wooowquote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Krijg een kind en dump het
Ik mis alleen nog de Tour de france op tvquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Thuisbezorgd stond aan de deur waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Wisseling van de wacht misschienquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Met Michel en José zou ik dat geen straf vinden.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de Tour de france op tv
Thomasquote:Op zondag 31 januari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke BB deelnemer krijgt een koter ??
Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet meer doequote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Wat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koterquote:
Volgens mij hoorden ze het verkeerd dan....ik hoorde ook DBKquote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee... toch DBK zegt BB .. ze hebben de verkeerde kamer omgeroepen .. of de dames hoorden het helemaal verkeerd.
Miggell ???quote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Migelll wordt geroepen..... algehele paniek
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Ja die iemand begrijpt het niet zo goedquote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Koekkoekquote:Op zondag 31 januari 2021 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die iemand begrijpt het niet zo goed
Heb je een vergrootglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee niet echtquote:
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zitquote:
Het staat op twitter dus het is waarquote:
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Laurens is een Belg .. er is no way dat er nog een Belg inkomt.
Nee hoeft niet ik heb ogen voor nep nieuwsquote:
Ik zie het haha.. net op z'n fb gegluurd.. komt niet eens in de buurt!quote:
Het kan natuurlijk wel, er is ruimte voor 5 nieuwe, dus als er van 1 of 2 Belg is maakt het niet zoveel uit.quote:
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwdquote:Op zondag 31 januari 2021 19:24 schreef aswesleep het volgende:
Liese bevestigd dat er meerdere bewoners bijkomen. BB heeft zich versproken in de DBK.
Hij zegt ook dat hij in quarantaine zit in een hotelquote:Op zondag 31 januari 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zit
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij in quarantaine zit in een hotel
Thomas gaat uiteindelijk ook wel kleur bekennen. Dit hoort bij zijn strategie.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Kefke04 het volgende:
waarom zou er geen belg in kunnen komen, thomas speelt toch met Nederland
als er 5 inkomen zou een 3-2 nl-be niet zo vreemd zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
In dat gesprek inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwd
Ja echt he?quote:
De regie vroeg aan Michel en kennelijk ook aan Liese wat hij er van vond als er nieuwe bewoners bijkomen, vond ie leukquote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwd
Serieus ook de TTquote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Krijg een kind en dump het
waarom niet? ze mogen op social media tot ze het huis in gaanquote:Op zondag 31 januari 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zit
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.
Misschien wel, zo krijgen de nieuwe een eerlijke kans.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er 5 gaan inkomen halen ze de einddatum van 100 dagen niet. Denk niet dat dit project een verlenging krijgt.
Nee dat klopt niet. Ze moesten op een bepaald moment wel hun telefoon inleveren. Alleen weet ik niet zeker of dat voor die hele 5 dagen was of pas later.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarom niet? ze mogen op social media tot ze het huis in gaan
hmmquote:
IK heb niet echt de behoefte om met je in discussie te gaan. Succes met je kotersquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
denk eerst eens na voor je wat zegt!
ouders gescheiden en mama misschien full time moeten werken om toch ook rond te komen en zorgen dat alles er is ja dan passen der opa en oma op en dan is ze vaak bij hun
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.
dit dus, ik wist niet wat ik las ik d8 wtf ,krijg een kind en dump hetquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
ouders gescheiden en mama misschien full time moeten werken om toch ook rond te komen en zorgen dat alles er is ja dan passen der opa en oma op en dan is ze vaak bij hun
Misschien wordt de finale tussen 4man gespeeld ivp 2.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er 5 gaan inkomen halen ze de einddatum van 100 dagen niet. Denk niet dat dit project een verlenging krijgt.
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker misquote:
Kijken jullie, ga ik slapenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, we gaan kijken vannacht...
Hij zal er morgen ook nog wel zijn dan denk ikquote:
laat zwammenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
Facebook dus het is waarquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker mis
Val nu al bijna in slaap.. net half uurtje aan het kijken..quote:
Ik heb geen idee. Ik kreeg het ook maar doorgestuurd. Want ik heb geen Facebookquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker mis
Oh de reddende vogelquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laat zwammen
niet op in gaan
afwachten wat Freaky40 voorspelt, het tegenovergestelde is waar.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
LOLquote:
Dan nog zou dat heel vreemd zijn. Het waren Nederlanders die twijfelden.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:32 schreef Kefke04 het volgende:
Deze laurens van meerendonck komt uit Hechtel belgisch Limburg, dat is bij Liese om de hoek.
Nog een vlaamse man is wel een vreemde keuze, maar het is maar wat je in reserve hebt natuurlijk.
badjas eerste dag aan de muur in slaapkamerquote:Op zondag 31 januari 2021 19:33 schreef TheRacingElf het volgende:
Maar hoe kwamen ze opeens op “Laurens” toen ze dat silhouet zagen?
Stond zijn naam er op?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
badjas eerste dag aan de muur in slaapkamer
zijn er hier nog die zeggen dat Zoey niets doet.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey heeft vandaag het hele huis gekuist en alle was gedaan. Patje vraagt haar of het goed gaat, en zegt dat ze morgen iets rustiger aan moet doen.
Is dat handig om mensen op fok te zetten?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NixMeer van De Meerendonk ..alles weg...
[ afbeelding ]
En dan die PI erbijquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
net zo handig als de TTquote:Op zondag 31 januari 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat handig om mensen op fok te zetten?
Ah nog een belg we hebben er nog niet genoegquote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat ik kon zien op de fotos een jhonny met een beugelquote:Op zondag 31 januari 2021 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Laurens is geen bad boy met tattoos schat ik zo in
Je kan het toch niet lezenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat handig om mensen op fok te zetten?
Daar hoeft Souf niet van wakker te liggenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg kinderen zeurquote:
wat een wijsheidquote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef suzi1 het volgende:
zodra vrouwen gaan kuisen is er iets mis in hun kop
Ook geen hazenlip dus niets voor Jill!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
nee jij weet het blijkbaar beter en doet het beter, hoe bedoel je je eigen boven anderen verheven voelen!!quote:Op zondag 31 januari 2021 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
IK heb niet echt de behoefte om met je in discussie te gaan. Succes met je koters
??quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ook geen hazenlip dus niets voor Jill!
Ik denk dat Laurens helemaal niet hier wil zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef Benny het volgende:
Kan Laurens in de SC? Laurens is niet op de streams
Je kunt hopen wat je wil maar dit is geen gouden kooi. Met dat gedrag sta je na 2 dagen buiten.quote:
Dat kan je in de SC besprekenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Laurens helemaal niet hier wil zijn
Nee hoor, heb dat ook nooit gezegd...was gefocust op Nathalie.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zijn er hier nog die zeggen dat Zoey niets doet.
Hoorde haar een paar keer over Snelle, dat die helemaal haar smaak was.quote:
Een gladde.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijf maar in de keuken met je facebookquote:Op zondag 31 januari 2021 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Volgens geruchten op Facebook de nieuwe bewoner
Nou het wordt steeds spannender......quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef Benny het volgende:
Kan Laurens in de SC? Laurens is niet op de streams
En op dag 1 is een badjas verwijderd met de naam Laurens, dat kan toch geen toeval zijnquote:Op zondag 31 januari 2021 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ach, volgens Facebook,,tja...zolang het niet van Big brother komt, neem ik dat met een emmer zoutquote:Op zondag 31 januari 2021 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. Dus dat gaat een beetje moeilijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar in de keuken met je facebook
Wie zegt dat?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
En op dag 1 is een badjas verwijderd met de naam Laurens, dat kan toch geen toeval zijn
hopelijk ligt ie er nogquote:Op zondag 31 januari 2021 19:44 schreef rinardo het volgende:
En op dag 1 is een badjas verwijderd met de naam Laurens, dat kan toch geen toeval zijn
Was ook een grapje.....maar had dit erbij moeten zetten.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou![]()
Hij is er niet eens
In deze nursery BB zal het ook wel bij zoenen blijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
Samen tandjes gepoetst , gaan ze nu zoenen?
[ afbeelding ]
Het wordt steeds leukerquote:Op zondag 31 januari 2021 19:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. Dus dat gaat een beetje moeilijk.
Ow geen idee. Ik volg bb soms. Vind er niet veel aan en ik vind alleen jill leukquote:Op zondag 31 januari 2021 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje van vanochtend, wat vooral opvalt is dat Zoey knuffelt met Naomi en Liese, maar niet met Julie.....![]()
Zoey bakt pannekoeken.Kutnijd misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Je vind het wel leuk om onzin te dumpenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow geen idee. Ik volg bb soms. Vind er niet veel aan en ik vind alleen jill leuk
Als het leesbaar was zou ik het je kunnen zeggenquote:
Ik lees al een tijdje mee. En nu de behoefte om te reageren.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:46 schreef cheanny het volgende:
Discussie hier is spannender dan beide livestreams bij elkaar..
Je zorgt voor een onprettige sfeer. Je krijgt 5 minuten na te denken of je wilt gaan. Of je gaat constructief en positief verder of je vertrekt.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vind het wel leuk om onzin te dumpen
Daar had BB zich niet voor hoeven verspreken. Iedereen die 1 + 1 bij elkaar kan optellen had dit kunnen weten.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:24 schreef aswesleep het volgende:
Liese bevestigd dat er meerdere bewoners bijkomen. BB heeft zich versproken in de DBK.
Hier is het gewoon te lezen. En dan zit ik gewoon op telefoonquote:Op zondag 31 januari 2021 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het leesbaar was zou ik het je kunnen zeggen
Zoiets mag je niet op fb of sociaal media zetten is contract breukquote:Op zondag 31 januari 2021 19:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Neeee......BB in da house.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je zorgt voor een onprettige sfeer. Je krijgt 5 minuten na te denken of je wilt gaan. Of je gaat constructief en positief verder of je vertrekt.
Hoe kom je aan het nieuws dan? Lucifer of amenadiel??quote:Op zondag 31 januari 2021 19:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook. Dus dat gaat een beetje moeilijk.
Ja vrijwillig het huis uit gaan ookquote:Op zondag 31 januari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zoiets mag je niet op fb of sociaal media zetten is contract breuk
Jomanda is in the housequote:Op zondag 31 januari 2021 19:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het nieuws dan? Lucifer of amenadiel?
Finale altijd met 3 of 4. Meestal met 4.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien wordt de finale tussen 4man gespeeld ivp 2.
Die hebben zichzelf ook wel lekker genaaid hoor. Toch paar duizend euro die ze weggooien.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja vrijwillig het huis uit gaan ook
Nou kijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:50 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het nieuws dan? Lucifer of amenadiel?
Misschien uitgelekt oid?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:49 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zoiets mag je niet op fb of sociaal media zetten is contract breuk
Rtquote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Boeiend, doe dit gewoon ergens anders.
Ik maak een grapje hoor Mazikeen, maar je doet je username wel eer aan😉quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou kijk.
Ik heb whatsapp. Een vriendin met Facebook stuurde het door.
Zo moeilijk is dat niet, screenshots doorsturen
Zus van zury?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Naar mens ben jequote:
Huishouden?🤣quote:Op zondag 31 januari 2021 19:52 schreef cheanny het volgende:
Gelukkig hoeven wij niet te nomineren en mag iedereen blijven.. anders wordt het hier ook een dooie boel.
Wat moet ik dan doen na 21u?
Nieuws over BB posten we gewoon in dit topic hoorquote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Aha ze hebben wel een boete gehad dus?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben zichzelf ook wel lekker genaaid hoor. Toch paar duizend euro die ze weggooien.
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:52 schreef cheanny het volgende:
Gelukkig hoeven wij niet te nomineren en mag iedereen blijven.. anders wordt het hier ook een dooie boel.
Wat moet ik dan doen na 21u?
Geen boete maar ze krijgen een vergoeding van 100 euro per dag. Dat vervalt als je zelf vertrekt.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aha ze hebben wel een boete gehad dus?
Verklaarquote:
Ja dit dus. Het bb forum is best onoverzichtelijk. Dus geen idee waar ik het moest postenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuws over BB posten we gewoon in dit topic hoor
nee, bij vrijwillige opstap kregen ze hun dagvergoeding van 100 euro niet, die krijg je alleen bij wegstemmen, dus ze krijgen over die 1e weken geen daggeldvergoedingquote:Op zondag 31 januari 2021 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aha ze hebben wel een boete gehad dus?
Michel zucht. Ik heb er niks meequote:
Nicequote:Op zondag 31 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geen boete maar ze krijgen een vergoeding van 100 euro per dag. Dat vervalt als je zelf vertrekt.
Hou op zeg, komt hier haast nooit en gaat effe dingen lopen bepalen, je bent geen mod dus hou op en gedraag je. Oh shit, nou doe ik het ook.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is de Cos. Al die klets kan ergens anders.
Het is toch leuk, een beetje speculeren en geinen.....quote:Op zondag 31 januari 2021 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar dit is de Cos. Al die klets kan ergens anders.
Wat is dat? Ik delegeer alleen maarquote:
Nee ik reageer en ik wil die troela liever niet in DM dank uquote:Op zondag 31 januari 2021 19:55 schreef Benny het volgende:
@:soury en @:mazikeen,... niemand zit te wachten op jullie domme gebitch op elkaar. Vecht het anders ff bij elkaar in de DM uit ofzo
De Veger komt zo wel.. dan weet zeker waar niets te postenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus. Het bb forum is best onoverzichtelijk. Dus geen idee waar ik het moest posten
wat is er onoverzichtelijk aan : COS....commentaar op de streams ?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus. Het bb forum is best onoverzichtelijk. Dus geen idee waar ik het moest posten
dus datquote:Op zondag 31 januari 2021 19:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
etteren om het etteren
same shit
,,
fnke beurt zou wonderen "kunnen "verichten
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hou op zeg, komt hier haast nooit en gaat effe dingen lopen bepalen, je bent geen mod dus hou op en gedraag je. Oh shit, nou doe ik het ook.
En als je genomineerd en uitgestemd wordt krijg je dan voor drie maanden door betaalt.??quote:Op zondag 31 januari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Geen boete maar ze krijgen een vergoeding van 100 euro per dag. Dat vervalt als je zelf vertrekt.
Voor het aantal dagen dat je in het huis hebt gezeten.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als je genomineerd en uitgestemd wordt krijg je dan voor drie maanden door betaalt.??
Joh nee echt? Rest van het forum is onoverzichtelijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is er onoverzichtelijk aan : COS....commentaar op de streams ?
Het gaat uiteraard om het hele gedoe wat daarna ontstond. Duh.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Joh nee echt? Rest van het forum is onoverzichtelijk.
Vind ik dan, vanaf het begin al eigenlijk.
En er wordt dagelijks onzin gepost in dit topic. Dus waarom mag speculeren over een nieuwe bewoner niet?
Omdat de Mod heeft gesproken.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En er wordt dagelijks onzin gepost in dit topic. Dus waarom mag speculeren over een nieuwe bewoner niet?
Geen behoefte aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:57 schreef cvketeltje89 het volgende:
Videobel elkaar anders even en livestream het voor ons. Of stop gewoon met kinderachtig doen
om de eenvoudige reden dat het niet op de streams is. Je kunt je onzin ook kwijt in de SCquote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee nog nooit gekekenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Post je eigen onzin in de SC. Je bent bijna altijd off topic. Kijk je eigenlijk wel?
Speculeren over een nieuwe bewoner is toch ontopic, dus prima tpch.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lees alle cos topics even terug. Er wordt genoeg off topic geluldquote:Op zondag 31 januari 2021 20:00 schreef Verida het volgende:
[..]
om de eenvoudige reden dat het niet op de streams is. Je kunt je onzin ook kwijt in de SC
Snap het wel een beetje. Je hoeft niet bitchy te doen maar wat gebeurt er nou op de streams?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:00 schreef Verida het volgende:
om de eenvoudige reden dat het niet op de streams is. Je kunt je onzin ook kwijt in de SC
Jammer. Het is best leuk soms.quote:
Mag niet van ome Benny.:@quote:Op zondag 31 januari 2021 20:00 schreef Sangha het volgende:
[..]
Speculeren over een nieuwe bewoner is toch ontopic, dus prima tpch.
tja.... maar dat is nog geen reden om het zelf ook te doen toch ?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Lees alle cos topics even terug. Er wordt genoeg off topic geluld
Niet echtquote:Op zondag 31 januari 2021 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad... iemand een mening over de nieuwe schoonmaakploegen?
Patrick is een heerlijke droogklootquote:Op zondag 31 januari 2021 20:05 schreef JimLaFleur het volgende:
Nick: Jullie weten dat ik een man ben van groepsdynamiek en daarom heb ik besloten...
Patrick: om naar huis te gaan?![]()
![]()
![]()
Ja lol, dat zou wat zijn, ben benieuwd hoe sommige mensen in het echt zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:06 schreef GayGuy het volgende:
Een hoop mensen op Fok, hadden in het huis moeten zitten, en een hoop mensen in het huis hadden op Fok moeten zitten😉
29 feb is er een meetquote:Op zondag 31 januari 2021 20:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja lol, dat zou wat zijn, ben benieuwd hoe sommige mensen in het echt zijn.
Die hadden we al .. was toch niet zo'n succes.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een klusjesman als nieuwe bewoner zou niet mis staan. Kan hij metee een nieuwe kookplaat en nieuwe wasbakje installeren.
Waarom? Er valt niet veel te slopenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een klusjesman als nieuwe bewoner zou niet mis staan. Kan hij metee een nieuwe kookplaat en nieuwe wasbakje installeren.
Ach ja Theoquote:Op zondag 31 januari 2021 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die hadden we al .. was toch niet zo'n succes.
Rummikub?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, kunnen ze echt niets beter verzinnen, komop zeg ......![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op zondag 31 januari 2021 20:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja lol, dat zou wat zijn, ben benieuwd hoe sommige mensen in het echt zijn.
En snappen doe ik het nog steeds niet, vind er niks aan en kan er de lol niet van inzien.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:11 schreef GayGuy het volgende:
Voor deze editie had ik nog nooit van Weerwolven gehoord. Na deze editie hoop ik het zo weer vergeten te zijn
Ik snap het ook niet, vind er ook geen bal aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
En snappen doe ik het nog steeds niet, vind er niks aan en kan er de lol niet van inzien.
Ik ook niet, maar als Nick het verhaaltie verteld, kom ik makkelijker in slaa,,,zzzzzzzzzzzz😴😴😴😴😴😴😴😴quote:Op zondag 31 januari 2021 20:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
En snappen doe ik het nog steeds niet, vind er niks aan en kan er de lol niet van inzien.
Het is leuk om te spelen. Saai om naar te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:11 schreef GayGuy het volgende:
Voor deze editie had ik nog nooit van Weerwolven gehoord. Na deze editie hoop ik het zo weer vergeten te zijn
Was niet de enige heb er meer gezien die dat hele zendercheck niet begreep....snapte al niet als iemand geroepen werd die met z'n tweeén afgezonderd waren in de woonkamer niet een zei van die staan weer te fluisteren.quote:
Heb je het wel eens gespeeld?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Het is leuk om te spelen. Saai om naar te kijken.
DM maarquote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gespeeld?
Sorry off-topic maar ben nieuwsgierig
Ja hoor, vaak genoeg met vrienden. Toen ik in China was kwam ik een Chinese versie tegen zelfsquote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gespeeld?
Sorry off-topic maar ben nieuwsgierig
Liese heeft het anders een keer heel duidelijk uitgelegd voor de nieuwe bewoners! Weet niet of er nog ergens terug te zien isquote:Op zondag 31 januari 2021 20:12 schreef zodeju het volgende:
Dat snap ikquote:
Ik ga er niet aan beginnen. Nu ik zo kijk vind ik er echt niks aanquote:Op zondag 31 januari 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor, vaak genoeg met vrienden. Toen ik in China was kwam ik een Chinese versie tegen zelfsDus die heb ik ook.
na een oproep aan iemand van zendercheck die en zendercheck die zei iemand o ze zijn weer aan het fluisterenquote:Op zondag 31 januari 2021 20:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was niet de enige heb er meer gezien die dat hele zendercheck niet begreep....snapte al niet als iemand geroepen werd die met z'n tweeén afgezonderd waren in de woonkamer niet eens zei die staan weer te fluisteren.
Ik welquote:
Zzzzzzz he, zei je wat. Ik sliepquote:Op zondag 31 januari 2021 20:17 schreef cheanny het volgende:
..en het dorp wordt wakker....
nu wij nog!![]()
![]()
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:17 schreef cheanny het volgende:
..en het dorp wordt wakker....
nu wij nog!![]()
![]()
ze spelen het saai door te weinig functies! er zit ook nog een cupido in die een koppeltje kiest, een ziener die elke nacht te weten komt wat een bepaalde speler is, een jager die iemand meekaapt in z'n dood, een dorpsgek,... echt een familie of vriendenspel om luid (lees LUID) te zwanzen en discussiëren met elkaarquote:Op zondag 31 januari 2021 20:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen. Nu ik zo kijk vind ik er echt niks aan
Waar?quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef rinardo het volgende:
Videoboodschap Jowi:
Jowi is net thuis zegt hij. Hij bedankt iedereen voor de positieve berichten die hij heeft ontvangen. Hij sluit af met: "Geef mij een beetje tijd om op alle berichten te reageren!"
Aldus Jowi
IG: jowimad
quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef cheanny het volgende:
..krijg bijna de neiging om net als Nat naar buiten te vluchten. Lekker klagen over de saaie streams met kopje thee en vuurtje stoken of in the Tub.
Eindelijk die likes gaan innen. Datgene dat hij zéker niet ging doen.quote:Op zondag 31 januari 2021 20:20 schreef rinardo het volgende:
Videoboodschap Jowi:
Jowi is net thuis zegt hij. Hij bedankt iedereen voor de positieve berichten die hij heeft ontvangen. Hij sluit af met: "Geef mij een beetje tijd om op alle berichten te reageren!"
Aldus Jowi
IG: jowimad
Moet je dat nu doen, want na 9 uur spelen we zelf Big Brother🤣quote:Op zondag 31 januari 2021 20:22 schreef cheanny het volgende:
..krijg bijna de neiging om net als Nat naar buiten te vluchten. Lekker klagen over de saaie streams met kopje thee en vuurtje stoken of in the Tub.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |