abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197760612
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen niet zoveel als je niet corrigeert voor tal van zaken. Kijk naar de ziekenhuiscijfers, die loop ook synchroon met wat ik al zei.
Die cijfers zeggen dat er een grote hap uit het aantal nieuw gemelde besmettingen op weekbasis is genomen, namelijk van 20%. Dat is een voldongen feit, welke conclusies je daar verder aan verbindt is verder niet relevant.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197760619
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Leuk managementjargon, maar heb je ook concrete voorstellen? :)
Ik denk dat we vooral naar een meer circulair systeem moeten waarbij ook diversiteit en uniformiteit een groter basisbelang dienen, daarnaast zou er een stevigere monitor rol voor de decentrale overheid moeten komen, een belangrijk voetangel is daarbij wel dat juist de provinciale overheid een meer sturende rol kan spelen tussen lokaal en landelijk omdat deze vanuit zijn kerntaak al een voortrekkersrol speelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197760628
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar wel duidelijk :D
We buigen allemaal voor de nieuwe god Duidelijkheid. _O_ Het land staat volledig in brand maar in ieder geval is het duidelijk voor iedereen waarom dat is.
pi_197760629
quote:
Grappig dit. Vervang orthodoxe joden door Staphorst etc en je kunt de discussie hier ook hebben :P
pi_197760656
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen dat er een grote hap uit het aantal nieuw gemelde besmettingen op weekbasis is genomen, van namelijk van 20%. Dat is een voldongen feit, welke conclusies je daar verder aan verbindt is verder niet relevant.
En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen. Toen tikten we nog de 9k aan op sommige dagen.
pi_197760669
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Grappig dit. Vervang orthodoxe joden door Staphorst etc en je kunt de discussie hier ook hebben :P
Staphorst heeft niet zoveel met joden, Urk des te meer het Urks kent veel Joodse invloeden in het dialect omdat de arme Urkse meisjes bij rijke gezinnen in Amsterdam gingen werken, kun je ook weer op een verjaardag vertellen ;)
pi_197760673
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Sssst. :(
Ik moest al op mijn handen zitten om niets over gelovigen te typen. }:|
pi_197760686
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Leuk managementjargon, maar heb je ook concrete voorstellen? :)
Ik had bijna mijn bullshit management bingo kaartje vol...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197760692
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen. Toen tikten we nog de 9k aan op sommige dagen.
Johan Cruyff zou zeggen: Als je minder IC's hebt, heb je er ook minder mensen leggen.
pi_197760720
Paaspop verplaatst naar 3, 4 en 5 september

begin september zijn er echt zoveel grote/mega evenementen gepland en het voetbal ook weer met volle stadions ?:
in hetzelfde weekend:

A state of Trance weekend: 20.000 man indoor
F1 Zandvoort
Paaspop

Ik kan nu nog niet geloven dat dat allemaal door zou kunnen gaan maar van mij mag het
ik ben benieuwd, mooie testcases.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197760724
Fastfood is ook altijd de uitzondering. "Je bent jezelf niet als je trek hebt" is een understatement.
Medewerkers krijgen hamburgers naar hun hoofd gegooid als er iets niet naar wens is.

Echter vond ik dat McDonald's al goed bezig was. Je geeft je bestelling op via de bestelzuil en dan ga je ergens zitten. Medewerker komt je troep brengen. zo min mogelijk lopen, dat bevalt de fastfoodliefhebber ook wel.
Ik zie dat afhalen van fastfood niet zitten. In een straal van enkele kilometers ligt vuil van fastfoodzaken.

zaken zoals Hema, Intertoys, Action, Blokker, die kunnen Alleen-afhalen best regelen lijkt mij.
bij grotere zaken is het ingewikkelder. bij de IKEA zeg je niet doe maar even die driezitsbank. nee doe toch maar niet, zit niet lekker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197760730
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Online onderwijs = 100% gesloten onderwijs.
Agree to disagree ^O^
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:44:48 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760734
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

De eigenaar van de zaak gaat dan wel failliet maar ach, in ieder geval is duidelijk waarom.
Dat is dus afhankelijk van het doel. De doelen geen economisch effect én niet meer druk op de ICs is dan moet je simpelweg concluderen dat deze doelen niet verenigbaar zijn. En daar is het resultaat van niet de keuze maken voor het ene of het andere dus ook naar. Door die keuze niet te maken zijn er en economische effecten en effecten in de zorg. Je kunt niet een van beide minimaliseren en de andere niet effecteren.

M.a.w. als je geen keuze voor het een of het ander maakt dan blijf je beide pijn doen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:46:02 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760743
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

We buigen allemaal voor de nieuwe god Duidelijkheid. _O_ Het land staat volledig in brand maar in ieder geval is het duidelijk voor iedereen waarom dat is.
Tja zoals we het nu doen staat het hele land volledig in brand maar is het in ieder geval volledig onduidelijk waarom dat is.
pi_197760756
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

M.a.w. als je geen keuze voor het een of het ander maakt dan blijf je beide pijn doen.
En dat heet nuance. Zwart-wit denken mag je mooi voor jezelf doen.
pi_197760769
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:43 schreef Predator40 het volgende:
Paaspop verplaatst naar 3, 4 en 5 september

begin september zijn er echt zoveel grote/mega evenementen gepland en het voetbal ook weer met volle stadions ?:
in hetzelfde weekend:

A state of Trance weekend: 20.000 man indoor
F1 Zandvoort
Paaspop

Ik kan nu nog niet geloven dat dat allemaal door zou kunnen gaan maar van mij mag het
ik ben benieuwd, mooie testcases.
Superspreadevents zodra zo'n beetje alle 50+ers zijn ingeënt _O_ Dan kunnen we snel groepsimmuniteit opbouwen :9
pi_197760778
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
zaken zoals Hema, Intertoys, Action, Blokker, die kunnen Alleen-afhalen best regelen lijkt mij.
Die zijn nog bezig hun winkeltjes in te richten alsof we in 1985 leven, die denken nog dat de schoolcampus een spannend ding is en dat mensen staan te springen voor een handdoek van 15 euro, enige die een beetje er uit springt is Action, ware het niet dat die een hele andere filosofie hebben, namelijk snel een hoop ramsj inkopen en die met een kleine marge verkopen, leuk is dat ze zich daar niet voor schamen en zelfs trots op zijn, EN terecht!
pi_197760788
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Agree to disagree ^O^
Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je impliceert nu dat het ook nog mogelijk is om alle scholen te sluiten en dan géén online onderwijs te geven. Als je zo ver moet gaan om te ontsnappen uit die hoek waar je jezelf in geverfd hebt...
pi_197760794
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Superspreadevents zodra zo'n beetje alle 50+ers zijn ingeënt _O_ Dan kunnen we snel groepsimmuniteit opbouwen :9
En daarna snel rondje doen via China, Rusland en Nigeria, om een hele cocktail aan experimentele virusremmers in je te jakkeren, de leven is mooi!
pi_197760799
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja zoals we het nu doen staat het hele land volledig in brand maar is het in ieder geval volledig onduidelijk waarom dat is.
En met gerichte maatregelen wordt de brand zo verspreid dat de totale druk minder is. Begin je het nu te snappen?
pi_197760800
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die zijn nog bezig hun winkeltjes in te richten alsof we in 1985 leven, die denken nog dat de schoolcampus een spannend ding is en dat mensen staan te springen voor een handdoek van 15 euro, enige die een beetje er uit springt is Action, ware het niet dat die een hele andere filosofie hebben, namelijk snel een hoop ramsj inkopen en die met een kleine marge verkopen, leuk is dat ze zich daar niet voor schamen en zelfs trots op zijn, EN terecht!
Geen slecht woord over de Hema :(
Tap tap tap
pi_197760805
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

^O^
pi_197760808
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Geen slecht woord over de Hema :(
Sorry Omoe!
Ik haal er trouwens nog wel scheermesjes, die zijn wel fijn namelijk :)
pi_197760810
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je impliceert nu dat het ook nog mogelijk is om alle scholen te sluiten en dan géén online onderwijs te geven. Als je zo ver moet gaan om te ontsnappen uit die hoek waar je jezelf in geverfd hebt...
Agree to disagree ^O^
pi_197760811
Waarom heet dit topic "bewustwoording"?

Ik denk dat iedereen wel weet dat alles kut is momenteel + hel en verdoemenis?

lol
#WeesGeenWhales
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:51:58 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760836
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dat heet nuance. Zwart-wit denken mag je mooi voor jezelf doen.
Nee hoor zwart-wit denken kan ook heel genuanceerd zijn, je haalt dingen door elkaar. Nuancering betekent niet dat je regels onduidelijk moet maken. Het is heel genuanceerd om te zeggen dat de koffiezaak niet open mag totdat de besmettingsgraad x is en dat er daarna weer aan opengaan gedacht mag worden. Daarnaast is het ook ongenuanceerd van de koffiezaak om toch maar open te gaan terwijl ze zelf ook zien dat de regels niet nageleefd worden maar het is wel fijn voor de portemonnee.

Volgensmij gaf ik ook vrij genuanceerd aan waarom het geschipper en de onduidelijkheid in de regelgeving deze problemen oplevert. Ik krijg van dit kabinet een soort zachte heelmeesters geven stinkende wonden idee. Wat is er mis met een regelgeving die pijn doet maar een effect levert. Maar inmiddels is het zo dat als de patient auw zegt het effectieve medicijn maar weer verdund wordt.
pi_197760839
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Sorry Omoe!
Ik haal er trouwens nog wel scheermesjes, die zijn wel fijn namelijk :)
Ik vind het nog steeds een fijne winkel, vooral sinds de V&D weg is.
Van de Blokker vergeet ik steeds dat ie nog bestaat.
Tap tap tap
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:52:28 #230
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197760841
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:50 schreef eragon2890 het volgende:

lol
Dat zijn jouw woorden ;)
pi_197760842
quote:

lol
Er zitten ook voordelen aan deze crisis, geen politie aan de deur omdat elektriciteit 24 uur 1 stuk aan staat ;)
  maandag 1 februari 2021 @ 12:52:52 #232
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197760845
Wat een visionairs toch, daar in Australië. Lijkt me heerlijk om daar rustig te kunnen leven in de wetenschap dat je ieder moment een nieuwe totale lockdown om je oren kan krijgen:

quote:
In de Australische deelstaat Western Australia (WA) is dit weekend een beveiliger van een quarantainehotel besmet geraakt met het coronavirus. En zoals dat dan gaat in Australië, zijn er direct strenge maatregelen genomen: zo'n 2 miljoen mensen moeten vijf dagen in lockdown.

Omdat de besmette persoon op diverse plekken in de regio is geweest, proberen de autoriteiten iedereen met wie hij in contact is geweest, te traceren. Deze mensen moeten direct in quarantaine en op Covid-19 worden getest, meldt The Guardian.

Tot 5 februari
De inwoners van Perth, de hoofdstad van Western Australia, en uit de streek eromheen, moeten zich houden aan strenge lockdownregels, die gisteravond ingegaan zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197760851
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat is dus afhankelijk van het doel. De doelen geen economisch effect én niet meer druk op de ICs is dan moet je simpelweg concluderen dat deze doelen niet verenigbaar zijn. En daar is het resultaat van niet de keuze maken voor het ene of het andere dus ook naar. Door die keuze niet te maken zijn er en economische effecten en effecten in de zorg. Je kunt niet een van beide minimaliseren en de andere niet effecteren.

Twee opmerkingen:
1. Een goede economie is direct gerelateerd aan de levensverwachting van een bevolking. Je zou de doelen dus juist wel moeten verenigen want je economie naar de gallemiezen brengen levert ook een (enorm) verlies aan levensjaren op.
2. Ik hoor steeds dat de overheid "andere maatregelen" moet nemen in plaats van "halfbakken" maatregelen zoals dat nu wordt genomen. De lockdown was geen "echte" lockdown, want x, y en z mocht nog wel. Nu ook weer van jou. Wat voor beleid zou er dan gevoerd moeten worden?

Het opmerkelijke in Europa is dat ondanks de verschillen in beleid de toenames en afnames in besmettingen/ziekenhuisopnames gelijk op gaan, dus ik vraag mij af of maatregelen wel écht het verschil maken?
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:53:26 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760853
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En met gerichte maatregelen wordt de brand zo verspreid dat de totale druk minder is. Begin je het nu te snappen?
Is dat zo? Is de totale druk minder of is die juist meer door op twee paarden tegelijk te wedden.
pi_197760856
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een visionairs toch, daar in Australië. Lijkt me heerlijk om daar rustig te kunnen leven in de wetenschap dat je ieder moment een nieuwe totale lockdown om je oren kan krijgen:
[..]

Vijf dagen, wat verschrikkelijk.
Tap tap tap
pi_197760857
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds een fijne winkel, vooral sinds de V&D weg is.
Van de Blokker vergeet ik steeds dat ie nog bestaat.
Wellicht omdat de Hema hier niet zo fijn is, nogal karig aanbod, toevallig de laatste 2 wel 2 keer iets bij de Blokker gekocht, doe ik normaal eigenlijk nooit.
pi_197760863
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Volgensmij gaf ik ook vrij genuanceerd aan waarom het geschipper en de onduidelijkheid in de regelgeving deze problemen oplevert. Ik krijg van dit kabinet een soort zachte heelmeesters geven stinkende wonden idee. Wat is er mis met een regelgeving die pijn doet maar een effect levert. Maar inmiddels is het zo dat als de patient auw zegt het effectieve medicijn maar weer verdund wordt.
We zitten midden in de zwaarste lockdown tot nu toe met een rampzalige scholensluiting die immens veel pijn oplevert. Niets van wat je hier zegt heeft ook maar enige connectie met de werkelijkheid.
pi_197760873
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vijf dagen, wat verschrikkelijk.
en hoelang lopen we hier in nederland al te kutten ondertussen ?
en het is nog lang niet voorbij
pi_197760882
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Is dat zo? Is de totale druk minder
Ja. De ziekenhuizen hebben wat lucht en de scholen gaan eindelijk weer open.

Maar wat wil je nou eigenlijk? Mensen opsluiten in huis tot er een arbitraire waarde bereikt is?
  maandag 1 februari 2021 @ 12:55:55 #240
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197760888
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 10:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Wel zo gunstig mogelijk geschat natuurlijk, in die berekening gaan ze ervan uit dat er uit elk Pfizer-flesje een zesde dosis te halen is.

Iets wat in Canada bijvoorbeeld lang niet gehaald wordt.
[..]

https://www.ctvnews.ca/he(...)xperts-say-1.5286903
Na verdunning zou een vial 7.5 dosissen moeten bevatten, dan zou 6 dosissen eruit krijgen geen probleem mogen zijn. Als men nauwkeurig werkt tenminste, waar ik aan twijfel als ik deze opmerking lees:

having a 1-millilitre syringe makes all the difference, Hillier said

WTF, je zou toch mogen verwachten dat ze voor het inspuiten van een dosis van 0.3ml nooit een spuit groter dan 1 ml gebruiken.
Bij een 2.5 ml spuit komt 0.3 ml overeen met minder dan 5 mm, dan mag je blij zijn als de fout niet groter dan 10-15% is, aangenomen dat ze het op de correcte wijze doen (dus niet schuin aflezen, of naar de stand van het midden van de plunjer ipv de rand kijken).
are we infinite or am I alone
pi_197760892
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

We zitten midden in de zwaarste lockdown tot nu toe met een rampzalige scholensluiting die immens veel pijn oplevert. Niets van wat je hier zegt heeft ook maar enige connectie met de werkelijkheid.
In Frankrijk hebben kinderen 4 maanden vakantie :)
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:56:58 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760898
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:53 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Twee opmerkingen:
1. Een goede economie is direct gerelateerd aan de levensverwachting van een bevolking. Je zou de doelen dus juist wel moeten verenigen want je economie naar de gallemiezen brengen levert ook een (enorm) verlies aan levensjaren op.
2. Ik hoor steeds dat de overheid "andere maatregelen" moet nemen in plaats van "halfbakken" maatregelen zoals dat nu wordt genomen. De lockdown was geen "echte" lockdown, want x, y en z mocht nog wel. Nu ook weer van jou. Wat voor beleid zou er dan gevoerd moeten worden?

Het opmerkelijke in Europa is dat ondanks de verschillen in beleid de toenames en afnames in besmettingen/ziekenhuisopnames gelijk op gaan, dus ik vraag mij af of maatregelen wel écht het verschil maken?
Dat zou ook een prima conclusie kunnen zijn en dan dus kiezen voor het virus laten uitrazen en/of mensen met covid niet meer behandelen. Wederom ook een stuk duidelijker dan vandaag doen we de boel een beetje dicht en morgen doen we de boel weer een beetje open. En waarom morgen al, nouja omdat men begon te mopperen.
pi_197760917
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat zou ook een prima conclusie kunnen zijn en dan dus kiezen voor het virus laten uitrazen en/of mensen met covid niet meer behandelen. Wederom ook een stuk duidelijker dan vandaag doen we de boel een beetje dicht en morgen doen we de boel weer een beetje open. En waarom morgen al, nouja omdat men begon te mopperen.
Alles is al dicht sinds midden december.
pi_197760924
quote:
[..]

Jaloers op Australië O+
pi_197760927
Er is niets mis met de Hema. De Hema is in menig winkelcentrum op de supermarkt na de best draaiende winkel.

Echter, het is opvallend dat low-budget zaken zoals Action, Op=op, Prijsmepper, Big Bazar en Kruidvat het goed doen.
In Utrecht was in 2018 het eerste Deense filiaal van Normal geopend, nu zijn er al 8.

Mijn verwachting is dat na April 2021 deze zaken nog beter gaan. Dan betaal je namelijk ook import als je zelf iets in China besteld onder de 21 euro via AliExpress, Banggood, dealextreme. Merk regelmatig dat dergelijke producten in de low-budget zaken liggen met een andere verpakking.
pi_197760933
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:17 schreef Anton91 het volgende:
Het bekvechten tussen Hugo en de ziekenhuizen is leuk, maar ik hoop eigenlijk wel dat de nieuwe berekeningen er dichterbij zitten. Wie fout is maakt mij niet zoveel uit, als er maar meer geprikt is dan dat wij hadden gedacht.
Ik snap dat bekvechten ook niet helemaal. Er werd nergens gezegd dat de ziekenhuizen het niet deelden, er werd gezegd dat er alleen naar de cijfers van GGD's gekeken werden, en andere cijfers vaak laat aangeleverd werden.

Snap dus niet helemaal waar ziekenhuizen zich zo druk om maken. "Ze kunnen het ook lezen en denken: Goh, nouja, wij leveren niet laat aan, dus het zal wel niet over ons gaan."

Al die korte lontjes maar :'(
  maandag 1 februari 2021 @ 12:59:27 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197760935
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Jaloers op Australië O+
Lekker man, Henk van het tankstation in Tiel heeft corona en de hele provincie Gelderland mag in quarantaine.
pi_197760951
quote:

lol
Corona heeft ook echt voordelen voor mij gebracht die voor mij zwaarder wegen dan de nadelen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197760959
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er is niets mis met de Hema. De Hema is in menig winkelcentrum op de supermarkt na de best draaiende winkel.

Echter, het is opvallend dat low-budget zaken zoals Action, Op=op, Prijsmepper, Big Bazar en Kruidvat het goed doen.
In Utrecht was in 2018 het eerste Deense filiaal van Normal geopend, nu zijn er al 8.

Mijn verwachting is dat na April 2021 deze zaken nog beter gaan. Dan betaal je namelijk ook import als je zelf iets in China besteld onder de 21 euro via AliExpress, Banggood, dealextreme. Merk regelmatig dat dergelijke producten in de low-budget zaken liggen met een andere verpakking.
Sorry wat.
Tap tap tap
pi_197760960
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Lekker man, Henk van het tankstation in Tiel heeft corona en de hele provincie Gelderland mag in quarantaine.
Komt volgens mij ook dat Australie erg panisch is voor alles wat van buiten komt en ziek is. Beetje zoals wij omgaan met alles wat water is en te hoog staat.
pi_197760973
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sorry wat.
Dat kleine Ali bestellingen sinds 1 januari een stuk duurder zijn.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 13:01:58 #252
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760975
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

We zitten in de zwaarste lockdown maar er zijn wel koffietentjes open zodat we een koffietje kunnen pakken tijdens het wandelen. En we zitten in rampzalige scholensluiting die al weer opgedoekt wordt terwijl we net een avondklok hebben ingesteld voor een piek die verwacht wordt in april.

Het kan allemaal wel kloppen maar het is ondoorzichtig en onduidelijk en geen touw aan vast te knopen waardoor mensen niet meer begrijpen waarom welke maatregel wanneer is en waarom we het eigenlijk allemaal doen. Dan kun je als overheid boos worden dat mensen de regels niet meer navolgen maar als de regels niet logisch zijn hoe kun je ze dan uberhaupt aan mensen uitleggen. Ze maken een potje van hun beredeneringen en gevolgtrekkingen en lijken volledig arbitrair regels veranderen en aan te passen elke week weer.

Het zou een verademing zijn als ze eens zeiden we doen deze maatregel drie maanden onafhankelijk van welk meetpunt dan ook zodat we zeker zijn dat het effect gehad kan hebben. En dan niet een week later er weer op terug komen.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:02:56 #253
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_197760987
Maar wat verwachten jullie, wanneer de niet-essentiële winkels weer geheel open gaan?

Click and Collect van 8 tot en met 28 februari 2021, en op 1 maart 2021 weer geheel open?
pi_197760989
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Staphorst heeft niet zoveel met joden, Urk des te meer het Urks kent veel Joodse invloeden in het dialect omdat de arme Urkse meisjes bij rijke gezinnen in Amsterdam gingen werken, kun je ook weer op een verjaardag vertellen ;)
Feitjes! Ik bedoelde meer het vervangen van orthodoxe joden door gereformeerd/katholiek, maar point taken. Arme Urkse meisjes O+
pi_197760997
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen dat er een grote hap uit het aantal nieuw gemelde besmettingen op weekbasis is genomen, namelijk van 20%. Dat is een voldongen feit, welke conclusies je daar verder aan verbindt is verder niet relevant.
Als jij een copingstrategie wil toepassen, prima.

Het is alsof je zegt dat de Montessori-school in Amsterdam-Zuid beter is dan de OBS in Rotterdam-Zuid, omdat de cito-scores hoger liggen. En daarbij dus niet corrigeert voor het ingangsniveau.
pi_197761001
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sorry wat.
Sorry, dit is offtopic maar het gaat om Juli 2021.

Per 1 juli 2021 komt er vanuit China 21% btw bij, ook op de goedkope pakketjes onder de ¤23,-. Maar dus niet als het uit de EU komt: dan zit de btw al in de prijs verwerkt.
pi_197761008
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik snap dat bekvechten ook niet helemaal. Er werd nergens gezegd dat de ziekenhuizen het niet deelden, er werd gezegd dat er alleen naar de cijfers van GGD's gekeken werden, en andere cijfers vaak laat aangeleverd werden.

Snap dus niet helemaal waar ziekenhuizen zich zo druk om maken. "Ze kunnen het ook lezen en denken: Goh, nouja, wij leveren niet laat aan, dus het zal wel niet over ons gaan."

Ja en niemand die er iets mee opschiet als dit via de media uitgevochten gaat worden. Ze kunnen beter met elkaar om de tafel gaan zitten en kijken of het echt klopt. Maar wat ik mij wel afvraag is, ze registreren toch allemaal op dezelfde manier de vaccins. Dan zouden ze dat ook in het programma moeten kunnen uitlezen.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 13:03:57 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197761010
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ja. De ziekenhuizen hebben wat lucht en de scholen gaan eindelijk weer open.

Maar wat wil je nou eigenlijk? Mensen opsluiten in huis tot er een arbitraire waarde bereikt is?
Bijvoorbeeld zodat iedereen kan zien hè als het aantal besmettingen onder de 500 is mag de regel eraf, dan is er ineens ook voor iedereen een motief om die waarde onder de 500 te krijgen. Ik noem maar een voorbeeld.

Nu is het zo dat we als we een maatregel kwijt willen we er gewoon hard over moeten gaan zeuren, dat is een motief om harder te zeuren maar neit om je aan de maatregelen te houden.
pi_197761014
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_197761023
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef chratnox het volgende:

[..]

Net FOK! :(
;)
pi_197761027
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Per 1 juli 2021 komt er vanuit China 21% btw bij, ook op de goedkope pakketjes onder de ¤23,-. Maar dus niet als het uit de EU komt: dan zit de btw al in de prijs verwerkt.
Tnx, ik zat al even te googelen. Heb er al een jaar niks besteld, maar toch goed om even te weten.
Tap tap tap
  maandag 1 februari 2021 @ 13:05:33 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197761033
quote:
[..]

het ideale plaatje bestaat (nog) niet, ik weet niet hoe het met het vaccineren daar staat maar dat is toch de enige oplossing uiteindelijk.
pi_197761057
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

hoeveel besmettingen hebben wij ook alweer ? per dag ? ;)
pi_197761060
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Komt volgens mij ook dat Australie erg panisch is voor alles wat van buiten komt en ziek is. Beetje zoals wij omgaan met alles wat water is en te hoog staat.
Dat doet Australië altijd al. Kijk maar naar die Border control TV-programma's van ze. Als iemand een boterham meeneemt die niet helemaal lekker vacuüm verpakt is krijgen ze bijna nekslagen.
pi_197761065
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En we zitten in rampzalige scholensluiting die al weer opgedoekt wordt
Niet alweer. Nu pas.

quote:
Het kan allemaal wel kloppen maar het is ondoorzichtig en onduidelijk en geen touw aan vast te knopen waardoor mensen niet meer begrijpen waarom welke maatregel wanneer is en waarom we het eigenlijk allemaal doen. Dan kun je als overheid boos worden dat mensen de regels niet meer navolgen maar als de regels niet logisch zijn hoe kun je ze dan uberhaupt aan mensen uitleggen. Ze maken een potje van hun beredeneringen en gevolgtrekkingen en lijken volledig arbitrair regels veranderen en aan te passen elke week weer.
Dat jij het niet snapt betekent niet dat het geen hout snijdt. Verder heet wat jij beschrijft anticiperen.

quote:
Het zou een verademing zijn als ze eens zeiden we doen deze maatregel drie maanden onafhankelijk van welk meetpunt dan ook zodat we zeker zijn dat het effect gehad kan hebben. En dan niet een week later er weer op terug komen.
Geweldig idee. De ogen sluiten voor de werkelijkheid en lekker voor drie maanden vrijheden ontnemen van mensen zonder ook maar enige onderbouwing.

Je autoritaire trekjes zijn ronduit walgelijk. Waarom stellen we niet gewoon een dictator in die mensen dit soort dingen kan opleggen voor hoe lang hij dat goed vindt? Dan heb je volledige duidelijkheid en geen enkel gezeik meer met belangenclubjes of genuanceerde dingen als democratie.
pi_197761066
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Corona heeft ook echt voordelen voor mij gebracht die voor mij zwaarder wegen dan de nadelen.
Uhm, jij zei toch ook gewoon dat je hoopt dat iedereen snel weer gewoon zonder beperkingen kan leven en de dingen mag doen die die leuk vind in het leven?

Ik denk dat de voordelen, zoals meer thuiswerken, wel blijven.

Lijkt me logisch 😃
#WeesGeenWhales
pi_197761070
quote:

[..]

Ben benieuwd of PostNL er dan ook nog 13 euro handelingskosten bovenop drukt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197761076
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zij hebben ook geleerd van het verleden. De eerste keer dat ze buitenlanders toelieten werden ze afgeslacht door ons Europeanen.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:08:55 #269
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761081
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat doet Australië altijd al. Kijk maar naar die Border control TV-programma's van ze. Als iemand een boterham meeneemt die niet helemaal lekker vacuüm verpakt is krijgen ze bijna nekslagen.
Ach man, bij een houten dop op je luchtje of modder op je schoenen krijgen ze al vlekken in het gezicht.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_197761088
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zonder corona had mijn baan waarschijnlijk niet eens bestaan. O-)
  maandag 1 februari 2021 @ 13:09:23 #271
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197761089
Wanneer gaan we het effect van de avondklok zien in de cijfers?
pi_197761098
https://www.itv.com/news/(...)&utm_medium=referral

OMG mensen er is een stuk Vrij land in het UK!! Een uithoek Taiwan!

Wel met 14 dagen quarantaine, maar je zit er zo en gratis, waarom niet daar 2 maanden heen als je geld hebt in zomervakantie? Er zijn daar letterlijk NUL maatregelen meer! Hemel op aarde. :3
#WeesGeenWhales
  maandag 1 februari 2021 @ 13:10:20 #273
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761102
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:08 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zij hebben ook geleerd van het verleden. De eerste keer dat ze buitenlanders toelieten werden ze afgeslacht door ons Europeanen.
Nou ja, niet helemaal.

De eerste keer dat er buitenlanders toegelaten werden, werden de locals afgeslacht door de huidige machthebbers.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_197761105
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef leolinedance het volgende:
Als je al een effect gaat zien is dat een dezer dagen.
pi_197761106
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nee hoor.
twitter
pi_197761115
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zonder corona had mijn baan waarschijnlijk niet eens bestaan. O-)
Wat doe je? :o

(En tijd om om te scholen dan, als onze experts gelijk krijgen en we volgend jaar weer gewoon normaal vrij leven zonder beperkingen bestaat die waarschijnlijk ook niet meer 😝)
#WeesGeenWhales
  maandag 1 februari 2021 @ 13:11:46 #277
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761124
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.itv.com/news/(...)&utm_medium=referral

OMG mensen er is een stuk Vrij land in het UK!! Een uithoek Taiwan!

Wel met 14 dagen quarantaine, maar je zit er zo en gratis, waarom niet daar 2 maanden heen als je geld hebt in zomervakantie? Er zijn daar letterlijk NUL maatregelen meer! Hemel op aarde. :3
Een uithoek Taiwan?

Wtf, Man ligt tussen Engeland en Ierland.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:11:55 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197761129
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:09 schreef leolinedance het volgende:
Men zei hier vanaf 2 feb wss
pi_197761141
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zitten ook voordelen aan deze crisis, geen politie aan de deur omdat elektriciteit 24 uur 1 stuk aan staat ;)
Stiekem wietplantage? 😃

Also: wel de rekening 😬
#WeesGeenWhales
pi_197761142
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef chratnox het volgende:

[..]

in de USA zijn ze net zo streng en de regels zijn gewoon duidelijk

die chinesen die 20 kilo gebakken hagedis, vogelnestjes en nog veel meer meuk meenemen is normaal wilde je zeggen ?
en dan krijgen ze vaak nog maar een kleine boete of een waarschuwing.

mij werden er trouwens vragen gesteld of mijn visspullen in zoet of zout water waren gebruikt toen we australie binnen kwamen :D _O-
pi_197761147
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik twijfel niet aan het aantal. Overigens als je van hoog komt, kun je ook snel dalen (en niettemin was de R nooit om over naar huis te schrijven).

Het ging mij om je eerste zin: "En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen."

Dat vergeet ik helemaal niet.
pi_197761149
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ben benieuwd of PostNL er dan ook nog 13 euro handelingskosten bovenop drukt.
natuurlijk :{ }:|
pi_197761150
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Een uithoek Taiwan?

Wtf, Man ligt tussen Engeland en Ierland.
De grap is dat ze net als Taiwan 0 beperkingen meer hebben en volledig terug zijn bij normaal want 0 corona 😝
#WeesGeenWhales
  maandag 1 februari 2021 @ 13:13:51 #284
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197761157
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Men zei hier vanaf 2 feb wss
Oke ben benieuwd of we een verandering van de trend gaan zien vanaf morgen.
pi_197761161
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:02 schreef Oliver23 het volgende:
Maar wat verwachten jullie, wanneer de niet-essentiële winkels weer geheel open gaan?

Click and Collect van 8 tot en met 28 februari 2021, en op 1 maart 2021 weer geheel open?
Ligt een beetje aan de verkiezingspeilingen denk ik. Als het de huidige demissionaire regering tegen zit, dan moet alles voor de verkiezingen weer dicht en de verkiezingen uitgesteld.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:14:45 #286
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761171
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:13 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

De grap is dat ze net als Taiwan 0 beperkingen meer hebben en volledig terug zijn bij normaal want 0 corona 😝
Ah oke, ik zou zeggen, hanteer Nederlands de volgende keer
pi_197761174
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:12 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Stiekem wietplantage? 😃

Also: wel de rekening 😬
led groeilampen ....welke rekening ?
pi_197761176
quote:

Zolang er geen gunstig seizoenseffect komt verwacht ik dat ze eerder weer dicht gaan dan weer open. En hoe snel er gevaccineerd kan worden. Dat wordt gewoon een race tegen de tijd.
pi_197761177
quote:

[..]

Die ¤23,- regeling is ook makkelijk te omzeilen. Even aan de Chinese verkoper vragen 'Ship as gift' en prijs op ¤0,- laten zetten. ;)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197761180
quote:

Ligt er aan hoe de cijfers zich ontwikkelen de komende weken. Het zou me verbazen als niet essentiele winkels op 1 maart alweer open gaan; ik verwacht eerder april. Las dit gisteravond op NU:

quote:
Het heropenen van het basisonderwijs op 8 februari levert volgens berekeningen een "reëel risico op" voor een verdere toename van coronagerelateerde ziekenhuisopnames, schrijft demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) zondag in een Kamerbrief (pdf). Toch denkt hij dat de zorg deze druk aankan.

Hoe groot deze toename zal zijn, hangt volgens de minister vooral af van het nog onbekende effect dat het vaccineren heeft op de epidemie. Dan moeten andere coronaregels (waaronder de huidige regel van maximaal één bezoeker per huishouden per dag) voorlopig gehandhaafd blijven, aldus De Jonge.
Best aannemelijk dat andere versoepelingen echt nog lang op zich laten wachten.
  maandag 1 februari 2021 @ 13:15:45 #291
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761190
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:14 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de verkiezingspeilingen denk ik. Als het de huidige demissionaire regering tegen zit, dan moet alles voor de verkiezingen weer dicht en de verkiezingen uitgesteld.
:')
pi_197761193
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:14 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Die ¤23,- regeling is ook makkelijk te omzeilen. Even aan de Chinese verkoper vragen 'Ship as gift' en prijs op ¤0,- laten zetten. ;)
dat trucje van vroeger werkt niet zo heel best meer
  Redactie Games maandag 1 februari 2021 @ 13:16:03 #293
181272 crew  Noppie2000
pi_197761195
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:10 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

[ twitter ]
Was een beetje aan het scrollen en zag ineens +9737, schrok even :')
pi_197761203
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:12 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan het aantal. Overigens als je van hoog komt, kun je ook snel dalen (en niettemin was de R nooit om over naar huis te schrijven).

Het ging mij om je eerste zin: "En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen."

Dat vergeet ik helemaal niet.
Ok, dan klopt wat je zegt dus niet. Wekelijkse besmetting zijn meer dan gehalveerd, dus zal de komende weken de ziekenhuisbezetting ook dalen.
pi_197761204
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Was een beetje aan het scrollen en zag ineens +9737, schrok even :')
klopt wel, ze schatten nu het aantal besmetting om 13:00 _O-
  maandag 1 februari 2021 @ 13:17:00 #296
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197761214
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:15 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe de cijfers zich ontwikkelen de komende weken. Het zou me verbazen als niet essentiele winkels op 1 maart alweer open gaan; ik verwacht eerder april. Las dit gisteravond op NU:
[..]

Best aannemelijk dat andere versoepelingen echt nog lang op zich laten wachten.
Van mij mogen de scholen best weer open hoor, maar niet ten koste van het blijven handhaven van de 1-persoons maatregel.
pi_197761237
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:16 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ok, dan klopt wat je zegt dus niet.
Joh, als je mij niet gelooft, geloof dan het RIVM.

Er is echt tot in den treuren besproken in de afgelopen maanden waarom het kortzichtig is om allerlei dagcijfers zonder context met elkaar te vergelijken. Ik ga die talloze discussies niet nog een keer over doen wanneer men hardleers is.

Dit topic leert mij in ieder geval dat statistiek echt een prominentere plek moet krijgen in het Nederlandse onderwijs.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 13:20:25 #298
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197761255
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:07 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet alweer. Nu pas.
[..]

Dat jij het niet snapt betekent niet dat het geen hout snijdt. Verder heet wat jij beschrijft anticiperen.
[..]

Geweldig idee. De ogen sluiten voor de werkelijkheid en lekker voor drie maanden vrijheden ontnemen van mensen zonder ook maar enige onderbouwing.

Je autoritaire trekjes zijn ronduit walgelijk. Waarom stellen we niet gewoon een dictator in die mensen dit soort dingen kan opleggen voor hoe lang hij dat goed vindt? Dan heb je volledige duidelijkheid en geen enkel gezeik meer met belangenclubjes of genuanceerde dingen als democratie.
Het hoeft van mijn niet on onderbouwd alles behalve maar het door laten etteren is gewoon ook niet heel fijn. Dit virus heeft al lang laten zien dat het niet subtiel aan te pakken is.
pi_197761260
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 13:19 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Er is echt tot in den treuren besproken in de afgelopen maanden waarom het kortzichtig is om allerlei dagcijfers zonder context met elkaar te vergelijken.
Doe ik niet. Er is een verband tussen besmettingscijfers (wekelijks) en de ziekenhuisbezetting.
pi_197761262
twitter

popcorn tijdens de debatten deze week :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')