Nattekatsyndroom houdt enkel in dat iets keihard moon gaat als ik verkoopquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:33 schreef fathank het volgende:
Choo-Choo!!
Iedereen klaar om uit ETH te stappen?!!!
[ afbeelding ]
Vaak buj te bangquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekatsyndroom houdt enkel in dat iets keihard moon gaat als ik verkoop
Ik zie nu voor het eerst de totale waarde van mijn crypto, dat geeft me toch echt een partij klamme handjes
Wat is dat? Baobabs op de blokketen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:52 schreef Gehrman het volgende:
$BAO blijft ook maar moon gaan. Inmiddels +3300% sinds ik ben ingestapt.
De zoveelste defi yieldfarming shitcoin.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is dat? Baobabs op de blokketen?
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef vigen98 het volgende:
Het mogen shitcoins zijn in jullie mening maar toch kan je aardig wat geld verdienen met deze zogenaamde ''shitcoins''. En daar zijn we hier toch voor?
Leuk piramidespelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
De zoveelste defi yieldfarming shitcoin.
Behalve VETquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Klopt maar dat geldt voor alle altcoins.
Toch vind ik het nog steeds moeilijk te begrijpen hoe zo’n serieus (goed) concept, afhankelijk is van een markt met moon roepers etc.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Behalve VET
Een van de weinige zo niet de enige die dagelijks honderdduizenden tx verwerkt voor werelds grootste retailer.
Newsflash; niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds moeilijk te begrijpen hoe zo’n serieus (goed) concept, afhankelijk is van een markt met moon roepers etc.
Hoe haal je 155? Ik gebruik hem zelf voor Spotify/Netflix en Amazon Primequote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
Maandag op de helft van m'n Swipe avontuur. Het went snel elke week gemiddeld ¤155 extra te besteden hebben
100 aan rente, 50 aan cashback (8%)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hoe haal je 155? Ik gebruik hem zelf voor Spotify/Netflix en Amazon Prime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |