Dan gaat ze maar, voor haar 10 andere.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Ik denk dat Nathalie het niet trekt en naar huis gaat
Dat zou jammer zijn .. een beetje spanning in het huis is wel leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Als het zichzelf opruimt alleen maar beterquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Dan gaat Daan ook dan 2 nieuwen erin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar, voor haar 10 andere.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan gaat Daan ook dan 2 nieuwen erin.
want? dan hoop je dat Naat breekt?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
Als ik BB was zou ik aan het einde van het gesprek met Naat in de DBK mededelen dat alle DBK-video van vandaag en gister wordt uitgezonden op TV
Zit er wel in ja, ik zie haar wel als iemand die vlucht zodra ze haar zin niet krijgt.... mevrouw ik hou me in, ik ben zo pittigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef Lillfex het volgende:
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Michel gaat er ook aan bij de Belgen.....maar ze gaan met Zoey mee hoe en wanneer. Dat is natuurlijk in afwachting van Jowi....wat die zegt.
Krijg steeds meer het idee dat Zoey en Jowi samenwerken.
Ja Zoey die vertrouw ik voor geen centquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.
Jowie besprak ook alles met zijn clubje als hij met Zoey had 'gebabbeld'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kweet het niet ... Zoey brieft wel door aan K4 wat ze met Jowi bespreekt. Andersom niet.
Bedoelde dat Zoey niet met Jowi praat over K4quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jowie besprak ook alles met zijn clubje als hij met Zoey had 'gebabbeld'
?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel krijgt het gezellig in de sauna
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Michel gaat er ook aan bij de Belgen.....maar ze gaan met Zoey mee hoe en wanneer. Dat is natuurlijk in afwachting van Jowi....wat die zegt.
dat kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bedoelde dat Zoey niet met Jowi praat over K4
Het leuke is alleen dat Pat als laatste in de sauna ons, de kijker toesprak. Hij zei toen dat hij slechte papieren had. Dus ik zie Pat nog wel wat proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.
Dat plannetje gaat mooi niet door als 1 van beide zelf vertrekt. Dus nog voor maandag graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst Daan en Naat. Vokgende keer Thomas tegen wie er blijft. Dan Thomas tegen Jowi. Dat was het plan vanmiddag. Ze wachten af wat Michel doet. Bij wie hij zich aansluit.
Michiel stemt ook op Daan, dus voorlopig zit hij goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:25 schreef zodeju het volgende:
Ze heeft groot gelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat klopt![]()
Heel bewust , ze vertrouwd hem niet
En dan klagen ze over de Nederlandersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hypocriet zooitje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dan klagen ze over de Nederlanders
Wie kaatst en zo ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
Leuk ook dat hij de vergelijking trok met z'n wielercarrière, ook een sport waar het al eens vuil gespeeld kan worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het leuke is alleen dat Pat als laatste in de sauna ons, de kijker toesprak. Hij zei toen dat hij slechte papieren had. Dus ik zie Pat nog wel wat proberen.
Niet bij de Nederlanders. Jowi wil hem kwijt. Jalousie denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Michiel stemt ook op Daan, dus voorlopig zit hij goed
Ok, dacht dat ze verandert waren van Daan en Naat naar Michel en nog eentje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Verschil is dat de nedelanders dit al weken doen/proberen, de belgen moeten wel en doen het ook veel effectieverquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef Toweler het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |