abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197698861

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_197698961
Dog stocks, Gamestop crypto _O_
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197699011
Piramidescam
pi_197699159
HOLD YOUR DOGE!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_197699198
Wel leuk die meme coin pumps, kan weer voor nieuw geld zorgen in de altcoin markt.
٩๏̯͡๏)۶
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2021 @ 09:34:48 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_197699626
Als complete rookie, voor de grap, vannacht voor een paar tientjes dogecoin gekocht. Just fur teh memes, ik vind het mooi :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_197699782
Jammer dat er geen harde grens zit aan het maximaal aantal te produceren dogecoins, anders was deze waardestijging misschien wel een blijvertje geweest.
pi_197699885
Nou wat denken jullie. Gaat het voor de memes lukken om het naar 1$ dollar te krijgen? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197699905
Elon Musk plaatst weer eens een Bitcoin hashtag in zijn bio en Bitcoin pumpt naar 35000 :+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_197699910
Elon is een fucking baas
pi_197699911
Zit momenteel met doge op 12 keer mijn inleg, maar die inleg was een tientje ofzo. Ik houd mijn doge voorlopig nog even vast, maar ik verwacht niet dat hij langere tijd hoog blijft. Volgens mij is het met Doge meer zo dat hij af en toe door allerlei memes de hoogte in gaat, maar dan gaat hij ook vrij snel weer terug naar een soort van basiswaarde. Op zich wel een mooie coin om veel geld in te stoppen als hij laag staat en dan te verkopen als de memes weer toeslaan. Ik zou best overwegen om in de toekomst bijv. 1000 euro in de dogecoin te stoppen als hij weer lager is.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_197699921
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:57 schreef dimmak het volgende:
Elon Musk plaatst weer eens een Bitcoin hashtag in zijn bio en Bitcoin pumpt naar 35000 :+
Ja bizar wel _O- hij hoeft maar iets te roepen en een coin schiet omhoog
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_197699975
gewoon een pump van 4000$ omhoog bizar
٩๏̯͡๏)۶
pi_197700007
pi_197700274
Elon _O_
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 10:32:18 #16
42184 crew  DaMart
pi_197700381
Ondertussen duiken veel alts even meer dan 10% omlaag nu...
pi_197700393
quote:
Announce Elon @ Microstrategy's Bitcoin for Corporations event on Feb 3/4!
pi_197700406
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:32 schreef DaMart het volgende:
Ondertussen duiken veel alts even meer dan 10% omlaag nu...
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:26:55 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197701203
twitter

Als hij meedoet met de Staatsloterij wint ie em sowieso _O_

Edkroket _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197701508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Announce Elon @ Microstrategy's Bitcoin for Corporations event on Feb 3/4!
Bron?
pi_197701742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Bron?
Nergens, maar zou mij niet verbazen.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:39:50 #22
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_197703248
Maar waarom pushen ze doge zo? Wat is het nut ervan?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_197703425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:39 schreef revpolen het volgende:
Maar waarom pushen ze doge zo? Wat is het nut ervan?
Omdat het kan
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 13:59:21 #24
18653 crew  D.
pi_197703518
https://coinmarketcap.com/

Ik verwachtte BTC bovenaan :D
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:18:50 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197703743
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:26 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Edkroket _O_
Na 3 maanden roepen dat je een goede call hebt die niets met TA te maken heeft :') Die man is zo triest
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_197703790
Crypto is echt dood op Fok! h... Bijzonder. Met deze actie werden in 2017 de topics in een dag volgepoept
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:23:14 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197703799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:22 schreef Roellie80 het volgende:
Crypto is echt dood op Fok! h... Bijzonder. Met deze actie werden in 2017 de topics in een dag volgepoept
FOK! is uberhaupt dood
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:45:36 #30
157922 fathank
pi_197704080
quote:
Tjah, we missen orakels als Klaas en manzonderschouders.
pi_197704122
quote:
Mooi toch. In 2017 was maar kut.. Geen zin om 3 topics per dag te moeten lezen
pi_197704183

Topshow.
pi_197704907
De cryptomarkt zit nu in totaal op een ATH die vergelijkbaar was met de ATH in 2017. Factor hoeveel kan het tijdens deze bullrun groeien? Zijn daar enige realistische voorspellingen over?
pi_197705044
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:41 schreef Apekoek het volgende:
De cryptomarkt zit nu in totaal op een ATH die vergelijkbaar was met de ATH in 2017. Factor hoeveel kan het tijdens deze bullrun groeien? Zijn daar enige realistische voorspellingen over?
BTC $100K = $2 trillion

ETH $10K = $1 trillion
Rest van alts market cap = ?????
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_197705057
quote:
Ik weet niet of er iets zinnigs over te zeggen is, maar de BTC / Altcoin ratio is bij veel oudere coins eigenlijk nog heel laag vergeleken bij hun ATH. Dus misschien zit er nog best veel rek in en is dit pas het begin is van een echte bullrun. (wishful thinking O-) )
٩๏̯͡๏)۶
pi_197705775
quote:

Deze gast heeft meestal wel goede analyses.
pi_197706271
Ahh een goede dag voor mijn ONX bag :D
pi_197706284
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:36 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Deze gast heeft meestal wel goede analyses.
Sick, nog 5 x
pi_197706291
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Topshow.
Hiervoor vallen :')
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:22:28 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197706489
XVG is weer x2 gegaan :9 het is weer smullen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 17:32:16 #41
18653 crew  D.
pi_197706633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:22 schreef Maikuuul het volgende:
XVG is weer x2 gegaan :9 het is weer smullen
Nog steeds over?
Of toen ie weer helemaal beneden stond opnieuw ingestapt?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:46:15 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197706861
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef D. het volgende:

[..]

Nog steeds over?
Of toen ie weer helemaal beneden stond opnieuw ingestapt?
Ben er nooit helemaal uigestapt. Een leuke bag gehold, en het betaald zich weer uit ;)
Sokkel Lolleromfg[/b]
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 18:10:23 #43
18653 crew  D.
pi_197707285
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ben er nooit helemaal uigestapt. Een leuke bag gehold, en het betaald zich weer uit ;)
Nouja, nog ver van ATH verwijderd, maar wie weet ;)
  Eindredactie Games vrijdag 29 januari 2021 @ 18:11:03 #44
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197707298
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Tjah, we missen orakels als Klaas en manzonderschouders.
Of Natte kat die advies gaf hoe het niet moest
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_197707539
Goede tijden die eraan komen
pi_197707558
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:26 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Edkroket _O_
:') :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 19:10:58 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197708368
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:23 schreef vigen98 het volgende:
Goede tijden die eraan komen
Ik durf het niet te zeggen. WSB kan mogelijk nog voor een grote influx zorgen, maar ik heb niet het idee dat de hype 2017 gaat evenaren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197709388
Ik zei HODL DOGE niet Sell! Liggen die Amerikanen te slapen?
pi_197709407
Nog steeds 400% mijn inzet daar niet van. :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 20:22:00 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197710006
All-in ETH nu. 3 maanden te laat, maar we zijn er _O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:33:36 #51
157922 fathank
pi_197710310
Choo-Choo!!

Iedereen klaar om uit ETH te stappen?!!!

Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 20:35:51 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197710388
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef fathank het volgende:
Choo-Choo!!

Iedereen klaar om uit ETH te stappen?!!!

[ afbeelding ]
Nattekatsyndroom houdt enkel in dat iets keihard moon gaat als ik verkoop ;)

Ik zie nu voor het eerst de totale waarde van mijn crypto, dat geeft me toch echt een partij klamme handjes :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:43:52 #53
157922 fathank
pi_197710655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nattekatsyndroom houdt enkel in dat iets keihard moon gaat als ik verkoop ;)

Ik zie nu voor het eerst de totale waarde van mijn crypto, dat geeft me toch echt een partij klamme handjes :')
Vaak buj te bang
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 21:07:21 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197711387
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Vaak buj te bang
Welnee, hodl en hooguit wat swingtraden tussen ETH en BTC *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 00:04:05 #55
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_197715577
Lachen

Toevallig dogecoin gekocht in 2018

:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_197723195
$BAO blijft ook maar moon gaan. Inmiddels +3300% sinds ik ben ingestapt.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:56:22 #57
157922 fathank
pi_197723282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:52 schreef Gehrman het volgende:
$BAO blijft ook maar moon gaan. Inmiddels +3300% sinds ik ben ingestapt.
Wat is dat? Baobabs op de blokketen?
pi_197723477
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat is dat? Baobabs op de blokketen?
De zoveelste defi yieldfarming shitcoin.
pi_197723554
Het mogen shitcoins zijn in jullie mening maar toch kan je aardig wat geld verdienen met deze zogenaamde ''shitcoins''. En daar zijn we hier toch voor? :)
pi_197723684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef vigen98 het volgende:
Het mogen shitcoins zijn in jullie mening maar toch kan je aardig wat geld verdienen met deze zogenaamde ''shitcoins''. En daar zijn we hier toch voor? :)
Nee

In it for the tech
pi_197723741
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Nee

In it for the tech
Ah, dat kan ook natuurlijk :P
pi_197724031
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Gehrman het volgende:

[..]

De zoveelste defi yieldfarming shitcoin.
Leuk piramidespel
pi_197724090
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Leuk piramidespel
Klopt maar dat geldt voor alle altcoins.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:57:39 #64
157922 fathank
pi_197724592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:35 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Klopt maar dat geldt voor alle altcoins.
Behalve VET

Een van de weinige zo niet de enige die dagelijks honderdduizenden tx verwerkt voor werelds grootste retailer.
pi_197725254
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Behalve VET

Een van de weinige zo niet de enige die dagelijks honderdduizenden tx verwerkt voor werelds grootste retailer.
Toch vind ik het nog steeds moeilijk te begrijpen hoe zo’n serieus (goed) concept, afhankelijk is van een markt met moon roepers etc.
pi_197725399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Toch vind ik het nog steeds moeilijk te begrijpen hoe zo’n serieus (goed) concept, afhankelijk is van een markt met moon roepers etc.
Newsflash; niet.
pi_197725967
Maandag op de helft van m'n Swipe avontuur. Het went snel elke week gemiddeld 155 extra te besteden hebben :)
pi_197726024
Blij met m'n xrp :7
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Eindredactie Games zaterdag 30 januari 2021 @ 18:39:33 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197727982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
Maandag op de helft van m'n Swipe avontuur. Het went snel elke week gemiddeld 155 extra te besteden hebben :)
Hoe haal je 155? Ik gebruik hem zelf voor Spotify/Netflix en Amazon Prime
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:07:46 #70
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_197728504
twitter
pi_197728575
Laatste keer dat ik met crypto bezig was, was in 2016 (toen bitcoin rond de 600-700 zat)

Was nog op BTC-E, gelukkig destijds alles “opgemaakt”.

Nu wil ik eigenlijk wel weer gaan beginnen.

Wat zijn de beste exchanges, hoe zit het met wallets (bv ook voor alts) er is een hoop veranderd met toen
pi_197728605
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Hoe haal je 155? Ik gebruik hem zelf voor Spotify/Netflix en Amazon Prime
100 aan rente, 50 aan cashback (8%)
pi_197728957

Het Ethereum DeFi ecosysteem.
pi_197734396
Een zwager van mij is in een week van 2k usd naar 12k usd gegaan en denkt volgende week al wel op 24k te zitten. Dit alles dankzij zijn goede telegram groepen, twitter en uniswap waar hij constant op het juiste moment instapt bij compleet nieuwe munten.

Is dit echt zo’n aanrader of is dit naef en puur geluk? (En dan lees ik zelf veel over rug pulling etc., maar ik heb er geen verstand van)
pi_197737202
ONX met weer een dikke stijging :9
  zondag 31 januari 2021 @ 02:47:57 #76
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_197737857
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

en het goeie aan polkadot is dat ze helzeflde kunnen ooit, maar dan met btc als basis.

ether :')
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_197737909
Toch wel lekker 1k dollar per maand verdienen door te staken :D
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 08:52:07 #78
42184 crew  DaMart
pi_197738881
UNI gaat ook lekker de laatste tijd. Die gratis tokens van een paar maanden geleden zijn bij elkaar nu meer dan 7500 dollar waard :9.
pi_197738963
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef Apekoek het volgende:
Een zwager van mij is in een week van 2k usd naar 12k usd gegaan en denkt volgende week al wel op 24k te zitten. Dit alles dankzij zijn goede telegram groepen, twitter en uniswap waar hij constant op het juiste moment instapt bij compleet nieuwe munten.

Is dit echt zo’n aanrader of is dit naef en puur geluk? (En dan lees ik zelf veel over rug pulling etc., maar ik heb er geen verstand van)
Allemaal leuk en aardig maar hij gaat een keer nat.
pi_197739119
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig maar hij gaat een keer nat.
Hij claimt dat elke nieuwe munt sowieso x 2 gaat en stapt er dan snel uit.
pi_197739424
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 09:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hij claimt dat elke nieuwe munt sowieso x 2 gaat en stapt er dan snel uit.
Ja hoor het kan werken. Totdat het niet meer werkt.
  zondag 31 januari 2021 @ 11:01:06 #82
157922 fathank
pi_197740299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
En hoe gaat het verder met sxp? Je moest een aantal coin staken toch voor rewards?
  Eindredactie Games zondag 31 januari 2021 @ 11:25:34 #83
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_197740653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

100 aan rente, 50 aan cashback (8%)
Die 8 procent ga ik niet halen, maar ik zie de knop DeFi ineens. Ik ga maar eens daarmee spelen en kijken wat voor rendement ik kan halen
pi_197741324
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:01 schreef fathank het volgende:

[..]

En hoe gaat het verder met sxp? Je moest een aantal coin staken toch voor rewards?
De swipe kaart leg ik uit in deze video

Ik had hier een apart topic over geopend. Maar dat mag niet op Fok! Wil je zodoende meer informatie, dan kijk je in m'n topic bij de buren https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2032020
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Die 8 procent ga ik niet halen, maar ik zie de knop DeFi ineens. Ik ga maar eens daarmee spelen en kijken wat voor rendement ik kan halen
Die had ik nog niet meegenomen, maar dat is niet zoveel. Ik heb nu zo'n 800 in stablecoins op de wallet staan en dit geeft een extra 0.20 per dag aan rente

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2021 12:12:03 ]
pi_197741362
-dubbel

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2021 12:12:47 ]
  zondag 31 januari 2021 @ 12:24:36 #86
157922 fathank
pi_197741560
Ik had je twijfels al gelezen op Tweakers van de week. Gek dat ik die hier niet lees.
pi_197741943
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:24 schreef fathank het volgende:
Ik had je twijfels al gelezen op Tweakers van de week. Gek dat ik die hier niet lees.
Die twijfels heb ik nog steeds, dat doet niks af aan absolute getallen. Ik zal op dit moment NIEMAND de slate card aanraden. Maar het ding is op dit moment toch onbetaalbaar.

De Saffron - Sky kaart is nog steeds een prima kaart. Gratis Spotify, netflix en Prime. Waarom niet?
pi_197746594
Wie heeft nog Universa? Stijgt ook weer hard de laatste tijd, bijna weer op ICO prijs haha :9
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 16:15:14 #89
18653 crew  D.
pi_197746945
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft nog Universa? Stijgt ook weer hard de laatste tijd, bijna weer op ICO prijs haha :9
Ik heb de mijne nog :Y
pi_197747017
Volgens mij ergens in een wallet op mijn oude telefoon... maar weer eens opladen dan.

Het was vrijwel waardeloos, dus nu twee keer waardeloos?
  zondag 31 januari 2021 @ 16:19:27 #91
131603 Afwazig
Serious business
pi_197747032
quote:
Tering. Dat bestaat nog steeds ja? :')
pi_197747107
quote:

Je hebt nog wel even te gaan.
pi_197747683
Kan mij nog iemand vertellen wat je met die air drop van ripple moet doen? Spark IOU XFLR?

Inruilen voor wat anders?
pi_197748940
quote:
9s.gif Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je hebt nog wel even te gaan.
ICO prijs was 1.5 cent. :P
pi_197749941
Mijn doel is zoveel mogelijk bitcoin (deel ervan) in handen krijgen. Ik wil 6000 erin stoppen, doe ik dat gelijk in BTC of eerst ethereum, geld maken (die groeit harder en sneller) en vervolgens overstappen met geheel naar BTC zodat ik groter aandeel heb. Hoewel BTC dan ook gestegen is aankomende maanden.

Wat zou men mij aanraden?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_197750085
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 18:38 schreef Aloulu het volgende:

Gewoon alles in bitcoin stoppen.

Als je echt een goede trader was dan prate je wel over andere bedragen dan 6k euro..
pi_197750389
quote:
Mijn doel is zoveel mogelijk bitcoin (deel ervan) in handen krijgen. Ik wil 6000 erin stoppen, doe ik dat gelijk in BTC of eerst ethereum, geld maken (die groeit harder en sneller) en vervolgens overstappen met geheel naar BTC zodat ik groter aandeel heb. Hoewel BTC dan ook gestegen is aankomende maanden.

Waarom wil je Bitcoin als je er van overtuigd bent dat Ethereum harder zal groeien?
pi_197750474
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 18:44 schreef Piva het volgende:
Gewoon alles in bitcoin stoppen.

Als je echt een goede trader was dan prate je wel over andere bedragen dan 6k euro..
Ik heb geen ervaring met traden ansich. Geen behoefte aan. Enige waar ik nu interesse in heb is met name BTC en wat ethereum aanhouden en/of polkadot.

Heb al wat in BTC gestopt toen die circa 10 dagen geleden op laagste punt stond. Net onder de 30.000 dollar heb ik er een paar duizend in gestopt en nu dus 1/5 coin wat ik verder wil uitbouwen. Ofwel door meer erin te stoppen, ofwel door meer ethereum in te kopen en na paar maanden te verkopen en dan hopen dat BTC niet zoveel is gestegen dat ik er verhoudingsgewijs meer voor kan inkopen dan dat ik het gelijk in BTC had gedaan.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_197750506
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:01 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom wil je Bitcoin als je er van overtuigd bent dat Ethereum harder zal groeien?
Omdat ik niet “zeker” weet of Ethereum ook 150k dollar kan aantikken, en als dat wel zo is stuk langer nog duurt. Bij BTC heb ik daar meer vertrouwen in, laat ik het zo zeggen ipv “zeker weten”. Lange termijn interesseert me het meest.
pi_197750728
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:07 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Omdat ik niet “zeker” weet of Ethereum ook 150k dollar kan aantikken, en als dat wel zo is stuk langer nog duurt. Bij BTC heb ik daar meer vertrouwen in, laat ik het zo zeggen ipv “zeker weten”. Lange termijn interesseert me het meest.
Er zijn maar weinig coins die langdurig Bitcoin outperformen. Mijn advies zou dan ook zijn gewoon Bitcoin te kopen
  zondag 31 januari 2021 @ 19:26:52 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_197750843
quote:
Ik ook, blijkbaar hebben ze een deal met ondersteuning voor de BRICS-landen.
pi_197753508
quote:

Ik zou me eens inlezen in Haven protocol (xhv) of Thorchain (rune)

Vooral eerstgenoemde is echt uniek en heeft mijns inziens een enorm potentieel.
pi_197753892
quote:

Dollar cost averaging en alleen BTC.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197753955
quote:

Alles in XRP
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197754330
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:26 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]

Is deze illustratie bedoeld als indrukwekkend of als grap? Wat mij betreft het laatste.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_197754417
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Is deze illustratie bedoeld als indrukwekkend of als grap? Wat mij betreft het laatste.
Ok dogmatische BTC maxi.
  zondag 31 januari 2021 @ 23:15:28 #107
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_197755339
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Alles in XRP
En altijd het laatste woord.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 23:46:27 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197755861
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 22:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Alles in XRP
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_197756052
Wat denken we van #silversqueeze
pi_197756088
Hoe lang doen jullie erover om 1 BTC te minen?
  Moderator maandag 1 februari 2021 @ 00:01:53 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197756106
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 00:01 schreef MisterWendel het volgende:
Hoe lang doen jullie erover om 1 BTC te minen?
Met mijn pc? :D

40/45 maanden.
4045
onlogisch
pi_197756728
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Welnee, hodl en hooguit wat swingtraden tussen ETH en BTC *O*
Heb je wellicht tips qua berekeningen ofzo? Overweeg dit ook te doen. :@
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 februari 2021 @ 10:27:28 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197758685
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 02:54 schreef n__n het volgende:

[..]

Heb je wellicht tips qua berekeningen ofzo? Overweeg dit ook te doen. :@
Gewoon een denkbeeldige trendlijn inschatten die ook nog een paar maanden de toekomst in gaat en proberen de pieken erboven die correcties zullen krijgen in te schatten. In andere woorden: vinger nat maken en omhoog steken, er is geen truc.

Ik denk dat zowel Ethereum en Bitcoin nu weer langzaam richting hun trendlijn aan het gaan zijn, en dat het dus omhoog gaat. Betekent niet automatisch dat het ook gaat gebeuren, zou zomaar kunnen dat dit al de piek is van een trend op een veel langere termijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197760823
Toch maar even een paar tientjes Ripple gekocht :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_197762092
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 12:51 schreef Black-Death het volgende:
Lekker de pump chasen en rekt gaan ^O^
٩๏̯͡๏)۶
pi_197762168
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:16 schreef Ronald het volgende:

[..]

Lekker de pump chasen en rekt gaan ^O^
Rekt met <1% van je portfolio? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_197762203
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Rekt met <1% van je portfolio? :')
Ohja dan kun je de gok wel wagen, heb laatst ook nog 2 kleine fomo aankopen gedaan op een te hoog punt, blijft soms lastig de verleiding te weerstaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197762228
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:23 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ohja dan kun je de gok wel wagen, heb laatst ook nog 2 kleine fomo aankopen gedaan op een te hoog punt, blijft soms lastig de verleiding te weerstaan.
Je moet wat om de lockdown door te komen ;)
pi_197762625
quote:
Nice, buy high, sell low.
pi_197762674
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:23 schreef Ronald het volgende:

[..]

Maar dat is ook nodig ook, iemand moet het laten pumpen toch! Als iedereen dacht buy low, was er ook nooit een pump...
pi_197762680
En ripple begint pas, toch...
pi_197762702
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice, buy high, sell low.
Daar begint het wel op te lijken ja haha :')
  Forum Admin maandag 1 februari 2021 @ 15:05:44 #124
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197762784
Ik dacht ik koop ook eens wat van die coins. Wat is dat voor onzin dat je je overal moet legitimeren?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 1 februari 2021 @ 15:10:19 #125
157922 fathank
pi_197762847
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:05 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht ik koop ook eens wat van die coins. Wat is dat voor onzin dat je je overal moet legitimeren?
Het gaat om geld en dat wil de overheid graag controleren want terrorisme.
  Forum Admin maandag 1 februari 2021 @ 15:12:56 #126
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_197762874
quote:
14s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Het gaat om geld en dat wil de overheid graag controleren want terrorisme.
Hallo alsof ik het terrorisme ga sponsoren met die paar centen :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_197763015
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar dat is ook nodig ook, iemand moet het laten pumpen toch! Als iedereen dacht buy low, was er ook nooit een pump...
Ja inderdaad soms een beetje liefdadigheid door een bag met te dure coins te kopen. Bovendien begint het echte AltSeason binnenkort natuurlijk pas, dus dan staan we weer overal in het groen :)
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 februari 2021 @ 16:34:52 #128
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197764244
Zow XRP down the drain _O-

Wel heerlijk pumpje eerst :D
  maandag 1 februari 2021 @ 17:05:37 #129
157922 fathank
pi_197764762
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 15:21 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ja inderdaad soms een beetje liefdadigheid door een bag met te dure coins te kopen. Bovendien begint het echte AltSeason binnenkort natuurlijk pas, dus dan staan we weer overal in het groen :)
Ik zou er niet al te hard op hopen :X.
pi_197765575
https://newsbit.nl/ripple-crasht-na-gefaalde-1430-pump/

Maar we hebben dogecoin nog :D

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2021 17:51:36 ]
pi_197766446
De whales kunnen nu elke keer maximaal dumpen, aangezien al die noobs meegezogen worden. :7
pi_197766470
quote:
:W rekt
pi_197770889
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Mooie winst gemaakt en omgezet in BTC :Y
Alles is aan regels gebonden.
pi_197772424
Ik snap sowieso niet dat er nog mensen zijn die geld in Ripple stoppen nu dat er een rechtszaak loopt.

Tevens ADA en UNI _O_

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2021 01:07:16 ]
pi_197772590
quote:
twitter
pi_197773252
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 18:47 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 2 februari 2021 @ 14:29:43 #138
157922 fathank
pi_197778442
quote:
Goeie act weer _O_
pi_197778469
pi_197780883
Las in het NWS topic over dat Gamestop gebeuren dat veel fondsen nu shorten op Bitcoin. Als Reddit daar nu even weer zo'n actie uithaalt ben ik niet ontevreden.
What Would Goku Do
pi_197781361
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 01:06 schreef Gehrman het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er nog mensen zijn die geld in Ripple stoppen nu dat er een rechtszaak loopt.

Tevens ADA en UNI _O_
ADA doet het vandaag fantastisch. Goede tijd voor een bredere portefeuille, shitcoins afromen en in BTC stoppen en 1 2 alts aanhouden voor het toekomstperspectief.
pi_197789726
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 01:06 schreef Gehrman het volgende:

Tevens ADA en UNI _O_
Nja hier een vriend die mooi ingestapt is en gister vlak voor de top alles verkocht heeft, pure gok natuurlijk maar dit keer voor hem heel goed uitgepakt. Als je het doet om te gokken kan ripple best leuk zijn
pi_197792468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:44 schreef 111210 het volgende:

[..]

Nja hier een vriend die mooi ingestapt is en gister vlak voor de top alles verkocht heeft, pure gok natuurlijk maar dit keer voor hem heel goed uitgepakt. Als je het doet om te gokken kan ripple best leuk zijn
Of ze winnen die rechtzaak en dan is het to the moon.... of wellicht naar het topje van de Vaalserberg.
pi_197797340
Hebben we nog vertrouwen in RFI? Ik zie het aantal holders niet echt meer toenemen.
pi_197797355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 17:03 schreef viagraap het volgende:
Las in het NWS topic over dat Gamestop gebeuren dat veel fondsen nu shorten op Bitcoin. Als Reddit daar nu even weer zo'n actie uithaalt ben ik niet ontevreden.
Geen weldenkend mens short bitcoin. Het zijn of hedges tegen over long posities/mining contracts.

Of cash and carry trades.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 14:14:19 ]
pi_197797468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 17:03 schreef viagraap het volgende:
Bitcoin shorten is wel heel gevaarlijk, als er iets backup kan krijgen op reddit, is dat het wel :D
pi_197798038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:13 schreef Piva het volgende:

[..]

Geen weldenkend mens short bitcoin. Het zijn of hedges tegen over long posities/mining contracts.

Het leek me ook al geen bron (msnbc dacht ik) die goed ingevoerd is in dit soort zaken.
What Would Goku Do
  FOK!fotograaf woensdag 3 februari 2021 @ 14:56:28 #148
364681 over_hedge
pi_197798080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Bitcoin shorten is wel heel gevaarlijk, als er iets backup kan krijgen op reddit, is dat het wel :D
Of backup van elon
  woensdag 3 februari 2021 @ 15:35:36 #149
157922 fathank
pi_197798758
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:13 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet short en long gaan en een week later op twitter je succes claimen :')
pi_197799687
Tip: https://www.microstrategy(...)D=7014W0000014yhJQAQ

quote:
Bitcoin for Corporations
MicroStrategy is the first publicly traded company to invest significant treasury assets in Bitcoin. At World.Now, you'll hear from MicroStrategy Chairman and CEO Michael Saylor, as well as a slate of BTC industry luminaries, as they discuss this groundbreaking treasury reserve strategy.
Kun je gratis meekijken met leuke presentaties :)
pi_197800662
De markt begint de laatste tijd echt volwassen te worden met sushi coin in de top30 en doge op 15. :')
pi_197800668
ETH doet het goed :P
pi_197801289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:51 schreef vigen98 het volgende:
_O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:30:24 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_197801327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 17:51 schreef vigen98 het volgende:
Mijn 0.2 ETH is daar heel blij mee
pi_197801684
Blockfolio push notificatie voor Ether ATH |:)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2021 @ 18:57:47 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197801759
:B
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2021 @ 19:01:05 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197801804
Holy shit
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2021 @ 19:02:18 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197801824
STERK BLIJVEN, HET GAAT HOGER, JE KAN HET NATTEKAT
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197801853
top 101-200 coins zijn echte goudmijnen :D
pi_197801963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:03 schreef vigen98 het volgende:
top 101-200 coins zijn echte goudmijnen :D
Dat terwijl BTC.D nu nog 62% is. Maak je riem maar vast zodra deze richting de 30 gaat zoals eind 2017.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 19:10:58 ]
pi_197802119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat terwijl BTC.D nu nog 62% is. Maak je riem maar vast zodra deze richting de 30 gaat zoals eind 2017.

[ afbeelding ]
Domme vraag misschien maar waren er in 2017 ook al whales die zo'n invloed op de markt hebben zoals we een paar weken geleden hebben gezien?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2021 @ 19:31:57 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197802363
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Hineni het volgende:

[..]

Domme vraag misschien maar waren er in 2017 ook al whales die zo'n invloed op de markt hebben zoals we een paar weken geleden hebben gezien?
Whales en Bitcoin horen al sinds het prille begin bij elkaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197803244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat scenario is erg onwaarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is het dat je op de juiste alts gokt die langdurige stijgen in BTC
pi_197803252
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Whales en Bitcoin horen al sinds het prille begin bij elkaar.
Wat bedoel je hiermee?
pi_197803261
Whales (wat is een whale?) zijn niet gevaarlijk voor bitcoin.

Wel voor proof of stake projecten, bijvoorbeeld :)
pi_197803277
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat scenario is erg onwaarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is het dat je op de juiste alts gokt die langdurige stijgen in BTC
Stijgen in BTC boeit me niet echt. Stijgen in harde euro's en dollars is waar ik om geef :P
pi_197803292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:02 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Stijgen in BTC boeit me niet echt. Stijgen in harde euro's en dollars is waar ik om geef :P
dan kun je toch net zo goed bitcoin kopen?
pi_197803336
quote:
10s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dan kun je toch net zo goed bitcoin kopen?
Waarom zou ik? :) Ik trade regelmatig.
pi_197803347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou ik? :) Ik trade regelmatig.
Oki

als je normaliter alts pakt die het minder goed doen in bitcoin kun je beter bitcoin 'traden'

al is het wat hier traden wordt genoemd vaak handelen op (onderbuik)gevoel en misschien wat tekenlijntjes van je favoriete influecer

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2021 20:05:59 ]
pi_197803604
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Bitcoin dominance zal gewoon net zoals de vorige keer blijven dalen omdat retail weer massaal alts komt inkopen.
pi_197803819
Pundi X (NPXS) doet ook mooie dingen. Dat is een jokertje in de verzameling gebaseerd op he-le-maal niets, maar voor 50,- inkopen en kijken waar het schip strand doet niemand pijn geloof ik.

Daarnaast ETH is een gouden zet geweest vanaf vorig jaar met 1/10 van de prijs van dit moment.
pi_197806490
Voor degenen die ook in Bondly zijn gestapt:

twitter

Wel netjes, die gast heeft 22,8 miljoen volgers op YouTube... koers veerde ook mooi op :)
pi_197806578
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 20:26 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Pundi X (NPXS) doet ook mooie dingen. Dat is een jokertje in de verzameling gebaseerd op he-le-maal niets, maar voor 50,- inkopen en kijken waar het schip strand doet niemand pijn geloof ik.
Grappig, die heb ik ook als wildcard in mijn portefeuille
pi_197807006
Polkadot heerlijk bezig 👍
pi_197807129
Nou, had een klein deel van mijn BTC naar ETH overgeheveld want dacht dat 'ie zou gaan knallen.

Daalde hij weer iets ten opzichte van BTC. :')
Alsof het per definitie zo moet zijn. Maar eigenlijk denk ik wel dat op lange termijn een stijging van ETH tov BTC onvermijdelijk is.
pi_197807147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:07 schreef Aloulu het volgende:
Polkadot heerlijk bezig 👍
Hey, is handelen in crypto niet haram? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 00:34:50 ]
pi_197807340
ONX _O_
pi_197807413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:28 schreef n__n het volgende:
Nou, had een klein deel van mijn BTC naar ETH overgeheveld want dacht dat 'ie zou gaan knallen.

Daalde hij weer iets ten opzichte van BTC. :')
Alsof het per definitie zo moet zijn. Maar eigenlijk denk ik wel dat op lange termijn een stijging van ETH tov BTC onvermijdelijk is.
niet daytraden dan :)
pi_197807453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:34 schreef vigen98 het volgende:
Juist niet denk ik. Maar laten we die discussie hier niet voeren. Welke munten zit jij in?
pi_197807516
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 02:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

niet daytraden dan :)
Opzich hield ik wel rekening met de langere termijn, ik ga ervan uit dat ETH uiteindelijk mr stijgt. Tch blijft het spannend.
pi_197807596
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 00:34 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Spot trading is toegestaan, margin niet vanwege rente, volgens deze lui dan:

[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
  donderdag 4 februari 2021 @ 05:43:34 #184
157922 fathank
pi_197807636
Lol

Alsof je neanderthalers een mening over vliegtuigen vraagt :')

Prehistorische geboden toepassen op moderne technologie die de volgende revolutie gaat ontketenen. je zou bijna denken dat het cabaret is.
pi_197807978
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 05:43 schreef fathank het volgende:
Lol

Alsof je neanderthalers een mening over vliegtuigen vraagt :')

Prehistorische geboden toepassen op moderne technologie die de volgende revolutie gaat ontketenen. je zou bijna denken dat het cabaret is.
ach, je kunt ook denken dat biefstuk op de bloktsjeen de revolutie is
  donderdag 4 februari 2021 @ 07:56:10 #186
157922 fathank
pi_197808053
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dan heb je er niet zoveel van begrepen
pi_197808409
Elon heeft doge weer genoemd op twitter, ben benieuwd wat dat gaat doen :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_197808527
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 07:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

quote:
When digitization has become one of the hottest topics for enterprise decision makers, we invited Mr. Yu Jie, Director of Digital Business in Greater China of DNV GL, to talk about "how to successfully transform" and "how to start lightly when using new technologies" from the perspective of enterprise practice.

Q - Is blockchain technology necessary? For enterprises with an international reputation, the difference between use and use is?

In the current market environment, we believe that digitalization is a must-have option. As a "trust machine", blockchain technology will be an indispensable key technology in the process of digital transformation of enterprises. As an international enterprise, if you want to maintain a leading edge and market competitiveness in the next 10 years, a high degree of integration with traditional business through digital innovation strategy will be the only way.

What is DNV GL most concerned about when choosing a blockchain partner? What experience can you share?

First of all, it is necessary to align with the long-term strategic goals of DNV GL. DNV GL has just announced the next five-year strategy: digitization as an important strategic direction has been very clear and emphasized again, of which blockchain technology is one of the core supports of DNV GL's digital strategy.

However, in the process of actually promoting blockchain digital business, we still face a lot of challenges: we need to accept and understand the technology itself. Not only do we need to have a deep understanding, but also need to help our customers understand the benefits that blockchain technology can bring to their business. Therefore, we need to choose a partner with practical landing experience in the business field, and chain-only is a good choice. While they have strong technical capabilities, they also have a deep understanding of the business model of the business world, which can help us accelerate the popularization and implementation of digital business.

In the process of cooperation with chain only, we have conducted in-depth research on digital supply chain, sustainable development and other fields. How to integrate existing traditional business with blockchain technology and derive new digital products has been trying this point for the past few years. At present, through close cooperation with Chain, we have successfully developed several digital products. For example, My StoryTM has won customer recognition in industries including food and beverage, alcohol, clothing and so on.

What are the main reasons for DNV GL in the design of blockchain-based digital products? How to evaluate the relationship between current digital strategy and blockchain technology?

First of all, we should consider the implementability of blockchain technology in DNV GL business. If any technical solution is divorced from the business environment and cannot bring visible and quantifiable value, it is difficult to embark on a broader business stage. The main value of blockchain for digital strategy is to ensure that the data is non-falsifiable and traceable. On this basis, combined with DNV GL's own services, it can ensure the authenticity of data to the greatest extent, ensure the value of accumulated data on the chain, and improve the effectiveness of data governance.

One of the biggest impacts of the coronavirus epidemic on the market is to make the wall of "trust" unprecedented, and the demand for "collaboration" is unprecedented. At this time, blockchain technology has become the focus of our digital strategy, which is of great significance for developing new products, improving internal work efficiency and improving the maturity of data management. This transformation is not radical and rampant, but small and purpose-oriented. The flexible chain-only technical architecture can adapt to various business scenarios, and can also quickly adapt to the twists and turns when sorting out requirements.

What was the reason for deciding to build My StoryTM and My CareTM products on a chain-only blockchain? What substantial transformation has digital authentication services brought to DNV GL's business?

As the latest digital product of DNV GL, My StoryTM and My CareTM combine chain-only blockchain technology and DNV GL's traditional supply chain, medical industry experience and professional services.

My StoryTM solves the problem of supply chain data collaboration. It aims to help enterprises penetrate and manage suppliers at different levels with efficient and visual data means, and ultimately show results to the market and consumers.

My CareTM is a product launched rapidly at the moment of global epidemic prevention. It aims to provide a platform for epidemic prevention tools that can be quickly deployed to help governments and enterprises standardize/digitize the risk of infection within their respective scopes. When the product is launched to the market, it adopts a fast iteration, combining feedback from all levels of the market and users. This product improves the business resilience of DNV GL in the post-epidemic era, and has explored a new market space through digital user access.

Will experience with My StoryTM and My CareTM pave the way for more digital services? What is the greatest potential of blockchain technology and professional third-party service model? What are the plans for the future?

There is no doubt that the model of building MyStoryTM and My CareTM based on the chain-only one-stop blockchain SaaS platform points out a clear direction for us to continue the digital transformation, and explores a set of executable and implementable practical models. Therefore, based on previous experience, we will focus on sorting out the market situation of various industries, and combining DNV GL's experience and professional services in advantageous fields to create more all-round solutions and products based on digitalization, especially blockchain technology. We are confident that we will be working in the areas of supply chain management and sustainability in 2021.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 08:58:05 ]
pi_197808595
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2021 08:42 schreef KaBuf het volgende:
Zo irritant om steeds bij stil te staan he, als ik vorig jaar gewoon wat doge van wat spaargeld had gekocht, had ik nu hypotheek vrij een villa kunnen kopen 😂😭
pi_197808696
quote:
Het is dat Elon al zo'n 200 miljard aan vermogen heeft, maar hij is dus in staat met 1 tweet in feite miljoenen te pakken als hij zou willen. :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_197808834
doge +70% :')
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 09:23:34 #192
18653 crew  D.
pi_197808876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:11 schreef Ronald het volgende:

[..]

Het is dat Elon al zo'n 200 miljard aan vermogen heeft, maar hij is dus in staat met 1 tweet in feite miljoenen te pakken als hij zou willen. :)
Doet ie ook verzoekjes? :+
pi_197808931
Vergeet Doge, we hebben een nieuwe meme

pi_197808965
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 09:02 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zo irritant om steeds bij stil te staan he, als ik vorig jaar gewoon wat doge van wat spaargeld had gekocht, had ik nu hypotheek vrij een villa kunnen kopen 😂😭
Het trekt wel weer veel nieuw dom geld in de altcoin markt, dat is het enige voordeel van die dogecoin hype.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 februari 2021 @ 10:01:25 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197809376
Ik ben aan het genieten hoor 8-)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197810895
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 08:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[..]

Goed verhaal, geen vethor of baloki voor nodig
pi_197810999
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben aan het genieten hoor 8-)
Blockfolio aan het refreshen?
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 11:51:44 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197811273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 11:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Goed verhaal, geen vethor of baloki voor nodig
Gewoon een accesdatabaseje toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4045
onlogisch
pi_197811588
ETH gaat best lekker. 22% winst in 1 dag tijd

Nu alleen weer even uitstap moment goed timen
pi_197812373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef Den_Haag het volgende:

Ik heb de helft al overboord gegooid. Geen schokkende bedragen gelukkig dus doet me sowieso niet zoveel pijn.
pi_197812488
quote:
FUCK YEAH, ik begin van hem te houden, zat nog met een Doge-bag opgescheept van afgelopen zaterdag, gelukkig had ik een sell-order voor 5.7 cent geplaatst voor ik ging slapen, Elon pumpte Doge van 4.1 cent naar 5.9 cent. Vandaag is een week geleden sinds de +1000% pump, en ze willen het opnieuw proberen.

Heb een weekje kennis gemaakt met de Doge-community (Dogecoinarmy), ze zijn crazy as fuck, zeer actief en fanatiek in het promoten van deze shitcoin. De prijs kan urenlang op -15% zitten en binnen 15 minuten naar +70% gaan. Zeer leuke coin om mee te traden.
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
pi_197812789
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef alilami het volgende:

[..]

FUCK YEAH, ik begin van hem te houden, zat nog met een Doge-bag opgescheept van afgelopen zaterdag, gelukkig had ik een sell-order voor 5.7 cent geplaatst voor ik ging slapen, Elon pumpte Doge van 4.1 cent naar 5.9 cent. Vandaag is een week geleden sinds de +1000% pump, en ze willen het opnieuw proberen.

Heb een weekje kennis gemaakt met de Doge-community (Dogecoinarmy), ze zijn crazy as fuck, zeer actief en fanatiek in het promoten van deze shitcoin. De prijs kan urenlang op -15% zitten en binnen 15 minuten naar +70% gaan. Zeer leuke coin om mee te traden.
Doge is zo'n coin om te kopen als hij helemaal naar de bagger is en dan gewoon rustig hodlen.
Gaat altijd weer een keer up :P
pi_197812801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef Den_Haag het volgende:

Denk dat de grootste stijging nog moet komen in de 2e helft van februari.
pi_197813368
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:9

Waar baseer je dat op?
pi_197813945
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

wacht tot hij in de aankomende dagen weer daalt en dan koop ik weer bij
pi_197814093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Zijn dikke duim
pi_197814826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
https://digitalik.net/btc/ maar dan ook voor rest van de alts
pi_197815570
Nog wat research gedaan na een tip, vandaag ook een paar ETH in Zero Exchange gestopt.
Als ik kijk naar wat 1Inch en Uniswap kosten per token dan moet een x10 er wel inzitten.

Zoals altijd: doe je eigen onderzoek, dit is geen aanbeveling, weg = weg

https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer/0x40f0e70a7d565985b967bcdb0ba5801994fc2e80
pi_197815791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog wat research gedaan na een tip, vandaag ook een paar ETH in Zero Exchange gestopt.
Als ik kijk naar wat 1Inch en Uniswap kosten per token dan moet een x10 er wel inzitten.

https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer/0x40f0e70a7d565985b967bcdb0ba5801994fc2e80
Even gekeken maar de gas fee is nu bizar hoog.
pi_197815827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Even gekeken maar de gas fee is nu bizar hoog.
Ja, dat wel.
Maar kon redelijk op de (voorlopige) dip kopen en dan is $80 fee in verhouding nog steeds goedkoper op zo'n bedrag...
pi_197815857
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

gas fee :r
pi_197815913
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat is niet hoe deze chart werkt pik.

Wel toffe BTC charts trouwens, ik kon die site nog niet.

https://digitalik.net/btc/cycle_repeat O+
pi_197816009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zit je nou het stock to flow model op alts te plakken? :')
pi_197816119
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5

RFI markt is live op BitMart

https://www.bitmart.com/trade/en?symbol=RFI_USDT
zag t ja *O*
prijs is een stuk hoger daar.
pi_197816540
Die hele NFT hobby interesseert me niet zoveel maar er is blijkbaar wel animo voor onder de verzamelaars.

https://cryptobriefing.com/logan-paul-mints-pokemon-nfts-ethereum

YouTuber Logan Paul Mints Pokmon NFTs on Ethereum

quote:
Logan Paul is launching a series of NFTs in partnership with Bondly Finance. The pieces will be sold in an auction with Pokmon 1st Edition Booster Packs.

The NFT space has a new celebrity entrant. This time, it’s the popular YouTuber Logan Paul.

YouTuber Gets Tokenized
The American YouTube celebrity will be releasing the digital art pieces with Pokmon 1st Edition Booster Packs. The rarities will be sold in an auction, and then Paul will unbox each of the packs on a YouTube live stream on Feb. 27.

Bidding on each set starts at $10,000, and the auction runs from today until Feb. 11.

36 packs will be auctioned, and each one includes one of 44 NFTs. The design features a holographic Pokmon-style Logan Paul trading card. The designs will be created and distributed by Bondly Finance, a team of NFT specialists.

1st Edition Pokmon cards can be extremely valuable nowadays. Recently, a 1999 set featuring a sought-after card of Pokmon icon Charizard sold for $666,000 on Goldin Auctions, the same website listing the sets Paul will be revealing.

For those who can’t enter the bidding on the Pokmon packs, Paul will be issuing another line of NFTs alongside his box opening session.

Logan Paul found early fame on the video-sharing social media app Vine before launching a hugely successful YouTube channel. Today, he has over 22.8 million subscribers on the site. He also has his own clothing brand called Maverick and is an avid boxer.

On Feb. 20, he’ll enter the ring with former world champion Floyd Mayweather.

The NFT Boom
The NFT space has exploded in 2021. Last month, Soulja Boy, Mark Cuban, and Rick and Morty’s Justin Roiland all released their own NFTs, among others. Roiland raised over $1 million in a Nifty Gateway auction, with the most valuable piece selling for $290,100. The Mavericks Dallas owner turned DeFi-native Mark Cuban’s sale also generated a lot of interest.

In a Rarible bidding frenzy, someone spent 65 ETH on two editions of the digital art piece. They burned one of the tokens soon after, in turn making the collection more scarce.

Given the hype surrounding Pokmon and NFTs in 2021, it wouldn’t be a stretch to see the Paul sale fetching similarly wild prices.

Disclosure: At the time of writing, the author of this feature owned ETH, among several other cryptocurrencies.
pi_197817602
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat is niet hoe deze chart werkt pik.

Wel toffe BTC charts trouwens, ik kon die site nog niet.

https://digitalik.net/btc/cycle_repeat O+
Zo lang je btc prijs kan extrapoleren, zal de rest enigszins meegaan. Niet 1 op 1 nee.
pi_197817674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef recursief het volgende:

[..]

gas fee :r
Ik hoop echt dat Uniswap V3 met een layer 2 oplossing gaat komen c_/
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 17:59:57 #219
18653 crew  D.
pi_197817851
Hm...

Eind 2017 nam ik me voor mijn altcoins te verkopen zodra ze op x10 stonden.
Toen het eenmaal zover was deed ik dat toch niet, want wat x10 is kan ook x11, x12....
Daarna stortte alles in :P

Eind 2020 nam ik mij voor mijn altcoins te verkopen zodra ze op x10 stonden.

De eerste is zover, en nu twijfel ik weer _O-
pi_197817960
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Hm...

Toen het eenmaal zover was deed ik dat toch niet, want wat x10 is kan ook x11, x12....

DCA, verkoop 5% op z'n minst.
pi_197818100
quote:
Hm...

Bedenk een exit strategie aan de hand van targets en hou jezelf eraan.

Deze dude heeft wel een goede strategie vind ik:

Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:13:07 #222
18653 crew  D.
pi_197819000
quote:
11s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:07 schreef alilami het volgende:

[..]

DCA, verkoop 5% op z'n minst.
DCA was toch het op gezette tijden voor vast bedrag inleggen?
Bedoel je dan nu om dan op gezette tijden te verkopen?
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:15:26 #223
18653 crew  D.
pi_197819033
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Even kijken :Y
pi_197819323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:40 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Zo lang je btc prijs kan extrapoleren, zal de rest enigszins meegaan. Niet 1 op 1 nee.
Qua dollars zal het enigszins een beetje meestijgen ja, maar in een bullrun wisselt iedereen zijn alts in voor satjes om mee te liften op Bitcoin.
pi_197819405
Xrp maakt zich op voor de volgende moonshot
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 19:44:36 #226
18653 crew  D.
pi_197819731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:16 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Gekeken, en het roept toch wel wat vragen op :P

Zijn exitstrategie is gebaseerd op zijn hele portfolio; waarom ook een deel verkopen van coins die nog niet (semi)moon zijn?

Het exitplan is duidelijk, maar ik hoor niets over geld inleggen. Zou dat n.v.t zijn, omdat je toch van prijs per coin uit gaat, en hij dus waarschijnlijk wel blijft inleggen?
pi_197819738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef D. het volgende:

[..]

DCA is niks anders dan spreiden in de tijd. Dat gaat niet per se over kopen of verkopen. Spreiden doe je om het risico wat te dempen. Je kan spreiden over verschillende asset classes (crypto, goud, cash, onroerend goed, aandelen), spreiden over verschillende aandelen (banken, oliemaatschappijen, dienstverleners, industrie, etc). Maar spreiden in de tijd is ook een manier om risico's te dempen. Daar gaat het om, niet om de aan- of verkopen.
pi_197819748
quote:
Hm...

Ik heb het gevoel dat de bullrun nog wel een tijdje door gaat, maar goed andersom kan het ook snel uitdoven zoals in 2018.

Ik hodl gewoon nog een tijd, veel altcoin bags stammen nog uit 2017/2018, die had ik toch al min of meer afgeschreven
٩๏̯͡๏)۶
pi_197819922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef D. het volgende:

[..]

Idd, werkt goed voor beide.
pi_197819988
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Xrp maakt zich op voor de volgende moonshot
  Moderator donderdag 4 februari 2021 @ 20:10:31 #231
18653 crew  D.
pi_197820383
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef alilami het volgende:

[..]

Idd, werkt goed voor beide.
Weer in FIAT, en dan gebruiken bij het eerstvolgende inlegmoment, of in BTC?
pi_197820841
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:

[..]

Weer in FIAT, en dan gebruiken bij het eerstvolgende inlegmoment, of in BTC?
Als je 5% verkoopt na 10X, dan kun je het in een andere coin stoppen die nog geen 10X heeft gedaan.

Zodra bearmarkt begint volledig in fiat en wachten op BTC 80% crash voordat je weer geld gaat inleggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:44 schreef D. het volgende:

[..]

Het exitplan is duidelijk, maar ik hoor niets over geld inleggen. Zou dat n.v.t zijn, omdat je toch van prijs per coin uit gaat, en hij dus waarschijnlijk wel blijft inleggen?
Of hij legt niets in tijdens een bullmarkt en heeft tijdens de bearmarkt al zijn coins gekocht.
pi_197823953
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef alilami het volgende:

[..]

Als je 5% verkoopt na 10X, dan kun je het in een andere coin stoppen die nog geen 10X heeft gedaan.

Zodra bearmarkt begint volledig in fiat en wachten op BTC 80% crash voordat je weer geld gaat inleggen.
Nou dat is makkelijk!
pi_197824000
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:54 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Je wilt geen geld verdienen?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197824309
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 22:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je wilt geen geld verdienen?
je bent aan het gokken
pi_197824392
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

je bent aan het gokken
Weloverwogen besluit

Maar zekerheid heb je nooit
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 4 februari 2021 @ 23:13:14 #237
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_197824447
quote:

[..]

[..]

Of hij legt niets in tijdens een bullmarkt en heeft tijdens de bearmarkt al zijn coins gekocht.
En hoeveel winst heb je al gecasht?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:00:32 #238
157922 fathank
pi_197827871
DeFi :')

twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 09:13:43 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197828049
Mijn exit strategie is hodl
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197828055
quote:

[..]

Dit is precies hoe de massa rekt gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef fathank het volgende:

[ twitter ]

[ Bericht 6% gewijzigd door dimmak op 05-02-2021 09:23:34 ]
pi_197828096
Ik snap berhaupt niet waarom Ethereum nog zo hoog staat. Het draait op traders, stakers, yield farmers enz maar met een fee van minimaal 80 dollar bij elke handeling moet je flink aan de bak om winsten te behalen.
pi_197828185
quote:

[ twitter ]
:D
pi_197828199
Zelfs een oude altcoin bag van mij met $zrx stijgt ineens met 60%. ik hodl die rommel al sinds 2017, zat nooit beweging in.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197828267

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 09:29:22 ]
pi_197828353
quote:

[ twitter ]
dan liever een blocksjeen die ook in een databaseje kan

check deze grap @onlogisch
pi_197828384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

dan liever een blocksjeen die ook in een databaseje kan

check deze grap @:onlogisch
Klopt wel, voor de meeste dingen kun je beter een centrale dienst pakken dan een defi platform :)

Vaak goedkoper en sneller.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 09:59:38 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197828692
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:17 schreef dimmak het volgende:
Ik snap berhaupt niet waarom Ethereum nog zo hoog staat. Het draait op traders, stakers, yield farmers enz maar met een fee van minimaal 80 dollar bij elke handeling moet je flink aan de bak om winsten te behalen.
De halve cryptowereld draait erop. Ethereum heeft itt Bitcoin daadwerkelijk waarde. En die fees vallen reuze mee, volgens mij ben je gewoon anti.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197828751
Ethereum straks lekker proof of stake _O_

Overlords Coinbase, Binance, ethereum foundation en nog wat andere whales die met hun stapeltje ETH de baas blijven op het netwerk

Jaaaaa DeCeNtRaAl
pi_197828766
World super computer!!!
pi_197829018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De halve cryptowereld draait erop. Ethereum heeft itt Bitcoin daadwerkelijk waarde. En die fees vallen reuze mee, volgens mij ben je gewoon anti.
:') Er is geen cryptowereld. De wereld van Ethereum is 1 groot luchtkasteel dat draait op gecentraliseerde nodes en services en PoS gaat dit niet verbeteren. Daarnaast allemaal dapps en projecten waar niemand in de echte wereld op zit te wachten. Wel leuk om af en toe een winstje mee te pakken. Vanmorgen nog een transactie op Uniswap gedaan, 0.05 ETH aan fee, dat is 83 dollar. :') Dan moet je minimaal een paar ETH inleggen, anders valt er niet mee te traden of staken. Overigens stappen al veel projecten over op o.a. Polkadot of Binance Chain vanwege de fees.

Wel mooi dat je over Bitcoin begint, want aan de dominance te zien is het vooral een Bitcoin wereld. ;) Verder zit je al lang genoeg in crypto om te snappen waar de waarde van Bitcoin weg komen maar volgens mij wil je het niet zien omdat je altijd maar met je gekleurde Ethereum bril op zit te kijken.

En klopt dat ik anti ben. Ik trade af en toe wat om meer satjes te vergaren naast het DCA'en, maar alles wat een blockchain gebruikt naast Bitcoin is naar mijn mening troep. Voor mensen die niet bekend zijn met crypto zou ik dan ook nooit andere crypto aanraden om te kopen of traden, maar gewoon Bitcoin kopen. On the long run gaat iedereen er op achteruit als ze long term investeren in andere crypto dan BTC. Dat heeft elke bullrun tot nu toe bewezen en zelfs jij bent er het levende bewijs van.
pi_197829059
Ethereum weet zelf nog niet eens wat het is, want blijkbaar moet er een compleet nieuw netwerk komen

Over onzekerheid gesproken. Wel makkelijk, met proof of stake kunnen ze straks nog makkelijker transacties terugdraaien

Jaaaaa defi _O_
pi_197829085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum weet zelf nog niet eens wat het is, want blijkbaar moet er een compleet nieuw netwerk komen

Over onzekerheid gesproken. Wel makkelijk, met proof of stake kunnen ze straks nog makkelijker transacties terugdraaien

Jaaaaa defi _O_

Dan hoeft hij idd niet meer te vragen of de exchanges het traden willen stoppen.
pi_197829131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:03 schreef aTypisch het volgende:
Ethereum straks lekker proof of stake _O_

Overlords Coinbase, Binance, ethereum foundation en nog wat andere whales die met hun stapeltje ETH de baas blijven op het netwerk

Jaaaaa DeCeNtRaAl
Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
pi_197829231
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Hetzelfde argument zou je kunnen voeren over bitcoin en de miningpools in China.
Nope

Mag je zelf even Googlen naar UASF en segwit2x e.d. voorbeeld uit de praktijk waaruit blijkt dat miners de meerderheid moeten volgen en niet andersom :)

Daarnaast is er met proof of stake geen strijd tussen miners, je zet je ETH vast en je profiteert

Er is geen energie en hardware markt die de boel in constante strijd met elkaar houdt in dat soort systemen.

Je hebt een paar koningen met een grote stapel en die kunnen ze voor altijd vasthouden.

Dat werkt bij proof of work gelukkig niet zo.

Succes ermee en volgende keer niet liegen, is niet nodig.
pi_197829238
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.
pi_197829285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Miners zelf staan verspreid over de hele wereld, dus er kan naar andere pools geschakeld worden wanneer dit nodig is. Verder zijn miners betaalde bewakers van de chain. Dus dat is een wereld van verschil met PoS van Ethereum.
Nu snap je ook gelijk waarom hij in die marketing van een Vechain gelooft he.

Mooi man.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 10:45:43 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197829372
Sjongejonge wat verlang ik terug naar de users van 2017...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_197829387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Leg eens uit wat je bedoelt dan? :)
pi_197829427
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Mooi man.
Welke marketing?

pi_197829429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik poste al in crypto topics op FOK! zelfs voordat BIT werd geopend. ;)

Maar verder een hele goede inhoudelijke reactie hoor.
pi_197829530
@dimmak wanneer ga jij je bitcoin staken net als die grote boze Chinese mining pools? :D
pi_197830572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:55 schreef aTypisch het volgende:
@:dimmak wanneer ga jij je bitcoin staken net als die grote boze Chinese mining pools? :D
Eerst wat liquiditeit opbouwen ja toch
pi_197830838
Stel we vinden een goed uitstap moment met zn allen ergens dit jaar, even wishful thinking.

Zouden we dan dit truukje de komende jaren weer kunnen herhalen? Of gaat de overheid een stokje steken voor de volgende bullrun in 2024?
pi_197830918
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:54 schreef Apekoek het volgende:
Stel we vinden een goed uitstap moment met zn allen ergens dit jaar, even wishful thinking.

Zouden we dan dit truukje de komende jaren weer kunnen herhalen? Of gaat de overheid een stokje steken voor de volgende bullrun in 2024?
Als iedereen uitstapt gaat dat alleen maar makkelijker worden. Daarom, laat ze niet je bitcoin afnemen. :)
  Moderator vrijdag 5 februari 2021 @ 12:02:30 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197830982
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 10:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Mooi man.
Marketing van Vechain :?

Als ze iets niet hebben is het wel Marketing :{

Anders stonden ze wel top5.
4045
onlogisch
pi_197831066
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Marketing van Vechain :?

Als ze iets niet hebben is het wel Marketing :{

Anders stonden ze wel top5.
top 5 wat?
pi_197831183
@onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie

deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain

nederlandgod
pi_197831384
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie

nederlandgod
ik kijk alleen http://seevechain.com/
pi_197831406
Voor wie nog SNTR (Silent Notary) bezit en de eerste swap ronde gemist heeft:

- ga naar de Telegram groep ( @UBIX_Network )
- lees de pinned message

Je kan alvast een account en een wallet aanmaken op Ubikiri.com.

Graag gedaan ;)
pi_197832229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:45 schreef Ronald het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat de bullrun nog wel een tijdje door gaat, maar goed andersom kan het ook snel uitdoven zoals in 2018.

Ik hodl gewoon nog een tijd, veel altcoin bags stammen nog uit 2017/2018, die had ik toch al min of meer afgeschreven
Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 13:15:12 #271
157922 fathank
pi_197832347
Lol bitcoinmaxi's die beseffen dat ze opgevreten gaan worden door Vechain

Enterprise adoptie _O_
pi_197832357
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef Coppi het volgende:

[..]

Je kan je "winst" toch grotendeels verankeren door stop-loss orders te plaatsen?
Stop-loss orders lossen niets op, dan neem je al verlies.

Zelf denk ik dat de beste strategie is om op tijd je winst te nemen.
Als iets x10 is gegaan dan is het heel verleidelijk om te denken dat het x20 zal gaan maar het kan net zo goed weer zakken.

Betaal af en toe de helft uit en zet het om in bitcoin.

Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan.

Terugkijken op minder winst is altijd nog beter dan terugkijken op verlies.
pi_197832776
Ik bleek nog over 100 NEXO te beschikken omdat ik in 2018-2020 gebruik van hun diensten had gemaakt. Zat gisteren een 2 uur durende crypto-gerelateerde livestream te kijken die een stuk of 50 verschillende coins ging behandelen, opeens hoor ik na anderhalf uur op de achtergrond "NEXO has 15X'ed":

NEXO is een security, dus ik moest het op Binance DEX verkopen, maar heb het meteen gedumpt en ingeruild voor een stablecoin. Dat ik dit via een livestream moest vernemen geeft al aan hoeveel ik om die coins gaf, lol.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit is precies hoe de massa rekt gaat.

SPOILER
De massa gaat rekt door buy high, sell low, door niet te verkopen wanneer hun coin 15X heeft gedaan, door te geloven in moonboy-dreams "Dogecoin $500 per stuk", door mega-pumps te chasen i.p.v. coins die laag staan, door BTC en nog erger alts te hodlen gedurende de bearmarkt en tijdens het dieptepunt van de bearmarkt te gaan verkopen omdat "het nog lager zal gaan en ik zal mijn bag vergroten door goedkoper terug te kopen" (omgekeerde als wat we tijdens de bullmarkt zien "ik verkoop niet, het gaat nog hoger"), en daarna hun coins weer hoger terugkopen door FOMO (zoals tijdens die fake bull rally in 2019) en nogmaals hun coinwaarde naar beneden zien gaan en instorten zoals tijdens de Covid-crash (03/2020), en weer op het dieptepunt hun coin met verlies verkopen (ik koop lager) om vervolgens weer te FOMO'en wanneer BTC ath bereikt.

“The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results.”
pi_197832942
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb een weekje kennis gemaakt met de Doge-community (Dogecoinarmy), ze zijn crazy as fuck, zeer actief en fanatiek in het promoten van deze shitcoin.
Zoals ik al zei, insane, maar op een goede manier. Dogecoin op Times Square.

pi_197832983
Dogecoin "Bitcoin rival"

CNN fake news :') _O-

Elon Musk tweeted. Dogecoin surged more than 50%

https://edition.cnn.com/2(...)-dogecoin/index.html
pi_197833112
quote:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie

nederlandgod
Deze interesse is alleen van dima, onlogisch en hank?
pi_197833179
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als iets x10 is gegaan dan is het heel verleidelijk om te denken dat het x20 zal gaan maar het kan net zo goed weer zakken.

Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan.

of je steekt je geld/tijd in dingen die je niet bij de eerste beste scheet omhoog van de hand zou willen doen
pi_197833256
quote:

[..]

Ik beslis ook wel op basis van market cap

Heb twee bagjes die x10 en x3 zijn gegaan, maar nog niet in de top 100 van cmc staan.
Die hebben wat mij betreft nog ruimte zat om te moonen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 14:06:32 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_197833348
quote:
Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan
Verkopen te midden van een exponentile stijging en hodlen zo lang het de trend aanhoudt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:09:04 #280
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197833397
Ben ook maar begonnen met kutten, collega heeft me aangestoken
Had dogecoin gekocht, maar natuurlijk op een piek moment, van de week gelukkig met 30e winst weer kunnen verkopen na een tweet van Elon.

Verder heb ik nog wat cardanos die het wel goed doen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197833428
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef junkiesietze het volgende:
Ben ook maar begonnen met kutten, collega heeft me aangestoken
Had dogecoin gekocht, maar natuurlijk op een piek moment, van de week gelukkig met 30e winst weer kunnen verkopen na een tweet van Elon.

Verder heb ik nog wat cardanos die het wel goed doen.
laat je niet in de val lokken en begin met leren over bitcoin :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 14:30:14 ]
  vrijdag 5 februari 2021 @ 14:13:36 #282
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197833463
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef aTypisch het volgende:

[..]

laat je niet in de vol lokken en begin met leren over bitcoin :)
jup, met mezelf 250e afgesproken om mee te klooien, verlies ik het is het jammer, maar weer een les geleerd.
vorige week was het nog maar 100e waard vanwege de daling in DOGE, gelukkig voor 280 kunnen verkopen thanks to Elon :P
Zit bij Binance.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197833465
quote:

nederlandgod
Dat verklaart waarom die rommel nog steeds op amper 80 sats per stuk zit. Zonder fok! zat ik waarschijnlijk niet met een bag vechain opgescheept.

Maar goed, misschien wordt het nog weer eens 150 sats ofzoiets. Dan verkoop ik mijn Vet bag.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197833528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom die rommel nog steeds op amper 80 sats per stuk zit. Zonder fok! zat ik waarschijnlijk niet met een bag vechain opgescheept.

Maar goed, misschien wordt het nog weer eens 150 sats ofzoiets. Dan verkoop ik mijn Vet bag.
succes!

met een beetje geluk kom je er ooit met meer sats uit :)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2021 14:17:48 ]
pi_197833572
Ik hodl en koop nu nog sporadisch bitcoin. En na al die jaren heeft mij juist het hodl van bitcoin bizar veel opgeleverd.

Ik ben niet zo kapot van pump en dump coins. Teveel risico. Daar komt nog eens bij dat je er steeds bij moet blijven en veel energie in moet steken.

Ik had het met een coin eens geprobeert. Met Dot. Wel met winst kunnen omzetten naar bitcoin. Maar omdat de bitcoin ook steeg totaal niets aan gehad.
pi_197833665
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef aTypisch het volgende:

[..]

succes!

[ afbeelding ]
met een beetje geluk kom je er ooit met meer sats uit :)
Ja nou 150 sats is momenteel al zo’n 0,06$ geloof ik, dan verkoop ik ze. Maar goed Verchain is maar een klein deel van mijn portofolio.
٩๏̯͡๏)۶
pi_197833672
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:19 schreef Cherni het volgende:
Ik hodl en koop nu nog sporadisch bitcoin. En na al die jaren heeft mij juist het hodl van bitcoin bizar veel opgeleverd.

Ik ben niet zo kapot van pump en dump coins. Teveel risico. Daar komt nog eens bij dat je er steeds bij moet blijven en veel energie in moet steken.

Ik had het met een coin eens geprobeert. Met Dot. Wel met winst kunnen omzetten naar bitcoin. Maar omdat de bitcoin ook steeg totaal niets aan gehad.
Je kunt er wel winst mee maken, maar er zijn ook veel verliezers in die markten. Je koopt vaporware en hoopt dat op termijn weer te verpatsen.

Dat verheerlijken van alts en 'effe verkopen bij x10' is dan ook erg gevaarlijk voor nieuwelingen en gevorderden. Verwerpelijk gedrag :)
pi_197833775
twitter

genieten
pi_197833960
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je kunt er wel winst mee maken, maar er zijn ook veel verliezers in die markten. Je koopt vaporware en hoopt dat op termijn weer te verpatsen.

Dat verheerlijken van alts en 'effe verkopen bij x10' is dan ook erg gevaarlijk voor nieuwelingen en gevorderden. Verwerpelijk gedrag :)
Als ik die Polkadot coin eerst omgezet had naar euro of dollars en gewacht had op een correctie van bitcoin had ik mogelijk iets meer winst gemaakt. Nu maakte die winst op dot naar btc niets uit.

Maar het kost je enorm veel tijd om het op die manier steeds bij te houden.
pi_197834174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef Cherni het volgende:

[..]

Als ik die Polkadot coin eerst omgezet had naar euro of dollars en gewacht had op een correctie van bitcoin had ik mogelijk iets meer winst gemaakt. Nu maakte die winst op dot naar btc niets uit.

Maar het kost je enorm veel tijd om het op die manier steeds bij te houden.
achteraf kijk je een koe in de kont
pi_197834508
quote:
Net als die Eurobonds Coronabonds van de ECB.
Laat ze maar geld printen, ik zit lekker in de crypto. :)
pi_197835430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Ronald het volgende:

[..]

pi_197835618
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_197835648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

...En die fees vallen reuze mee...

Zojuist