Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg vind ik Henk Spaan als je een beetje door zijn act heen kijkt ook opeens wel goed te pruimen sinds dat twitter en podcastjes.
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij blijft op mijn Adem Lijstje staan.
EN DAARMEE UIT.
Eentjequote:Op woensdag 27 januari 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Zijn weer wat Ed Baarsen uit. @:GGMM
Geen alerts gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eentje
Ja die zag ik gisteren al maar toen had ik geen tijd. (Die van daarvoor van dat flapje had ik al in mijn COR-topic gepost)
Waar jij overigens geen enkele reacties hebt achtergelaten
Ik had het hier gemeld zonder mentionsquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen alerts gezien.
Blij dat mijn abo weer afloopt dan. @:coco
Heb je in FEE ook nog wat filmpjes gepost?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het hier gemeld zonder mentions
Ik dacht iedereen leest dit toch terug.
Maar bij deze
COR / Handige uitvindingen door Corona
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?quote:
Niet direct nude graag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij gebrek aan nudepics van Nicki (ondanks de TT), zou jij hier wat foto's willen plaatjes van jezelf?
Dank.
Goulashquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
quote:
Lasagnaquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe patat met haricot verts en een hamburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |