan ook verliezen de Republikeinen die stemming maar de vraag zal zijn hoeveel er de QAnon kant kiezen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 3 februari 2021 @ 19:04:11 #65
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197801859
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat is wel leuk, natuurlijk, hoe dan ook verliezen de Republikeinen die stemming maar de vraag zal zijn hoeveel er de QAnon kant kiezen.
De campagnefilmpjes voor de Democraten schrijven zich vanzelf als de Republikeinen het tot een stemming laten komen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 19:05:14 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197801878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Die tweede is wel een probleem, dat had namelijk een zeer belangrijke case kunnen worden.
Nogal onwaarschijnlijk gegeven de uitspraak in 2019 over Harvard over precies hetzelfde verhaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197801965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Die tweede is wel een probleem, dat had namelijk een zeer belangrijke case kunnen worden.
Nee hoor er zijn al eerdere zaken geweest waarin de SC een uitspraak heeft gedaan

quote:
The Supreme Court has ruled colleges and universities may consider race in admissions decisions but has said that must be done in a narrowly tailored way to promote diversity and should be limited in time. Schools also bear the burden of showing why their consideration of race is appropriate.

Yale has said its practices comply with decades of Supreme Court precedent and that it considers a multitude of factors and looks at “the whole person when selecting whom to admit among the many thousands of highly qualified applicants.”

Bron
Totaal overbodig dus.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197802109
Wat zijn de laatste FBI-cijfers
* Hoeveel bestormers zijn er geïdentificeerd?
* Hoeveel zijn er aangeklaagd ?
pi_197802562
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zijn de laatste FBI-cijfers
* Hoeveel bestormers zijn er geïdentificeerd?
* Hoeveel zijn er aangeklaagd ?
Eigenlijk boeit dat domme voetvolk mij niet. Zie liever het gespuis dat het in gang heeft gezet bloeden.
pi_197804485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eigenlijk boeit dat domme voetvolk mij niet. Zie liever het gespuis dat het in gang heeft gezet bloeden.
Ik zie graag Elizabeth from Tennessee nog terug.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:15:21 #71
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197804490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 16:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Tja, da's nou jammer.
En hij heeft met het pardon op zak, geen reden meer om te weigeren op te komen draven voor de statecourt. Dus kunnen ze hem daar over van alles aan de tand voelen. Ook over Trump. Als hij hier mijneed pleegt is zowel hij als Trump zwaar de lul.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 3 februari 2021 @ 21:59:22 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197805314
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197805370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, dat is wel leuk, natuurlijk, hoe dan ook verliezen de Republikeinen die stemming maar de vraag zal zijn hoeveel er de QAnon kant kiezen.
Hoe meer republikeinen openlijk qanon-zijde kiezen... hoe meer de partij splijt *O*
Helaas.. openlijk qanon slap lullen doen ze niet . Ook Greene moet zich nu inhouden
pi_197805413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zijn de laatste FBI-cijfers
* Hoeveel bestormers zijn er geïdentificeerd?
* Hoeveel zijn er aangeklaagd ?
twitter


Blij dat ze is geidentificeerd. Hopelijk wordt ze fatsoenlijk gestraft.
pi_197805730
quote:
6s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Nee hoor er zijn al eerdere zaken geweest waarin de SC een uitspraak heeft gedaan
[..]

Totaal overbodig dus.
Nou nee. Yale kan best zeggen dat ze zich er aan houden maar dat wordt nu dus niet meer onderzocht.
pi_197805791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nou nee. Yale kan best zeggen dat ze zich er aan houden maar dat wordt nu dus niet meer onderzocht.
Uit hetzelfde artikel:

quote:
Federal prosecutors said the Justice Department’s underlying investigation, aimed at ensuring Yale complies with federal anti-discrimination laws, continues.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197805871
twitter

Die Nancy :D
Hoewel het is een serieuze zaak natuurlijk .
Seth ging ook al even los en kwam met een nieuw logo voor GQP
pi_197805874
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 21:59 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Hier is de hele persverklaring oO/

pi_197805892
quote:
81s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Uit hetzelfde artikel:
[..]

Wat is er nog te onderzoeken als de rechtszaak stopt :? Dat lijkt me nogal tegenstrijdig.
pi_197806008
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat is er nog te onderzoeken als de rechtszaak stopt :? Dat lijkt me nogal tegenstrijdig.
Omdat je pas een rechtszaak begint als vaststaat dat die regels overtreden zijn mss?

Bij Trump & Co ging het er meer om dat ze het niet eens waren met eerdere uitspraken van de SC mbt die regels, de huidige regering wel dus is er vooralsnog geen reden om het hele verhaal bij de SC neer te leggen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806029
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat je pas een rechtszaak begint als vaststaat dat die regels overtreden zijn mss?

Nee, als je dat vermoedt. Een rechtszaak is om dat vast te stellen.
pi_197806052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee, als je dat vermoedt. Een rechtszaak is om dat vast te stellen.
Eh nee een rechter oordeelt pas als er een verschil van mening is tussen de twee partijen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806077
quote:
81s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Eh nee een rechter oordeelt pas als er een verschil van mening is tussen de twee partijen.
En dat was er, want de rechtszaak was aangespannen. Nu blijkbaar niet meer?
pi_197806117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:41 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dat was er, want de rechtszaak was aangespannen. Nu blijkbaar niet meer?
Klopt, Barr zit niet langer bij het DOJ en zij gaan nu dus eerst uitzoeken of die regels daadwerkelijk zijn overtreden. Maar als de Republikeinen bewijs hebben daarvan kunnen ze natuurlijk altijd zelf een rechtszaak beginnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806131
The inside story...”hoe kom / crash je het witte huis binnen!

https://www.deepcapture.c(...)e-house-december-18/

Griezelen en smullen en de andere kant van het verhaal van het bonusverhaal van axios.

[ Bericht 13% gewijzigd door AnneX op 03-02-2021 22:58:58 ]
pi_197806148
quote:
84s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Klopt, Barr zit niet langer bij het DOJ en zij gaan nu dus eerst uitzoeken of die regels daadwerkelijk zijn overtreden.
Jij impliceert nu dat er daar geen bewijs voor was.
pi_197806187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Jij impliceert nu dat er daar geen bewijs voor was.
Ja? Is dat zo gek? Nogmaals: het ging Trump & Co er vnl om dat ze het niet eens waren met de eerdere uitspraken van de SC mbt hun recht om positieve discriminatie toe te passen bij het toelaten van studenten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806218
quote:
84s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ja? Is dat zo gek?
Ja. Omdat je er geen bewijs voor geeft.
pi_197806233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:51 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ja. Omdat je er geen bewijs voor geeft.
Jij wel dan? Zullen we eerst afwachten of er bewijs is mss?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806245
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij wel dan? Zullen we eerst afwachten of er bewijs is mss?
Jij doet de stelling, die moet je onderbouwen.
pi_197806335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Jij doet de stelling, die moet je onderbouwen.
Zucht ja dat durf ik wel te beweren idd. Ik ga ervan uit dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. En gewoon logisch nadenken over wat de agenda van de vorige regering was helpt ook wel daarbij nl alle vormen van discriminatie uitsluiten, ook de positieve. Komt nog eens bij dat een gerenommeerde universiteit als Yale zijn vingers echt niet zal branden aan het overtreden van die regels? Waarom zouden ze :?

Maar mocht jij meer bewijs hebben dat ze die overtreden hebben laat ik me graag overtuigen hoor! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 3 februari 2021 @ 23:00:30 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197806361
Kansloos whataboutism-statement van QOP-leader McCarthy

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197806364
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zucht ja dat durf ik wel te beweren idd. Ik ga ervan uit dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. En gewoon logisch nadenken over wat de agenda van de vorige regering was helpt ook wel daarbij nl alle vormen van discriminatie uitsluiten, ook de positieve. Komt nog eens bij dat een gerenommeerde universiteit als Yale zijn vingers echt niet zal branden aan het overtreden van die regels? Waarom zouden ze :?

Maar mocht jij meer bewijs hebben dat ze die overtreden laat ik me graag overtuigen hoor! :D
Zoiets heet gewoon speculatie :)
pi_197806494
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:01 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Zoiets heet gewoon speculatie :)
Een makkelijke speculatie wel want als de vorige regering die zaak aanspande omdat ze bewijs hadden dat Yale de huidige regels heeft overtreden heb jij daar vast wel de bronnen van? En mocht het zo zijn denk je dan niet dat de hele juridische wereld op de achterste poten zou staan om zoveel ONRECHT?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806502
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een makkelijke speculatie wel want als de vorige regering die zaak aanspande omdat ze bewijs hadden dat Yale de huidige regels heeft overtreden heb jij daar vast wel de bronnen van?
Bekijk de papieren van de rechtszaak zou ik zeggen.
pi_197806532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:11 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Bekijk de papieren van de rechtszaak zou ik zeggen.
Lijkt me meer een taak voor jou. Jij bent immers degene die denkt dat er bewijs voor is omdat ze een rechtszaak aanspanden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197806536
Daar was ik wel benieuwd naar. Duurt nog 5 jaar.

https://www.politico.com/(...)-visitor-logs-465564

“ The Biden White House said it cannot unilaterally release visitor logs from the Trump White House, amid questions about whether anyone who participated in the Jan. 6 attack on the Capitol visited the former president in the days leading up to it.

“Under the Presidential Records Act, all Trump White House visitor logs are under the control and legal custody of the National Archives and Records Administration, and cannot be unilaterally released by the Biden White House,” a White House spokesperson said on Wednesday, following inquiries from reporters during a press briefing the day before.”
pi_197806657
twitter


Comments:
“Its beginning to look a lot like obstruction”

“ So, either:

1) There were no plans, memorandum, or emails regarding security planning for the January 6, 2021 "Save America" Event on the US National Mall.

OR

2) Trump administration destroyed all records related to said event.

Both possibilities are incriminating as hell.”
  Moderator woensdag 3 februari 2021 @ 23:56:13 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197806937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wat is er nog te onderzoeken als de rechtszaak stopt :? Dat lijkt me nogal tegenstrijdig.
Mischien omdat de rechtszaak alleen gestart was voor de publiciteit en niet het resultaat was van een gedegen onderzoek? Dit was de Trump administratie, he?

Dit geeft aan dat het onderzoek niet afgerond was, lijkt mij, anders gaat het onderzoek niet gewoon door.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197807000
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 23:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien omdat de rechtszaak alleen gestart was voor de publiciteit en niet het resultaat was van een gedegen onderzoek? Dit was de Trump administratie, he?

Dit geeft aan dat het onderzoek niet afgerond was, lijkt mij, anders gaat het onderzoek niet gewoon door.
Dat was ook de klacht van Yale idd

quote:
Yale categorically denied the allegations, and accused the department of making its determination before allowing university officials to provide all of the information it had requested.
Ze hadden gewoon besloten een rechtszaak te beginnen. Niet zozeer om overtredingen van huidige regels aan te tonen maar juist om die regels te veranderen en dat heeft natuurlijk weer te maken met de scheve verhouding die er is ontstaan in de SC dankzij de benoeming ACB.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 00:09:26 #101
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197807021
quote:
84s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat was ook de klacht van Yale idd
[..]

Ze hadden gewoon besloten een rechtszaak te beginnen. Niet zozeer om overtredingen van huidige regels aan te tonen maar juist om die regels te veranderen en dat heeft natuurlijk te maken met de scheve verhouding die er is ontstaan in de SC dankzij de benoeming ACB.
Er loopt al een hoger beroepszaak over een zelfde zaak tegen Harvard (Harvard werd in het gelijk gesteld door de rechter) die mogelijk bij het SC gaat landen, deze zaak voegde dus hoegenaamd niets toe als het om een SC ruling ging.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197807042
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er loopt al een hoger beroepszaak over een zelfde zaak tegen Harvard (Harvard werd in het gelijk gesteld door de rechter) die mogelijk bij het SC gaat landen, deze zaak voegde dus hoegenaamd niets toe als het om een SC ruling ging.
Ook dat maar dat weerhoudt ze er ook niet van om gewoon een nieuwe te beginnen :')

quote:
In a statement on Wednesday, Blum expressed disappointment at the DOJ's decision to withdraw, and said the group intends to file a new lawsuit against Yale "in the coming days."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 februari 2021 @ 00:36:20 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807160
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197807236
Oooooh we hebben mss de CONTEXT gemist? _O- :') 8)7

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 00:56:15 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197807265
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:50 schreef Kijkertje het volgende:
Oooooh we hebben mss de CONTEXT gemist? _O- :') 8)7

[ twitter ]
Oh, dat zal het wel zijn, we missen de context van de Jewish Space Lasers. Mischien bedoelde dat Soros ze betaald had? Dan zal het wel ok zijn, toch? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 4 februari 2021 @ 00:57:45 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_197807272
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, dat zal het wel zijn, we missen de context van de Jewish Space Lasers. Mischien bedoelde dat Soros ze betaald had? Dan zal het wel ok zijn, toch? ;)
Ze heeft wel een middelbare school diploma gehaald, afgelopen jaar.
pi_197807310
De FBI zou 180 mensen hebben aangeklaagd.
Valt me tegen. Ik dacht aan dat het mogelijk is 500 mensen te identificeren.. De FBI heeft veel beelden kunnen verzamelen 140.000 items hoorde ik vorige week.
pi_197807466
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807488
twitter

Mevrouw verontschuldigt zich intern bij GQP collega’s.
Nu nog publiekelijk.
  donderdag 4 februari 2021 @ 02:50:31 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807490
Cheney overleeft:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197807491
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:50 schreef Szura het volgende:
Cheney overleeft:
[ twitter ]
*O*

Veel minder stemmen dan ik dacht om haar te lozen :9

twitter


Bigly! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807495
Natuurlijk makkelijk even sorry zeggen als het te heet onder de voeten wordt.
Net als Trump, eerst een soort van sussend woordje spreken en even later alles weer ontkennen :')
Let maar op. Greene gaat haar uitspraken later weer gewoon doodleuk herhalen
  donderdag 4 februari 2021 @ 02:55:03 #113
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807497
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

*O*

Veel minder stemmen dan ik dacht om haar te lozen :9

[ twitter ]

Bigly! :Y
Inderdaad, lijkt toch een miscalculatie van kamp-Trump binnen de GOP.

Ben benieuwd wat voor verhoudingen we gaan zien bij de resolutie om Greene uit de committees te flikkeren. Ze kan lijkt me sowieso op de pakweg 60 figuren rekenen die Cheney weg wilden hebben. Benieuwd hoeveel het daadwerkelijke aantal zal zijn.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 4 februari 2021 @ 02:56:48 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807498
Samenvatting:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197807499
twitter

Nou mevrouw komt ermee weg na een halfslachtig “excuus”.
Comment:
“House House Republicans are applauding a woman who indicated support for executing Democrats.”
pi_197807513
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:59 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nou mevrouw komt ermee weg na een halfslachtig “excuus”.
Comment:
“House House Republicans are applauding a woman who indicated support for executing Democrats.”

Ze heeft nu dus spijt van alle uitspraken waarop ze uberhaupt verkozen is in haar district? Ben je lekker klaar mee als kiezer

:|W

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807515
twitter

En een vervolg op trumps zaken in Schotland: het is niet politiek doch een zaak van Justitie.
  donderdag 4 februari 2021 @ 03:23:54 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807518
Nog een stemming waarin de Republikeinen kleur mogen bekennen
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197807522
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 03:20 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
En een vervolg op trumps zaken in Schotland: het is niet politiek doch een zaak van Justitie.
Commentaar van de voorzitter van het parlement daar:

twitter


:D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:56 schreef Szura het volgende:
Samenvatting:
[ twitter ]
Het is ook niet alsof ze in privé-gesprekken nou zo enthousiast zijn over MTG. De één kan niet zonder de ander en samen lijkt het nog wat.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 februari 2021 @ 04:05:38 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197807534
Er zijn een paar Mohikanen zoals Cheney en Kitzinger
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197807553
Nu de Democraten eindelijk ook de leiding over de Committees hebben in de Senaat kan deze ook doorgaan:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807554
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:55 schreef Szura het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt toch een miscalculatie van kamp-Trump binnen de GOP.

Ben benieuwd wat voor verhoudingen we gaan zien bij de resolutie om Greene uit de committees te flikkeren. Ze kan lijkt me sowieso op de pakweg 60 figuren rekenen die Cheney weg wilden hebben. Benieuwd hoeveel het daadwerkelijke aantal zal zijn.
Oh Lawrence O'Donnell (MSNBC) wijst erop dat die ene 'present'-stem best wel raar is aangezien het een anonieme stemming was :D

Dat verklaart mss ook wel waarom er zo weinig voor het verwijderen van Cheney stemden? Ze zijn echt doodsbang een target van Trump-aanhangers te worden.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 04-02-2021 04:39:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807624
twitter


Geniaal! 'But we love you. You're very special!' :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807639
twitter

Een echte trump adept. Ethiek of dollars.

En hoezo een geheime (?) stemming over wel/niet laten aanblijven van Cheney en niet over gedrag en uitlatingen van Green? o|O
pi_197807640
Ach gut. McCarthy weet ineens niet meer wat QAnon is en hoe je het uitspreekt :')

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807651
Weet Qenin McQuarty het niet meer? minorityleader van de GQP. 8)7
pi_197807685
En dit dan? Zou het waar zijn? Vast.
twitter
pi_197807719
De drie-eenheid:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197807884
Hoe kun je als democraat nu nog serieus samenwerken met de andere partij waarbij men iemand laat zitten die openlijk opgeroepen heeft om jou partijleden te vermoorden. En dan schreeuwen de hypocriete republikeinen dadelijk weer dat er verzoening en samenwerking moet zijn. :') |:(
pi_197808063
quote:
81s.gif Op donderdag 4 februari 2021 05:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Geniaal! 'But we love you. You're very special!' :+
Het is maar goed dat dit een impeachment is en geen rechtszaak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197809522
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 05:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sterk!
Spoilers!
pi_197810288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:24 schreef Basp1 het volgende:
Hoe kun je als democraat nu nog serieus samenwerken met de andere partij waarbij men iemand laat zitten die openlijk opgeroepen heeft om jou partijleden te vermoorden. En dan schreeuwen de hypocriete republikeinen dadelijk weer dat er verzoening en samenwerking moet zijn. :') |:(
Wie heeft dit gedaan? En welke Republikeinen schreeuwen dat er verzoening en samenwerking zou moeten zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 10:57:46 ]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 4 februari 2021 @ 11:38:28 #135
426493 crew  PippenScottie
pi_197811033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:24 schreef Basp1 het volgende:
Hoe kun je als democraat nu nog serieus samenwerken met de andere partij waarbij men iemand laat zitten die openlijk opgeroepen heeft om jou partijleden te vermoorden. En dan schreeuwen de hypocriete republikeinen dadelijk weer dat er verzoening en samenwerking moet zijn. :') |:(
Je kan het altijd proberen. Er zijn republikeinen die wel mee willen werken. Niet veel, maar ze bestaan. Werk met hen samen waar je kan en laat voor de rest de partij zichzelf maar verscheuren.
  donderdag 4 februari 2021 @ 11:42:27 #136
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197811100
quote:
11s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wie heeft dit gedaan? En welke Republikeinen schreeuwen dat er verzoening en samenwerking zou moeten zijn?
Dude...echt...heb je weer onder die fikse steen geleefd :D
pi_197811708
quote:
11s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wie heeft dit gedaan? En welke Republikeinen schreeuwen dat er verzoening en samenwerking zou moeten zijn?
dat dit niet in jou zogenaamde neutrale media bubbel vermeld is verbaast me. :D ow nee toch niet. _O-

https://www.cbsnews.com/news/house-republicans-biden-letter/

17 new House Republicans tell Biden they want to work together
pi_197812234
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:42 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Dude...echt...heb je weer onder die fikse steen geleefd :D
Nergens roept een republikein direct op om democraten te vermoorden. Er worden altijd een hoop semantische spelletjes gespeeld waarachter je je kan verschuilen. ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 4 februari 2021 @ 12:49:34 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197812256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:48 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nergens roept een republikein direct op om democraten te vermoorden. Er worden altijd een hoop semantische spelletjes gespeeld waarachter je je kan verschuilen. ;)
‘Het was alleen maar een like’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197812770
quote:
Rep. Greene reportedly liked a comment in January 2019 that said 'a bullet to the head would be quicker' to remove Pelosi from her role as House Speaker
In a April 2018 Facebook post, Greene went on a conspiracy-laden tirade about the Iran Deal, in an effort to slam former President Barack Obama
Greene also liked comments that mentioned executing FBI agents because they were a part of the 'deep state' that was working against Trump
Lekker meissie deze...

https://www.dailymail.co.(...)i-hanging-Obama.html
pi_197815165
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:49 schreef Szura het volgende:

[..]

‘Het was alleen maar een like’
Dit klopt inderdaad, het ging om een like op een Facebook post. Kortom, wat Basp1 eerder opperde is gewoonweg niet waar.

quote:
Dit was het specifieke incident inderdaad. Tja, deze vrouw is een vrij huiveringwekkend figuur. Ze heeft wel meer opzienbarende dingen zitten beweren, het is vanuit dat oogpunt ook bizar dat zo iemand is verkozen tot het Congres. Ik ben benieuwd of er juridisch gezien mogelijkheden zijn om haar te verwijderen op basis van zaken die ze in het verleden heeft gedaan en gezegd. Het is te hopen, want dit soort idioten moet geen platform worden geboden.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:16 schreef Basp1 het volgende:

https://www.cbsnews.com/news/house-republicans-biden-letter/

17 new House Republicans tell Biden they want to work together
Had ik nog niet meegekregen. Prima brief overigens :).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 15:19:16 ]
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:35:47 #142
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197815588
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

https://www.cbsnews.com/news/house-republicans-biden-letter/

17 new House Republicans tell Biden they want to work together
Prima brief idd. Maarrrr Madison Cawthorn? Die was toch full fascist gegaan? Of was dat jeugdige naïviteit?
Hij heeft wel één van de meest kinderachtige handtekeningen die ik ooit gezien heb :P
pi_197815688
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Prima brief idd. Maarrrr Madison Cawthorn? Die was toch full fascist gegaan? Of was dat jeugdige naïviteit?
Hij heeft wel één van de meest kinderachtige handtekeningen die ik ooit gezien heb :P
Volgens mij was er ophef omdat hij een eigen bedrijf heeft genaamd 'SPQR'. En verwijst schijnbaar naar Rome, maar wordt ook wel gebruikt door extremisten.
pi_197816140
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij was er ophef omdat hij een eigen bedrijf heeft genaamd 'SPQR'. En verwijst schijnbaar naar Rome
Yep.. wat het met rechts extremisten te maken heeft zie ik niet direct.

quote:
Senatus Populusque Romanus, "De Senaat en het Volk van Rome", de zinsnede die fungeerde als de officiële naam van het Romeinse Rijk
pi_197816705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Yep.. wat het met rechts extremisten te maken heeft zie ik niet direct.
[..]

AS Roma speelde zelfs nog een tijdje met dit woord op hun shirt, waarbij ik dan toch aanneem dat als het ook maar enigszins een discutabele betekenis zou hebben, zo'n grote club dit niet zou doen.

Maar de bedoeling is hier natuurlijk, clusteren & collectief demoniseren. Min of meer elke Republikein is een extreemrechtse, fascistische 'white supremacist' en dat idee moet zoveel mogelijk worden gepusht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 16:45:53 ]
pi_197816995
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Prima brief idd. Maarrrr Madison Cawthorn? Die was toch full fascist gegaan? Of was dat jeugdige naïviteit?
Hij heeft wel één van de meest kinderachtige handtekeningen die ik ooit gezien heb :P
Meer full Trump-wappie:

Madison Cawthorn is a Republican creation and North Carolina embarrassment

quote:
▪ Helped incite the U.S. Capitol invasion with a Jan. 6 speech that lied about election fraud and stoked anger, then less than 24 hours later said the president’s election falsehoods played a role in the riot while claiming his own, similar election lies weren’t a factor. Cawthorn wasn’t alone in that kind of whiplash-inducing pivot, but he was the only lawmaker calling for unity after Jan. 6 who also sold “Cry more, lib” T-shirts on his web site. (He later removed the listing.)

▪ Faced questions about claims that he was a legitimate candidate for the 2020 Paralympic Games. Cawthorn has suggested so more than once, including telling a Christian podcast host that “I had an opportunity for the Paralympics for track and field.” This is not accurate, as The Nation reported, and it’s an insult to the Paralympic athletes who invest their time and effort to compete at an elite level.

▪ Typed this actual sentence in a Jan. 19 email to Republican colleagues obtained by TIME: “I have built my staff around comms rather than legislation.” That commitment to messaging, rather than understanding and participating in legislating, might have been something that interested his constituents before they voted to send him to Congress.

▪ Struggled through an excruciating interview with CNN’s Pamela Brown in which he finally acknowledged Joe Biden’s legitimate victory yet continued to allege that states subverted the U.S. Constitution in changing election rules. That’s not true, and when Brown noted that election rules also were changed in North Carolina, Cawthorn said he wasn’t aware of those changes. Either Cawthorn inexplicably doesn’t know what’s going on his home state, or he lied. (The latter is very possible given Cawthorn’s volatile relationship with the truth. During his campaign, he created the impression that he was headed to the U.S. Naval Academy before an accident left him partially paralyzed. The reality: Cawthorn was rejected by the Naval Academy before his accident.)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197817000
We zullen het zien met die stemming over mevrouw Greene. Vooralsnog doet die partij verrassend weinig moeite om zich te distantiëren van de rechtsgekkies. Zelfs tijdens een stemming waar geen namen bekend zijn heb je van die zwakkelingen die niet eens voor of tegen stemmen, maar "present".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_197817107
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:02 schreef OMG het volgende:
We zullen het zien met die stemming over mevrouw Greene. Vooralsnog doet die partij verrassend weinig moeite om zich te distantiëren van de rechtsgekkies. Zelfs tijdens een stemming waar geen namen bekend zijn heb je van die zwakkelingen die niet eens voor of tegen stemmen, maar "present".
De Democraten gaan daar dan ook dik gebruik van maken richting de midterms:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197817236
Die Greene roept wel degelijk op tot geweld hoor. Beetje slap om later social media posts te gaan verwijderen ook.

twitter


twitter


Iedereen die dit volkomen losgeslagen alright wappie niet veroordeeld is gewoon een enabler.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197817440
Goed bezig!

twitter


quote:
“The outgoing panel, appointed by the previous administration and stacked with transparently biased union-busters, was notorious for ignoring the law to gut workplace rights and further an extreme political agenda,” Everett Kelley, president of the American Federation of Government Employees, said in a statement.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197817700
Ook mooi!

twitter


Sws gelukkig afgelopen met Trump's executie-neigingen nu hij geen president meer is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197817753
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 22:45 schreef AnneX het volgende:
The inside story...”hoe kom / crash je het witte huis binnen!

https://www.deepcapture.c(...)e-house-december-18/

Griezelen en smullen en de andere kant van het verhaal van het bonusverhaal van axios.
Hoe zit dat met medewerkers in het Witte Huis, het huispersoneel, blijven die zitten bij wisseling van de wacht?
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:54:57 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197817787
Belangrijkste nieuws uit de briefing van de nieuwe National Security Adviser:

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197817876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hoe zit dat met medewerkers in het Witte Huis, het huispersoneel, blijven die zitten bij wisseling van de wacht?
Bedoel je met huispersoneel hospitality en logistieke staf, zoals schoonmakers, koks, secretaresses, chauffeurs ed? Volgens mij blijven die zitten want geen political appointees.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197818073
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef Kijkertje het volgende:
Goed bezig!

[ twitter ]
[..]

Wie zei dat nu ook weer dat Biden steeds meer op Derek Jacobi in I, Claudius begint te lijken. Ziet er fragiel uit, doet met zijn gestotter alsof ie niks snapt, maar verzamelt wel de juiste mensen om zich heen die niet modderen, maar snel actie ondernemen. Ik hoop alleen maar dat Kamala Harris geen vrouwelijke Nero blijkt te zijn :P
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_197818230
Nieuwe video van 6 januari naar buiten gekomen, is beeld voor beeld geanalyseerd. Oude nazi-beelden vertaald naar Amerikaanse context. :{

twitter


quote:
On January 6, Trump supporters gathered at a rally at Washington DC's Ellipse Park, regaled by various figures from Trump world, including Donald Trump Jr. and Rudy Giuliani. Directly following Giuliani's speech, the organizers played a video. To a scholar of fascist propaganda, well-versed in the history of the National Socialist's pioneering use of videos in political propaganda, it was clear, watching it, what dangers it portended. In it, we see themes and tactics that history warns pose a violent threat to liberal democracy. Given the aims of fascist propaganda - to incite and mobilize - the events that followed were predictable.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197818338
Ho ho, da's clusteren en collectief demoniseren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 18:58:44 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197818723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hoe zit dat met medewerkers in het Witte Huis, het huispersoneel, blijven die zitten bij wisseling van de wacht?
Tenzij het politieke benoemingen zijn wel, ja. Dat zijn normale ambtenaren, tenslotte.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197818884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Hoe zit dat met medewerkers in het Witte Huis, het huispersoneel, blijven die zitten bij wisseling van de wacht?
Yep.
SOmmigen werken er al meerdere administraties.

Zeg...mevrouw Green ging zojuist door het stof...als sachtoffer.
Apologies heb ik nie gehoord.

Haar verklaring ( uit het hoofd) gesproken in de House In zijn geheel uitgezonden op cnn , ook op fox?

Commentaar op cnn is vernietigend, desondanks.
pi_197818963
Greene heeft zojuist een speech gegeven in het Huis
Weinig overtuigend :') Hoog 'keutel-intrekken als t nodig is' gehalte
En zaken niet echt veroordelen maar vooral zeggen dat t in 'het verleden' was :')
En overal God bijhalen wordt ik ook een beetje moe van

[ Bericht 6% gewijzigd door Dutch_view op 04-02-2021 19:17:20 ]
pi_197819195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:11 schreef Dutch_view het volgende:
Greene heeft zojuist een speech gegeven in het Huis
Weinig overtuigend :') Hoog 'keutel-intrekken als t nodig is' gehalte
En zaken niet echt veroordelen maar vooral zeggen dat t in 'het verleden' was :')
En overal God bijhalen wordt ik ook een beetje moe van
Die lui kunnen bazelen over God wat ze willen, een enkeltje hel past hen beter. Menselijk afval is het.
pi_197819357
Idiote theorieën de wereld in helpen doen ze helemaal zelf
Maar als het om boetedoening gaat dan halen ze graag God erbij om te laten zien dat niemand perfect is,. ze zondig zijn, ze niet zo bedoeld hadden. Het is nog net niet zo dat ze de schuld bij God in de spreekwoordelijke schoenen schuiven
pi_197819636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bedoel je met huispersoneel hospitality en logistieke staf, zoals schoonmakers, koks, secretaresses, chauffeurs ed? Volgens mij blijven die zitten want geen political appointees.
Het gaat om dat stuk van Patrck Byrne, hij schrijft het zelf: « There was a fine young NSC staffer whom I had gotten to know who a real mensch, and I called him and left a message that I was accepting the open offer he had extended to drop by hie office anytime, and was coming over...right then. » ........ »There was no appointment scheduled ..... Suddenly my staffer-buddy came from inside, and when he saw Flynn and Sidney he froze and looked at me with raised eyebrows ...... Then he did the right thing, strode over to the guard, flashed his ID, and asked him to let us all in, even though none of the requisite paperwork was arranged. »

Uit het Axios-stuk: »How the hell did Sydney get in the building? » White House senior adviser Eric Herschmann grumbled.

Die buddy-staffer, dat lijkt mij niet de juiste persoon om in dienst te houden.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:49:23 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197819829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Het gaat om dat stuk van Patrck Byrne, hij schrijft het zelf: « There was a fine young NSC staffer whom I had gotten to know who a real mensch, and I called him and left a message that I was accepting the open offer he had extended to drop by hie office anytime, and was coming over...right then. » ........ »There was no appointment scheduled ..... Suddenly my staffer-buddy came from inside, and when he saw Flynn and Sidney he froze and looked at me with raised eyebrows ...... Then he did the right thing, strode over to the guard, flashed his ID, and asked him to let us all in, even though none of the requisite paperwork was arranged. »

Uit het Axios-stuk: »How the hell did Sydney get in the building? » White House senior adviser Eric Herschmann grumbled.

Die buddy-staffer, dat lijkt mij niet de juiste persoon om in dienst te houden.
Staffers zijn politieke benoemingen en geen vaste medewerkers van het Witte Huis. Kort gezegd, die gast zit al sinds 20 januari thuis op zoek naar een nieuwe baan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197819950
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Staffers zijn politieke benoemingen en geen vaste medewerkers van het Witte Huis. Kort gezegd, die gast zit al sinds 20 januari thuis op zoek naar een nieuwe baan.
Ok, die oen is dus gewieberd.
Het geeft wel de indruk dat-zeker op het eind- Jan en alleman vrij gemakkelijk tot in the oval office kon komen. Een zootje in een vergiet.
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:54:56 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197819991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ok, die oen is dus gewieberd.
Het geeft wel de indruk dat-zeker op het eind- Jan en alleman vrij gemakkelijk tot in the oval office kon komen. Een zootje in een vergiet.
Trumps Witte Huis. Is er iemand nog verbaast dat het een zooitje was? Dat is volgens mij ook nauwelijks een geheim geweest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197820195
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:30 schreef Dutch_view het volgende:
Idiote theorieën de wereld in helpen doen ze helemaal zelf
Maar als het om boetedoening gaat dan halen ze graag God erbij om te laten zien dat niemand perfect is,. ze zondig zijn, ze niet zo bedoeld hadden. Het is nog net niet zo dat ze de schuld bij God in de spreekwoordelijke schoenen schuiven
Dat moet iemand dan maar zo spinnen dat qan "evil in it's purest form" is en mensen die daarin nu nog geloven duivelsaanbidders zijn. :D
pi_197820277
Goede intro :D

twitter
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 4 februari 2021 @ 20:25:13 #169
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197820748
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:24 schreef Basp1 het volgende:
Hoe kun je als democraat nu nog serieus samenwerken met de andere partij waarbij men iemand laat zitten die openlijk opgeroepen heeft om jou partijleden te vermoorden. En dan schreeuwen de hypocriete republikeinen dadelijk weer dat er verzoening en samenwerking moet zijn. :') |:(
Dat de republikeinen hypocriet zijn weten de democraten, dat die partij nu uit zichzelf bevechtende fracties bestaat is ronduit verontrustend. Ik zou Mitch McConnell wel willen vragen of hij de GOP nog wel kan controleren, op het moment doen ze maar wat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197820993
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:25 schreef Felixa het volgende:
Nieuwe video van 6 januari naar buiten gekomen, is beeld voor beeld geanalyseerd. Oude nazi-beelden vertaald naar Amerikaanse context. :{

[ twitter ]
[..]

Lieve hemel.
Die film, de playlist en de toespraken... geen wonder dat de toch al oververhitte gemoederen op kookpunt het capitool bestormden. Daar zit wel een meester in manipulatie achter. Wie heeft die film gemaakt?
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:17:57 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197821876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Lieve hemel.
Die film, de playlist en de toespraken... geen wonder dat de toch al oververhitte gemoederen op kookpunt het capitool bestormden. Daar zit wel een meester in manipulatie achter. Wie heeft die film gemaakt?
Mijn gok is o.a. Miller.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197821943
Uit Biden's toespraak bij de State Department.

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:24:12 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197821957

Deed mij erg hieraan denken dir video.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197822066
Lekker handig weer van Trump's advocaten om feiten te ontkennen in hun brief:

twitter


Geen reden meer om niet te komen getuigen zou je zeggen maar ik verwacht dat hij daar te laf voor is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:35:51 #175
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197822192
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij was er ophef omdat hij een eigen bedrijf heeft genaamd 'SPQR'. En verwijst schijnbaar naar Rome, maar wordt ook wel gebruikt door extremisten.
Dat was volgens mij niet helemaal het probleem :-)
Zie post 146. En daarnaast komt hij ook voor in de geweldige nieuwe spot van de nieuwe GOP accountability project Pac (van oa Bill Kristol) waarin hij zoiets speeched als: "you may have to push your congressmen, even threaten them a little".

Maar goed...hij heeft iets van boetedoening gedaan door iig toe te geven dat hij wist dat de verkiezingsfraude een leugen was.
pi_197822295
Boze brief naar de SAG op zijn 'officiele' briefpapier natuurlijk. 'Who cares!' _O-

twitter


'You have done nothing for me': Trump ditches SAG amid disciplinary moves

The former president fired off a bombastic letter quitting the Screen Actors Guild after it threatened him with expulsion.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:44:05 #177
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197822376
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
Boze brief naar de SAG op zijn 'officiele' briefpapier natuurlijk. 'Who cares!' _O-

[ twitter ]

'You have done nothing for me': Trump ditches SAG amid disciplinary moves

The former president fired off a bombastic letter quitting the Screen Actors Guild after it threatened him with expulsion.
Je hoort het hem gewoon zeggen :')
pi_197822464
Trump is een beetje de Amerikaanse Gordon.
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:52:35 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197822526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump is een beetje de Amerikaanse Gordon.
Niet al te slim maar wel hoge entertainment-waarde.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197822587
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Niet al te slim maar wel hoge entertainment-waarde.
Beiden zijn mijns inziens kwaadaardig maar Gordon is wat onschadelijker dan oom Donald. Hoe noemen ze dat ook alweer? Malignant narcissism als ik het goed heb.
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:56:35 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197822618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Beiden zijn mijns inziens kwaadaardig maar Gordon is wat onafhankelijker dan oom Donald. Hoe noemen ze dat ook alweer? Malignant narcissism als ik het goed heb.
En enigszins knap dat ze zich op hun manier weten te handhaven in hun sociale kringen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_197822620
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:30 schreef Kijkertje het volgende:
Lekker handig weer van Trump's advocaten om feiten te ontkennen in hun brief:

[ twitter ]

Geen reden meer om niet te komen getuigen zou je zeggen maar ik verwacht dat hij daar te laf voor is.
Ah zoals verwacht is hij te laf:

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 04-02-2021 22:02:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197822648
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

En enigszins knap dat ze zich op hun manier weten te handhaven in hun sociale kringen.
Van Gordon begrijp ik het niet goed. Heeft ooit een bescheiden hitje gehad en we komen er nooit meer vanaf.
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:58:26 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197822649
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Trump is een beetje de Amerikaanse Gordon.
Ik vind hem meer de Amerikaanse Harry Mens
  donderdag 4 februari 2021 @ 21:59:37 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197822661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van Gordon begrijp ik het niet goed. Heeft ooit een bescheiden hitje gehad en we komen er nooit meer vanaf.
Veel mensen zien zichzelf in hem terug, denk ik.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:00:54 #186
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197822678
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind hem meer de Amerikaanse Harry Mens
Punchable faces, all of them. :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:05:55 #187
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197822762
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
Boze brief naar de SAG op zijn 'officiele' briefpapier natuurlijk. 'Who cares!' _O-

[ twitter ]

'You have done nothing for me': Trump ditches SAG amid disciplinary moves

The former president fired off a bombastic letter quitting the Screen Actors Guild after it threatened him with expulsion.
Ondertekend als 'President Donal Trump'. Ook weer zo'n nette brief met z'n fake news cnn.

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Vis1980 op 04-02-2021 22:18:43 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 4 februari 2021 @ 22:09:26 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197822826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van Gordon begrijp ik het niet goed. Heeft ooit een bescheiden hitje gehad en we komen er nooit meer vanaf.
Een beetje oftopic, maar Gordon heeft wel meer dan een bescheiden hitje gehad. En zijn vreselijke programma's met Joling werden zelfs enthousiast bekeken door mijn maten. Veel mensen vinden het mooi als iemand eerst wat zegt, voordat hij praat.

Mensen verwarren overigens het een en ander. Wanneer men zegt dat Trump verfrissend is omdat ie zegt wat ie denkt, dan houden ze zichzelf voor de gek. Hij zegt helemaal niet wat hij denkt. Hij is constant bezig zichzelf als beste eruit te laten komen, en liegt altijd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197823183
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ondertekend als 'President Donal Trump'. Ook weer zo'n nette brief met z'n fake news cnn.

[ twitter ]

_O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197823503
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O-
Hij schrijft in de eerste alinea: who cares! Nou, hijzelf dus, anders zou hij zich niet opwinden.
pi_197824630
Soon: House voting on removing rep. Greene from committees. 🇺🇸
pi_197824756
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:06 schreef pullup het volgende:
Goede intro :D

[ twitter ]
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197824845
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:21 schreef AnneX het volgende:
Soon: House voting on removing rep. Greene from committees. 🇺🇸
Ik zag af en toe wat langs komen van het debat

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197824991
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
Boze brief naar de SAG op zijn 'officiele' briefpapier natuurlijk. 'Who cares!' _O-

[ twitter ]

'You have done nothing for me': Trump ditches SAG amid disciplinary moves

The former president fired off a bombastic letter quitting the Screen Actors Guild after it threatened him with expulsion.
Hij houdt wel de traditie in ere door te ondertekenen met een viltstift :D
pi_197824995
Het is gewoon niet leuk meer, dat politieke zootje.
Ik wens Biden/Harris Heel Veel Succes met Building Back Better.🇺🇸
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:44:00 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197825076
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik zag af en toe wat langs komen van het debat

[ twitter ]
[ twitter ]
Hij heeft natuurlijk niet voor niets een medal gekregen van Trump. Die krijg je niet als je niet 200% loyaal bent. Deze man is door door de diepste krochten van leugens gegaan en de medal dient als geschenk, nadat hij zijn complete ziel aan de duivel heeft verkocht. Onbegrijpelijk dat dit soort types op dat soort posities kunnen zitten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197825079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ondertekend als 'President Donal Trump'. Ook weer zo'n nette brief met z'n fake news cnn.

[ twitter ]

:D

Lang geleden dat ik de naam Gabrielle Carteris tegenkwam. Way back when speelde ze Andrea in Beverly Hills 90210.
Spoilers!
pi_197825105
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:39 schreef AnneX het volgende:
Het is gewoon niet leuk meer, dat politieke zootje.
Ik wens Biden/Harris Heel Veel Succes met Building Back Better.🇺🇸
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197825353
Hoyer is wel goed ^O^

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197825398
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197825484
Ten minste 1 republikein al JA gestemd :D
pi_197825670
2 inmiddels? Maar dat clusteren en collectief demoniseren kan toch echt niet, jongens. Unity en healing met de partij die blijkbaar geen problemen heeft met de Death Star of David. Toch?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_197825768
5! :Y)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197825770
7 Reps. nu die tegen Greene hebben gestemd
edit: gaat snel :P
pi_197825776
9 :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197825797
11 :D
pi_197825832
twitter

The greatest democracy in the world.🇺🇸 NOT
pi_197826335
House strips Marjorie Taylor Greene of her committee posts

Byyeee Felicia :W

Qop boos natuurlijk :')

quote:
Republicans vowed to retaliate against Democrats if and when they retake the majority.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197826403
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 02:09 schreef Barbusse het volgende:
House strips Marjorie Taylor Greene of her committee posts

Byyeee Felicia :W

Qop boos natuurlijk :')

[Republicans vowed to retaliate against Democrats if and when they retake the majority]

Ze snappen het echt niet he! 8)7

quote:
“If anybody starts threatening the lives of members of Congress on the Democratic side, we’d be the first to eliminate them from committees. They had the opportunity to do so,” Pelosi said Thursday.
En dan zo'n verhaal hebben als 'excuus' :')

twitter


'I was allowed...'? Door wie dan :? :|W

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2021 02:50:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197826493
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197826558
Voor wie het niet gezien heeft, de hele speech:


twitter


[ Bericht 42% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2021 03:09:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197826694
twitter




Precies! Het valt ook gewoon niet te verdedigen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197826748
twitter

Duidelijk van Liz. Zij blijft een Republikein.
Ook wel ‘ interessant’ gezien de situatie en stemmingmakerij rond haar positie.
N.B. Klik de tweet voor haar hele statement.
pi_197826751
Nou ja, kunnen we het stemmen over Liz dan opnieuw doen, maar nu niet anoniem? SPACE LASERS.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_197826957
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 05:24 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Duidelijk van Liz. Zij blijft een Republikein.
Ook wel ‘ interessant’ gezien de situatie en stemmingmakerij rond haar positie.
N.B. Klik de tweet voor haar hele statement.
Ik snap nu werkelijk niet dat als je 201 mensen hebt je juist die ene knettergekke nodig hebt. Loos haar en benoem een ander. Want van die 74 miljoen mensen is het overgrote deel toch wel fatsoenlijk en gelooft dat zulke dingen niet kunnen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197826961
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 21:40 schreef Kijkertje het volgende:
Boze brief naar de SAG op zijn 'officiele' briefpapier natuurlijk. 'Who cares!' _O-

[ twitter ]

'You have done nothing for me': Trump ditches SAG amid disciplinary moves

The former president fired off a bombastic letter quitting the Screen Actors Guild after it threatened him with expulsion.
Waar gaat dit dan weer over?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197827250
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 07:04 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik snap nu werkelijk niet dat als je 201 mensen hebt je juist die ene knettergekke nodig hebt. Loos haar en benoem een ander. Want van die 74 miljoen mensen is het overgrote deel toch wel fatsoenlijk en gelooft dat zulke dingen niet kunnen.
Decennialang gekweekt tribalisme. Plus natuurlijk dat een aanzienlijk deel van hun kiezers deze dingen daadwerkelijk zijn gaan denken . Bovendien komen met name de meer radicale gekken opdraven bij de Republikeinse primaries, wat ertoe leidt dat elke cyclus steeds radicaleren door de primaries komen.
pi_197827307
Nou, MTG dus weggestemd, zeer logisch. En ik zou zeggen: one down, 210 to go ;). Wie neemt nu eigenlijk haar positie in?
pi_197827345
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:09 schreef Dejannn het volgende:
Nou, MTG dus weggestemd, zeer logisch. En ik zou zeggen: one down, 210 to go ;). Wie neemt nu eigenlijk haar positie in?
Ze is niet uit het Huis gestemd, maar uit commissies en als Republikeinen willen kunnen ze haar vervangen met willekeurig wie.

Je suggestie dat de Democraten zomaar willekeurig Republikeinen (zouden moeten) wegstemmen met nog 210 te gaan is nogal bizar, maar dat weet je zelf ook vast.
pi_197827437
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze is niet uit het Huis gestemd, maar uit commissies en als Republikeinen willen kunnen ze haar vervangen met willekeurig wie.

Je suggestie dat de Democraten zomaar willekeurig Republikeinen (zouden moeten) wegstemmen met nog 210 te gaan is nogal bizar, maar dat weet je zelf ook vast.
Oké, prima dat je dat even uitlegt. Dan had ik dat verkeerd begrepen.

Dat tweede is natuurlijk ook niet heel erg serieus (zie de knipoog). Ik bedoelde daarmee dat er natuurlijk vrij veel kritiek is op de Republikeinen in het algemeen, en dat er wel meer mensen binnen die partij als rechts-extremistisch worden weggezet. Eigenlijk de hele partij wel. Dus dan zou je in theorie wel meer mensen kunnen wegstemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 08:24:51 ]
pi_197827571
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oké, prima dat je dat even uitlegt. Dan had ik dat verkeerd begrepen.

Dat tweede is natuurlijk ook niet heel erg serieus (zie de knipoog). Ik bedoelde daarmee dat er natuurlijk vrij veel kritiek is op de Republikeinen in het algemeen, en dat er wel meer mensen binnen die partij als rechts-extremistisch worden weggezet. Eigenlijk de hele partij wel. Dus dan zou je in theorie wel meer mensen kunnen wegstemmen.
De overgrote meerderheid van de Republikeinen stemde voor het aanblijven van deze gevaarlijke gek in de commissies. Wat zegt dat over hen?
pi_197827790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van de Republikeinen stemde voor het aanblijven van deze gevaarlijke gek in de commissies. Wat zegt dat over hen?
Onder andere dat de Democraten zich niet moeten bemoeien met de Republikeinen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:11:11 #223
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197828017
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 00:01 schreef Kijkertje het volgende:
Hoyer is wel goed ^O^

[ twitter ]
Als je Steny Hoyer, een bijzonder spreker en zeer belezen man, hoort oreren en je hoort daarna een Gym Jordan, Matt Gaetz of Louie Gohmert in de microfoon rochelen...dan schaam je je toch helemaal dood :X
pi_197828038
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Onder andere dat de Democraten zich niet moeten bemoeien met de Republikeinen.
We hebben het hier niet over een politica die wordt verguisd omdat ze voor vrij wapenbezit is of groot fan van Trump. Deze dame juichte de moord op Democratische politici toe.

Dat Greene nog onderdeel is van het Congres, is een grote schande.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197828044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Onder andere dat de Democraten zich niet moeten bemoeien met de Republikeinen.
Zitting in commissies is ook geen interne partijaangelegenheid, maar iets wat het congres aangaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197828082
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Onder andere dat de Democraten zich niet moeten bemoeien met de Republikeinen.
Maar ook de republikeinen daarna niet moeten janken als ze als groep aangesproken worden op het bizarre radicale gedrag van sommige van hun regerings leden. :D

Gewoon nog meer ridiculiseren die partij die geen enkele zelfreflectie lijkt te vertonen. :P
pi_197828176
Probleem is natuurlijk ook weer gewoon dat tweepartijenstelsel dat verworden is tot volstrekt tribalisme. In een pluriforme partijdemocratie als de Nederlandse zou bijvoorbeeld niet bijna de halve kamer zo'n type verdedigen wanneer dat, ik noem maar wat, voor het FvD in de tweede kamer zou zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:26:09 #228
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197828241
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:11 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Als je Steny Hoyer, een bijzonder spreker en zeer belezen man, hoort oreren en je hoort daarna een Gym Jordan, Matt Gaetz of Louie Gohmert in de microfoon rochelen...dan schaam je je toch helemaal dood :X
Schamen deden de republikeinen 4 jaar geleden zich nog wel, nu zijn ze nog sterk geïndoctrineerd door de invloed van Trump. Al zie je dat dit nu langzaam aan het afbrokkelen is. Ik zie niet snel de GOP zichzelf weer in elkaar lijmen. Het wantrouwen onderling is groot. Met die partij valt niet meer te regeren. Het groepje Jordan Gohmert Geatz weet dit. Hun schaamte is veranderd in een soort van debiele bokkigheid, die je wel vaker bij afgevallen politici ziet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:29:31 #229
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197828302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef Monolith het volgende:
Probleem is natuurlijk ook weer gewoon dat tweepartijenstelsel dat verworden is tot volstrekt tribalisme. In een pluriforme partijdemocratie als de Nederlandse zou bijvoorbeeld niet bijna de halve kamer zo'n type verdedigen wanneer dat, ik noem maar wat, voor het FvD in de tweede kamer zou zitten.
Daarom zitten er in beide Kamers voornamelijk apparatsjiks en nomenklatoera i.p.v. onafhankelijke denkers. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197828331
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een politica die wordt verguisd omdat ze voor vrij wapenbezit is of groot fan van Trump. Deze dame juichte de moord op Democratische politici toe.

Dat Greene nog onderdeel is van het Congres, is een grote schande.
Het zijn de woorden van Cheney hé. Die staan hierboven ergens.
pi_197828459
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Het zijn de woorden van Cheney hé. Die staan hierboven ergens.
Op zich is ze wel gekozen toen al bekend was hoe gestoord ze is. Als de dingen die ze gezegd heeft verder legaal zijn om te zeggen en je niet uitsluiten van verkiesbaar zijn, dan begrijp ik Cheney ook wel weer.
pi_197828609
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:40 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Op zich is ze wel gekozen toen al bekend was hoe gestoord ze is. Als de dingen die ze gezegd heeft verder legaal zijn om te zeggen en je niet uitsluiten van verkiesbaar zijn, dan begrijp ik Cheney ook wel weer.
Ja beetje hetzelfde dat een ouder hun kind wel een draai om de oren mag geven maar iemand anders niet. Het is in die zin natuurlijk ook gevaarlijk dat ze gaan stemmen om iemand van de andere partij eruit te gooien.

Weet niet hoe die commissies allemaal in elkaar zitten maar kan je zo iemand niet gewoon negeren? Zij is toch niet de enige die in een commissie zit.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:03:09 #233
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197828743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Schamen deden de republikeinen 4 jaar geleden zich nog wel, nu zijn ze nog sterk geïndoctrineerd door de invloed van Trump. Al zie je dat dit nu langzaam aan het afbrokkelen is. Ik zie niet snel de GOP zichzelf weer in elkaar lijmen. Het wantrouwen onderling is groot. Met die partij valt niet meer te regeren. Het groepje Jordan Gohmert Geatz weet dit. Hun schaamte is veranderd in een soort van debiele bokkigheid, die je wel vaker bij afgevallen politici ziet.
De scheuring is inderdaad een feit. Er wordt ook veel geroddeld en gelekt naar derden en de pers. Ook door starters die hun ogen uitkijken bij zoveel waanzin. De implosie is in volle gang!
pi_197828878
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:52 schreef BEFEM het volgende:


Weet niet hoe die commissies allemaal in elkaar zitten maar kan je zo iemand niet gewoon negeren? Zij is toch niet de enige die in een commissie zit.
Kan de heel grote groep niet radicale stemmers dan zo'n commisie nog wel serieus nemen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:29:46 #235
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197829129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

De scheuring is inderdaad een feit. Er wordt ook veel geroddeld en gelekt naar derden en de pers. Ook door starters die hun ogen uitkijken bij zoveel waanzin. De implosie is in volle gang!
En dit is iets wat de VS juist NIET nodig heeft. Hoe bizar het ook is, de democraten hebben de klassieke republikeinen NODIG om beleidstaken in te voeren. Er is een pandemie, veel bedrijven zijn op hun gat gegaan. Er is gerommel in de markten (Gamestop) De internationale diplomatiek is uit handen gegeven. Om dit alles weer te repareren heb je zowel republikeinen als democraten nodig. Zie het als een restaurant, die een nieuwe chef-kok heeft, het personeel moet wel meewerken. Ook de gedegradeerde sous-chefs, als vinden ze dit beneden hun waardigheid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197829194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:40 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Op zich is ze wel gekozen toen al bekend was hoe gestoord ze is. Als de dingen die ze gezegd heeft verder legaal zijn om te zeggen en je niet uitsluiten van verkiesbaar zijn, dan begrijp ik Cheney ook wel weer.
Maar ze wordt niet uit het Huis gezet, slechts uit commissies.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:38:09 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197829251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Daarom zitten er in beide Kamers voornamelijk apparatsjiks en nomenklatoera i.p.v. onafhankelijke denkers. :)
We hebben hier nu 20 jaar een stevige invloed van die onafhankelijke denkers gezien, en dit heeft vooralsnog alleen verplintering en polarisatie opgeleverd. Op gegeven moment komen mensen tot inkeer of het gaat helemaal uit de hand lopen. In de VS hebben we het resultaat gezien van dit denkbeeld, en dat ging bijna mis, we zijn dus gewaarschuwd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:56:30 #238
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197829548
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

We hebben hier nu 20 jaar een stevige invloed van die onafhankelijke denkers gezien, en dit heeft vooralsnog alleen verplintering en polarisatie opgeleverd. Op gegeven moment komen mensen tot inkeer of het gaat helemaal uit de hand lopen. In de VS hebben we het resultaat gezien van dit denkbeeld, en dat ging bijna mis, we zijn dus gewaarschuwd.
Ik had ook een knipoog achter mijn post kunnen plaatsen. Idioten zijn ook onafhankelijke denkers. :)
Maar iets minder oud-ambtenaren in de politiek zou in DH niet schaden.
Net zoals je de Corona Show niet alleen door medici en politici moet laten runnen.

on-topic:
Marjorie is nog niet eens de grootste RedNeckInbred is haar district. Een idioot die idioten vertegenwoordigt.
Misschien eens tijd te investeren in goed onderwijs?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:05:20 #239
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197829700
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:52 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ja beetje hetzelfde dat een ouder hun kind wel een draai om de oren mag geven maar iemand anders niet. Het is in die zin natuurlijk ook gevaarlijk dat ze gaan stemmen om iemand van de andere partij eruit te gooien.

Weet niet hoe die commissies allemaal in elkaar zitten maar kan je zo iemand niet gewoon negeren? Zij is toch niet de enige die in een commissie zit.
Politici zouden niet als een kind moeten worden gezien met de partijleiders als ouders. In de VS is er theoretisch meer een individueel mandaat omdat je niet meelift met de partijzetels, maar ondertussen is partijdiscipline en polarisatie groter dan ooit.
Géén kloon van tvlxd!
pi_197829712
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid van de Republikeinen stemde voor het aanblijven van deze gevaarlijke gek in de commissies. Wat zegt dat over hen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:55 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Onder andere dat de Democraten zich niet moeten bemoeien met de Republikeinen.
Dit. En bovendien is die vrouw gewoon op een democratische manier verkozen. Dan kan ze nog hele huiveringwekkende denkbeelden hebben, een terechte constatering overigens. Dat mens is best wel eng. Maar er zullen toch juridische gronden moeten worden gevonden op basis van haar gedrag sinds zij in functie is, wil je haar uit deze functie kunnen ontheffen. Je kunt namelijk niet zomaar iedereen verwijderen met wie het oneens bent, of zelfs wiens visie je verschrikkelijk vind.

In Nederland ben ik het bijvoorbeeld persoonlijk sterk oneens met de PVV, hoe zij tegen moslims aankijken vind ik echt bizar en bijna op het complottheorie-achtige af, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben. Moeten we daarom ook de PVV maar verwijderen uit de TK en opheffen als partij? Helaas, maar zo werkt het niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar ook de republikeinen daarna niet moeten janken als ze als groep aangesproken worden op het bizarre radicale gedrag van sommige van hun regerings leden. :D

Gewoon nog meer ridiculiseren die partij die geen enkele zelfreflectie lijkt te vertonen. :P
Dit is dus dat clusteren en collectief demoniseren ;).

En als radicaal gedrag en/of radicale visies een maatstaf zijn, hoe zit dat dan omtrent Ilhan Omar? Of Cori Bush en Rashida Tlaib? Die openlijk een antisemitische groepering omarmen. Ik ben helemaal voor het aanpakken van radicale figuren namelijk, maar dan wel graag onder een objectieve, neutrale standaard. En dat is volgens mij het probleem een beetje, dat willen de Democraten niet. Die steken in op een dubbele standaard, links-radicalisme moet kunnen, rechts-radicalisme is een gevaar voor de samenleving.

Klein voorstel: radicalisme in het algemeen afkeuren, ongedacht of het van links of rechts komt.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:10:49 #241
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197829821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:56 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik had ook een knipoog achter mijn post kunnen plaatsen. Idioten zijn ook onafhankelijke denkers. :)
Maar iets minder oud-ambtenaren in de politiek zou in DH niet schaden.
Net zoals je de Corona Show niet alleen door medici en politici moet laten runnen.

on-topic:
Marjorie is nog niet eens de grootste RedNeckInbred is haar district. Een idioot die idioten vertegenwoordigt.
Misschien eens tijd te investeren in goed onderwijs?
na 4 jaar Betsy DeVos en een jaar scholen op een laag pitje schort er nogal wat aan, inderdaad. Samen Facebook met je moeder als leerstof accepteren doet je brein geen goed.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:30:06 #242
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197830302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

En dit is iets wat de VS juist NIET nodig heeft. Hoe bizar het ook is, de democraten hebben de klassieke republikeinen NODIG om beleidstaken in te voeren. Er is een pandemie, veel bedrijven zijn op hun gat gegaan. Er is gerommel in de markten (Gamestop) De internationale diplomatiek is uit handen gegeven. Om dit alles weer te repareren heb je zowel republikeinen als democraten nodig. Zie het als een restaurant, die een nieuwe chef-kok heeft, het personeel moet wel meewerken. Ook de gedegradeerde sous-chefs, als vinden ze dit beneden hun waardigheid.
Ik zie wel licht aan het einde van die tunnel. De "normale" republikeinen in beide huizen staan bijkans te dringen om samen te werken voor het landsbelang. Ik zie deze groep wel groeien de komende maanden als de Trumpisten steeds wanhopiger worden.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:31:31 #243
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_197830340
twitter


Deze dan...de eerste zin van de Smartmatic lawsuit luidt:

"The earth is round".

_O-
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:40:34 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197830575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ik zie wel licht aan het einde van die tunnel. De "normale" republikeinen in beide huizen staan bijkans te dringen om samen te werken voor het landsbelang. Ik zie deze groep wel groeien de komende maanden als de Trumpisten steeds wanhopiger worden.
Dit is de reden waarom de democraten proberen om Trump ZELF in het getuigenbankje te plaatsen. Hij heeft de bizarre eigenschap om zichzelf te beschadigen, dat konden we de afgelopen jaren wel zien, en samen met hem zijn achterban. De republikeinen die Trump steunen zijn zich dit erg bewust, en je kunt zien dat ze naarstig geld aan het bijeensprokkelen zijn omdat ze weten dat hun invloed en geloofwaardigheid binnen niet al te lange tijd niet meer bestaat en er geen kans is dat ze over een aantal jaren een kans kunnen maken om hun politieke carrière te kunnen voortzetten. Er bestaan kans dat ze samen mer Trump ten onder gaan. En oud-politici zijn over het algemeen slecht te gebruiken in het bedrijfsleven, vooral politici met een dubieuze keuze.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:49:09 #245
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_197830738
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

Maar er zullen toch juridische gronden moeten worden gevonden op basis van haar gedrag sinds zij in functie is, wil je haar uit deze functie kunnen ontheffen. Je kunt namelijk niet zomaar iedereen verwijderen met wie het oneens bent, of zelfs wiens visie je verschrikkelijk vind.
Doelpalen worden weer verschoven.
Greene is op rechtmatige grond uit commissies gezet. Het Huis gaat over de invulling van de commissies, en vond dat Greene daar niet in hoort.

Er zijn talloze Republikeinen met radicale of domme opvattingen die niet via deze procedure uit commissies worden gestemd, dus huilie huilie doen dat dit iedereen raakt is onterecht.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 12:01:10 #246
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197830955
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:49 schreef Montov het volgende:

[..]

Doelpalen worden weer verschoven.
Greene is op rechtmatige grond uit commissies gezet. Het Huis gaat over de invulling van de commissies, en vond dat Greene daar niet in hoort.

Er zijn talloze Republikeinen met radicale of domme opvattingen die niet via deze procedure uit commissies worden gestemd, dus huilie huilie doen dat dit iedereen raakt is onterecht.
In bepaalde mate geniet ze nog bescherming, maar je krijgt langzaam maar zeker het Nawijn-effect die onherroepelijk met haar naam zal worden gekoppeld. En wat we hier hebben gezien is in principe een politieke doodvonnis. Zelfs al komt het van één kant. En zeg niet dat de democraten niet hebben gevraagd om Greene gezamenlijk aan te pakken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 12:28:19 #247
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197831500
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:40 schreef DrParsifal het volgende:

[..]

Op zich is ze wel gekozen toen al bekend was hoe gestoord ze is. Als de dingen die ze gezegd heeft verder legaal zijn om te zeggen en je niet uitsluiten van verkiesbaar zijn, dan begrijp ik Cheney ook wel weer.
Nee, dat zijn verschillende zaken. De kiezer mag voor Greene kiezen, dat is nergens betwijfeld of aangevochten maar tegelijkertijd mag het Congress zichzelf en hun werk beschermen als een Congresslid bedreigingen uit en achter zaken staat die gewoon gevaarlijk zijn of extremistisch.

Greene blijft Congresslid, ze mag stemmen, ze mag moties inbrengen, haar functie wordt niet opgeheven en ze word niet monddood gemaakt, ze mag alleen geen plaats nemen in commissies.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197831554
Blijkbaar bang geworden voor schadeclaims van oa Dominion, laat Radiostation WABC nu een disclaimer horen voordat ze Rudy Giuliani aan het woord laten :D :P
En daar is Rudy niet blij mee _O-
twitter
pi_197831636
Waren deze rechtszaken eigenlijk wel mogelijk geweest als ze overal nog met potlood en papier gestemd hadden?
  Beste debater 2022 vrijdag 5 februari 2021 @ 12:39:05 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197831692
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 08:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Oké, prima dat je dat even uitlegt. Dan had ik dat verkeerd begrepen.

Dat tweede is natuurlijk ook niet heel erg serieus (zie de knipoog). Ik bedoelde daarmee dat er natuurlijk vrij veel kritiek is op de Republikeinen in het algemeen, en dat er wel meer mensen binnen die partij als rechts-extremistisch worden weggezet. Eigenlijk de hele partij wel. Dus dan zou je in theorie wel meer mensen kunnen wegstemmen.
Zoals de democraten worden weggezet als geradicaliseerde cultuur-marxistische socialisten en communisten.. Vreemd dat je dat is ontgaan als genuanceerde, objectieve feitenwaarnemer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197832026
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

Dit. En bovendien is die vrouw gewoon op een democratische manier verkozen. Dan kan ze nog hele huiveringwekkende denkbeelden hebben, een terechte constatering overigens. Dat mens is best wel eng. Maar er zullen toch juridische gronden moeten worden gevonden op basis van haar gedrag sinds zij in functie is, wil je haar uit deze functie kunnen ontheffen. Je kunt namelijk niet zomaar iedereen verwijderen met wie het oneens bent, of zelfs wiens visie je verschrikkelijk vind.

In Nederland ben ik het bijvoorbeeld persoonlijk sterk oneens met de PVV, hoe zij tegen moslims aankijken vind ik echt bizar en bijna op het complottheorie-achtige af, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben. Moeten we daarom ook de PVV maar verwijderen uit de TK en opheffen als partij? Helaas, maar zo werkt het niet.
[..]

Dit is dus dat clusteren en collectief demoniseren ;).

En als radicaal gedrag en/of radicale visies een maatstaf zijn, hoe zit dat dan omtrent Ilhan Omar? Of Cori Bush en Rashida Tlaib? Die openlijk een antisemitische groepering omarmen. Ik ben helemaal voor het aanpakken van radicale figuren namelijk, maar dan wel graag onder een objectieve, neutrale standaard. En dat is volgens mij het probleem een beetje, dat willen de Democraten niet. Die steken in op een dubbele standaard, links-radicalisme moet kunnen, rechts-radicalisme is een gevaar voor de samenleving.

Klein voorstel: radicalisme in het algemeen afkeuren, ongedacht of het van links of rechts komt.
Nogmaals. Ze wordt niet uit het congres gezet, enkel uit commissies. Je vergelijking gaat dus mank. Betere vergelijking zou zijn dat sinds enkele jaren niet iedere nederlandse partij deel kan nemen aan bijvoorbeeld veiligheidscommissies. Daar zijn voorwaarden aan verbonden. En dat lijkt me een goed iets zodat niet bijvoorbeeld een denk toegang heeft tot alle vertrouwelijke informatie van inlichtingendiensten.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 13:00:14 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197832091
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Dit. En bovendien is die vrouw gewoon op een democratische manier verkozen. Dan kan ze nog hele huiveringwekkende denkbeelden hebben, een terechte constatering overigens. Dat mens is best wel eng. Maar er zullen toch juridische gronden moeten worden gevonden op basis van haar gedrag sinds zij in functie is, wil je haar uit deze functie kunnen ontheffen. Je kunt namelijk niet zomaar iedereen verwijderen met wie het oneens bent, of zelfs wiens visie je verschrikkelijk vind.

In Nederland ben ik het bijvoorbeeld persoonlijk sterk oneens met de PVV, hoe zij tegen moslims aankijken vind ik echt bizar en bijna op het complottheorie-achtige af, en ik denk dat ik daar niet de enige in ben. Moeten we daarom ook de PVV maar verwijderen uit de TK en opheffen als partij? Helaas, maar zo werkt het niet.
[..]

Dit is dus dat clusteren en collectief demoniseren ;).

En als radicaal gedrag en/of radicale visies een maatstaf zijn, hoe zit dat dan omtrent Ilhan Omar? Of Cori Bush en Rashida Tlaib? Die openlijk een antisemitische groepering omarmen. Ik ben helemaal voor het aanpakken van radicale figuren namelijk, maar dan wel graag onder een objectieve, neutrale standaard. En dat is volgens mij het probleem een beetje, dat willen de Democraten niet. Die steken in op een dubbele standaard, links-radicalisme moet kunnen, rechts-radicalisme is een gevaar voor de samenleving.

Klein voorstel: radicalisme in het algemeen afkeuren, ongedacht of het van links of rechts komt.
Je probeert weer eens totaal onvergelijkbare zaken op een lijn te stellen, dat is pas een dubbele standaard.

Niemand van degenen die jij noemt omarmt terroristen die het Congress, in zitting, aangevallen heeft, niemand van degenen die jij noemt beweert dat er jewish space lasers zijn, niemand die jij noemt claimt dat school shootings een hoax zijn. En ga zo maar door.

En zoals al vermeld, er is geen partij verboden, er is geen Congresslid ontslagen of vervangen, de enige consequentie is dat ze niet in commissies plaats mag nemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197832746
Wanneer Greene niet vertrekt, dan blijft ze een blok aan het been voor het imago van GOP.
Als ze af en toe wat lulligs roept en ruzie maakt met partijgenoten., dan is ze een splijtzwam voor de partij.
Wat mij betreft : ...ze moet blijven in the House.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:46:50 #254
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197832991
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ik zie wel licht aan het einde van die tunnel. De "normale" republikeinen in beide huizen staan bijkans te dringen om samen te werken voor het landsbelang. Ik zie deze groep wel groeien de komende maanden als de Trumpisten steeds wanhopiger worden.
Met de wanhoop zal ook het extremisme groeien. Opletten geblazen dus
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197835431
Tussendoortje: https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Headline:” Trump is so frustrated by his Twitter ban that's he's writing out insults and asking aides to tweet them, report says” 🙃
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 februari 2021 @ 16:01:26 #256
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197835516
Heeft Rudy G zijn mening al gegeven over die gestoorde? Is hij het eens met haar dat 9/11 een inside job was? Of is hij een socialistische nevertrumper geworden?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 16:09:47 #257
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197835674
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef AnneX het volgende:
Tussendoortje: https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Headline:” Trump is so frustrated by his Twitter ban that's he's writing out insults and asking aides to tweet them, report says” 🙃
:D :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:39:42 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_197837245
OAN heeft de "documentaire" van Mike MyPillow Lindell uitgezonden, maar ook met disclaimer:

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197837622
Volgens CNN kan de Economie speach van Biden 'in minutes' en 'any moment' worden gegeven
pi_197837694
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:56 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Heb je zelf het artikel in TIME wel gelezen?

quote:
In a way, Trump was right.

There was a conspiracy unfolding behind the scenes, one that both curtailed the protests and coordinated the resistance from CEOs. Both surprises were the result of an informal alliance between left-wing activists and business titans. The pact was formalized in a terse, little-noticed joint statement of the U.S. Chamber of Commerce and AFL-CIO published on Election Day. Both sides would come to see it as a sort of implicit bargain–inspired by the summer’s massive, sometimes destructive racial-justice protests–in which the forces of labor came together with the forces of capital to keep the peace and oppose Trump’s assault on democracy.

The handshake between business and labor was just one component of a vast, cross-partisan campaign to protect the election–an extraordinary shadow effort dedicated not to winning the vote but to ensuring it would be free and fair, credible and uncorrupted. For more than a year, a loosely organized coalition of operatives scrambled to shore up America’s institutions as they came under simultaneous attack from a remorseless pandemic and an autocratically inclined President. Though much of this activity took place on the left, it was separate from the Biden campaign and crossed ideological lines, with crucial contributions by nonpartisan and conservative actors. The scenario the shadow campaigners were desperate to stop was not a Trump victory. It was an election so calamitous that no result could be discerned at all, a failure of the central act of democratic self-governance that has been a hallmark of America since its founding.
Het was dus een "samenzwering" om de verkiezingen eerlijk te laten verlopen, niet om ze te winnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 februari 2021 @ 18:15:57 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197837764
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Twietjes van en naar sites die volgens fact checkers als extreme right en conspiracy verspreiders gezien worden zijn hier niet welkom, Nober.
[..]

https://mediabiasfactcheck.com/the-national-pulse/
Dat niet alleen, ik zie hier: https://time.com/ helemaal niets dat er zelfs maar op lijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197837820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, ik zie hier: https://time.com/ helemaal niets dat er zelfs maar op lijkt.
Dat wist ik al op het moment dat ik national pulse als bron zag. Ik heb nog nooit meegemaakt dat als zo'n altright vodje linkt naar een normaal nieuws medium het originele artikel niet volledig uit z'n verband was gerukt. Nog nooit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 18:21:04 #263
236264 crew  capricia
pi_197837825
Graag normale bronnen. Geen:
'Detailed Report
Reasoning: Extreme Right, Propaganda, Conspiracy, Failed Fact Checks'

Definitely not CIA
pi_197837841
Ow. Dat was snel _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_197837861
Echt he! Komen met een artikel waarin een zgn 'samenzwering' wordt geconstateerd die de samenzwering van Trump & Co om de verkiezingen als frauduleus te kunnen bestempelen probeert te voorkomen :')

Dat is net zoiets als ambtenaren die het discriminatie vinden als ze niet mogen discrimineren door te weigeren homo's te trouwen op grond van hun geloof.

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2021 18:53:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197837867
Biden nu aan het woord over der economie
pi_197837961
Geen geneuzel zegt Biden over eventuele samenwerking met de Reps, vol gas op het plan!
Zoals de $1400 extra, geen cent minder
pi_197838031
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 05-02-2021 18:45:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 5 februari 2021 @ 19:22:42 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197838906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:39 schreef speknek het volgende:
OAN heeft de "documentaire" van Mike MyPillow Lindell uitgezonden, maar ook met disclaimer:

[ twitter ]
Ondertussen heeft David Hogg ( van de school aanslag in Florida) besloten om zelf kussens te gaan verkopen om mypillow een spaak in de wiel te steken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197838947
Djeezus...wat een baan zeg, Perssecretaris in het Witte Huis.
Ja, met een hoofdletter: Perssecretaris _O_
Dat is wat anders om te horen en tezien dan persBarbie.
  Redactie Games vrijdag 5 februari 2021 @ 20:33:25 #271
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_197840453
quote:
Joe "fuck your feelings" Biden
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 21:56:55 #272
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197842798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef Puddington het volgende:

[..]

Joe "fuck your feelings" Biden
Die laatste tweet is wel behoorlijk to the point, ja. Toen Trump geld weggaf was er geen Republikein die wat te melden had over tekorten. En al helemaal niet toen er voor de rijksten nog wat extra weggegeven werd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197843365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:33 schreef Puddington het volgende:

[..]

Joe "fuck your feelings" Biden
Ik geloof dat Biden er op het moment totaal geen brood in ziet om mbt dit soort issues met republikeinen om de tafel te gaan zitten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 22:34:10 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197843475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik geloof dat Biden er op het moment totaal geen brood in ziet om mbt dit soort issues met republikeinen om de tafel te gaan zitten.
Nee, dat doet Biden wel maar hij gaat, met een meerderheid, geen concessies doen die hij onnodig of fout acht. En laten we wel wezen, dat deden de Republikeinen ook niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197843681
Er is ook gewoon een meet geweest tussen Biden en de 10 R's die daartoe bereid waren. Maar zoals hij zegt is hun voorstel er uitsluitend op gericht het deficit zoveel mogelijk te beperken ten koste van het welzijn van de bevolking.

G.O.P. Senators Aiming to Shrink Recovery Package Meet With Biden

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197844710
Aardig interview over extremisme in het Amerikaanse Christendom:
https://www.politico.com/(...)lism-violence-466034
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197844853
Handig hoor, dat op borgtocht vrijlaten van Rittenhouse :')

twitter


Rachel Maddow had een paar dagen geleden ook al een item over de nonchalance waarmee verdachten van de aanval op het Capitool werden behandeld.


Oh en (niet verrassend) Roger Stone was de 6e ook in D.C.

twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2021 00:48:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197845200
twitter


Lijkt me ook beter :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 00:55:46 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845266
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 00:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Lijkt me ook beter :Y
Ik moet lachen om de formulering van Biden, als hij dat echt zo gezegd heeft, tenminsten "I think not" _O-

Het allermooiste is dat je weet dat Trump nu de gordijnen zit op te vreten omdat hij Biden niet via Twitter van repliek kan dienen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197845274
twitter

Betaald verlof... B-)

Ad.” Fox cancels Lou Dobbs' TV show a day after voting software co Smartmatic filed a $2.7 billion defamation suit against Fox, Dobbs, Bartiromo & Pirro. Propaganda is expensive.”
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 00:58:08 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845287
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 00:56 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Betaald verlof... B-)
Ah, ja, de financieele gevolgen van het belasteren van bedrijven blijken toch net even iets te veel van het goede voor de principes van FOX ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 01:03:06 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845325
Kijk, Trump, zo had je dat moeten doen:

quote:
Biden harnesses Defense Production Act to speed vaccinations and production of protective equipment

The Biden administration announced a handful of initiatives Friday aimed at accelerating mass inoculations against the coronavirus and expanding production of rapid tests and surgical gloves to help control the pathogen.

In the most immediate action, Defense Secretary Lloyd Austin approved a request from the Federal Emergency Management Agency to deploy 1,110 troops to support vaccination sites. The first active-duty military personnel will arrive in California within the next 10 days, to begin operations around Feb. 15, said Andy Slavitt, senior adviser to the White House’s coronavirus response team. The service members, the majority of whom will be medical personnel, are expected to be stationed at five FEMA megasites, two of which are in Oakland and east Los Angeles.

“The military’s critical role in supporting sites will help vaccinate thousands of people per day and ensure every American who wants a vaccine will receive one,” Slavitt said during a Friday briefing.

Biden has vowed to stand up 100 new sites in 30 days as he seeks to surpass his target of administering 100 million shots in his first 100 days — a rate that modeling suggests will be insufficient to stay ahead of new variants of the virus.

https://www.washingtonpos(...)ccines-tests-gloves/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197845326
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 00:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik moet lachen om de formulering van Biden, als hij dat echt zo gezegd heeft, tenminsten "I think not" _O-

Het allermooiste is dat je weet dat Trump nu de gordijnen zit op te vreten omdat hij Biden niet via Twitter van repliek kan dienen :D
Heeft hij echt zo gezegd en hij voegde er nog aan toe: 'He might slip and say something' :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 01:04:07 #284
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845337
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heeft hij echt zo gezegd en hij voegde er nog aan toe: 'He might slip and say something' :P
Might? Dat is wel erg genereus van Biden. ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197845359
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Might? Dat is wel erg genereus van Biden. ;)
Maar ja hij heeft altijd nog Jim Jordan die ze wel krijgt -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197845370
Krijgen Obama en Bush ook nog van die intelligence briefings?
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 01:12:39 #287
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845385
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:09 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen Obama en Bush ook nog van die intelligence briefings?
Zoals ik het begrijp mochten voormalige Presidenten erom vragen, ze deden dat niet allemaal, het is ook geen wettelijk recht, overigens, het is een courtesy.

Biden mag zonder problemen besluiten om Trump die briefings niet te geven, sowieso moet de huidige President iedere aanvraag van dien aard goedkeuren en impliciet kan het dus ook afgekeurd worden

Gegeven de historie met Trump zal dat wel een big fat no worden van Biden. Lijkt mij ook niet meer dan logisch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197845411
Volgens Politico wel:

quote:
Former presidents typically receive routine intelligence briefings and access to classified information after they have left office.

Bron
Zoals het mij bijstaat was dat op een 'need to know' basis
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197845480
Thanks beiden voor de info ^O^
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 01:27:52 #290
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197845504
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:15 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Politico wel:
[..]

Zoals het mij bijstaat was dat op een 'need to know' basis
Ik kan nergens terug vinden dat een voormalige President wettelijk recht heeft op die briefings. Volgens mij is dat niet het geval, het is een gewoonte recht, geen wettelijk recht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197845536
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik kan nergens terug vinden dat een voormalige President wettelijk recht heeft op die briefings. Volgens mij is dat niet het geval, het is een gewoonte recht, geen wettelijk recht.
Ja zoiets was het. Die briefings zijn meer een 'courtesy' en buiten dat zullen ze er wel naar moeten vragen denk ik en dan kan dat altijd nog geweigerd worden natuurlijk.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197845744
Het verhaal van de eigenaar van het web-adres Donald.win waar radicalisatie onder gebruikers ongehinderd kon plaatsvinden dankzij het Trump-beleid dat met oogkleppen op vnl onderzoek naar Antifa deed.

twitter

En tja dan krijg je dit soort toestanden natuurlijk ook:

twitter

Dat white extremism nog steeds leeft en onder Trump kon gedijen lijkt me duidelijk. Volgens Matthew Dowd is de oorzaak oa te wijten aan het feit dat er nooit 'afgerekend' is met dat deel van de bevolking dat slavernij in stand wilde houden, dat de waarheid altijd al verdoezeld werd, de 'reconstructie' daardoor mislukte, Lincoln vermoord werd, burgerrechten nog 100 jaar duurde etc etc. Met als gevolg dat er nog steeds mensen zijn die eenvoudigweg vinden dat er geen gelijkheid is.

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2021 02:31:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 6 februari 2021 @ 02:27:09 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_197845761
https://edition.cnn.com/2(...)-canceled/index.html

Als je iets van 19 miljard waard bent dan is 3 miljard verliezen best veel in getalletjes.
pi_197845841
twitter


Promises made, promises .... oh wacht
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 6 februari 2021 @ 03:09:42 #295
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_197845922
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 02:50 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Promises made, promises .... oh wacht
Hadden de republikeinen beloofd en hebben ze weer voor elkaar gekregen.Doen ze best goed.
pi_197845953
Mike Lindell meltdown :')
twitter
pi_197845961
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 03:09 schreef Tweek het volgende:

[..]

Hadden de republikeinen beloofd en hebben ze weer voor elkaar gekregen.Doen ze best goed.
Hoe bedoel je. Trump zou dat handelstekort wel even wegwerken?



[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 06-02-2021 03:31:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197845962
Twee uur durende 'bewijslastfilm' van My Pillow CEO betreffende verkiezingsfraude
Al een paar fragmenten van gezien maar het is echt smullen geblazen :D :D _O-
Denk dat ik er morgen ff voor ga zitten :7
reservelink, YT zal hem er waarschijnlijk vroeg of laat weer afgooien https://rumble.com/vdlez5(...)n-fraud-exposed.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Dutch_view op 06-02-2021 12:48:24 ]
pi_197846000
Oh ja dit moest ook nog opgelost worden. IG heeft het Congres gevraagd om wetgeving zodat ze Sessions kunnen horen.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197846014
Pfff hier wilde Trump's Organization dus ook een al slaatje uit slaan :')

twitter


quote:
The Trump Organization negotiated on behalf of then-president Donald Trump to make Parler his primary social network, but it had a condition: an ownership stake in return for joining, according to documents and four people familiar with the conversations. The deal was never finalized, but legal experts said the discussions alone, which occurred while Trump was still in office, raise legal concerns with regards to anti-bribery laws.

Talks between members of Trump’s campaign and Parler about Trump’s potential involvement began last summer, and were revisited in November by the Trump Organization after Trump lost the 2020 election to the Democratic nominee and current president, Joe Biden. Documents seen by BuzzFeed News show that Parler offered the Trump Organization a 40% stake in the company. It is unclear as to what extent the former president was involved with the discussions.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197846023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 01:24 schreef Dutch_view het volgende:
Thanks beiden voor de info ^O^
Wat ik eerder erover heb gelezen: voorgaande presidenten én hoofden van dienst als cia, fbi zijn globaal op de hoogte van wat speelt in de wereld zodat zij de president desgevraagd kunnen adviseren of als sparring partners in kwesties kunnen optreden.

Trump was toch helemaal niet geïnteresseerd in Intel briefings. Kusher daarentegen zou ik meer voor vrezen. Moraal was er nauwelijks in de voorgaande administratie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')