Deze interesse is alleen van dima, onlogisch en hank?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie
deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain
nederlandgod
of je steekt je geld/tijd in dingen die je niet bij de eerste beste scheet omhoog van de hand zou willen doenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stop-loss orders lossen niets op, dan neem je al verlies.
Zelf denk ik dat de beste strategie is om op tijd je winst te nemen.
Als iets x10 is gegaan dan is het heel verleidelijk om te denken dat het x20 zal gaan maar het kan net zo goed weer zakken.
Betaal af en toe de helft uit en zet het om in bitcoin.
Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan.
Terugkijken op minder winst is altijd nog beter dan terugkijken op verlies.
Ik beslis ook wel op basis van market capquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stop-loss orders lossen niets op, dan neem je al verlies.
Zelf denk ik dat de beste strategie is om op tijd je winst te nemen.
Als iets x10 is gegaan dan is het heel verleidelijk om te denken dat het x20 zal gaan maar het kan net zo goed weer zakken.
Betaal af en toe de helft uit en zet het om in bitcoin.
Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan.
Terugkijken op minder winst is altijd nog beter dan terugkijken op verlies.
Verkopen te midden van een exponentiële stijging en hodlen zo lang het de trend aanhoudt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog belangrijker: spreek met jezelf af op welke prijs je de helft verkoopt en hou je daaraan
laat je niet in de val lokken en begin met leren over bitcoinquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:09 schreef junkiesietze het volgende:
Ben ook maar begonnen met kutten, collega heeft me aangestoken
Had dogecoin gekocht, maar natuurlijk op een piek moment, van de week gelukkig met 30e winst weer kunnen verkopen na een tweet van Elon.
Verder heb ik nog wat cardanos die het wel goed doen.
jup, met mezelf 250e afgesproken om mee te klooien, verlies ik het is het jammer, maar weer een les geleerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat je niet in de vol lokken en begin met leren over bitcoin
Dat verklaart waarom die rommel nog steeds op amper 80 sats per stuk zit. Zonder fok! zat ik waarschijnlijk niet met een bag vechain opgescheept.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
@:onlogisch jij denkt dat je zelf al die bullshit talking points hebt bedacht doordat je in HeT pRoJeCt bent gedoken? dat komt ook gewoon voort uit marketing/communicatie
deze is ook wel leuk: https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain
nederlandgod
succes!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom die rommel nog steeds op amper 80 sats per stuk zit. Zonder fok! zat ik waarschijnlijk niet met een bag vechain opgescheept.
Maar goed, misschien wordt het nog weer eens 150 sats ofzoiets. Dan verkoop ik mijn Vet bag.
Ja nou 150 sats is momenteel al zo’n 0,06$ geloof ik, dan verkoop ik ze. Maar goed Verchain is maar een klein deel van mijn portofolio.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
succes!
[ afbeelding ]
met een beetje geluk kom je er ooit met meer sats uit
Je kunt er wel winst mee maken, maar er zijn ook veel verliezers in die markten. Je koopt vaporware en hoopt dat op termijn weer te verpatsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:19 schreef Cherni het volgende:
Ik hodl en koop nu nog sporadisch bitcoin. En na al die jaren heeft mij juist het hodl van bitcoin bizar veel opgeleverd.
Ik ben niet zo kapot van pump en dump coins. Teveel risico. Daar komt nog eens bij dat je er steeds bij moet blijven en veel energie in moet steken.
Ik had het met een coin eens geprobeert. Met Dot. Wel met winst kunnen omzetten naar bitcoin. Maar omdat de bitcoin ook steeg totaal niets aan gehad.
Als ik die Polkadot coin eerst omgezet had naar euro of dollars en gewacht had op een correctie van bitcoin had ik mogelijk iets meer winst gemaakt. Nu maakte die winst op dot naar btc niets uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je kunt er wel winst mee maken, maar er zijn ook veel verliezers in die markten. Je koopt vaporware en hoopt dat op termijn weer te verpatsen.
Dat verheerlijken van alts en 'effe verkopen bij x10' is dan ook erg gevaarlijk voor nieuwelingen en gevorderden. Verwerpelijk gedrag
achteraf kijk je een koe in de kontquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:37 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als ik die Polkadot coin eerst omgezet had naar euro of dollars en gewacht had op een correctie van bitcoin had ik mogelijk iets meer winst gemaakt. Nu maakte die winst op dot naar btc niets uit.
Maar het kost je enorm veel tijd om het op die manier steeds bij te houden.
Net als die Eurobonds Coronabonds van de ECB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef Gehrman het volgende:
Goed voor crypto dit: NWS / Biden gaat 1900 miljard dollar printen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:13 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom die rommel nog steeds op amper 80 sats per stuk zit. Zonder fok! zat ik waarschijnlijk niet met een bag vechain opgescheept.
Maar goed, misschien wordt het nog weer eens 150 sats ofzoiets. Dan verkoop ik mijn Vet bag.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
...En die fees vallen reuze mee...
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:00 schreef Gehrman het volgende:
Goed voor crypto dit: NWS / Biden gaat 1900 miljard dollar printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |