Dat terwijl BTC.D nu nog 62% is. Maak je riem maar vast zodra deze richting de 30 gaat zoals eind 2017.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:03 schreef vigen98 het volgende:
top 101-200 coins zijn echte goudmijnen
Domme vraag misschien maar waren er in 2017 ook al whales die zo'n invloed op de markt hebben zoals we een paar weken geleden hebben gezien?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat terwijl BTC.D nu nog 62% is. Maak je riem maar vast zodra deze richting de 30 gaat zoals eind 2017.
[ afbeelding ]
Whales en Bitcoin horen al sinds het prille begin bij elkaar.quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:19 schreef Hineni het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar waren er in 2017 ook al whales die zo'n invloed op de markt hebben zoals we een paar weken geleden hebben gezien?
dat scenario is erg onwaarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is het dat je op de juiste alts gokt die langdurige stijgen in BTCquote:Op woensdag 3 februari 2021 19:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat terwijl BTC.D nu nog 62% is. Maak je riem maar vast zodra deze richting de 30 gaat zoals eind 2017.
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 3 februari 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whales en Bitcoin horen al sinds het prille begin bij elkaar.
Stijgen in BTC boeit me niet echt. Stijgen in harde euro's en dollars is waar ik om geefquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat scenario is erg onwaarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is het dat je op de juiste alts gokt die langdurige stijgen in BTC
dan kun je toch net zo goed bitcoin kopen?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Stijgen in BTC boeit me niet echt. Stijgen in harde euro's en dollars is waar ik om geef
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan kun je toch net zo goed bitcoin kopen?
Okiquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?Ik trade regelmatig.
Bitcoin dominance zal gewoon net zoals de vorige keer blijven dalen omdat retail weer massaal alts komt inkopen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat scenario is erg onwaarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is het dat je op de juiste alts gokt die langdurige stijgen in BTC
Grappig, die heb ik ook als wildcard in mijn portefeuillequote:Op woensdag 3 februari 2021 20:26 schreef kwaliteitsfunctionaris het volgende:
Pundi X (NPXS) doet ook mooie dingen. Dat is een jokertje in de verzameling gebaseerd op he-le-maal niets, maar voor ¤50,- inkopen en kijken waar het schip strand doet niemand pijn geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |