abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:36:08 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760605
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:27 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dit criterium is belachelijk. Dan kan niets meer behalve alles open of alles dicht. Totale waanzin.
Ja maar wel duidelijk :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_197760611
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Daarnaast krijg je er duidelijkheid mee. Het is gewoonweg veel duidelijker als een koffiezaak dicht is, dan ga je er niet naartoe.
De eigenaar van de zaak gaat dan wel failliet maar ach, in ieder geval is duidelijk waarom.
pi_197760612
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:31 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen niet zoveel als je niet corrigeert voor tal van zaken. Kijk naar de ziekenhuiscijfers, die loop ook synchroon met wat ik al zei.
Die cijfers zeggen dat er een grote hap uit het aantal nieuw gemelde besmettingen op weekbasis is genomen, namelijk van 20%. Dat is een voldongen feit, welke conclusies je daar verder aan verbindt is verder niet relevant.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_197760619
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Leuk managementjargon, maar heb je ook concrete voorstellen? :)
Ik denk dat we vooral naar een meer circulair systeem moeten waarbij ook diversiteit en uniformiteit een groter basisbelang dienen, daarnaast zou er een stevigere monitor rol voor de decentrale overheid moeten komen, een belangrijk voetangel is daarbij wel dat juist de provinciale overheid een meer sturende rol kan spelen tussen lokaal en landelijk omdat deze vanuit zijn kerntaak al een voortrekkersrol speelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197760628
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja maar wel duidelijk :D
We buigen allemaal voor de nieuwe god Duidelijkheid. _O_ Het land staat volledig in brand maar in ieder geval is het duidelijk voor iedereen waarom dat is.
pi_197760629
quote:
Grappig dit. Vervang orthodoxe joden door Staphorst etc en je kunt de discussie hier ook hebben :P
pi_197760656
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Die cijfers zeggen dat er een grote hap uit het aantal nieuw gemelde besmettingen op weekbasis is genomen, van namelijk van 20%. Dat is een voldongen feit, welke conclusies je daar verder aan verbindt is verder niet relevant.
En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen. Toen tikten we nog de 9k aan op sommige dagen.
pi_197760669
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Grappig dit. Vervang orthodoxe joden door Staphorst etc en je kunt de discussie hier ook hebben :P
Staphorst heeft niet zoveel met joden, Urk des te meer het Urks kent veel Joodse invloeden in het dialect omdat de arme Urkse meisjes bij rijke gezinnen in Amsterdam gingen werken, kun je ook weer op een verjaardag vertellen ;)
pi_197760673
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Sssst. :(
Ik moest al op mijn handen zitten om niets over gelovigen te typen. }:|
pi_197760686
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Leuk managementjargon, maar heb je ook concrete voorstellen? :)
Ik had bijna mijn bullshit management bingo kaartje vol...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197760692
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En hij vergeet weer dat opnames op de kliniek en IC 3/4 weken achterlopen op de besmettingen. Toen tikten we nog de 9k aan op sommige dagen.
Johan Cruyff zou zeggen: Als je minder IC's hebt, heb je er ook minder mensen leggen.
pi_197760720
Paaspop verplaatst naar 3, 4 en 5 september

begin september zijn er echt zoveel grote/mega evenementen gepland en het voetbal ook weer met volle stadions ?:
in hetzelfde weekend:

A state of Trance weekend: 20.000 man indoor
F1 Zandvoort
Paaspop

Ik kan nu nog niet geloven dat dat allemaal door zou kunnen gaan maar van mij mag het
ik ben benieuwd, mooie testcases.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197760724
Fastfood is ook altijd de uitzondering. "Je bent jezelf niet als je trek hebt" is een understatement.
Medewerkers krijgen hamburgers naar hun hoofd gegooid als er iets niet naar wens is.

Echter vond ik dat McDonald's al goed bezig was. Je geeft je bestelling op via de bestelzuil en dan ga je ergens zitten. Medewerker komt je troep brengen. zo min mogelijk lopen, dat bevalt de fastfoodliefhebber ook wel.
Ik zie dat afhalen van fastfood niet zitten. In een straal van enkele kilometers ligt vuil van fastfoodzaken.

zaken zoals Hema, Intertoys, Action, Blokker, die kunnen Alleen-afhalen best regelen lijkt mij.
bij grotere zaken is het ingewikkelder. bij de IKEA zeg je niet doe maar even die driezitsbank. nee doe toch maar niet, zit niet lekker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197760730
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Online onderwijs = 100% gesloten onderwijs.
Agree to disagree ^O^
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:44:48 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760734
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

De eigenaar van de zaak gaat dan wel failliet maar ach, in ieder geval is duidelijk waarom.
Dat is dus afhankelijk van het doel. De doelen geen economisch effect én niet meer druk op de ICs is dan moet je simpelweg concluderen dat deze doelen niet verenigbaar zijn. En daar is het resultaat van niet de keuze maken voor het ene of het andere dus ook naar. Door die keuze niet te maken zijn er en economische effecten en effecten in de zorg. Je kunt niet een van beide minimaliseren en de andere niet effecteren.

M.a.w. als je geen keuze voor het een of het ander maakt dan blijf je beide pijn doen.
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 12:46:02 #216
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_197760743
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

We buigen allemaal voor de nieuwe god Duidelijkheid. _O_ Het land staat volledig in brand maar in ieder geval is het duidelijk voor iedereen waarom dat is.
Tja zoals we het nu doen staat het hele land volledig in brand maar is het in ieder geval volledig onduidelijk waarom dat is.
pi_197760756
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

M.a.w. als je geen keuze voor het een of het ander maakt dan blijf je beide pijn doen.
En dat heet nuance. Zwart-wit denken mag je mooi voor jezelf doen.
pi_197760769
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:43 schreef Predator40 het volgende:
Paaspop verplaatst naar 3, 4 en 5 september

begin september zijn er echt zoveel grote/mega evenementen gepland en het voetbal ook weer met volle stadions ?:
in hetzelfde weekend:

A state of Trance weekend: 20.000 man indoor
F1 Zandvoort
Paaspop

Ik kan nu nog niet geloven dat dat allemaal door zou kunnen gaan maar van mij mag het
ik ben benieuwd, mooie testcases.
Superspreadevents zodra zo'n beetje alle 50+ers zijn ingeënt _O_ Dan kunnen we snel groepsimmuniteit opbouwen :9
pi_197760778
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
zaken zoals Hema, Intertoys, Action, Blokker, die kunnen Alleen-afhalen best regelen lijkt mij.
Die zijn nog bezig hun winkeltjes in te richten alsof we in 1985 leven, die denken nog dat de schoolcampus een spannend ding is en dat mensen staan te springen voor een handdoek van 15 euro, enige die een beetje er uit springt is Action, ware het niet dat die een hele andere filosofie hebben, namelijk snel een hoop ramsj inkopen en die met een kleine marge verkopen, leuk is dat ze zich daar niet voor schamen en zelfs trots op zijn, EN terecht!
pi_197760788
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Agree to disagree ^O^
Zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je impliceert nu dat het ook nog mogelijk is om alle scholen te sluiten en dan géén online onderwijs te geven. Als je zo ver moet gaan om te ontsnappen uit die hoek waar je jezelf in geverfd hebt...
pi_197760794
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Superspreadevents zodra zo'n beetje alle 50+ers zijn ingeënt _O_ Dan kunnen we snel groepsimmuniteit opbouwen :9
En daarna snel rondje doen via China, Rusland en Nigeria, om een hele cocktail aan experimentele virusremmers in je te jakkeren, de leven is mooi!
pi_197760799
quote:
88s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja zoals we het nu doen staat het hele land volledig in brand maar is het in ieder geval volledig onduidelijk waarom dat is.
En met gerichte maatregelen wordt de brand zo verspreid dat de totale druk minder is. Begin je het nu te snappen?
pi_197760800
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Die zijn nog bezig hun winkeltjes in te richten alsof we in 1985 leven, die denken nog dat de schoolcampus een spannend ding is en dat mensen staan te springen voor een handdoek van 15 euro, enige die een beetje er uit springt is Action, ware het niet dat die een hele andere filosofie hebben, namelijk snel een hoop ramsj inkopen en die met een kleine marge verkopen, leuk is dat ze zich daar niet voor schamen en zelfs trots op zijn, EN terecht!
Geen slecht woord over de Hema :(
Tap tap tap
pi_197760805
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:47 schreef Anton91 het volgende:

[..]

^O^
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197760808
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Geen slecht woord over de Hema :(
Sorry Omoe!
Ik haal er trouwens nog wel scheermesjes, die zijn wel fijn namelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')