Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg vind ik Henk Spaan als je een beetje door zijn act heen kijkt ook opeens wel goed te pruimen sinds dat twitter en podcastjes.
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.
EN DAARMEE UIT.
Eentjequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Zijn weer wat Ed Baarsen uit. @:GGMM
Geen alerts gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eentje
Ja die zag ik gisteren al maar toen had ik geen tijd. (Die van daarvoor van dat flapje had ik al in mijn COR-topic gepost)
Waar jij overigens geen enkele reacties hebt achtergelaten
Ik had het hier gemeld zonder mentionsquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen alerts gezien.
Blij dat mijn abo weer afloopt dan. @:coco
Heb je in FEE ook nog wat filmpjes gepost?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het hier gemeld zonder mentions
Ik dacht iedereen leest dit toch terug.
Maar bij deze
COR / Handige uitvindingen door Corona
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?quote:
Niet direct nude graag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?
Dank.
Goulashquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
quote:
Lasagnaquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
gelijk even een post geplaatstquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[FOK! toen] Auschwitz
Vrij interessant gekozen header. Dat waren bare tijden hier.
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
De hamster krijgt weer eten en drinken.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Niet dat er nog iemand op jouw organen zit te wachten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
Donorregister ingevuld, ik wil geen donor worden ingevuld. MEN VATTE ZE NIE @:Lenny_leonard
Nu tijd voor een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Staat al online.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.
Ik wil die keuze nog helemaal niet maken maar word er wel wat opstandig van dat je nu altijd als donor wordt geregistreerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet dat er nog iemand op jouw organen zit te wachten.
Je wilt die keuze pas maken als je dood bent?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil die keuze nog helemaal niet maken maar word er wel wat opstandig van dat je nu altijd als donor wordt geregistreerd.
Als het effe kanquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je wilt die keuze pas maken als je dood bent?
Leuk, en morgenavond Ajax. Themaweek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.
Weinig gevoel voor humor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Sobibor ben ik een paar jaar terug nog geweest. Ook ingecheckt en toen was de rest van het reisgezelschap boos.
Kan gebeuren.
Mooi moment om ze meteen tegen de muur te zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Sobibor ben ik een paar jaar terug nog geweest. Ook ingecheckt en toen was de rest van het reisgezelschap boos.
Kan gebeuren.
Geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi moment om ze meteen tegen de muur te zetten.
Dit was vroeger thuis altijd een enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
7,5 voor mijn verdediging en scriptie gekregen boys
@:yvonne
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Gefeliciteerd, dat is een hoger cijfer dan ik de verdediging van PSV zou geven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Hier ook mokerdruk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:18 schreef fetX het volgende:
Mokerdrukke ochtend op werk. Wat is dit ineens.
oef dat is niet genoeg voor de big four, die willen alleen cum laude..... daar gaat je toekomstquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb wel honoursprogramma gevolgdquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
oef dat is niet genoeg voor de big four, die willen alleen cum laude..... daar gaat je toekomstnu wordt je net zo marginaal als de rest van ons
Opleiding zegt inderdaad weinig over intelligentie @Taradoquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Onnodig kwetsend,quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opleiding zegt inderdaad weinig over intelligentie @:tarado
Van harte Roland.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Ben je nu helemaal klaar? Kan je act de prullenbak in?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal klaar? Kan je account de prullenbak in?
haha goeie!!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opleiding zegt inderdaad weinig over intelligentie @:tarado
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel benieuwd wie aansprakelijk is als je net langsloopt en zo'n betonblok valt op je hoofd.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
lol, lootproof (PC Hooftstraat, Amsterdam)
[ afbeelding ]
Degene die ze er heeft neergezet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie aansprakelijk is als je net langsloopt en zo'n betonblok valt op je hoofd.
Is dat Won Yip? Erg jammer dat hij nog geen corona heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:37 schreef 3rr0r het volgende:
lol, lootproof (PC Hooftstraat, Amsterdam)
[ afbeelding ]
*Horecatycoon Won Yipquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat Won Yip? Erg jammer dat hij nog geen corona heeft.
Even naar het gezwets van zijn onderdaantjes luisteren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:17 schreef 3rr0r het volgende:
standing wijdbeens like a boss
[ afbeelding ]
hij is al ingeënt dus dat mondkapje is voor de vormquote:Op donderdag 28 januari 2021 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Even naar het gezwets van zijn onderdaantjes luisteren.
Het is nog onduidelijk of je dan het virus alsnog kunt overdragen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is al ingeënt dus dat mondkapje is voor de vorm
Hoe had jij gisteren de wedstrijd ervaren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:08 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie. @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Het betonblokbedrijf heeft ze op de openbare stoep van de gemeente gezet in opdracht van de winkeleigenaar. Er zijn 3 partijen betrokken.quote:
Hij liep te janken dat die speler van Heerenveen geen rood kreegquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe had jij gisteren de wedstrijd ervaren?
Zou je mij NIET meer willen mentionen zolang je het woord 'ondeugend' gebruikt?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:08 schreef Caland het volgende:
Ik zet nog even een ondeugend bakje koffie. @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Jankend naar bed. Nee, de berusting dat het een kleurloos seizoen wordt is er al een tijdje eigenlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe had jij gisteren de wedstrijd ervaren?
dat is niet zijn probleemquote:Op donderdag 28 januari 2021 16:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is nog onduidelijk of je dan het virus alsnog kunt overdragen.
Oh @Caland is alleen voor mannelijk voetbal als het niet tegen Feyenoord is?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij liep te janken dat die speler van Heerenveen geen rood kreeg
Dit was nog wel een vieze. Wat mij betreft geven we er helemaal geen rood meer voor, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh @:caland is alleen voor mannelijk voetbal als het niet tegen Feyenoord is?
Is mij eigenlijk niet zo opgevallen, ik zou het even terug moeten kijken. In het topic werd er weinig aandacht aan besteed in ieder geval. (maar daar vond ook niemand geen kaart erg schat ik zo in)quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was nog wel een vieze. Wat mij betreft geven we er helemaal geen rood meer voor, maar dat geheel terzijde.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
maar daar vond ik ook niemand geen kaart erg schat ik zo in)
Wat is dit nou toch weer?quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je mij NIET meer willen mentionen zolang je het woord 'ondeugend' gebruikt?
BVD
Gemeente heeft er toestemming voor gegeven lijkt me. Dan zou het neerkomen bij de winkeleigenaar. Die kan het zelf eventueel weer gaan verhalen bij het plaatsingsbedrijf. Als jij naar de markt gaat en een balk valt op je kop omdat hij zijn tentje niet deugdelijk heeft opgezet kan je dat de gemeente niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het betonblokbedrijf heeft ze op de openbare stoep van de gemeente gezet in opdracht van de winkeleigenaar. Er zijn 3 partijen betrokken.
Juridisch lijkt mij de gemeente aansprakelijk omdat het hun stoep is, ze zullen er ook wel niet blij zijn. Of het bedrijf heeft de betonblokken onstabiel neergelegd. Zeg het maar.
Goed dat je de zich onschendbaar wanende @Buitendam even op zijn plek zet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je mij NIET meer willen mentionen zolang je het woord 'ondeugend' gebruikt?
BVD
Ik ga denk ik iets bestellen Drizzt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spareribs.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik iets bestellen Drizzt.
Ik sta open voor suggesties.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je de zich onschendbaar wanende @:buitendam even op zijn plek zet.
Pics?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
Het is een pasta geworden (sorry @:maxi-mus )
Pappardelle al ragú d’Anatra (Pappardelle met saus van gekonfijte eend) om precies te zijn.
Dit even ter info.
Je kunt het goedmaken met een foto straks.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:19 schreef Caland het volgende:
Het is een pasta geworden (sorry @:maxi-mus )
Pappardelle al ragú d’Anatra (Pappardelle met saus van gekonfijte eend) om precies te zijn.
Dit even ter info.
Xigod.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:37 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)iwan-betekent-oorlog
@:atypisch Doomsdayboekjes genot.
Dat hele gedoe met die space war ookquote:
Ik denk dat ik wat ga bestellen maat. Hamburger menu + een dubbele cheeseburgerquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
China heeft de absolute wereldmacht al in handen. Joe weet het alleen nog niet (lol)quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:47 schreef Elan het volgende:
Wel genot dat het lot van de wereld ligt bij een ernstig dementerende Amerikaanse president.
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat vreselijk attent van je!quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 kapsalonquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat vreselijk attent van je!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complimenten voor je bord.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:maxi-mus
Lang geleden dat ik zo’n lekkere pasta op heb
Goed bezig maat. Je neemt toch wel een kapsalonnetje vooraf?quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat ga bestellen maat. Hamburger menu + een dubbele cheeseburger
@:AFCNiels
Graag gifje @1:19quote:
Sow, the Bradge gaat zelfs internationaal!quote:
Voor 1 of 2 pers.? #muizenhapquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat vreselijk attent van je!
[ afbeelding ]
Lekker manquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:maxi-mus
Lang geleden dat ik zo’n lekkere pasta op heb
Wrapsquote:Op donderdag 28 januari 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kan @TheBradgeTV zulk verzorgd haar hebben? GAAT HIJ TIJDENS DE LOCKDOWN NAAR EEN KAPPER???quote:
Niet gekliktquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:24 schreef onlogisch het volgende:
Het filmpje van @:Thebradgetv was afgelopen en daardoor startte deze automatisch in.
Dit zijn de vragen. Wij MOETEN dit weten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan @:TheBradgetv zulk verzorgd haar hebben? GAAT HIJ TIJDENS DE LOCKDOWN NAAR EEN KAPPER???
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit zijn de vragen. Wij MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
Het valt mij erg tegen hoe lang het duurt voor het gifje van 1:19 - 1:23 wordt gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sow, the Bradge gaat zelfs internationaal!
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het valt mij erg tegen hoe lang het duurt voor het gifje van 1:19 - 1:23 wordt gemaakt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het valt mij erg tegen hoe lang het duurt voor het gifje van 1:19 - 1:23 wordt gemaakt.
Ach, toch weer 7km afgetikt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Uurtje hardgelopen, pasta kwam omhoog
Alleen maar door die kanjer roverheid
9 zelfs, als ik mijn hartslag een beetje onder de 160 hou schijn ik onbeperkt door te kunnen gaan. Dan gaat het wel echt op een slakkentempo maargoed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, toch weer 7km afgetikt.
Oké Haile Gebrselassiequote:Op donderdag 28 januari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
9 zelfs, als ik mijn hartslag een beetje onder de 160 hou schijn ik onbeperkt door te kunnen gaan. Dan gaat het wel echt op een slakkentempo maargoed.
Deed eerst altijd gewoon vijfjes en dan een redelijk tempo, maar vind dit eigenlijk ook wel lekker.
Wow, wat een heldquote:
Sta op het punt naar bed te gaan. Pik ik mooi nog even deze opmerking mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, wat een held![]()
Jij hebt wel weer genoeg heldendaden verricht voor 2021.
Tot morgen maat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta op het punt naar bed te gaan. Pik ik mooi nog even deze opmerking mee.
Ik zal lekker slapen
Ik zit weer in de opbouw. Loop altijd 10-15, maar nogal ziek geweest dus nu even niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
9 zelfs, als ik mijn hartslag een beetje onder de 160 hou schijn ik onbeperkt door te kunnen gaan. Dan gaat het wel echt op een slakkentempo maargoed.
Deed eerst altijd gewoon vijfjes en dan een redelijk tempo, maar vind dit eigenlijk ook wel lekker.
Eigenlijk de eerste keer dat ik meer dan 5 kilometer loop en mijn hartslag constant in de gaten heb gehouden, moet zeggen dat het ook meteen de eerste keer is dat ik weinig last heb van gewrichts/spierpijn de volgende dag. Op tempo loop ik mezelf toch een stuk meer kapot, nu had ik steeds rond de 6:05-6:20 per kilometer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 07:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zit weer in de opbouw. Loop altijd 10-15, maar nogal ziek geweest dus nu even niet.
Alles onder de 5:45 per km is geen hardlopen trouwens, dus telt niet. Eerst snelheid terug en dan weer afstanden. Hardlopen is heerlijk, kan ook altijd een overal. Ik woon hier tegen een natuurgebied aan, heerlijk door de modder rennen nu.
Hardlopen is top. Vanaf het moment dat je een 5k kunt lopen zonder dood te gaan is het heerlijk. Dan wordt opbouwen makkelijk en tot een 15k gaat dat dan redelijk vanzelf. Daarboven gaat het bij mij standaard fout met blessures enzo, dus die hoop heb ik maar opgegeven (ben ook geen 18 meer).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk de eerste keer dat ik meer dan 5 kilometer loop en mijn hartslag constant in de gaten heb gehouden, moet zeggen dat het ook meteen de eerste keer is dat ik weinig last heb van gewrichts/spierpijn de volgende dag. Op tempo loop ik mezelf toch een stuk meer kapot, nu had ik steeds rond de 6:05-6:20 per kilometer.
Maargoed, ik doe uiteindelijk ook maar wat bij gebrek aan voetbal/sportschool. Wellicht was het handiger geweest me daar eerst een beetje in te verdiepen. Maar die wat langere stukken ga ik wel erin houden merk ik.
Runners High, is verslavender dan heroïne.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hardlopen is top. Vanaf het moment dat je een 5k kunt lopen zonder dood te gaan is het heerlijk. Dan wordt opbouwen makkelijk en tot een 15k gaat dat dan redelijk vanzelf. Daarboven gaat het bij mij standaard fout met blessures enzo, dus die hoop heb ik maar opgegeven (ben ook geen 18 meer).
Het grootste probleem is vaak dat mensen harder gaan lopen door grotere passen te nemen, terwijl je om blessures te voorkomen je pace omhoog moet gooien. Lekker 180bpm muziekje op de kop en in de maat lopen als je blessures op hogere snelheid wil voorkomen. Zeker als je conditie al goed is als je begint met afstanden te lopen, want je longen leren sneller dan je pezen.
Ik ben trouwens sowieso meer een fietser en die combinatie is ruk. Net tegenovergesteld spieren die je gebruikt en dat helpt echt niet. Groot respect voor triathlonvolk.
Goedemorgen user Scrummie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:53 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Wat een lappen tekst hierboven.
Gaat over zelf sporten, niets voor jullie inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen user Scrummie.
Ik zag het ook ja. Niks van gelezen. Jij wel?
Nee, uiteraard niet. Lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen user Scrummie.
Ik zag het ook ja. Niks van gelezen. Jij wel?
alleen zien ze er zo 40-45 uit die hardlopersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Runners High, is verslavender dan heroïne.
Vooral dat ja, als je je hele leven lang gewend bent om op een veld rond te rennen dan is asfalt toch een stuk minder prettig voor je benen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het grootste probleem is vaak dat mensen harder gaan lopen door grotere passen te nemen, terwijl je om blessures te voorkomen je pace omhoog moet gooien.
Hallo maat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GM vriend
Waardeloos 'sport'weer
Ik begon met rennen met een sportconditie en sterke benen van de sportschool. Liep vrijwel direct 5k op 5:15 pk, binnen een week schenen en knieën naar de klote. Half jaar niet kunnen sporten. Daar leer je wel van.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 08:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat ja, als je je hele leven lang gewend bent om op een veld rond te rennen dan is asfalt toch een stuk minder prettig voor je benen.
Ik heb het wel vaker geprobeerd, maar als de sportscholen open zijn vind ik hardlopen een stuk minder makkelijk om in te passen omdat je in de gym je benen toch al flink aanpakt en ik ook nog eens rekening moet houden met de voetbalwedstrijd op zaterdag.
Ik ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat.
Niet best nee. Ben sowieso een tijdje niet geweest. Nog steeds woedend dat mijn handicap omhoog gaat.
..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef fetX het volgende:
@:lenny_leonard gefeliciteerd met die babbelzieke Joegoslaaf.
Ik hoop het ook, maar met Petrovic ipv Koster denk ik dat het bestuur iets anders van plan is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop wel echt dat Willem II erin blijft.
Moest lachen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar met Petrovic ipv Koster denk ik dat het bestuur iets anders van plan is.
Niet geklikt. Ik heb hier geen zin in.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:44 schreef Caland het volgende:
Hier @:lenny_leonard
Om alvast een beetje in de stemming te komen.
Sorry maat, ik zal je even met rust laten omtrent dit onderwerp.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. Ik heb hier geen zin in.
https://www.nu.nl/voetbal(...)r-van-willem-ii.htmlquote:Als hoofdtrainer werkte Petrovic bij het Portugese Boavista, RKC Waalwijk, het Japanse Urawa Red Diamonds, Al Shaab uit de Verenigde Arabische Emiraten, ADO Den Haag, het Bulgaarse Botev Plovdiv en Inter Zepresic uit Kroatië. Nergens stond hij langer dan één seizoen aan het roer.
Zeg je dat je door een tunnel gaat en de verbinding slecht is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef GGMM het volgende:
De meeting die tot 10:00 zou duren is nu nog steeds bezig.
Ik ben woedend.
Jeetje dat is wel erg veel uitloop, ik zou kwaad zijn uitgelogd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef GGMM het volgende:
De meeting die tot 10:00 zou duren is nu nog steeds bezig.
Ik ben woedend.
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin rond $38.000 weer jongens
het is FEEST
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel erg veel uitloop, ik zou kwaad zijn uitgelogd.
Volgens mij word jij echt totaal niet serieus genomen op je werk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je dat je door een tunnel gaat en de verbinding slecht is.
Integendeel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij word jij echt totaal niet serieus genomen op je werk.
dag scrummie, ik hoop dat het voor de rest van de dag wat beter gaat op je werkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, de typisch act.
Ik ga wat anders doen.
Als @Drizzt_DoUrden daar naar vraagt ben ik altijd bereid antwoord te geven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klopt
ik ben wel benieuwd wat jij vanavond gaat eten
Zijn zoektocht naar aandacht is weer begonnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Oh god, de typisch act.
Ik ga wat anders doen.
waarom heb jij geen bitcoin?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Als @:Drizzt_Dourden daar naar vraagt ben ik altijd bereid antwoord te geven.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:48 schreef GGMM het volgende:
Bitcoin is voor mensen die hebben gehoord dat er iemand heel rijk mee is geworden en zelf de boot gemist hebben.
waar baseer je die mening op?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:48 schreef GGMM het volgende:
Bitcoin is voor mensen die hebben gehoord dat er iemand heel rijk mee is geworden en zelf de boot gemist hebben.
Genoeg geld verdienen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:51 schreef aTypisch het volgende:
maar dan ben ik wel benieuwd, hoe behouden jullie je koopkrachtgod? aandelen?
Mijn appartementje heeft inmiddels 110% overwaarde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja en dan? inflatiegenot is niet mals als je het gewoon in euro's laat staan
Stukje mensenkennisquote:
bij onlogisch wel eens met die omschrijving trouwens, daarom koopt hij ook stront als vechainquote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stukje mensenkennis
Kijk alleen al wie hier constant mee bezig zijn: jij, onlogisch en Wereldgozer. De inhoud van jullie berichten varieert van: 'bitcoin kopen!' tot 'CHOO CHOOOOOO'
Ik kan het maar moeilijk serieus nemen.
Ik lees de posts van @Wereldgozer en @onlogisch nooit dus ik weet niet hoe ik hier op moet reageren.quote:
Hebben we hier niet een apart forum voor inmiddels?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:02 schreef aTypisch het volgende:
https://vijayboyapati.med(...)-bitcoin-6ecc8bdecc1
stukje uit 2018 over bitcoin
geen idee, dat forum werkt voor mij niet op de een of andere manierquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we hier niet een apart forum voor inmiddels?
Nou, opkankeren dan.
Oei, dit is een doordenkertje!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:06 schreef aTypisch het volgende:
Bitcoin is trouwens niet voor mensen die snel rijk willen worden, maar voor mensen die niet langzaam arm willen worden
@:ggmm
denk daar maar eens over na
Snel rijk toch niet per se? Op zijn minst om er een aanvullend zakcentje uit te peuren omdat het met de basis niet altijd makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:06 schreef aTypisch het volgende:
Bitcoin is trouwens niet voor mensen die snel rijk willen worden, maar voor mensen die niet langzaam arm willen worden
@:ggmm
denk daar maar eens over na
Wat blikken zyklon b maar daar rust tegenwoordig een beetje een taboe op.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:08 schreef aTypisch het volgende:
maar als je het echt zo vervelend vindt dan kunnen we het wel over wat anders hebben
@:caland, wat wil jij graag in de groep gooien?
inflatie is de duivel stinho!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Snel rijk toch niet per se? Op zijn minst om er een aanvullend zakcentje uit te peuren omdat het met de basis niet altijd makkelijk is.
Tenminste, dat heb ik van horen zeggen.
Ik zal geen kwaad meer spreken over de Bitcoin.quote:
GEBEKEERDquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zal geen kwaad meer spreken over de Bitcoin.
ik zoek een broker waar je zonder legitimatiebewijs terecht kan voor aan en verkoop.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GEBEKEERD
als je leesmateriaal of youtubevideos nodig hebt dan kun je mij altijd dm'en
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
Het lijkt mij wel een leuke gimmick als @:aTypisch pas weer terugkomt als bitcoin op $200k staat. Dat is echt hi-la-ri-sch zulke acts.
Ik had van de week haring gehaald. Maar ik vond het ineens echt super smerig en heb het weggegooid.quote:
bisq networkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik zoek een broker waar je zonder legitimatiebewijs terecht kan voor aan en verkoop.
Alvast dank.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we hier niet een apart forum voor inmiddels?
Nou, opkankeren dan.
Welke broker gebruik jij? Jij hebt wel je legitimatiebewijs verstrekt aan een bitonic of btcdirect?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bisq network
hodl hodl
zijn peer 2 peer exchanges
alle brokers/beurzen moeten officieel sinds vorig jaar ID en andere ongein vragen aan Nederlanders, mag je de lijsttrekker van het CDA voor bedanken![]()
maar allicht zijn er nog wel wat wazige beurzen of brokers die het voor je willen doen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:22 schreef Caland het volgende:
Ik ben mijn airpods weer eens kwijt
Gemiddeld gebeurt me dit 40-45 keer per week
Tijd voor ouwerwetse
Bitonic/Bl3P meestal jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke broker gebruik jij? Jij hebt wel je legitimatiebewijs verstrekt aan een bitonic of btcdirect?
Het gaat mij niet zozeer om die partij maar wel om de criminelen die continu bezig zijn deze partijen aan te vallen. Eventueel lekken van mijn legitimatiebewijs en allerhande identiteitsfraude die daarmee gemoeid zijn. Een keer duizend euro verliezen kom je wel overheen, maar identiteitsfraude kan je jaren achtervolgen met alle ellende van dien.
Ok, cool. Thanksquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Bitonic/Bl3P meestal ja
je hoeft je BSN e.d. bijvoorbeeld niet te delen
je kunt ze ook altijd even contacten en vragen wat ze precies van je opslaanquote:
Ik zet altijd mijn computergeluid aan, en hard.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ideale dingen voor kansloze teamsvergaderingen.
Leukquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet altijd mijn computergeluid aan, en hard.
Dan galmt het 4045 keer door en vraag ik schreeuwend wie dat is.
En dan geniet ik
Volgens mij word jij echt totaal niet serieus genomen op je werk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet altijd mijn computergeluid aan, en hard.
Dan galmt het 4045 keer door en vraag ik schreeuwend wie dat is.
En dan geniet ik
Integendeelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij word jij echt totaal niet serieus genomen op je werk.
Ik heb gelukkig geen boomer collega's.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel
Zoiets is overigens alleen leuk als je met boomers in een meeting zit.
[ afbeelding ]
In COR wordt dit gifje niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel
Zoiets is overigens alleen leuk als je met boomers in een meeting zit.
[ afbeelding ]
Er zijn bijna onzichtbare wezentjes die zich voortplanten op de bodem van de oceaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In COR wordt dit gifje niet gewaardeerd.
Ter info. @:lenny_leonard
Who gives a fuck, ik kom daar nooit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn bijna onzichtbare wezentjes die zich voortplanten op de bodem van de oceaan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn bijna onzichtbare wezentjes die zich voortplanten op de bodem van de oceaan.
Het is veel te laat om nog te lunchenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:46 schreef Mansjester het volgende:
Tijd voor lunch. Een banaan met pindakaas
Ik moet deze post helaas afkeuren.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is veel te laat om nog te lunchen
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is veel te laat om nog te lunchen
Zou kunnen. Misschien moet je het eens proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In COR wordt dit gifje niet gewaardeerd.
Ter info. @:lenny_leonard
Is goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou kunnen. Misschien moet je het eens proberen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
https://www.politie.nl/ni(...)ystal-meth-labs.html
@:onlogisch @:wereldgozer
quote:Systeemnotificatie
29-01-2021 @ 14:52:02
Je premium account (abo) verloopt op 05-02-2021 14:51. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Hopelijk stikt ie in die teringkutlamp van 'm.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
Een collega van mij kreeg tijdens een meeting een pakketje binnen
@:scrummie een lamp
wat ik zalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Wat ik zal het speciale abo forum gaan missen.
Check deze grap. @:fetx @:coco
Waarom neem je geen nieuwe?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Zipportal het volgende:
Wat ik zal het speciale abo forum gaan missen.
Check deze grap. @:fetx @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |