Dan gaat ze maar, voor haar 10 andere.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Nathalie het niet trekt en naar huis gaat
Dat zou jammer zijn .. een beetje spanning in het huis is wel leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Als het zichzelf opruimt alleen maar beterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Dan gaat Daan ook dan 2 nieuwen erin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar, voor haar 10 andere.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan gaat Daan ook dan 2 nieuwen erin.
want? dan hoop je dat Naat breekt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Als ik BB was zou ik aan het einde van het gesprek met Naat in de DBK mededelen dat alle DBK-video van vandaag en gister wordt uitgezonden op TV
Zit er wel in ja, ik zie haar wel als iemand die vlucht zodra ze haar zin niet krijgt.... mevrouw ik hou me in, ik ben zo pittigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Michel gaat er ook aan bij de Belgen.....maar ze gaan met Zoey mee hoe en wanneer. Dat is natuurlijk in afwachting van Jowi....wat die zegt.
Krijg steeds meer het idee dat Zoey en Jowi samenwerken.
Ja Zoey die vertrouw ik voor geen centquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.
Jowie besprak ook alles met zijn clubje als hij met Zoey had 'gebabbeld'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.
Bedoelde dat Zoey niet met Jowi praat over K4quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jowie besprak ook alles met zijn clubje als hij met Zoey had 'gebabbeld'
?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel krijgt het gezellig in de sauna
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Michel gaat er ook aan bij de Belgen.....maar ze gaan met Zoey mee hoe en wanneer. Dat is natuurlijk in afwachting van Jowi....wat die zegt.
dat kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedoelde dat Zoey niet met Jowi praat over K4
Het leuke is alleen dat Pat als laatste in de sauna ons, de kijker toesprak. Hij zei toen dat hij slechte papieren had. Dus ik zie Pat nog wel wat proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.
Dat plannetje gaat mooi niet door als 1 van beide zelf vertrekt. Dus nog voor maandag graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.
Michiel stemt ook op Daan, dus voorlopig zit hij goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Heel bewust , ze vertrouwd hem niet
En dan klagen ze over de Nederlandersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hypocriet zooitje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dan klagen ze over de Nederlanders
Wie kaatst en zo ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
Leuk ook dat hij de vergelijking trok met z'n wielercarrière, ook een sport waar het al eens vuil gespeeld kan worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat Pat als laatste in de sauna ons, de kijker toesprak. Hij zei toen dat hij slechte papieren had. Dus ik zie Pat nog wel wat proberen.
Niet bij de Nederlanders. Jowi wil hem kwijt. Jalousie denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Michiel stemt ook op Daan, dus voorlopig zit hij goed
Ok, dacht dat ze verandert waren van Daan en Naat naar Michel en nog eentje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Verschil is dat de nedelanders dit al weken doen/proberen, de belgen moeten wel en doen het ook veel effectieverquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed hij ook al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Michiel stemt ook op Daan, dus voorlopig zit hij goed
Zelfde voor Daan,ze 2 grootste zeikerds krijgen een vrije dag, kunnen ze fijn de hele tijd bij de psych jankenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Nathalie tegen BB gezegd dat ze niet meer veel op beeld wilt ofzo? Ze is nergens meer te zien....
Veel lekkerder dan Els-thee! Minder bittere nasmaak.quote:
Er is iets gaande, ze is al weken continu te zien op 1 vd streams tenzij ze in bed lag, en nu haast geen snapjuhlie stream (ook best fijn)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Nathalie tegen BB gezegd dat ze niet meer veel op beeld wilt ofzo? Ze is nergens meer te zien....
Nou echt he en Daan ook niet te spottenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Volgens mij is hij ook diegene die gezegd heeft dat Michel op Nick had gestemd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet bij de Nederlanders. Jowi wil hem kwijt. Jalousie denk ik.
het is wel erg stil nu in huis, kan me niet voorstellen dat ze allemaal liggen slapen/in de sauna zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Haha!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Veel lekkerder dan Els-thee! Minder bittere nasmaak.
De Belgen zijn tenminste bezig met puin ruimen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zou liever in het badje zitten hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef zodeju het volgende:
Hij heeft het wel lekker voor elkaar met al die vrouwen in het hokje.....
Ze zoekt Els.quote:
Dan zullen er weinig Nederlanders nog kijken lijkt wel bijna utopia zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Belgen zijn tenminste bezig met puin ruimen.
Denk dat het mee valt .. de meeste Nederlanders in BB waren van een bedenkelijk niveau. De Belgen zijn gewoon leuker.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dan zullen er weinig Nederlanders nog kijken lijkt wel bijna utopia zo
En er keken al bijna geen Vlamingen. Gaat goed zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Nou ik haak dan in iedergeval af als er alleen maar Belgen inzitten. Niet om de Belgen maar kan sommige echt niet verstaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Naomi it is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef lyo het volgende:
Hi All!
Weten jullie iets over de strijd tussen Naomi en Jill om het huismeester-zijn?
En regels van Naomi komen pas morgen hé?
Ziet er allemaal véél lekkerder uit dan Els.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb het nog nooit zo helder en schoon gezien. Tis toch erg.Van Els.
[ afbeelding ]
geef ze is ongelijk, die hebben nooit de kans gehad met Els om in een schoon bad te zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dankzij Naat en Jill daar gaat de Belgische kliek even snel van profiteren
Biechten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
4 in de sauna - 1 in de hottub .. waar zijn de andere 7?
Die zijn allemaal doodgeroddeld door Daan en Nat. Zonde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Dankje, maar bedoelde of je iets vernomen hebt hoe het is gegaan.. Wat ze moesten doen tegen elkaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Naomi it is.
En de regels komen nog.
Oh, dat heb ik niet meegekregen, sorry.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef lyo het volgende:
[..]
Dankje, maar bedoelde of je iets vernomen hebt hoe het is gegaan.. Wat ze moesten doen tegen elkaar
Evenwichtsproef met de armen recht vooruit een bal balanceren of vasthouden of zoiets. Mocht de grond niet raken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef lyo het volgende:
[..]
Dankje, maar bedoelde of je iets vernomen hebt hoe het is gegaan.. Wat ze moesten doen tegen elkaar
Die gaat eerst alles terugkijken. Kijken wat ze over haar hebben gezegd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Zou Els de livestream aan hebben staan?
Vindt belachelijk dat ze totaal niet in beeld gebracht wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die zijn allemaal doodgeroddeld door Daan en Nat. Zonde.
welke 4?, fok heeftquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef lyo het volgende:
[..]
Je kunt ook de moeite nemen om terug te lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef lyo het volgende:
[..]
Nah, die zit in een speciekuip met een liter heinekenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef engine het volgende:
Zou Els de livestream aan hebben staan?
Michel, Zoey, Liese en Juliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke 4?, fok heeft
me uitgeloggt
Wil je alle namen hebben? Zijn er erg veel hoor. Heb je een weekje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke 4?, fok heeft
me uitgeloggt
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, die zit in een speciekuip met een liter heineken
Jup water eruit, boenen en nieuwe water erin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:49 schreef Kinga het volgende:
Hoe hebben ze die tub schoon gekregen uberhaupt? Nieuw water erin?
Alright!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Evenwichtsproef met de armen recht vooruit een bal balanceren of vasthouden of zoiets. Mocht de grond niet raken.
Dat is wat ik heb meegekregen uit de verhalen.
Kehb een rot dag gehad, maar schoot nu hard in de lach😂quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, die zit in een speciekuip met een liter heineken
Ik welquote:
Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook de moeite nemen om terug te lezen
Neeheeeee...op stream 3 zijn ze allemaal naakt.quote:
En dat water niet standaard naar Els ruiktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:52 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal van slag dat ze door het water heen kan kijken.
Vind ik het dan toch jammer dat ze niet in de groep is ontploft .. wil je toch eigenlijk .. voor de groepsdynamiekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Zou best kunnen dat Daan is ontploft. Daar hadden Julie en Zoey het deze week over dat Daan op ontploffen stond...
zou zomaar kunnen, het is wel verdacht stil nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Zou best kunnen dat Daan is ontploft. Daar hadden Julie en Zoey het deze week over dat Daan op ontploffen stond...
Ik zit toch met verbazing te kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dat water niet standaard naar Els ruikt
Tijd dat Michel zich eens nuttig maakt dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik hoor al wel sirenes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef JimLaFleur het volgende:
Hier was vandaag de explosieve opruimings dienst.quote:
De Nederlandse deelnemers worden door hun eigen landgenoten uitgekotst, als je zo eens op de social media kijkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik begreep van Nick dat ze niet in de woonkamer mochten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Naar een kabouter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |