3-5 september .....alles tegelijk hahahahaquote:
Ze konden een afweging maken wat ze belangrijker vonden. Dat de daling van zondag op maandag lager was dan de dag ervoor (wat altijd al zo is)quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef miss_sly het volgende:
Of ze geven gewoon de feiten weer. Op 25 januari plaatsten ze dit:
https://twitter.com/coronateller/status/1353708152567586818?s=20
Dan is het wel prima als ze zeggen dat de daling zelfs toeneemt. Maar als ze zeggen dat de daling afneemt, zijn ze zuur en negatief.
Onbegrijpelijk.
Dat zou nog een hele lastige challenge worden met zo weinig nieuwe besmettingsgevallen.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
Alles open nu! opgewondenhond.gif
Ik wil mijn haar geknipt hebbenAls je een kapper kent kun je die toch bij je thuis uitnodigen om een kop koffie te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de dagelijkse daling gelijk zou blijven, zitten we binnen een week op 0.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Het negatieve druipt er weer vanaf
Ik bedoelde meer te zeggen dat die discussie los stond van of de sluiting van scholen wel of niet erger was. Tuurlijk is dat een belangrijke discussie, maar je kunt niet zeggen: Doordat de compensatie voor winkels beroerd is moeten scholen maar dicht blijven. Dat zijn twee losstaande beleidsissues, welke beiden opgelost moeten worden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.
In theorie heb je helemaal gelijk. Winkels e.d. kunnen gecompenseerd worden. Horeca ook. Sportverenigingen. Theaters. Etc. Kan allemaal. Moet het wel gebeuren. Zolang dat niet gebeurd is het voor de mensen die daardoor failliet gaan/depressief worden niet per definitie makkelijker dan voor de kinderen.
Het is sowieso geen wedstrijd natuurlijk, het is voor iedereen gewoon oprecht kut momenteel.
Dat achterlijke feest kunnen ze beter helemaal afschaffen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog even opschieten en het carnaval kan zelfs doorgaan.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)terrein-in-Nederlandquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Elan het volgende:
Wat een heerlijke cijfers weer. Waar blijft die Britse mutant nou dan? Straks is er niemand meer over om hem überhaupt te krijgen.
Dat hoop ik niet voor sommige festivals, dan moet ik alsnog restituties gaan aanvragen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Predator40 het volgende:
[..]
3-5 september .....alles tegelijk hahahaha
Dit is gewoon zeuren om het zeuren. Echt, dan wordt er over media en dergelijke gezanikt dat ze zo negatief zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze konden een afweging maken wat ze belangrijker vonden. Dat de daling van zondag op maandag lager was dan de dag ervoor (wat altijd al zo is)
Of dat dit het laagst aantal besmettingen sinds september zijn.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vind je de steunpakketten onvoldoende?
bericht is 6 dagen oudquote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)terrein-in-Nederland
De Britse variant is dus nog steeds stijgende in de cijfers
Heb je ook meen bron waarin dat duidelijk word weergegeven want dit gaat alleen uit van een modellering.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de resultaten van 20 tot en met 26 januari.quote:Verspreiding nieuwe varianten
De coronavariant, die in het Verenigd Koninkrijk en Ierland tot een zeer hoge toestroom aan patiënten in de ziekenhuizen heeft geleid, wint verder terrein in Nederland. Data van de kiemsurveillance** laten zien dat in de week van 4 t/m 10 januari, 8,6% van de positieve testen de meer besmettelijke Britse variant betrof. Met modellering wordt geschat dat van de mensen die afgelopen week (20 tot en met 26 januari) besmet werden, ruim een derde de Britse variant heeft.
Publicatiedatum 26-01-2021 | 14:50quote:Op maandag 1 februari 2021 15:29 schreef erkel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet alleen politiek lag het gevoelig, maatschappelijk ook nogal, zo bleek
Wou net zeggen. Als eerste gesloten als laatste open. Je kan niet de zondebok eerder een plezier doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef nattermann het volgende:
De Horeca wordt zojuist heel februari ook nog even door de neus geboord. Niet dat ik anders had verwacht maar soit.
Als die kapper aan hetzelfde denkt bij koffie drinken als die relschopper krijg je wellicht een wat apart kapsel.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je een kapper kent kun je die toch bij je thuis uitnodigen om een kop koffie te drinken?
De seinen staan op groen. Er vanuit gaande dat het klopt is de R van de nieuwe variant inderdaad boven de 1, dus krijg je op een gegeven moment stijging.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.
Zolang Britse variant R van 1.3 heeft krijg je een ontwikkeling zoals ik eerder postte in dit topic en is het gejuich snel voorbij.
Het zal mij iig niet verbazen als morgen gepubliceerd wordt dat de Britse variant ruim gestegen is, of zelfs "boven verwachting" gestegen is. In ieder geval wel iets met een negatieve en doemscenario toon....quote:Op maandag 1 februari 2021 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Publicatiedatum 26-01-2021 | 14:50
Maar het ergste moet nog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |