kip, eiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat de functionaliteiten het niet goed doen!
Mentions bijvoorbeeld.
En fok is vaak traag.
Als je niks geeft wordt het ook niet beter!!!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Mentions bijvoorbeeld.
En fok is vaak traag.
Blokfunctie zitten ook veel bugs in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Mentions bijvoorbeeld.
En fok is vaak traag.
Zonde dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Niet snel genoeg. Erg teleurstellend. @:ggmm
Oh matig, ik heb eindelijk weer eens een zaterdag vrij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook, maar moet morgen werken. Ze proberen me te beflikkeren.
Like gezet. @Elanquote:
Mention kapot.quote:
Nog even volhouden en dan staat er weer een prachtig weekend voor de deur!quote:
Gifje is al verwijderd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:30 schreef Caland het volgende:
Zin om mijn kop eraf te zuipen
Pas morgen
@Haags weet daar alles van.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een stukje vrolijkheid mag daar niet.
ORDNUNG MUSS SEINquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een stukje vrolijkheid mag daar niet.
Welk gifje?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gifje is al verwijderd.
8 likes in de prullenbak. SAD.
Dat weiger ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je hier ook een 'op naar het Feyenoord topic' van maken? #dtv
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
de onderwijs
@:onlogisch kijk dit mongooltje eens
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
de onderwijs
Mensen op twitter zijn onverbiddelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Marcel oet Doonder
@:mrdoonder
Je bent geblokkeerd
Je kan @:mrdoonder niet volgen of zijn of haar Tweets bekijken. Meer informatie
Haha, ik had je willen quoten metquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:45 schreef GGMM het volgende:
Na de like van @:scrummie weer hardop om mijn eigen post moeten lachenINGDINGDING*
@Roland_rechtsquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Net met thierry baudet op de foto geweest
Stuur ff doorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee op wie ik ga stemmen nog. Ik ben niet rechts, maar ik ben ook niet links.quote:
Je bent recht door het midden dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee op wie ik ga stemmen nog. Ik ben niet rechts, maar ik ben ook niet links.
User @maxi-mus is het daar duidelijk niet mee eens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:03 schreef Zipportal het volgende:
User @:Caland wordt tot de orde geroepen in COR.
Ik weet wel meteen weer waarom ik daar maanden niet gepost ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:maxi-mus is het daar duidelijk niet mee eens.
Uw reporter.
Niet even online koken zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zit in een digitale borrel.
Het was 10 minuten leuk maar ik ben er wel weer klaar mee. @:fetx @:caland @:lenny_leonard
voor pizzaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:18 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik ben klaar met werken.
@:drizzt pizza
Ik ga Grieks bestellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Net op....spaghetti Bolognese.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Patat met snacks.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi @Lenny_Leonard heb je vandaag nog wat dingen kapot gesmeten?quote:
Tonijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Scrummie het volgende:
wat
[..]
voor pizza
(ik weet dat wat boven de quote staat maar ik heb geen zin meer)
Dat is mooi vroeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tonijn
(ik had nu kinderachtig kunnen gaan doen, maar ik ben ook een beetje zat momenteel)
Dat blijft toch ook wel mijn favoriet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tonijn
(ik had nu kinderachtig kunnen gaan doen, maar ik ben ook een beetje zat momenteel)
Vroeg zat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Anders krijgt hij straks steek in z'n zij bij het haxballen
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tonijn
Nu pas?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tonijn
Nee, maar ik ben nog wel woedend.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi @:Lenny_Leonard heb je vandaag nog wat dingen kapot gesmeten?
Met KingRoland naar de kerk geweest?quote:
Vrijdagmiddagborrel?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tonijn
Tong of tong80.quote:
Echt een onbegrijpelijke keuze. Het lijkt wel alsof ze willen degraderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog wel woedend.
Ik betwijfel dat, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong of tong80.Dank u wel. Ik zal me gedragen.
Al 10 dagen sober. Nu eens doorzetten en niet meer terugvallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat, maar we zullen zien.
Wel gevaarlijk om op dit moment terug te komen. Zo net voor het weekend. Ga je nog zuipen?
O.quote:Over de kritiek op het trage vaccinatiebeleid, is Rutte voorzichtig. ,,We zijn te laat begonnen, maar ik maak mij er ook zorgen over dat er straks in heel Europa te weinig vaccins zijn. Ik heb daar echt buikpijn van. Wij willen ook naar het linker rijtje van de landen in Europa, dat we het beter doen. We willen Ajax zijn. Maar niet ten koste van alles. Sommige landen prikken ook zoveel weg, dat ze mogelijk niet de tweede prik kunnen geven en dat vind ik onverstandig. We hebben nu nog wat achterstand, maar die gaan we inlopen in de komende weken.”
Nederland is de Willem II van Europa jongens! @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O.
Geen VVD stemmen dus @:caland @:fetx @:scrummie
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nederland is de Willem II van Europa jongens! @:Lenny_Leonard
(Bulgarije is Emmen)
Goed bezig tong80!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 10 dagen sober. Nu eens doorzetten en niet meer terugvallen.
Net flink ingekocht. Alhoewel ik de laatste tijd steeds vaker gewoon een chouffje of een karmeliet opentrek. Zonder cafées en reisjes is de hobby toch minder.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdagmiddagborrel?
Speciaalbier? @:gurneyisbestoke
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Net flink ingekocht. Alhoewel ik de laatste tijd steeds vaker gewoon een chouffje of een karmeliet opentrek. Zonder cafées en reisjes is de hobby toch minder.
Gereageerd maat. Bedankt voor de mentionquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
de onderwijs
Matige otter vandaag.quote:
De prijs van je moeder is omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Vertel eens aan je FOK!vrienden wat er aan de hand is.
Inflatiegenot.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De prijs van je moeder is omhoog gegaan.
DM graagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:52 schreef KingRoland het volgende:
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De prijs van je moeder is omhoog gegaan.
Gelezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik was net bij mijn ouders.
Mijn moeder was weg.
Mijn vader lag te slapen.
Ik kreeg hem niet wakker (maar hij leeft nog wel).
Dus heb ik hem laten slapen.
En toen ben ik naar huis gegaan.
En nu ben ik thuis.
Einde verhaal
Dit klinkt heel raar maar als jij je geen zorgen maakt dan zal ik dat zeker ook niet doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Mijn moeder was weg.
En nu ben ik thuis.
Einde verhaal
Ik zat in een achtbaan van emoties tijdens het lezen van deze post.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:50 schreef Scrummie het volgende:
Mijn moeder was weg.
En nu ben ik thuis.
Einde verhaal
Haha, nee. Hij ligt onder een vergrootglas, dus als ik me ook maar klein beetje zorgen had gemaakt was ie gewoon wakker geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit klinkt heel raar maar als jij je geen zorgen maakt zal ik dat zeker ook niet doen.
Dat zou de redding van FOK! betekenen, laten we dat maar niet doen dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zat in een achtbaan van emoties tijdens het lezen van deze post.
Misschien kan je ook columns zoals @:tong80 maken.
Nog geneukt ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zat in een achtbaan van emoties tijdens het lezen van deze post.
Misschien kan je ook columns zoals @:tong80 maken.
Ben net met de redding bezig. Water staat aan lippen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou de redding van FOK! betekenen, laten we dat maar niet doen dus.
Beter water dan een fles wijn ouwe reus!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben net met de redding bezig. Water staat aan lippen.
Hoest met je moeke?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben net met de redding bezig. Water staat aan lippen.
Oke oke. Mij avond gaat mogelijk eindigen in solo drinken om de week te vergeten, zin in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, nee. Hij ligt onder een vergrootglas, dus als ik me ook maar klein beetje zorgen had gemaakt was ie gewoon wakker geworden.
Zo, dan ga jij een enerverende avond tegemoet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke oke. Mij avond gaat mogelijk eindigen in solo drinken om de week te vergeten, zin in.
Helemaal hersteld van de Corona. Ze is 80 en was kantje boord. Angstige periode.quote:
Ik ga ook flink aan de zuip vanavond.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke oke. Mij avond gaat mogelijk eindigen in solo drinken om de week te vergeten, zin in.
Klopt. Zit nu aan de Slimpie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beter water dan een fles wijn ouwe reus!
Net zo triest als ik of met coronabrekers?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga ook flink aan de zuip vanavond.
Jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zo triest als ik of met coronabrekers?
Ik ook ja, alle remmen gaan LOS.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga ook flink aan de zuip vanavond.
Jinek Peter R vs de lasbril.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik wil jullie even waarschuwen. Vanavond in OP1 Halina Reijn, Simone Kleinsma en Prem Radakishu.
Opvallend hoe dit soort mensen vaak een 'vlaag van verbijstering' krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-werkstraf~abb60527/
Waardeloos
Ik probeer Jinek soms 's middags. Wat is dat een bagger.quote:
Talkshows kijken doe ik niet meer. We schieten echt totaal niets meer op met de cultuur van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer Jinek soms 's middags. Wat is dat een bagger.
Ik kijk de laatste tijd alleen soms nog een item terug van de talkshows.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeer Jinek soms 's middags. Wat is dat een bagger.
Ik ben ook al een tijdje afgehaakt bij al die onzin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Talkshows kijken doe ik niet meer. We schieten echt totaal niets meer op met de cultuur van tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Talkshows kijken doe ik niet meer. We schieten echt totaal niets meer op met de cultuur van tegenwoordig.
Goed om te lezen dat ook jullie verstandig zijn gewordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje afgehaakt bij al die onzin.
Ik luister alleen het Oog terug. Zitten nog wel eens meukitems bij maar genoeg zinnige dingen met zinnige gasten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Goed om te lezen dat ook jullie verstandig zijn geworden.
Om die reden luister ik nog louter naar RadioNLquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang afgehaakt, DWDD keek ik al nooit, Jinek ook niet en op! alleen af en toe met Pauw. Al ga ik misschien nog wel eens naar een uitzending met Sven Kockelmann kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Goed om te lezen dat ook jullie verstandig zijn geworden.
Die gast heeft 3 kinderenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Waardeloos
Ik vraag @Zipportal altijd of het zinvol is om Op1 te kijken qua gasten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om die reden luister ik nog louter naar RadioNL
de overijverige kutredacties die met kutgasten aan komen zettenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vraag @:zipportal altijd of het zinvol is om Op1 te kijken qua gasten.
Dat wordt minder en minder.
3 weekjes taakstraf. Nederlandquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Waardeloos
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Duidelijk iemand met een verfijnde smaak.
Henk Damen komt hier vandaan uit Bommel. Heeft bij FC Den Bosch gespeeld. debuterende op zijn 17e. Koos al snel voor de muziek helaas. Hansie Hansie werd zijn manager.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is al tijden mijn ultieme favoriet
Niet echt een grote fan maar dit nummer is zonder meer geweldig. Die dialoog tussen beidequote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Henk Damen komt hier vandaan uit Bommel. Heeft bij FC Den Bosch gespeeld. debuterende op zijn 17e. Koos al snel voor de muziek helaas. Hansie Hansie werd zijn manager.
Aardige gast trouwens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt een grote fan maar dit nummer is zonder meer geweldig. Die dialoog tussen beide
Trusten Tong.quote:
Jij ook Herman.quote:
Vind jij ook dat Kuyt in een zekere mate gedemoniseerd wordt na zijn verschijning gisteren?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaaaaaa ik kan niet wachten op mijn stembiljet nu
Dat soort berichten bereiken mij (helaas) nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind jij ook dat Kuyt in een zekere mate gedemoniseerd wordt na zijn verschijning gisteren?
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind jij ook dat Kuyt in een zekere mate gedemoniseerd wordt na zijn verschijning gisteren?
Hij gaat voor zijn plezier bij Ziggo zitten om Tottenham v Liverpool te analyseren en hij krijgt er ophef over zijn uiterlijk voor terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat soort berichten bereiken mij (helaas) niet
Kuyt een prima analyse? Nee joh, je hebt je laten misleiden door zijn hipstergezichtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben geen fan van Dirk Kuyt maar zijn analyse was gewoon prima en daar gaat het nu niet over.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Terwijl het goed te begrijpen valt, Kuyt was een lelijke vent, nu 40 en single en wil er even wat beter uit zien. Dat is aardig gelukt vind ik persoonlijk
O deze gemist.quote:
The Garden ja? Daar ben ik mee gestopt sinds ze me proberen te beflikkeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O deze gemist.
Met name Spaanse en Braziliaanse toppers want die waren net binnen gekomen, en verder nog wat mooie stouts (van The Garden en de Moersleutel) en een mooie IPA uit Duitsland.
Graag pics.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:20 schreef tong80 het volgende:
Zaterdagmarktse Kibbeling en makreeltje weer in huis.
Kan ik niet. Maar de kibbeling was lekker.quote:
2 jaar relatie gehad met shmoopy idd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
R&P / Nieuwe vriend voor m'n moeder.
@:tong80 is dit iets voor jou?
Jij bent wel een soepele baas met vrouwtjes toch? Heb ergens gehoord dat je ook een FA hebt geneukt ofzo.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe COR-note is uit
@:Lenny_Leonard @:Zipportal
@:Caland dit slaat echt nergens op. Een weinig grensoverschrijdende reactie op een grap-uitleggende tweet die je vorige week plaatste.
Nu begrijp ik jullie kriek steeds op COR. Sluiten ze een fucking briljant topic van me. En dan dat denigrerende toontje van de mod.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland dit slaat echt nergens op. Een weinig grensoverschrijdende reactie op een grap-uitleggende tweet die je vorige week plaatste.
@Momo godin.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik jullie kriek steeds op COR. Sluiten ze een fucking briljant topic van me. En dan dat denigrerende toontje van de mod.
Ik kende haar niet. Newbie denk ik. Ze sprak me nogal denigrerend toe. Waarschijnlijk lerares op een nonnenschool.quote:
Een slimme vrouw die ook van WLR houdt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende haar niet. Newbie denk ik. Ze sprak me nogal denigrerend toe. Waarschijnlijk lerares op een nonnenschool.
Wat is WLR.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een slimme vrouw die ook van WLR houdt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik jullie kriek steeds op COR. Sluiten ze een fucking briljant topic van me. En dan dat denigrerende toontje van de mod.
Note bekeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Een subforum hier.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is WLR.
En slimme vrouw zegt niks. Dat was Margareth Thatcher ook. Tactvol is ze iig niet. Humorloos type schat ik zo in.
Ik maakte helemaal geen grapje, of grapjes in dat topic. Ik schetste gewoon een gedeelte van haar profiel. Verder vind ik humor zwaar over gewaardeerd. Geef mij maar WLR.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een subforum hier.
Ik word altijd een beetje moe van mensen die anderen betitelen als humorloos omdat ze niet om hun stomme grapje kunnen lachen.
Lekker kroelen met een otter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
カワウソã•ãら ã¹ã£ãŸã‚Šãã£ã¤ã„ã¦å¯ã‚‹ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ã¨çŒ« otter and a cat that stick together and sleep
@:coco
Alles goed?quote:
Jij leeft echt op het randje hè.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:08 schreef Caland het volgende:
Gisteren toch maar een drankje gedaan, naar huis gefietst en geen boete
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Zeg dat wel Lans, zeg dat wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij leeft echt op het randje hè.
Restecp!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Befbekje = Muskusboktorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef tong80 het volgende:
Vreemde vraag misschien. Maar waar is Opperkleurder gebleven?
Johannes Vermeer zie ik, net als Befbekje, ook nooit meer.
Mis je je grote vriend @KnutdeIJsbeer niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef tong80 het volgende:
Die schoot ook door m'n hoofd. Maar om nou te zeggen dat ik hem mis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mis je je grote vriend @:knutdeijsbeer niet?
opperkleuder bereidt zich voor als stafchef van wopke hoekstraquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef tong80 het volgende:
knutgodquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mis je je grote vriend @:knutdeijsbeer niet?
stempiraatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
Nadat ik op @:opperkleurder stemde met de gemeenteraadsverkiezingen nooit meer iets van hem vernomen
Volgende keer maar op Richard de mos stemmen
De Piratenpartij.quote:
denken in links/rechtsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Piratenpartij.
Als er maar links wordt gestemd.
Recht door het midden.quote:
@Lenny_Leonard en ik hebben de rol een beetje overgenomen van de voormalig speciaalbiergekkies hier zoals @KnutdeIJsbeer @saind en @johannes_vermeerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef tong80 het volgende:
Kan je net zo goed niet stemmen.quote:
Ik drink niet. Nooit gedaan ook. Lust het gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:lenny_leonard en ik hebben de rol een beetje overgenomen van de voormalig speciaalbiergekkies hier zoals @:knutdeijsbeer @:saind en @:johannesvermeer .
Maar zo wat het hele Feyenoord topic post ook mee in het speciaabiertopic(zoals @:kerftminister , @:theplaneteer en @:erasmus ).
jezelf in een rijtje van knut, saind en johannesgod zettenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:lenny_leonard en ik hebben de rol een beetje overgenomen van de voormalig speciaalbiergekkies hier zoals @:knutdeijsbeer @:saind en @:johannes_vermeer
Maar zo wat het hele Feyenoord topic post ook mee in het speciaabiertopic(zoals @:kerftminister , @:theplaneteer en @:erasmus ).
Dan vat je mijn post een beetje verkeerd opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jezelf in een rijtje van knut, saind en johannesgod zetten
Like gegevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik drink niet. Nooit gedaan ook. Lust het gewoon niet.
Volgende keer film je het maar hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:17 schreef aTypisch het volgende:
bij mij in de straat zitten twee studentenwoningen en iemand heeft ze vannacht verklikt omdat ze een feestje hadden
schreeuwen naar elkaar op straat genot
einde bericht
Inderdaad, dan had ik een like gegeven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende keer film je het maar hoor.
nee dat vind ik ook maar zielig gedragquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende keer film je het maar hoor.
Dit weekend niet aan het bier maar aan de cider. Magners is in de aanbieding bij Dirck III, dus daar neem ik het vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:lenny_leonard en ik hebben de rol een beetje overgenomen van de voormalig speciaalbiergekkies hier zoals @:knutdeijsbeer @:saind en @:johannes_vermeer
Met plakken kaas?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni.
Gehaktballetjes in satésaus, boontjes, champignonetjes en witte rijst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Borden pasta van gisteren in de magnetron.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Dat zijn de echten. Voetballers die je door hun voornaam herkent. Edgar, Clarence, Per, Lionel, Lothar.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man met de voornaam Jizz heeft voor jouw den Bosch een punt gewonnen.
Jizz
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een man met de voornaam Jizz heeft voor jouw den Bosch een punt gewonnen.
Jizz
Morgenochtend voor de sportdag begint uit de speakers.quote:
Heb jij toevallig een tablet of eReader in huis?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgenochtend voor de sportdag begint uit de speakers.
Nee, alleen PC. Ik heb je nooit voor Theo van Gogh kunnen bedanken door m'n permban.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een tablet of eReader in huis?
Moet je eens op bol.com kijken of je tweedehands een exemplaar van Mark Lanegans' Sing Backwards and Weep kunt bemachtigen. De beste vriend van Kurt Cobain die nog bij en in zijn huis hem is wezen zoeken vlak voor 'ie zelfmoord pleegde. Hij heeft overal gekeken, behalve in de garagebox waar 'ie op dat moment nog levend zat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, alleen PC. Ik heb je nooit voor Theo van Gogh kunnen bedanken door m'n permban.
Je kunt ebooks ook op de pc lezen, bijvoorbeeld met Adobe Digital Editions https://www.adobe.com/nl/solutions/ebook/digital-editions.htmlquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je eens op bol.com kijken of je tweedehands een exemplaar van Mark Lanegans' Sing Backwards and Weep kunt bemachtigen. De beste vriend van Kurt Cobain die nog bij en in zijn huis hem is wezen zoeken vlak voor 'ie zelfmoord pleegde. Hij heeft overal gekeken, behalve in de garagebox waar 'ie op dat moment nog levend zat.
Beter heb ik de heroin starved Seattle grungescene nergens zien beschreven, met een mooie apotheose in Amsterdam.
Ja maarja, een boek van 450 pagina's, ik zie het mezelf nog niet doen, Hans.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt ebooks ook op de pc lezen, bijvoorbeeld met Adobe Digital Editions https://www.adobe.com/nl/solutions/ebook/digital-editions.html
Ik vind het verschil met een eReader wel meevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja maarja, een boek van 450 pagina's, ik zie het mezelf nog niet doen, Hans.
Amsterdam was wel schitterend. Die tijd is de mooiste muziektijd voor mij geweest. Zeg van 1985 tot 1993. Toen de BZN van de alternatieve scene succes begon te krijgen was het over.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Moet je eens op bol.com kijken of je tweedehands een exemplaar van Mark Lanegans' Sing Backwards and Weep kunt bemachtigen. De beste vriend van Kurt Cobain die nog bij en in zijn huis hem is wezen zoeken vlak voor 'ie zelfmoord pleegde. Hij heeft overal gekeken, behalve in de garagebox waar 'ie op dat moment nog levend zat.
Beter heb ik de heroin starved Seattle grungescene nergens zien beschreven, met een mooie apotheose in Amsterdam.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het verschil met een eReader wel meevallen.
Ik was toen nog een peuter, maar heb er wel de naweeën van meegekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Amsterdam was wel schitterend. Die tijd is de mooiste muziektijd voor mij geweest. Zeg van 1985 tot 1993. Toen de BZN van de alternatieve scene succes begon te krijgen was het over..
Tijd van Husker Du, Screaming Trees, Pixies, Dinosaur jr, Nirvana, Social Distortion. M'n maten van The Nozems......quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik was toen nog een peuter, maar heb er wel de naweeën van meegekregen.
Ja, de zanger van Screaming Trees is dat dus, Mark Lanegan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tijd van Husker Du, Screaming Trees, Pixies, Dinosaur jr, Nirvana, Social Distortion. M'n maten van The Nozems......
Ja, mijn lievelings grungeband. Solo is ie ook geweldig. Toert vaak met QOSA.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, de zanger van Screaming Trees is dat dus, Mark Lanegan.
Jep, in 2003 zong 'ie ook mee met QOTSA op Pinkpop. Gruwelijke stem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, mijn lievelings grungeband. Solo is ie ook geweldig. Toert vaak met QOSA.
Whiskey stem. Check zijn eerste solo-album Winding Sheet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jep, in 2003 zong 'ie ook mee met QOTSA op Pinkpop. Gruwelijke stem.
Ben nu bezig met een triple west coast IPA van frontaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat sowieso uitmonden in een kwalitatieve teleurstelling maar ik zit morgen gewoon klaar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ben ook weg. Trusten voor straks. Tot morgen-sportdag.
Lekker ploppen met Stefanoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:34 schreef KingRoland het volgende:
@:coco laten we club brugge goed in de gaten houden. lijkt wel een heel nederlands elftal daar
genot
Medische reden of?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Lege maag maar ik probeer me flink te houden tot morgenochtend.
Ook geprobeerd en na 5 seconden mijzelf volledig volgevroten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Lege maag maar ik probeer me flink te houden tot morgenochtend.
Klootzak, walgelijk!quote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Vies katertje. Avondklok genegeerd.
MEN VATTE ZE NIE
@:caland
Hoop dat je er een griepje aan overhoudt (geen corona)quote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
MEN VATTE ZE NIE
Vannacht ook weer naar huis gefietst ja. Geen wouten te zienquote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
MEN VATTE ZE NIE
Jij hebt maling aan de zorgheldenquote:Op zondag 31 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
MEN VATTE ZE NIE
1-4 flessen whisky vannacht? HAHAHAHAHAquote:
Ga je kut vingeren Chevy.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1-4 flessen whisky vannacht? HAHAHAHAHA
Heb er wel over gedroomd.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1-4 flessen whisky vannacht? HAHAHAHAHA
Oh, jij zit ook al klaar voor het spektakelstuk Twente - Heerenveen?quote:
Zeker niet, ik ga zo een stukje wandelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij zit ook al klaar voor het spektakelstuk Twente - Heerenveen?
Heb jij wat beters te doen dan en zo ja, wat? Ik sta open voor tips.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, jij zit ook al klaar voor het spektakelstuk Twente - Heerenveen?
Met van die stokken?quote:Op zondag 31 januari 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker niet, ik ga zo een stukje wandelen.
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij wat beters te doen dan en zo ja, wat? Ik sta open voor tips.
Ah fijn, dan zit die klootzak straks in elk geval niet bij Feyenoordquote:Op zondag 31 januari 2021 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]nee
EN HET IS NOG MET LEO DRIESSEN OOK
Wanneer niet. Die man heeft een werkethiek waar je U tegen zegt maar verbeteren dat doet hij niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]nee
EN HET IS NOG MET LEO DRIESSEN OOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |