Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg vind ik Henk Spaan als je een beetje door zijn act heen kijkt ook opeens wel goed te pruimen sinds dat twitter en podcastjes.
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.
EN DAARMEE UIT.
Eentjequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Zijn weer wat Ed Baarsen uit. @:GGMM
Geen alerts gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eentje
Ja die zag ik gisteren al maar toen had ik geen tijd. (Die van daarvoor van dat flapje had ik al in mijn COR-topic gepost)
Waar jij overigens geen enkele reacties hebt achtergelaten
Ik had het hier gemeld zonder mentionsquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen alerts gezien.
Blij dat mijn abo weer afloopt dan. @:coco
Heb je in FEE ook nog wat filmpjes gepost?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het hier gemeld zonder mentions
Ik dacht iedereen leest dit toch terug.
Maar bij deze
COR / Handige uitvindingen door Corona
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?quote:
Niet direct nude graag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?
Dank.
Goulashquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
quote:
Lasagnaquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
gelijk even een post geplaatstquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[FOK! toen] Auschwitz
Vrij interessant gekozen header. Dat waren bare tijden hier.
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
De hamster krijgt weer eten en drinken.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Niet dat er nog iemand op jouw organen zit te wachten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:12 schreef Caland het volgende:
Donorregister ingevuld, ik wil geen donor worden ingevuld. MEN VATTE ZE NIE @:Lenny_leonard
Nu tijd voor een ondeugend bakje koffie @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Staat al online.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.
Ik wil die keuze nog helemaal niet maken maar word er wel wat opstandig van dat je nu altijd als donor wordt geregistreerd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet dat er nog iemand op jouw organen zit te wachten.
Je wilt die keuze pas maken als je dood bent?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil die keuze nog helemaal niet maken maar word er wel wat opstandig van dat je nu altijd als donor wordt geregistreerd.
Als het effe kanquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je wilt die keuze pas maken als je dood bent?
Leuk, en morgenavond Ajax. Themaweek.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sudden Sobibor vanavond op Npo2.
Weinig gevoel voor humor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Sobibor ben ik een paar jaar terug nog geweest. Ook ingecheckt en toen was de rest van het reisgezelschap boos.
Kan gebeuren.
Mooi moment om ze meteen tegen de muur te zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:51 schreef Buitendam het volgende:
Sobibor ben ik een paar jaar terug nog geweest. Ook ingecheckt en toen was de rest van het reisgezelschap boos.
Kan gebeuren.
Geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi moment om ze meteen tegen de muur te zetten.
Dit was vroeger thuis altijd een enorme tegenvaller.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |