Ik zag ze er wel hout inflikkerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik een ernstig minpunt.
-2 puntenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat vind ik een ernstig minpunt.
Kijk op wie Patrick zo lijkt op Mickey Rourkequote:
Nou ga er maar voor zitten, want Variant 1 is niet hip meer, je telt pas weer meer met de Japanse variant , of de laatste versie South Carolina Amerika... jaja elk land is naarstig op zoek naar hun eigen unieke versie...En de phamaceuten maar klaarkomenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee zit al in gedwongen lockdown , 2 weken quarantaine gezeten en nu positief getest op Corona flink ziek geweest ik ben het moe.
Hij speelt iig minstens zo goed!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Kijk op wie Patrick zo lijkt op Mickey Rourke
ze mogen ook t keukentje in de voorraadkamer gebruiken.. toevallig staat daar ook 1quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie ze toch echt pannen gebruiken....
Dat kapotte fornuis doet wonderen!
Ben je stoned ofzo. Mickey Rourke is zo lelijk dat hij knap wordtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met haar secondanten links en rechts ; )quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Queen Liese op de plaats waar ze hoort: aan het hoofd van de tafel.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Hij heeft ook wel wat van Opaatjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat van Opaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat van Opaatje
Oh nee die gast niet hier, leeft hij nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Doh okayquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duh... gewoon dank je wel is genoeg hè.
Er staat een klein fornuis in de voorraadkamer wat ze mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ga er maar voor zitten, want Variant 1 is niet hip meer, je telt pas weer meer met de Japanse variant , of de laatste versie South Carolina Amerika... jaja elk land is naarstig op zoek naar hun eigen unieke versie...En de phamaceuten maar klaarkomen
Sterkte met je herstel trouwens
Patje heeft een grote smoel ineens. Dat is wel leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Kefke04 het volgende:
Liese speelt het ook leuk mee met Patje
Ja, maar helaas streamt hij niet meer. Hij heeft nooit kunnen verkroppen dat hij het qua belangstelling moest afleggen tegen Utopia.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee die gast niet hier, leeft hij nog
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is Patrick kok geweest? Ziet er goed uit wat hij maakt.
[ afbeelding ]
Ik lig in een deuk hier. Die Patrick, waar haalt hij het vandaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Blackprinces het volgende:
Patrick in zijn rol tegen naat:
Wel godverdoeme aan jou als afwashulp heb ik ook niks. Amaaaiii donder maar op.
Nee... maar ik mag dromen hé.
Dank je wel . Ik hoop wat hogere temperaturen en dat het weg gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ga er maar voor zitten, want Variant 1 is niet hip meer, je telt pas weer meer met de Japanse variant , of de laatste versie South Carolina Amerika... jaja elk land is naarstig op zoek naar hun eigen unieke versie...En de phamaceuten maar klaarkomen
Sterkte met je herstel trouwens
Oeehh lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is Patrick kok geweest? Ziet er goed uit wat hij maakt.
[ afbeelding ]
maar toen hij de 2e keer binnen kwam, zei hij dat hij dat verzonnen had. Hij wou graag nog naar huis de 1e keer, dus heeft zich toen wat onbeschoft gedragen... . of hij het nu wel of niet is, werd niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik meen dat hij dat inderdaad zei toen hij in die doos zat.
Ze kunnen ook koken in de voorraadkamer ..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie ze toch echt pannen gebruiken....
Dat kapotte fornuis doet wonderen!
Een Thai "Heul Klein Poppeke"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heeft Nick eigenlijk een relatie?
Of een baasje?
In het topic over foto's filmpjes en zo. Even de spoilers openklikkenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:09 schreef Maartel het volgende:
Zie net pas dat de tweet van een vriendin gister in die quiz voorbij kwam.. is dat fragment nog ergens terug te zien?
Aha!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Thai "Heul Klein Poppeke"
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:09 schreef Maartel het volgende:
Zie net pas dat de tweet van een vriendin gister in die quiz voorbij kwam.. is dat fragment nog ergens terug te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
serieus ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
wie is Michael?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Michael verteld dat hij bezig is met film maken
Julie: Ooh echt?
Daar bloeit wat
Geboren in India, toen geadopteerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ook goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geboren in India, toen geadopteerd.
ok heb ik niet meegekregenquote:
Heel slimquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het wel heel leuk dat restaurantje ding Els en Patke slim bedacht haha
en Patje de hele week ober haha
Geloof alleen dat er elke dag een andere ober is, want het gaat ook nog om de titel 'garcon van BB 2021'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
vind het wel heel leuk dat restaurantje ding Els en Patke slim bedacht haha
en Patje de hele week ober haha
nou idd en als ze allemaal net als Nick en Naomi leuk meespelen dan is het helemaal leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel slim
Hij heeft ff wat te doen, TV time gegarandeerd 5x , en wij zien ook eens wat anders.
Ik snap eigenlijk niet dat die samen zitten. Hebben de hele middag in de sauna gezeten. Ik dacht dat het de bedoeling was 2 mensen die elkaar weinig spraken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:17 schreef Blackprinces het volgende:
En ipv de boel afraffelen hebben nick en naomi een echt gesprek.
Ze hebben kaarten getrokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat die samen zitten. Hebben de hele middag in de sauna gezeten. Ik dacht dat het de bedoeling was 2 mensen die elkaar weinig spraken.
Ossenwit is het bestequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Apart, Naomi eet wel friet gebakken in Ossenwit vertelt ze. Overige snacks moeten wel vegan zijn.
Ik dacht ook dat Pat het gisteren zo vertelde, maar die lult wel meer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden in ieder geval 1 uit NL samen met 1 uit BE moeten doen, want behalve Jill en Thomas mengen die 2 groepen het minst .. dat was uitdagender geweest.
ja maar Daan had ook altijd kunnen ingrijpen met der Groepsdynamiek hahahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat Pat het gisteren zo vertelde, maar die lult wel meer.
Waar houdt Daan nou wel van ... behalve groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
Daan en Pat hebben ook een etentje.
Daan:"Ik hou niet van lang tafelen".
Die moet je als lerares hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:26 schreef suzi1 het volgende:
daan gaat nooit uit eten, want heeft daar geen geduld voor
Welke stream(s) kijk jij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Michel verteld hoe hij en zijn vrienden er 2600 door heen klappen op een avondje stappen.
Lieze en Julie in shock... waaraan dan? Wat koop je dan?
Erg he.quote:
Na tafelen is juist het leukste.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waar houdt Daan nou wel van ... behalve groepsdynamiek.
kan je huren voor 22000 per weekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu verteld Michel over de villa van een vriend, die 22000 euro per maand kost.
Plinten poetsen wel goed bezig .quote:
zijn alle koppels bekend?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
Daan en Pat hebben ook een etentje.
Daan:"Ik hou niet van lang tafelen".
Ahh, dus de gratis GOPlay daar zitten de dooie ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dit verhelderende gesprek vond plaats op stream 2
Er waren anderen in de groep die dit niet wilden en liever het lot laten beslissen door kaartje te trekken... je mag 1 keer raden wie die anderen warenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat die samen zitten. Hebben de hele middag in de sauna gezeten. Ik dacht dat het de bedoeling was 2 mensen die elkaar weinig spraken.
valt nog mee, ik hou wel van een beetje luxequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je huren voor 22000 per week
hijzelf betaald 100 per nacht. 5 kamers 1 voor iedere vriend' (dacht ik..)
en zoey zou deze avond moeten met liese, en wilde niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:30 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er waren anderen in de groep die dit niet wilden en liever het lot laten beslissen door kaartje te trekken... je mag 1 keer raden wie die anderen waren
Ijs met banaan zo te zien lekker toetje met een sterretje erin . Leuk gedaan.quote:
wat ik hier uit begrijp zijn Liese en Zoey een koppel ook? ook weer belgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en zoey zou deze avond moeten met liese, en wilde niet?
en linda wil donderdag niet, omdat dan de live show is
gewoon niet hoe het moest zijn dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat ik hier uit begrijp zijn Liese en Zoey een koppel ook? ook weer belgen
Dat is een blousequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom eet Nick met z'n jas aan
Dacht 100euro per nacht per kamer en het zijn er 5 en gaat met 10vrienden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan je huren voor 22000 per week
hijzelf betaald 100 per nacht. 5 kamers 1 voor iedere vriend' (dacht ik..)
Het is geen jas, het is een blouse/overhemd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vreemde term die jij geeft aan z'n jas, is dat vlaams?
Volgens mij is Naat gewoon naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De Nederlandse BB bewoners zijn erg afwezig vandaag op de streams, iemand een idee hoe dat komt?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is geen jas, het is een blouse/overhemd.
Dat blijft een grote vraag.. elke week er een Nieuwe in pleuren die nooit 100 dagen BB kan maken is elke week valser spelen dan de vorige ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Komen er nog nieuwe bij of gaan er nu alleen nog maar uit?
De Belgen zijn veel leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De Nederlandse BB bewoners zijn erg afwezig vandaag op de streams, iemand een idee hoe dat komt?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:38 schreef Aggie46 het volgende:
"Die gaan nog terugkomen he, die gaan echt nog terug komen. Hij moet een taxi gaan nemen, want hij heeft gedronken he."
[ afbeelding ]
Omdat er steeds minder Nederlanders zijn....quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ze liggen vooral veel in bed. maar lijkt me genoeg af te luisteren daarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Die hebben alleen geslapen. De godganse middag, behalve Michel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Dat mag van BB ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die hebben alleen geslapen. De godganse middag, behalve Michel.
Ja BB is een mietje. Het moet allemaal gezellig, niet te moeilijk en bovendien politiek correct allemaal...quote:
nou de meeste bewoners hoor tot het avond eten was er niet echt veel mensen actiefquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
wie bedoel je met Linda ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en zoey zou deze avond moeten met liese, en wilde niet?
en linda wil donderdag niet, omdat dan de live show is
That's what she saidquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind het jammer dat ze echt groepjes hebben waarom niet allemaal samen is toch veel leuker.
geregistreerd op: dinsdag 23 november 1999 @ 00:00quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:41 schreef dasaliz het volgende:
Eenmalig, vast in het verkeerde topic en een (tevergeefse poging) kort. Ik zag lid sinds november 1999 dus dacht, dan maggetwellekeerke. Dank voor alle fantastische CoS!![]()
Dagelijkse combo van plezier en verdediging bij het thuisfront voor wat een guilty pleassure is geworden. Boeien. Go Jill
#einde
nou de belgen lagen ook in bed vandaag hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze liggen vooral veel in bed. maar lijkt me genoeg af te luisteren daar
Geweldigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:41 schreef dasaliz het volgende:
Eenmalig, vast in het verkeerde topic en een (tevergeefse poging) kort. Ik zag lid sinds november 1999 dus dacht, dan maggetwellekeerke. Dank voor alle fantastische CoS!![]()
Dagelijkse combo van plezier en verdediging bij het thuisfront voor wat een guilty pleassure is geworden. Boeien. Go Jill
#einde
quote:
Foutje van mij: Juliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okay![]()
![]()
Ik zou eerder denken aan Britt
Noem mensen bij hun naamquote:
Thomas de ratquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:46 schreef engine het volgende:
Welke twee mensen heeft Nick betrapt? Daan en?
Ik zit ook te denken.. had ik toen nog een modem .. of al net kabel. Het zal erom spannen denk ik. Heb de streams bekeken, dus moet toch eigenlijk wel kabel zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
hoe is het mogelijk, ingebelt met het modempje om een FOK account aan te maken. En de FOK computer die al 21 jaar aan is blijven staan![]()
nee is grappigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nou sowwy hoor...kwistnie da ge kwaod wer
Hmm. Hij is verder wel erg lief over Thomas.quote:
Heb niet 100 % geluisterd, maar daarstraks in de sauna is in ieder geval beslist dat Thomas de eerstvolgende belg zal zijn die moet gaan en is omwille van zijn leugens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm. Hij is verder wel erg lief over Thomas.
Jowie? Geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hmm. Hij is verder wel erg lief over Thomas.
Met Patje erbij besloten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Heb niet 100 % geluisterd, maar daarstraks in de sauna is in ieder geval beslist dat Thomas de eerstvolgende belg zal zijn die moet gaan.
Ja. Ik vind Jowi nog een grotere rat eigenlijk maar iedereen in het huis vind hem superlief.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jowie? Geen idee
Ik vind Jowie en Thomas allebei ratten
Is mijn dialect als buurgemeente van "Hertals";-)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Doar zaan ikik hil errig prinsipjeel ien.."
Ik leer al een beetje Vlaams.![]()
waar kan je eigenlijk zien, wanneer je geregistreerd bent, iik zie het wel in jullie profiel maar niet in mn eigen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken.. had ik toen nog een modem .. of al net kabel. Het zal erom spannen denk ik. Heb de streams bekeken, dus moet toch eigenlijk wel kabel zijn geweest.
Jowie is erger idd , volgens mij zijn Zoey en Liese minder gecharmeerd van hem . Althans , zij hebben hem doorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Met Patje erbij besloten?
[..]
Ja. Ik vind Jowi nog een grotere rat eigenlijk maar iedereen in het huis vind hem superlief.
Niet iedereen pikt dat mee. Doe maar de gewone naamquote:
Prima te verstaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is mijn dialect als buurgemeente van "Hertals";-)
Amaiiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
die vergeet ik dus steeds. zal voortaan blonde belg zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen pikt dat mee. Doe maar de gewone naam
Ik vergeet dat er ook domme users zijn hier, mijn excuusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die vergeet ik dus steeds. zal voortaan blonde belg zeggen
*wijst naar bovenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die vergeet ik dus steeds. zal voortaan blonde belg zeggen
Maar weet iemand welke twee hem in zijn gevoel hebben belazerd??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:56 schreef Jockari het volgende:
Nick mag nu de afgesproken regels met Naomi en Pat veranderen, maar dan moet hij daar patje ook van inlichten van die gewijzigde nominatiestemmen. Anders is hij ook een "leugenaar"
weet je hoe een gescroll dat isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar boven
In de OP kun je spieken
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar kan je eigenlijk zien, wanneer je geregistreerd bent, iik zie het wel in jullie profiel maar niet in mn eigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat zeg jijquote:
*teltquote:
Nee hoor. Toen zat ik op net op de kabel de kabel idd, van Casema.., verzorgde het nieuws als “demo” achter de decoder.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken.. had ik toen nog een modem .. of al net kabel. Het zal erom spannen denk ik. Heb de streams bekeken, dus moet toch eigenlijk wel kabel zijn geweest.
Ze hebben vanmiddag afgesproken Naat en Daan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar weet iemand welke twee hem in zijn gevoel hebben belazerd??
Of je probeert gewoon iets te onthoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
minstens 15 seconde duurt me dat op en neer scrollen. wen er maar aan
Dank je voor de medewerkingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:00 schreef suzi1 het volgende:
minstens 15 seconde duurt me dat op en neer scrollen. wen er maar aan
praat met mijn arts.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon iets te onthouden
Neuh, die heeft het al druk genoeg gok ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
praat met mijn arts.
en nu terug naar de streams
Nieuwe script aan het lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar zijn ze nu weer Daan en Naat. Heb ze alleen zien eten en slapen.
Snapchat is toch voor de jeugd? Die kijken nauwelijks BB geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:01 schreef Blackprinces het volgende:
Niet zo handig thomas en jill om dat hardop te zeggen.
Die heeft euthanasie goed gekeurdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
praat met mijn arts.
en nu terug naar de streams
What a surprisequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:04 schreef JimLaFleur het volgende:
Nathalie en Daan waren dus weer negatief over het idee van Patrick, volgens Jill en Thomas.
zoals ik al zei, daan neemt de taak van els over en het duo klaag en zeur is weer compleetquote:
Ok. En die wordt weer verandert als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag afgesproken Naat en Daan.
Met meer humor.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval betere interviewers
Ohhh dat keek ik altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
De TJ Chat Show
vrij naar [ afbeelding ]
Dan moeten ze ook niet meer zeiken over groepjes die met elkaar praten, en ook niet janken dat ze komende weken allebei weer thuis zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:04 schreef JimLaFleur het volgende:
Nathalie en Daan waren dus weer negatief over het idee van Patrick, volgens Jill en Thomas.
BB wil een officieel Huismeester overdracht momentquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Staat er iets te gebeuren? Plots veel bedrijvigheid
That a D and a J and a Chat with a K...ow, wachtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
De TJ Chat Show
vrij naar [ afbeelding ]
julie?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
De TJ Chat Show
vrij naar [ afbeelding ]
Dat zou jammer zijn. Wie nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. En die wordt weer verandert als ik het goed begrijp.
quote:
Die gaat echt niet goed afgelopen dagen en nu Els weg is helemaal niet. Zie haar ook nog wel een Theootje doen.quote:
Ik las hier dat hij Patrick op de hoogte moest stellen voordat.....omdat hij niet wil dat Patrick als leugenaar werd gezien.quote:
Huh? Da's niks voor haar!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
zeiken, zeuren , klagen, janken, enz enz
Victor Reinierquote:
Vreselijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het nieuwe presentatieduo is geboren.
Wanneer ga je boodschappen doen, dan ben je weer even pleitequote:
met overstap op dubaiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, en alvast een enkeltje Thailand boeken snapjuh
Avondklokje he. Dat red ik niet meerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer ga je boodschappen doen, dan ben je weer even pleite
Ksstttttquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer ga je boodschappen doen, dan ben je weer even pleite
Oh jammerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Avondklokje he. Dat red ik niet meer
Lekker laten gaan. Het kan ook aardig uit de hoek komen. Ja , ik weet het, niet te geloven. Maar tochquote:
Da's wel een beetje de standaardhouding van Thomas geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef odie22 het volgende:
nou het halve duo doet niet veel nog![]()
[ afbeelding ]
Echt helemaal niks, nog geen kopje verzetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef odie22 het volgende:
nou het halve duo doet niet veel nog![]()
[ afbeelding ]
Niets mis met muisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Het kan ook aardig uit de hoek komen. Ja , ik weet het, niet te geloven. Maar toch
Ja doegquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Het kan ook aardig uit de hoek komen. Ja , ik weet het, niet te geloven. Maar toch
Die Zoey is een black cobra. Mag haar welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Zoey bespreken (volgens mij) nu even wat vanmiddag in de sauna is besproken. Game plan is klaar.
Die wil alle Nederlanders er uit hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Zoey is een black cobra. Mag haar wel
Wat is Thomas zat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie en Zoey zeggen iets in het Frans. Thomas begrijpt het niet, zegt dat hij niet 2-talig is.
Zoey : Op een schaal van 1 tot 10 hoe is uw Frans?
Thomas : 7,5
Pat tegen Thomas: En uw Spaans?
Thomas : 3, als ik zat ben 5
Mooi!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Daan en Nathalie zijn aan de beurt volgende week
Ze vechten elkaar zelf maar eerst eens de tent uit voor een keer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Daan en Nathalie zijn aan de beurt volgende week
Ja boeien. Die Belgen zijn beter te pruimen dan die Nederlandersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wil alle Nederlanders er uit hebben.
Welnee gast!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja boeien. Die Belgen zijn beter te pruimen dan die Nederlanders
Daan moet blijven hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |