De nieuwe huismeester krijgt altijd wel even de tijd om de regels te bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Meestal werd na het bekendmaken van de huismeester ook al de regels gecommuniceerd. Heb ik nog niks over gehoord
Dat zou morgen gebeuren heb ik ze horen zeggen, dan was 'de officiële overdracht'quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:07 schreef Benny het volgende:
Meestal werd na het bekendmaken van de huismeester ook al de regels gecommuniceerd. Heb ik nog niks over gehoord
Dan nog hoef je je niet aangesproken te voelen. Wil je nog even doorgaan, doe het graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het 'we' in het algemeen was
Ja hoor, geen probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan nog hoef je je niet aangesproken te voelen. Wil je nog even doorgaan, doe het graag.
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb de topic geopend omdat het erg lang duurde
Je hebt je instellingen aangepast?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week nomineren was in Utopia al heel snel overboord gegooid vanwege gebrek aan interactie en diepgang tussen de deelnemers.. hier is het idem hetzelfde, de hele week nominatie gezeik afgewisseld met een spelletje of twee en snel bewonertjes wissel tot de 100 dagen op zijn... totaal geen kans op iets van "spannende dingen" ze lopen langs elkaar heen als paria's opgesloten tot de tijd om is.. trieste zooi
moet aan je instellingen liggen. Een topic heeft altijd 300 postsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet iemand wat de reden is dat vorige topics altijd wel 12 13 bldz doorgingen en er nu telkens na 1 blz een nieuwe is?
ik denk dat je op blz. 1 blijft staan, als je dan op F5 drukt zie je op welke pagina je echt staat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
1 Topic is altijd 300 posts. Hoeveel pagina's het zijn ligt aan je eigen instelling hoeveel posts per pagina je wilt zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is het niet dat je één lange bladzijde hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het zijn altijd 300 comments. Als je op dezelfde pagina blijft lopen ze gewoon door op je 1e pagina. Ververs maar een keerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je vind dat iemand zich niet aangesproken hoeft te voelen, dan is niet aanspreken ook een optiequote:
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?quote:
Reageer dan nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
Als je vind dat iemand zich niet aangesproken hoeft te voelen, dan is niet aanspreken ook een optie
Bovenin op de titel van de COS klikken, dan zie je de hele topicchain:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
We hebben Patje zijn verhaal aan de camera gemist
Rond 8 uur opstaan moesten ze elke dag al. Heeft niks met huisregels te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze zijn allemaal zo moe door de regel van Liese
Om 8:00 uur opstaan is echt veel te vroeg als je der om 00 of 01 pas in ligt
dat is het dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn altijd 300 comments. Als je op dezelfde pagina blijft lopen ze gewoon door op je 1e pagina. Ververs maar een keer
settings/overigen/posts per pagina aanpassenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh dan heb ik dat onbewust gedaan, en waar kan ik de vorigen terug vinden? is daar een truckje voor?
Linkje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:15 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb de Big Brother camera's gevonden op i-net.
2,000 euro per stuk voor zo'n minion
super bedankt, weer wat geleerd!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bovenin op de titel van de COS klikken, dan zie je de hele topicchain:
Topicreeks: Big Brother 2021: Commentaar op Streams
Vroeger stond er een sanctie op praten over nominaties. Ik vond dat relaxter. Afspraken maken betekende automatisch dat je genomineerd was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:12 schreef 5thencounter het volgende:
Elke week nomineren was in Utopia al heel snel overboord gegooid vanwege gebrek aan interactie en diepgang tussen de deelnemers.. hier is het idem hetzelfde, de hele week nominatie gezeik afgewisseld met een spelletje of twee en snel bewonertjes wissel tot de 100 dagen op zijn... totaal geen kans op iets van "spannende dingen" ze lopen langs elkaar heen als paria's opgesloten tot de tijd om is.. trieste zooi
Ruzie maken? waar? Dan mag je deze posting van je wel in elk topic neerknallenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:17 schreef Benny het volgende:
Ruzie maken / offtopic lullen doen we maar lekker:
BB / [BB SC #2] Belgen en NL'ers
...of helemaal niet
Helaas. De stream schakelde net te laat in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Iemand meegekregen wie er gelogen heeft volgens Nick ?
Een hij ... dus .. Thomas, Jowie of Michel. Ik gok Thomas. Ik weet eigenlijk niet wie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Iemand meegekregen wie er gelogen heeft volgens Nick ?
Antwerpse klassieker?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lekker sfeertje tussen Patje , Naomi en Nick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |