De nieuwe huismeester krijgt altijd wel even de tijd om de regels te bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Meestal werd na het bekendmaken van de huismeester ook al de regels gecommuniceerd. Heb ik nog niks over gehoord
Dat zou morgen gebeuren heb ik ze horen zeggen, dan was 'de officiële overdracht'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Meestal werd na het bekendmaken van de huismeester ook al de regels gecommuniceerd. Heb ik nog niks over gehoord
Dan nog hoef je je niet aangesproken te voelen. Wil je nog even doorgaan, doe het graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het 'we' in het algemeen was
Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog hoef je je niet aangesproken te voelen. Wil je nog even doorgaan, doe het graag.
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb de topic geopend omdat het erg lang duurde
Je hebt je instellingen aangepast?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week nomineren was in Utopia al heel snel overboord gegooid vanwege gebrek aan interactie en diepgang tussen de deelnemers.. hier is het idem hetzelfde, de hele week nominatie gezeik afgewisseld met een spelletje of twee en snel bewonertjes wissel tot de 100 dagen op zijn... totaal geen kans op iets van "spannende dingen" ze lopen langs elkaar heen als paria's opgesloten tot de tijd om is.. trieste zooi
moet aan je instellingen liggen. Een topic heeft altijd 300 postsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?
ik denk dat je op blz. 1 blijft staan, als je dan op F5 drukt zie je op welke pagina je echt staat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 Topic is altijd 300 posts. Hoeveel pagina's het zijn ligt aan je eigen instelling hoeveel posts per pagina je wilt zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is het niet dat je één lange bladzijde hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het zijn altijd 300 comments. Als je op dezelfde pagina blijft lopen ze gewoon door op je 1e pagina. Ververs maar een keerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je vind dat iemand zich niet aangesproken hoeft te voelen, dan is niet aanspreken ook een optiequote:
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?quote:
Reageer dan nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je vind dat iemand zich niet aangesproken hoeft te voelen, dan is niet aanspreken ook een optie
Bovenin op de titel van de COS klikken, dan zie je de hele topicchain:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben Patje zijn verhaal aan de camera gemist
Rond 8 uur opstaan moesten ze elke dag al. Heeft niks met huisregels te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze zijn allemaal zo moe door de regel van Liese
Om 8:00 uur opstaan is echt veel te vroeg als je der om 00 of 01 pas in ligt
dat is het dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn altijd 300 comments. Als je op dezelfde pagina blijft lopen ze gewoon door op je 1e pagina. Ververs maar een keer
settings/overigen/posts per pagina aanpassenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?
Linkje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb de Big Brother camera's gevonden op i-net.
2,000 euro per stuk voor zo'n minion
super bedankt, weer wat geleerd!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bovenin op de titel van de COS klikken, dan zie je de hele topicchain:
Topicreeks: Big Brother 2021: Commentaar op Streams
Vroeger stond er een sanctie op praten over nominaties. Ik vond dat relaxter. Afspraken maken betekende automatisch dat je genomineerd was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week nomineren was in Utopia al heel snel overboord gegooid vanwege gebrek aan interactie en diepgang tussen de deelnemers.. hier is het idem hetzelfde, de hele week nominatie gezeik afgewisseld met een spelletje of twee en snel bewonertjes wissel tot de 100 dagen op zijn... totaal geen kans op iets van "spannende dingen" ze lopen langs elkaar heen als paria's opgesloten tot de tijd om is.. trieste zooi
Ruzie maken? waar? Dan mag je deze posting van je wel in elk topic neerknallenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:17 schreef Benny het volgende:
Ruzie maken / offtopic lullen doen we maar lekker:
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers
...of helemaal niet
Helaas. De stream schakelde net te laat in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Iemand meegekregen wie er gelogen heeft volgens Nick ?
Een hij ... dus .. Thomas, Jowie of Michel. Ik gok Thomas. Ik weet eigenlijk niet wie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Iemand meegekregen wie er gelogen heeft volgens Nick ?
Antwerpse klassieker?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker sfeertje tussen Patje , Naomi en Nick
Voetballiedje zo te horenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
heerlijk ook zo no nonsens van Naomi, hup gewoon douchen tussen 2 mannen,
Voetballiedjes van voetbalclub Antwerp FC.quote:
Daan vroeg vorige week aan Michel vriendelijk om er 1 hokje tussen te laten toen hij in het midden ging staan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:23 schreef danilel het volgende:
[..]
heerlijk ook zo no nonsens van Naomi, hup gewoon douchen tussen 2 mannen,
Die spanning is er volledig uit, Achter doet geen enkele poging ze houden zich blijkbaar aan een vast angsthazenscript te bang dat "De Kijker" misschien afhaakt ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vroeger stond er een sanctie op praten over nominaties. Ik vond dat relaxter. Afspraken maken betekende automatisch dat je genomineerd was.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voetballiedjes van voetbalclub Antwerp FC.
Aan de ene kant is het pijnlijk voor mij want ben voor de concurrentie "Club Brugge"
quote:
bullshit vind ik dat, als je zo preuts je kids opvoed, zonde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Die heeft geen kinderen. Dan kan dat schijnbaar nog wel
Kijkers gaan ook afhaken als het een saai zoetsappig zooitje wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die spanning is er volledig uit, Achter doet geen enkele poging ze houden zich blijkbaar aan een vast angsthazenscript te bang dat "De Kijker" misschien afhaakt ...
Eerst was hij een beetje saai en stil op de achtergrond. Sinds de vertrek van Els is hij precies los gekomen. Mijn vraag is, Vinden jullie hem leuker dan in het begin als hij in het BB huis zat.quote:
Patje zegt wel meer wat niet klopt, zowel bewust als onbewustquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje zei dat verkeerd. Michel heeft niet gelogen. Patje zegt steeds dat Michel hem en Nick heeft genomineerd, maar dat klopt niet.
Als ik hem zou kunnen verstaan zou hij nog leuker zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst was hij een beetje saai en stil op de achtergrond. Sinds de vertrek van Els is hij precies los gekomen. Mijn vraag is, Vinden jullie hem leuker dan in het begin als hij in het BB huis zat.
Dat is het leuke aan Patje inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Patje zegt wel meer wat niet klopt, zowel bewust als onbewust
Duidelijk, en ja, ik vind 'm nu leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst was hij een beetje saai en stil op de achtergrond. Sinds de vertrek van Els is hij precies los gekomen. Mijn vraag is, Vinden jullie hem leuker dan in het begin als hij in het BB huis zat.
Ik heb ook nog steeds moeite met hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als ik hem zou kunnen verstaan zou hij nog leuker zijn.
Ik nomineer nick...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan Patje inderdaadHeerlijk ongeleid projectiel ... voor je het weet nomineert ie per ongeluk Nick.
het is ook nogal wat. ..als nieuwe binnenkomer een (vrijwel) oud-gediende eruit spelen. Dat gebeurt zelden bij BB.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Duidelijk, en ja, ik vind 'm nu leuker
Denk dat van Els winnen hem goed heeft gedaan
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:28 schreef danilel het volgende:
wat jammer, was net zo gezellig onder de douche
Bbq?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 1 woonkamer ... zou er iets gaan gebeuren? Maar wat kan er nu gebeuren?
Els was een beetje een langspeelplaat die bleef hangen, dat begon velen te vervelenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
het is ook nogal wat. ..als vrij anonieme nieuwe binnenkomer een (vrijwel) oud-gediende eruit spelen. Dat gebeurt zelden bij BB.
Ja, hij heeft geluk gehadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Els was een beetje een langspeelplaat die bleef hangen, dat begon velen te vervelen
Is dit nu een serieuze reactie ? ik bedoel is dit echt zo zeldzaam dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
het is ook nogal wat. ..als vrij anonieme nieuwe binnenkomer een (vrijwel) oud-gediende eruit spelen. Dat gebeurt zelden bij BB.
Ja, serieuze reactie. Meestal vliegen de nieuwsten er als eerste uit, heeft het publiek nog geen band mee opgebouwd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dit nu een serieuze reactie ? ik bedoel is dit echt zo zeldzaam dan?
de voorloper van de compact discquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:30 schreef D. het volgende:
of moet ik voor de jongeren onder ons nu uitleggen wat een langspeelplaat is?
een vynielen plaat dat groter isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:30 schreef D. het volgende:
of moet ik voor de jongeren onder ons nu uitleggen wat een langspeelplaat is?
Met Els hadden we wel een band, maar dat was een beetje een lekke bandquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, serieuze reactie. Meestal vliegen de nieuwsten er als eerste uit, heeft het publiek nog geen band mee opgebouwd.
De albumversie jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
een vynielen plaat dat groter is![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat Belgische schijnheilige gedoe. Ze zijn niets beter dan de Nederlandse roddeltantes
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat Belgische schijnheilige gedoe. Ze zijn niets beter dan de Nederlandse roddeltantes
hier net zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was ik al eerder vindt haar arrogant
Ja, ze is niet leukdomquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was ik al eerder vindt haar arrogant
Els?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:34 schreef Lillfex het volgende:
Wie heeft hem dat wijs gemaakt?? Dat zou ik wel eens willen weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Patje zei dat verkeerd. Michel heeft niet gelogen. Patje zegt steeds dat Michel hem en Nick heeft genomineerd, maar dat klopt niet.
Na die geile orgasme babbel dacht ik er is nog hoop , maar ik ben bang dat ze zich alleen maar nog dikker gaat eten en verder de tijd uitzitten als "Net Geen Geil Beest"quote:
ik moet hier echt om lachen, heerlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef Ebinas het volgende:
![]()
Goed hoe oud?
Maakt niet uit, moet er wel om glimlachen
Vind ik juist vreselijk irritant - sesamstraat gehaltequote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef danilel het volgende:
Heerlijk, dit puberaal toneelstukje met denkbeeldige kroon en lint van Nomi en Liese
vind het ook zeer vermakelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:51 schreef danilel het volgende:
[..]
ik moet hier echt om lachen, heerlijk.
Ja, zelfs ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef danilel het volgende:
Heerlijk, dit puberaal toneelstukje met denkbeeldige kroon en lint van Nomi en Liese
soort caviaquote:
Okquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat els restaurant van pat en els.
Bedoeling om personen wat beter te leren kennen.
Is er al een koppeltje gekozen??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat els restaurant van pat en els.
Bedoeling om personen wat beter te leren kennen.
In verhouding is haar gezicht altijd al bol geweest. Weet wel toen ze er net in was ik verbaast was dat ze zo'n mooi figuur had. Ook haar benen....alles in proportiesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, ze passen al aardig, beide een even dikke kop, die van Jill is goed gegroeid die dagen in het hotel
[ afbeelding ]
Sommige mensen denk dat als je harder praat dat het duidelijk isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:58 schreef Kefke04 het volgende:
Patje als hij wat wil in de micro spreken en in het abn,
Weet ik ff niet.quote:
Gast komt helemaal los. Dan is hij een week zichzelf niet geweest.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Pat heeft meer gezegd in die paar uur dat ik vandaag gezien heb, dan in al die tijd ervoor dat hij er zat.
Echt he, wat een verschilquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast komt helemaal los. Dan is hij een week zichzelf niet geweest.
Zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Of Febo even twee glazen wijn wil leveren..
Es kijken of ze zo gek zijn
De hoop dat Els eindelijk oprot is dus nog niet vervlogenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De hoop dat Els eindelijk oprot is dus nog niet vervlogen
Die egoboost had Els ook, heb je kennelijk als je een nominatie overleeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb het nog niet, maar begrijp heel goed wat je bedoelt.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die egoboost had Els ook, heb je kennelijk als je een nominatie overleeft.
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Als Achter overgaat naar een 2 wekelijkse bewonerswissel kunnen ze een zuipweekend inlassen , en stuk leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn.
Beetje meedoen met ze.
Ze krijgen al amper alcohol.
Nu nog wat aan zijn accent doen, wie weet geef ik hem dan nog een kans. Maar denk net als bij Rene, dat hij te laat los gaat komen...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij staat nu op 120%, dat gaat ie vast niet volhoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:01 schreef Yolk het volgende:
[..]
Rene was een dooie, Patrick is leukerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nu nog wat aan zijn accent doen, wie weet geef ik hem dan nog een kans. Maar denk net als bij Rene, dat hij te laat los gaat komen...
En een paar nieuwe erin die echt spraakmakend zijn. Ook al zitten ze na een week weer thuis.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Achter overgaat naar een 2 wekelijkse bewonerswissel kunnen ze een zuipweekend inlassen , en stuk leuker
Ze lag net nog te slapen, dus ze is vast moequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:03 schreef Ebinas het volgende:
kweet niet of Jill zo gecharmeerd is van Pat nu.
Dit is geen momentopname.
Of ze is gewoon moe
[ afbeelding ]
Zou het niet vreemd vinden wanneer er een nieuwe inkomt het een Nederlander isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En een paar nieuwe erin die echt spraakmakend zijn. Ook al zitten ze na een week weer thuis.
Haha ik denk inderdaad dat ze weinig meekreeg van Patje's verhaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ze lag net nog te slapen, dus ze is vast moe
En ze verstaat Pat niet als ie zo ratelt
Zo te zien is thomas ook afgehaaktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ik denk inderdaad dat ze weinig meekreeg van Patje's verhaal.
Ook toen hij het had over garçon. 99% zeker dat Jill geen idee had wat hij bedoelt.
Alleen als het weer een Jong&Geil is.. wéér een ouwe kale of een type-Els gaat niet meer werken als "spraakmakend.. het wordt tijd voor meer hormonale actiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En een paar nieuwe erin die echt spraakmakend zijn. Ook al zitten ze na een week weer thuis.
Wat is een restaurant?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ik denk inderdaad dat ze weinig meekreeg van Patje's verhaal.
Ook toen hij het had over garçon. 99% zeker dat Jill geen idee had wat hij bedoelt.
Dan kan je toch nog mooi zijn....je hoeft toch niet altijd een apart gezicht te hebben om op te vallen.quote:
Regie is blijkbaar scheitbang om "represailles" uit te delen, uit angst de kijkergunst te verliezen .. sja zo sukkelt nog wel 80 dagen doorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Je sloopt een kookplaat en als beloning krijg je een BBQ in plaats van een paar dagen op water en brood. Zulke gemiste kansen van de regie om goede TV te maken.
Nja... met de live shows en die seksuologe erin zal best dat ze misschien op die manier punten willen scoren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen als het weer een Jong&Geil is.. wéér een ouwe kale of een type-Els gaat niet meer werken als "spraakmakend.. het wordt tijd voor meer hormonale actie
Idd. Kansloze missie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Regie is blijkbaar scheitbang om "represailles" uit te delen, uit angst de kijkergunst te verliezen .. sja zo sukkelt nog wel 80 dagen door
Zijn het nu niet even veel Belgen als Nederlanders dan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou het niet vreemd vinden wanneer er een nieuwe inkomt het een Nederlander is
Het was toch niet expres?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Je sloopt een kookplaat en als beloning krijg je een BBQ in plaats van een paar dagen op water en brood. Zulke gemiste kansen van de regie om goede TV te maken.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:10 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat je bij BB Filipijnen niet meer dan '5 pounds' per week mocht aankomen.
Ze werden iedere week gewogen, en was je te zwaar, dan moest je het huis verlaten
Liever niet, voor plat gedoe zijn al genoeg programma'squote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nja... met de live shows en die seksuologe erin zal best dat ze misschien op die manier punten willen scoren.
Niet zo mijn ding. Maar hé, als het spanning oplevert prima.
Na ja ik kijk geen live shows, alleen die dooie bende op stream.. dat zal het zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nja... met de live shows en die seksuologe erin zal best dat ze misschien op die manier punten willen scoren.
Niet zo mijn ding. Maar hé, als het spanning oplevert prima.
7 Belgen en 5 Nederlandersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn het nu niet even veel Belgen als Nederlanders dan.
Indoor Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze willen Expeditie Robinson spelen: strijden om immuniteit
goeie vraag?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar is de rest heb Daan al tijdje niet gespot
Liggen te pitten, net zoals die Thaiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
iets aan het doen met een handdoek en een ringquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wie had dat spel dan verzonnen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeit niet, gewoon hard aanpakken.
Thai? Wie is datquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liggen te pitten, net zoals die Thai
He echt?? Jowi was dat nu een Nederlander of een Belg en Thomas weet ik eigenlijk ook niet Had in mijn hoofd 6 om 6quote:
Nederlander, Thomas een Belgquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
He echt?? Jowi was dat nu een Nederlander of een Belg en Thomas weet ik eigenlijk ook niet Had in mijn hoofd 6 om 6
Ja weet ik maar als ik jou iets noem zit je met je dikke reet op de TR knopquote:
TR knop. Die ken ik niet meer. Fuck die TR knopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik maar als ik jou iets noem zit je met je dikke reet op de TR knop
quote:
Waarvan minstens 1 Belg die meedoet met de Nederlanders.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Waarvan minstens 1 Belg die meedoet met de Nederlanders.
BB had moeten zeggen de keuken is geen zit of ligplaats......nu springen ze er nog op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee, maar toch moet het consequenties hebben vind ik. In ieder geval niet beloond.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
TR knop. Die ken ik niet meer. Fuck die TR knop
Zijn er wel voorwaarden opgesteld? Een sanctie op slopen zou gewoon daarin kunnen staanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee, maar toch moet het consequenties hebben vind ik. In ieder geval niet beloond.
Een sanctie is dat ze geen kookplaat hebben voor een aantal dagen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Zijn er wel voorwaarden opgesteld? Een sanctie op slopen zou gewoon daarin kunnen staan
Er is een verschil tussen per ongeluk slopen en dingen slopen uit woede.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Zijn er wel voorwaarden opgesteld? Een sanctie op slopen zou gewoon daarin kunnen staan
Jill riep ineens ‘de vloer is lava’ en toen sloopte Jowi de kookplaat omdat hij er op leunde of op ging zitten.quote:
Hij is überhaupt weinig in beeld geweest. Misschien heeft hij daar de rest wel de oren van de kop geluldquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Pat heeft meer gezegd in die paar uur dat ik vandaag gezien heb, dan in al die tijd ervoor dat hij er zat.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen per ongeluk slopen en dingen slopen uit woede.
Dom maar niet expresquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Jill riep ineens ‘de vloer is lava’ en toen sloopte Jowi de kookplaat omdat hij er op leunde of op ging zitten.
Eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen per ongeluk slopen en dingen slopen uit woede.
Niet express idd maar het had hem gesierd als hij zijn excuses was gaan aanbieden in de DBK vind ik. Maar misschien heb ik dat gemist?quote:
Bewust slopen is exitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan ook een tactische zet zijn van Jowi. Beetje vreemd dat de kookplaat gesloopt is nadat ze gezien hebben via Tweets "koken met nick". Jowi wil Nick minder populair maken bij het publiek. Nu kan Nick zich niet bewijzen met koken .
Zal wel beetje overdreven zijn zeker
Dat doe je niet bij je zusjequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef viseenoptie het volgende:
Nou hup Thomas, doe die arm om haar heen
Thomas moet haar kietelen of voeten masseren. Misschien dat het helpt bij Jillquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel ruimte, en toch naast Thomas kruipen.. oei oei oei ik hoor de voice in de tv uitzending over al glibberen
Nou nix gebeurt daar tussen die twee, maar de suggestie is wel
[ afbeelding ]
Die arme A-sexueel verstijft helemaal van zoveel meisje naast 'mquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Thomas moet haar kietelen of voeten masseren. Misschien dat het helpt bij Jill
ik zou me ongemakkelijk voelenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die arme A-sexueel verstijft helemaal van zoveel meisje naast 'm
Jill wil niks van hem dat is wat triestigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel ruimte, en toch naast Thomas kruipen.. oei oei oei ik hoor de voice over in de tv uitzending al glibberen
Nou nix gebeurt daar tussen die twee, maar de suggestie is wel
[ afbeelding ]
Die gast krijgt al een nat broekje als hij haar aan kijkt...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die arme A-sexueel verstijft helemaal van zoveel meisje naast 'm
WTF ben je helderziendquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Thomas moet haar kietelen of voeten masseren. Misschien dat het helpt bij Jill
Goed om kunnen gaan met de voeten van een vrouw is een pluspuntquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kietelorisse.. nou als dát geen neuken wordt... We hebben een setje
[ afbeelding ]
Hij is in de DBK geweest om het te vertellen vanochtend. We zullen op tv wel zien of hij ook excuses heeft aangeboden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Niet express idd maar het had hem gesierd als hij zijn excuses was gaan aanbieden in de DBK vind ik. Maar misschien heb ik dat gemist?
Friendzonequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Kietelorisse.. nou als dát geen neuken wordt... We hebben een setje
[ afbeelding ]
Toch ziet dat er niet zo uit, vandaag kwam hij de kamer in lopen en jill springt zo in zijn armen. En dan kan je zeggen ik bedoel er niks mee het is gewoon mijn maatje. Maar bij een maatje kan je vaak zitten en dollen maar niet constant tegen diegene aan...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jill wil niks van hem dat is wat triestig
Als je aan mijn voeten zit kick ik je het bed uitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:35 schreef JACM het volgende:
[..]
Goed om kunnen gaan met de voeten van een vrouw is een pluspunt
Sjeezzzus ga heenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:35 schreef JACM het volgende:
[..]
Goed om kunnen gaan met de voeten van een vrouw is een pluspunt
Jij bent dan ook een geval apart.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je aan mijn voeten zit kick ik je het bed uit
Ik heb HELMAAL niks met voeten. Afblijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een geval apart.
Je hoeft niet bang te zijn dat ik aan je voeten ga zitten hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je aan mijn voeten zit kick ik je het bed uit
Het lijkt mij heel logisch dat je gewoon bevriend kan zijn met elkaar , zonder dat mensen dat meteen gaan invullen als dat er meer is . ze valt niet op hem. klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch ziet dat er niet zo uit, vandaag kwam hij de kamer in lopen en jill springt zo in zijn armen. En dan kan je zeggen ik bedoel er niks mee het is gewoon mijn maatje. Maar bij een maatje kan je vaak zitten en dollen maar niet constant tegen diegene aan...
zie niet in wat er mis is met een beetje dollen met de camera, zo kan je overal over mierenneuken.quote:
En dat ben ik ook ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
zie niet in wat er mis is met een beetje dollen met de camera, zo kan je overal over mierenneuken.
Het is wederzijds hoor, maar waarom denk je dat ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:39 schreef JACM het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn dat ik aan je voeten ga zitten hoor
Ik las hier afgelopen nacht dat mensen in haar 'gekontdraai' trappenquote:
Ze is en blijft een toppertje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las hier afgelopen nacht dat mensen in haar 'gekontdraai' trappen![]()
Liese is tof
Volledig akkoord. Zo komt er meer actie. Bijv. verboden om te luieren in zetel of bed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef freaky40 het volgende:
BB is een mietje. Het wordt tijd dat het een machtswellusteling gaat worden.
Klopt, maar al een van de twee zich erbij ongemakkelijk gaat voelen. Is een klein stapje terug doen toch ook geen probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel logisch dat je gewoon bevriend kan zijn met elkaar , zonder dat mensen dat meteen gaan invullen als dat er meer is . ze valt niet op hem. klaar
Maar dat is nu toch niet zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, maar al een van de twee zich erbij ongemakkelijk gaat voelen. Is een klein stapje terug doen toch ook geen probleem.
Dit is zoals een spelletje monopoly spelen en midden in het spel zeggen:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:44 schreef Kefke04 het volgende:
Patje mag wel gaan stoppen met zijn gedram over in de gouden leeuw
Patje legt het in de volgende minuten nog wel een keer of 10 uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:45 schreef viseenoptie het volgende:
Wat is er met de gouden leeuw in Els? was aan het werk
hij overdrijft wel een beetje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:45 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit is zoals een spelletje monopoly spelen en midden in het spel zeggen:
"Je mag wel stoppen met drammen over monopoly"
Wie is Linda?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:48 schreef suzi1 het volgende:
hoezo wil linda niet op donderdag privevreten
Wie is Linda?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:48 schreef suzi1 het volgende:
hoezo wil linda niet op donderdag privevreten
Das Julliequote:
daanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wie was dat in bed met die aas?
Victor Reinierquote:
Dat is voor de klanten in de restaurantquote:
2 man allebei een glaasjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |