wooowquote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Krijg een kind en dump het
Ik mis alleen nog de Tour de france op tvquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Thuisbezorgd stond aan de deur waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Wisseling van de wacht misschienquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Met Michel en José zou ik dat geen straf vinden.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de Tour de france op tv
Thomasquote:Op zondag 31 januari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke BB deelnemer krijgt een koter ??
Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet meer doequote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Wat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koterquote:
Volgens mij hoorden ze het verkeerd dan....ik hoorde ook DBKquote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee... toch DBK zegt BB .. ze hebben de verkeerde kamer omgeroepen .. of de dames hoorden het helemaal verkeerd.
Miggell ???quote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Migelll wordt geroepen..... algehele paniek
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Ja die iemand begrijpt het niet zo goedquote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Koekkoekquote:Op zondag 31 januari 2021 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die iemand begrijpt het niet zo goed
Heb je een vergrootglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee niet echtquote:
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |