Gekeken, en het roept toch wel wat vragen opquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bedenk een exit strategie aan de hand van targets en hou jezelf eraan.
Deze dude heeft wel een goede strategie vind ik:
DCA is niks anders dan spreiden in de tijd. Dat gaat niet per se over kopen of verkopen. Spreiden doe je om het risico wat te dempen. Je kan spreiden over verschillende asset classes (crypto, goud, cash, onroerend goed, aandelen), spreiden over verschillende aandelen (banken, oliemaatschappijen, dienstverleners, industrie, etc). Maar spreiden in de tijd is ook een manier om risico's te dempen. Daar gaat het om, niet om de aan- of verkopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
DCA was toch het op gezette tijden voor vast bedrag inleggen?
Bedoel je dan nu om dan op gezette tijden te verkopen?
Ik heb het gevoel dat de bullrun nog wel een tijdje door gaat, maar goed andersom kan het ook snel uitdoven zoals in 2018.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:59 schreef D. het volgende:
Hm...
Eind 2017 nam ik me voor mijn altcoins te verkopen zodra ze op x10 stonden.
Toen het eenmaal zover was deed ik dat toch niet, want wat x10 is kan ook x11, x12....
Daarna stortte alles in
Eind 2020 nam ik mij voor mijn altcoins te verkopen zodra ze op x10 stonden.
De eerste is zover, en nu twijfel ik weer
Idd, werkt goed voor beide.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:13 schreef D. het volgende:
[..]
DCA was toch het op gezette tijden voor vast bedrag inleggen?
Bedoel je dan nu om dan op gezette tijden te verkopen?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
Xrp maakt zich op voor de volgende moonshot
Als je 5% verkoopt na 10X, dan kun je het in een andere coin stoppen die nog geen 10X heeft gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Weer in FIAT, en dan gebruiken bij het eerstvolgende inlegmoment, of in BTC?
Of hij legt niets in tijdens een bullmarkt en heeft tijdens de bearmarkt al zijn coins gekocht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het exitplan is duidelijk, maar ik hoor niets over geld inleggen. Zou dat n.v.t zijn, omdat je toch van prijs per coin uit gaat, en hij dus waarschijnlijk wel blijft inleggen?
Nou dat is makkelijk!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Als je 5% verkoopt na 10X, dan kun je het in een andere coin stoppen die nog geen 10X heeft gedaan.
Zodra bearmarkt begint volledig in fiat en wachten op BTC 80% crash voordat je weer geld gaat inleggen.
En hoeveel winst heb je al gecasht?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef alilami het volgende:
[..]
Als je 5% verkoopt na 10X, dan kun je het in een andere coin stoppen die nog geen 10X heeft gedaan.
Zodra bearmarkt begint volledig in fiat en wachten op BTC 80% crash voordat je weer geld gaat inleggen.
[..]
Of hij legt niets in tijdens een bullmarkt en heeft tijdens de bearmarkt al zijn coins gekocht.
Dit is precies hoe de massa rekt gaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef alilami het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door dimmak op 05-02-2021 09:23:34 ]Uitvinder van de biersmiley.
Klopt wel, voor de meeste dingen kun je beter een centrale dienst pakken dan een defi platformquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan liever een blocksjeen die ook in een databaseje kan
check deze grap @:onlogisch
De halve cryptowereld draait erop. Ethereum heeft itt Bitcoin daadwerkelijk waarde. En die fees vallen reuze mee, volgens mij ben je gewoon anti.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:17 schreef dimmak het volgende:
Ik snap berhaupt niet waarom Ethereum nog zo hoog staat. Het draait op traders, stakers, yield farmers enz maar met een fee van minimaal 80 dollar bij elke handeling moet je flink aan de bak om winsten te behalen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De halve cryptowereld draait erop. Ethereum heeft itt Bitcoin daadwerkelijk waarde. En die fees vallen reuze mee, volgens mij ben je gewoon anti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |