Perfecte timing. En nu, kroegenopen.gifquote:Op maandag 1 februari 2021 15:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, dan zijn we eruit. Precies op tijd voor de dagelijkse hysterie over de cijfers.
Ik denk niet dat ze een heel systeem hebben opgetuigd zodat ze niet in 15 seconden een berichtje hoeven de typen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal dit niet gewoon een gegenereerd tekstje zijn?
Lange tijd geleden dat Enschede onder de spoiler vielquote:Op maandag 1 februari 2021 15:18 schreef _serial_ het volgende:
Totaal aantal besmettingen: 3235
Gemeentes met +10 besmettingen:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
Waarschijnlijk nog steeds veel te hoogquote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe RIVM morgen de R van de oude en Britse variant inschat.
Ja het is gescript. (uit betrouwbare bron)quote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een heel systeem hebben opgetuigd zodat ze niet in 15 seconden een berichtje hoeven de typen.
Voor oktober hinkte van Dissel teveel op twee benen. De ene dag praatte hij mee op het Catshuis en de andere dag voerde hij het OMT aan. Daar zat een probleem, omdat hij niet meer goed met twee petten kon praatten. Sinds oktober is dat onder kritiek van de OMT leden weer aangepast :quote:Op maandag 1 februari 2021 15:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ge-spanning~v420752/
Je kunt ook terugzoeken naar de topics van 23 en 24 januari, toen is het hier uitgebreid besproken.
Hierdoor overlegd het OMT weer eerst en krijgen ze niet op voorhand adviezen vanuit het kabinet. Daarna adviseert van Dissel weer de politici over het OMT-advies in plaats van dat de politci de agenda bepalen.quote:Maar net als de beslissing moet vallen, kondigt Van Dissel aan dat de OMT-vergadering voortaan niet meer op maandag is – een dag na het Catshuisberaad – maar op de vrijdag ervoor. Zo kunnen de politici geen ‘instructies’ meer meegeven.
Het lijkt een futiele ingreep, maar het verandert veel. Telefonisch laat Kluytmans eind november weten dat ‘de kou voor een groot deel uit de lucht is’. ‘We zitten nu veel beter in onze rol. Er is geen tijdsdruk meer en geen beïnvloeding vanuit het Catshuis.’
‘Cruciaal’, noemt Schreijer de beslissing. ‘Tot dat moment kun je je afvragen hoe onafhankelijk wij waren. Nu weet Jaap de urgentie weer over te brengen in het Catshuis.’
quote:Officieel is de rolverdeling in deze crisis als volgt: het OMT adviseert welke maatregelen kunnen worden genomen om het virus terug te dringen. Dat advies gaat eerst naar bestuurders en topambtenaren in het ‘bestuurlijk afstemmingsoverleg’ (BAO), die bekijken of de adviezen praktisch uitvoerbaar zijn. Daarna besluiten politici welke maatregelen worden genomen.
Ik zie hier toch wel een structurele dalingquote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
De maandagcijfers van 2021:
6763
5416
4754
4071
3280.
Fijne lijstjes ditquote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
[b]Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
Er staan prima tutorials op YouTube over hoe je dat zelf kan doen. Ik denk dat de kappers niet blij zijn met het aantal mensen dat heeft geleerd dat je haar knippen eigenlijk best wel simpel isquote:
Uiteraard. Maar we waren al sinds 14 dec aan dalen, in ongeveer dezelfde snelheid.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen ze het natuurlijk alsnog zo weten te spinnen dat dit allemaal het gevolg is van die fantastische avondklok
Fantastisch kordaat optreden van onze overheid
Dit is geautomatiseerd. Het is onderdeel van Coronateller.infoquote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een heel systeem hebben opgetuigd zodat ze niet in 15 seconden een berichtje hoeven de typen.
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staan prima tutorials op YouTube over hoe je dat zelf kan doen. Ik denk dat de kappers niet blij zijn met het aantal mensen dat heeft geleerd dat je haar knippen eigenlijk best wel simpel is
Neu daar zal niemand intrappen na een jaar lang zeggen 'het effect van de maatregelen is nog lang niet zichbaar in de cijfers'quote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen ze het natuurlijk alsnog zo weten te spinnen dat dit allemaal het gevolg is van die fantastische avondklok
Fantastisch kordaat optreden van onze overheid
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe RIVM morgen de R van de oude en Britse variant inschat.
Inclusief de duiding?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja het is gescript. (uit betrouwbare bron)
En met een bericht dat het er echt niet goed uit ziet. En het een kwestie van tijd is voor we code zwart zullen hebben in de ziekenhuizen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds veel te hoog
Mijn vriendin kan dit bevestigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.
De bingokaart is weer volquote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waardeloos allemaal. Net zoals dat het waardeloos is wanneer je winkel of horecagelegenheid al maanden dicht moet. Of dat je geen collega meer ziet omdat je al sinds maart thuiswerkt. Of dat je operatie wordt uitgesteld omdat de ziekenhuizen het te druk hebben. Een pandemie is gewoon klote.
Mijn tondeuse kan dat niet bevestigen, altijd hetzelfde resultaatquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een bedrijf/winkel die gesloten is kan financieel gecompenseerd worden zonder dat diegene er heel veel last van heeft. De discussie of dat momenteel voldoende gedaan wordt staat er los van.
Daarom typte ik ook 'knippen'quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn tondeuse kan dat niet bevestigen, altijd hetzelfde resultaat
Dat doen ze dan ook continuquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.
Zolang Britse variant R van 1.3 heeft krijg je een ontwikkeling zoals ik eerder postte in dit topic en is het gejuich snel voorbij.
Ga jij hem toch ophalen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Elan het volgende:
Wat een heerlijke cijfers weer. Waar blijft die Britse mutant nou dan? Straks is er niemand meer over om hem überhaupt te krijgen.
Ja precies, maar vrees dat het te laat en te moeilijk is of wordt geacht om dat nog uit te leggen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.
Zolang Britse variant R van 1.3 heeft krijg je een ontwikkeling zoals ik eerder postte in dit topic en is het gejuich snel voorbij.
Vind je de steunpakketten onvoldoende?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.
In theorie heb je helemaal gelijk. Winkels e.d. kunnen gecompenseerd worden. Horeca ook. Sportverenigingen. Theaters. Etc. Kan allemaal. Moet het wel gebeuren. Zolang dat niet gebeurd is het voor de mensen die daardoor failliet gaan/depressief worden niet per definitie makkelijker dan voor de kinderen.
Het is sowieso geen wedstrijd natuurlijk, het is voor iedereen gewoon oprecht kut momenteel.
Horeca ook nog open, dat had het wel afgemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef nattermann het volgende:
De Horeca wordt zojuist heel februari ook nog even door de neus geboord. Niet dat ik anders had verwacht maar soit.
Gemiddelde Corona-overlijden is 80 jaar en twee maanden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waardeloos allemaal. Net zoals dat het waardeloos is wanneer je winkel of horecagelegenheid al maanden dicht moet. Of dat je geen collega meer ziet omdat je al sinds maart thuiswerkt. Of dat je operatie wordt uitgesteld omdat de ziekenhuizen het te druk hebben. Een pandemie is gewoon klote.
nog 4 weken te gaan tot de 0quote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
Toename/Afname vorige week: - 9,7%
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
donderdag: 5.774
vrijdag: 5.744
zaterdag: 5.414
zondag: 4.891
maandag: 4.017
totaal: 35.727
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
Toename/Afname vorige week: - 19,4%
dinsdag: 3.917
woensdag: 4.726
donderdag: 4.669
vrijdag: 4.392
zaterdag: 4.173
zondag: 3.700
maandag: 3.235
totaal: 28.812
3-5 september .....alles tegelijk hahahahaquote:
Ze konden een afweging maken wat ze belangrijker vonden. Dat de daling van zondag op maandag lager was dan de dag ervoor (wat altijd al zo is)quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Of ze geven gewoon de feiten weer. Op 25 januari plaatsten ze dit:
https://twitter.com/coronateller/status/1353708152567586818?s=20
Dan is het wel prima als ze zeggen dat de daling zelfs toeneemt. Maar als ze zeggen dat de daling afneemt, zijn ze zuur en negatief.
Onbegrijpelijk.
Dat zou nog een hele lastige challenge worden met zo weinig nieuwe besmettingsgevallen.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
Alles open nu! opgewondenhond.gif
Ik wil mijn haar geknipt hebbenAls je een kapper kent kun je die toch bij je thuis uitnodigen om een kop koffie te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de dagelijkse daling gelijk zou blijven, zitten we binnen een week op 0.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het negatieve druipt er weer vanaf
Ik bedoelde meer te zeggen dat die discussie los stond van of de sluiting van scholen wel of niet erger was. Tuurlijk is dat een belangrijke discussie, maar je kunt niet zeggen: Doordat de compensatie voor winkels beroerd is moeten scholen maar dicht blijven. Dat zijn twee losstaande beleidsissues, welke beiden opgelost moeten worden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.
In theorie heb je helemaal gelijk. Winkels e.d. kunnen gecompenseerd worden. Horeca ook. Sportverenigingen. Theaters. Etc. Kan allemaal. Moet het wel gebeuren. Zolang dat niet gebeurd is het voor de mensen die daardoor failliet gaan/depressief worden niet per definitie makkelijker dan voor de kinderen.
Het is sowieso geen wedstrijd natuurlijk, het is voor iedereen gewoon oprecht kut momenteel.
Dat achterlijke feest kunnen ze beter helemaal afschaffen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even opschieten en het carnaval kan zelfs doorgaan.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)terrein-in-Nederlandquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Elan het volgende:
Wat een heerlijke cijfers weer. Waar blijft die Britse mutant nou dan? Straks is er niemand meer over om hem überhaupt te krijgen.
Dat hoop ik niet voor sommige festivals, dan moet ik alsnog restituties gaan aanvragen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3-5 september .....alles tegelijk hahahaha
Dit is gewoon zeuren om het zeuren. Echt, dan wordt er over media en dergelijke gezanikt dat ze zo negatief zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze konden een afweging maken wat ze belangrijker vonden. Dat de daling van zondag op maandag lager was dan de dag ervoor (wat altijd al zo is)
Of dat dit het laagst aantal besmettingen sinds september zijn.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je de steunpakketten onvoldoende?
bericht is 6 dagen oudquote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)terrein-in-Nederland
De Britse variant is dus nog steeds stijgende in de cijfers
Heb je ook meen bron waarin dat duidelijk word weergegeven want dit gaat alleen uit van een modellering.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de resultaten van 20 tot en met 26 januari.quote:Verspreiding nieuwe varianten
De coronavariant, die in het Verenigd Koninkrijk en Ierland tot een zeer hoge toestroom aan patiënten in de ziekenhuizen heeft geleid, wint verder terrein in Nederland. Data van de kiemsurveillance** laten zien dat in de week van 4 t/m 10 januari, 8,6% van de positieve testen de meer besmettelijke Britse variant betrof. Met modellering wordt geschat dat van de mensen die afgelopen week (20 tot en met 26 januari) besmet werden, ruim een derde de Britse variant heeft.
Publicatiedatum 26-01-2021 | 14:50quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet alleen politiek lag het gevoelig, maatschappelijk ook nogal, zo bleek
Wou net zeggen. Als eerste gesloten als laatste open. Je kan niet de zondebok eerder een plezier doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef nattermann het volgende:
De Horeca wordt zojuist heel februari ook nog even door de neus geboord. Niet dat ik anders had verwacht maar soit.
Als die kapper aan hetzelfde denkt bij koffie drinken als die relschopper krijg je wellicht een wat apart kapsel.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je een kapper kent kun je die toch bij je thuis uitnodigen om een kop koffie te drinken?
De seinen staan op groen. Er vanuit gaande dat het klopt is de R van de nieuwe variant inderdaad boven de 1, dus krijg je op een gegeven moment stijging.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het zal mij iig niet verbazen als morgen gepubliceerd wordt dat de Britse variant ruim gestegen is, of zelfs "boven verwachting" gestegen is. In ieder geval wel iets met een negatieve en doemscenario toon....quote:Op maandag 1 februari 2021 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Publicatiedatum 26-01-2021 | 14:50
Maar het ergste moet nog komen
wat dacht je anders dan ????quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef nattermann het volgende:
Modellering toont aan dat de Britse variant gigantisch is gestegen!111quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zal mij iig niet verbazen als morgen gepubliceerd wordt dat de Britse variant ruim gestegen is, of zelfs "boven verwachting" gestegen is. In ieder geval wel iets met een negatieve en doemscenario toon....
Als de ME 'koffie drinken' leest komen ze ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je een kapper kent kun je die toch bij je thuis uitnodigen om een kop koffie te drinken?
Gezocht: nieuwe beste vriend / vriendin.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
"in kleine groepjes"quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even opschieten en het carnaval kan zelfs doorgaan.
Inderdaad. Dood en verderfenis zaaien om maatregelen nog lang te verlengen om het werkelijke probleem (sneller vaccineren) te verbloemen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zal mij iig niet verbazen als morgen gepubliceerd wordt dat de Britse variant ruim gestegen is, of zelfs "boven verwachting" gestegen is. In ieder geval wel iets met een negatieve en doemscenario toon....
Uiteraard.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat die discussie los stond van of de sluiting van scholen wel of niet erger was. Tuurlijk is dat een belangrijke discussie, maar je kunt niet zeggen: Doordat de compensatie voor winkels beroerd is moeten scholen maar dicht blijven. Dat zijn twee losstaande beleidsissues, welke beiden opgelost moeten worden.
Ben benieuwd hoe dat gaat in de praktijk met dingen ophalen. Mensen willen toch kleding passen etc.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef Arizona het volgende:
Winkels en horeca tot begin maart alleen open voor afhalen.
Contactberoepen, sportscholen, allemaal nog dicht?
Ben wel benieuwd op welke percentage we nu zitten met die variant als hij echt zoveel besmettelijker is zou dat toch vrij snel moeten gaan. Na een week van de eerste registraties was het al 14%, met exponentiële groei zou het maximaal 6 weken moeten zijn voor hij de dominante variant is.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De vraag is of dat zo blijft wanneer de basisscholen weer van start gaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:32 schreef _serial_ het volgende:
Maar dat geeft natuurlijk wel aan dat de huidige maatregelen ook goed werken tegen verdere verspreiding de Britse variant.
Fixedquote:Op maandag 1 februari 2021 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gezocht: nieuwe beste vriend / vriendin.
Bij voorkeur kapper en/of masseuse
Gr. gr.
net 4 spijkerbroeken besteld en een sweater bij Bonprix voor nog geen 100 euro, lekker thuis passen op het gemakkiequote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat in de praktijk met dingen ophalen. Mensen willen toch kleding passen etc.
Ik snap dat dat is wat je las, maar dat is niet wat ik zeiquote:Op maandag 1 februari 2021 15:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik reageerde voornamelijk op het stukje dat het voor kinderen zoveel erger zou zijn momenteel en dat het voor eventuele horeca/winkel eigenaren minder kut is omdat ze in theorie gesteund kunnen worden. Ik denk niet dat een kind het per definitie zwaarder heeft dan iemand die zijn of haar zaak ziet instorten; enkel omdat laatstgenoemde in theorie gered had kunnen worden.
Ja, en de kleding wordt nu door onze lokale kledingzaken al thuisbezorgd, afhalen zal ze geen nieuwe klanten opleverenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat in de praktijk met dingen ophalen. Mensen willen toch kleding passen etc.
ja sorry, maar waarom melden dan ?quote:
Verstandig dat ze aan aanvullende maatregelen denken. Dat was mijn grootste probleem met het openen van scholen. Dat het overkwam alsof er niet werd nagedacht over aanvullende maatregelen. Als ze dat doorzetten zou ik het openen van scholen wel wat meer begrijpen.quote:Het basisonderwijs gaat volgende week weer open, maar er worden extra maatregelen getroffen om het besmettingsrisico zo klein mogelijk te houden. Het Outbreak Management Team (OMT) adviseert vooral in groep 7 en 8 meer te doen dan voorheen. Het kabinet neemt dit advies over en is in overleg met de onderwijssector, zo is maandag gemeld.
De deskundigen van het OMT raden onder meer aan om de oudere kinderen in koppels te laten samenwerken. "Waar mogelijk" moeten zij 1,5 meter afstand van de anderen houden.
Voor de lagere groepen suggereert het OMT te gaan werken met vaste groepjes van een maximale grootte, bijvoorbeeld vijf kinderen. Op die manier wordt het aantal contacten tussen kinderen beperkt.
Verder kan worden overwogen kinderen uit groep 7 en 8 een mond-neusmasker te laten dragen in de gangen van hun school, als afstand houden daar niet goed mogelijk is. Ze moeten dan wel goede instructies krijgen. Ook leerkrachten van de hoogste twee groepen kunnen een mondkapje overwegen.
dachten ze in ierland ook met 1200 besmettingen per dag....liep niet zo best af.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Met deze cijfers kunnen de sportscholen weer open imo.
In Ierland hebben ze bijna A State of Trance 1000 gevierd met 1200 besmettingen per dag, nogal wiedes dat het dan niet goed aflooptquote:Op maandag 1 februari 2021 15:37 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dachten ze in ierland ook met 1200 besmettingen per dag....liep niet zo best af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |