Dit is geautomatiseerd. Het is onderdeel van Coronateller.infoquote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een heel systeem hebben opgetuigd zodat ze niet in 15 seconden een berichtje hoeven de typen.
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er staan prima tutorials op YouTube over hoe je dat zelf kan doen. Ik denk dat de kappers niet blij zijn met het aantal mensen dat heeft geleerd dat je haar knippen eigenlijk best wel simpel is
Neu daar zal niemand intrappen na een jaar lang zeggen 'het effect van de maatregelen is nog lang niet zichbaar in de cijfers'quote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Nu kunnen ze het natuurlijk alsnog zo weten te spinnen dat dit allemaal het gevolg is van die fantastische avondklok
Fantastisch kordaat optreden van onze overheid
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe RIVM morgen de R van de oude en Britse variant inschat.
Inclusief de duiding?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja het is gescript. (uit betrouwbare bron)
En met een bericht dat het er echt niet goed uit ziet. En het een kwestie van tijd is voor we code zwart zullen hebben in de ziekenhuizen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds veel te hoog
Mijn vriendin kan dit bevestigen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.
De bingokaart is weer volquote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waardeloos allemaal. Net zoals dat het waardeloos is wanneer je winkel of horecagelegenheid al maanden dicht moet. Of dat je geen collega meer ziet omdat je al sinds maart thuiswerkt. Of dat je operatie wordt uitgesteld omdat de ziekenhuizen het te druk hebben. Een pandemie is gewoon klote.
Mijn tondeuse kan dat niet bevestigen, altijd hetzelfde resultaatquote:Op maandag 1 februari 2021 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haar knippen is ook niet moeilijk nee, goed knippen daarentegen wel.
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
Een bedrijf/winkel die gesloten is kan financieel gecompenseerd worden zonder dat diegene er heel veel last van heeft. De discussie of dat momenteel voldoende gedaan wordt staat er los van.
Daarom typte ik ook 'knippen'quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mijn tondeuse kan dat niet bevestigen, altijd hetzelfde resultaat
Dat doen ze dan ook continuquote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.
Zolang Britse variant R van 1.3 heeft krijg je een ontwikkeling zoals ik eerder postte in dit topic en is het gejuich snel voorbij.
Ga jij hem toch ophalen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef Elan het volgende:
Wat een heerlijke cijfers weer. Waar blijft die Britse mutant nou dan? Straks is er niemand meer over om hem überhaupt te krijgen.
Ja precies, maar vrees dat het te laat en te moeilijk is of wordt geacht om dat nog uit te leggen.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik waar ze op sturen. Ze mogen 't volk wel wat betere uitleg geven over de derde golf die ze proberen voor te zijn want met deze dafcijfers verlies je steun voor je maatregelen.
Zolang Britse variant R van 1.3 heeft krijg je een ontwikkeling zoals ik eerder postte in dit topic en is het gejuich snel voorbij.
Vind je de steunpakketten onvoldoende?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die staat er niet helemaal los van natuurlijk, want genoeg steun kan het verschil maken tussen het failliet gaan van een bedrijf, en de crisis enigszins doorkomen. Het kan het verschil maken tussen een mogelijk depressief persoon en iemand die nog kan ademhalen omdat hij/zij niet zijn of haar leven in ziet storten.
In theorie heb je helemaal gelijk. Winkels e.d. kunnen gecompenseerd worden. Horeca ook. Sportverenigingen. Theaters. Etc. Kan allemaal. Moet het wel gebeuren. Zolang dat niet gebeurd is het voor de mensen die daardoor failliet gaan/depressief worden niet per definitie makkelijker dan voor de kinderen.
Het is sowieso geen wedstrijd natuurlijk, het is voor iedereen gewoon oprecht kut momenteel.
Horeca ook nog open, dat had het wel afgemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:26 schreef nattermann het volgende:
De Horeca wordt zojuist heel februari ook nog even door de neus geboord. Niet dat ik anders had verwacht maar soit.
Gemiddelde Corona-overlijden is 80 jaar en twee maanden.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waardeloos allemaal. Net zoals dat het waardeloos is wanneer je winkel of horecagelegenheid al maanden dicht moet. Of dat je geen collega meer ziet omdat je al sinds maart thuiswerkt. Of dat je operatie wordt uitgesteld omdat de ziekenhuizen het te druk hebben. Een pandemie is gewoon klote.
nog 4 weken te gaan tot de 0quote:Op maandag 1 februari 2021 15:20 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
Toename/Afname vorige week: - 9,7%
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
donderdag: 5.774
vrijdag: 5.744
zaterdag: 5.414
zondag: 4.891
maandag: 4.017
totaal: 35.727
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:
Toename/Afname vorige week: - 19,4%