wooowquote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Krijg een kind en dump het
Ik mis alleen nog de Tour de france op tvquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Thuisbezorgd stond aan de deur waarschijnlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Wisseling van de wacht misschienquote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Kefke04 het volgende:
geen idee waar deze streamlock vandaan kwam, er werd niet over de productie of dergelijke gesproken
Met Michel en José zou ik dat geen straf vinden.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog de Tour de france op tv
Thomasquote:Op zondag 31 januari 2021 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
welke BB deelnemer krijgt een koter ??
Ik prijs me gelukkig dat ik dat niet meer doequote:Op zondag 31 januari 2021 19:17 schreef aswesleep het volgende:
Nu lijkt het weer op zo'n verplichte vakantie met je familie in een bungalow park. De helft gaat puzzelen uit verveling, de rest slaapt op de bank.
Wat nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koterquote:
Volgens mij hoorden ze het verkeerd dan....ik hoorde ook DBKquote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh nee... toch DBK zegt BB .. ze hebben de verkeerde kamer omgeroepen .. of de dames hoorden het helemaal verkeerd.
Miggell ???quote:Op zondag 31 januari 2021 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw Migelll wordt geroepen..... algehele paniek
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Ja die iemand begrijpt het niet zo goedquote:Op zondag 31 januari 2021 19:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over jill dat die zon goede band met haar opa had, iemand begreep dat niet en vond dat onnatuurlijk, toen zei een ander dat ze gewoon na de scheiding van haar ouders heel veel bij opa en oma was geweest en daardoor die goede band had, toen zei hij weer ''ja dat bedoel ik, krijg een kind en drop het'' oftewel krijg een koter
Koekkoekquote:Op zondag 31 januari 2021 19:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die iemand begrijpt het niet zo goed
Heb je een vergrootglasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee niet echtquote:
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zitquote:
Het staat op twitter dus het is waarquote:
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Laurens is een Belg .. er is no way dat er nog een Belg inkomt.
Nee hoeft niet ik heb ogen voor nep nieuwsquote:
Ik zie het haha.. net op z'n fb gegluurd.. komt niet eens in de buurt!quote:
Het kan natuurlijk wel, er is ruimte voor 5 nieuwe, dus als er van 1 of 2 Belg is maakt het niet zoveel uit.quote:
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwdquote:Op zondag 31 januari 2021 19:24 schreef aswesleep het volgende:
Liese bevestigd dat er meerdere bewoners bijkomen. BB heeft zich versproken in de DBK.
Hij zegt ook dat hij in quarantaine zit in een hotelquote:Op zondag 31 januari 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zit
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat hij in quarantaine zit in een hotel
Thomas gaat uiteindelijk ook wel kleur bekennen. Dit hoort bij zijn strategie.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Kefke04 het volgende:
waarom zou er geen belg in kunnen komen, thomas speelt toch met Nederland
als er 5 inkomen zou een 3-2 nl-be niet zo vreemd zijn
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
In dat gesprek inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwd
Ja echt he?quote:
De regie vroeg aan Michel en kennelijk ook aan Liese wat hij er van vond als er nieuwe bewoners bijkomen, vond ie leukquote:Op zondag 31 januari 2021 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe bevestigde ze dat? Het geluid bij Michel werd weggedraaid... verder hoorde ik niks.. ben even benieuwd
Serieus ook de TTquote:Op zondag 31 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus. Krijg een kind en dump het
waarom niet? ze mogen op social media tot ze het huis in gaanquote:Op zondag 31 januari 2021 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat kan toch ook helemaal niet dat hij dan nu nog op social media zit
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.
Misschien wel, zo krijgen de nieuwe een eerlijke kans.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er 5 gaan inkomen halen ze de einddatum van 100 dagen niet. Denk niet dat dit project een verlenging krijgt.
Nee dat klopt niet. Ze moesten op een bepaald moment wel hun telefoon inleveren. Alleen weet ik niet zeker of dat voor die hele 5 dagen was of pas later.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarom niet? ze mogen op social media tot ze het huis in gaan
hmmquote:
IK heb niet echt de behoefte om met je in discussie te gaan. Succes met je kotersquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
denk eerst eens na voor je wat zegt!
ouders gescheiden en mama misschien full time moeten werken om toch ook rond te komen en zorgen dat alles er is ja dan passen der opa en oma op en dan is ze vaak bij hun
quote:Op zondag 31 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de anderen moesten hun telefoon enzo inleveren tijdens de quarantaine begreep ik. Of ik heb dat verkeerd begrepen.
dit dus, ik wist niet wat ik las ik d8 wtf ,krijg een kind en dump hetquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
ouders gescheiden en mama misschien full time moeten werken om toch ook rond te komen en zorgen dat alles er is ja dan passen der opa en oma op en dan is ze vaak bij hun
Misschien wordt de finale tussen 4man gespeeld ivp 2.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Als er 5 gaan inkomen halen ze de einddatum van 100 dagen niet. Denk niet dat dit project een verlenging krijgt.
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker misquote:
Kijken jullie, ga ik slapenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, we gaan kijken vannacht...
Hij zal er morgen ook nog wel zijn dan denk ikquote:
laat zwammenquote:Op zondag 31 januari 2021 19:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Serieus ook de TT
Facebook dus het is waarquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker mis
Val nu al bijna in slaap.. net half uurtje aan het kijken..quote:
Ik heb geen idee. Ik kreeg het ook maar doorgestuurd. Want ik heb geen Facebookquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat iemand hier een grap uithaalt dan dit verhaal. Maarja, ik heb het wel vaker mis
Oh de reddende vogelquote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laat zwammen
niet op in gaan
afwachten wat Freaky40 voorspelt, het tegenovergestelde is waar.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |